Jump to content

Make71

Members
  • Viestit

    124
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Käyttäjän Make71 kaikki viestit

  1. tänään oli taas vetoja ja kyykkyjä, penkkiä on käyty treenaamass, laitetaan tästä enempi ku päässään edes lähelle normikuntoa. Selkää on kans treenattu. Ollu mukavaa vaihtelua uudet laitteet uudella salilla. Sellaisia selkälaitteita mitä en oo koskaan ennen edes nähny ku kuvissa. Mutta nyt tämänpäiväiseen vetotreeniin. lämmittelyt. 5 x 60kg, 80kg, 100kg, 120kg, 140kg ja työsarjoina suht. helppo 3 x 3 x 150kg. päälle kyykkyä kevyesti ja mun uutta lempparia hackkyykkyä. päälle pohkeita. Kevyesti vielä mennään. Mutta koko ajan nyt kovennetaan treenejä. Huomenna ois työntävät treenipäivä. Katotaan jos siittä ois jotain kerrottavaa. paino pysyttelee 84kg kieppeillä. Pitää lisätä vähän syömisiä.
  2. huh huh, uus sali korkattu. Pari kertaa jo käyny yläkroppaa vähän kiusaamassa. Nihkeetä on! Tänään paluu vetojen maailmaan. Uudella salilla hyvät tilat treenata. Selkä ja niska vielä kipeänä, mutta kevyesti nyt aloitettiinki. Eipä oo tuo sairaus vuosiin näin pahana ollukkaan. Mutta eiköhän se tästä taas helpotu. elikkä vedot 5 x 60kg,70kg,100kg,110kg,3 x120kg,130kg ja 3 x 3 x140kg. ei paha vaikka piti selkää varoa. kyykky 5 x 60kg,70kg,80kg ja 3 x90kg ja jees uudella salilla hackkyykkylaite eli sitä ihan tunnustellen 4 x10toistoa..lisäpainoa 20kg:nolo::nolo: tätä tuun treenaan lisää ja paljon. Aivan mahtava tuntuma reisissä. lopuksi pohkeita. Tuntuma treenistä oli että tästä noustaan vielä
  3. NO niin.. Alko niska oireileen sen verran noista vetotreeneistä, että joutunu oleen kokonaan pois salilta. taidan pitää loppuvuoden paussia treeneistä. Saapi keho vähän levätä kovan vuoden(treenit/työ) jälkeen. Palataan vuoden alussa uudestaan. Voi olla että vaihdan salia missä vedot helpompi toteuttaa. HYvää joulua ja uutta vuotta kaikille.
  4. Taas oli vetopäivä. Olen tässä välissä käyny penkkiä ja selkää treenaamassa. Penkissä tulokset ei päätä huimaa, 120kg max näyttää tällä hetkellä. Olenki ny tiputtanu treenipainoja merkittävästi ja alottanu tekeen nyt hyvää pohjaa tulevalle penkkituloksen nousulle:lol: Edellisenä yönä 4 tuntia yöunia. Eilen pieni lonkerokooma, niin tuntu nyt kulkevan veto. Nyt sitte se 5 x 3 x160kg tuli ylös, eikä ollu ees aivan tiukka treeni. Päälle vähän kyykkyä keveästi. Prässin jätin tekemättä. Pohkeita lopuksi sitte veivasin. Seuraava veto/kyykky treeni on sitte kyykky painotteinen. ps. iltapaino 85,9kg
  5. Make71

    Mika Nyyssölä

    oisko Ronnie ollu tuolloin 41 ku viimisen voitti?
  6. Joo, se oli vetopäivä tänään. Ehkä se oli utopinen ajatus että se 5 x 3 x 160kg vielä tulis. ku kyllä se tänään jäi 3 x 3 x 160kg. Tuntuki vähän tahmeelta tänään. Päälle vähän kyykkyä. 5 x 60kg, 5 x 70g, 5 x 80kg, 5 x 90kg ja 2 x 5 x 100kg. kyykky tuntu tänään helpolta. prässiäki piti tehä mutta oli varattu koko ajan. Lopuksi pohkeita. Ei oikein tiedä pitäskö tuosta vedosta olla pettyny vai oliko utopiset tavotteet tälle treenille.
  7. [ATTACH=CONFIG]8117[/ATTACH] Eilen selkä ja hauistreenin jälkeen
  8. Tuli eilen vähän penkkiä tehtyä Saa nähä mitä tästä penkistä enää tulee..Selkä jumissa ja kipeänä. työsärjat 5 x 10 x 80kg. vituttaa tehä koko penkkiä ku tippunu niin paljon loppukesästä.(toki painoki tippunu paljon.) Sillon tuli vielä 5 x 5 x 105kg + 7 x 105kg LIsäksi vähän vipareita olkapäille ja ojentajille ranskalaistapunnerrusta ja taljapunnerruksia.
  9. Oon huono tekeen mitään voimaohjelmia..tai voima vaan tarttuu huonosti. Aika perustreenillä mennään. seuraavaksi varmaan 5 x 3 x 160kg. sen jälkeen yritetään 3 x 5 x 160kg. Sitte ku tuo menee laitetaan lisää. Mutta luultavasti seuraava paino on 165kg. Siinä alun suunnitelma
  10. nonnii.. Jos sitä vielä kerran kokeilis ottaa nousun maastavedossa. Aikaa vierähtäny n.2,5 vuotta edellisistä vetotreeneistä. Viime viikolla eka "kunnon" vetotreeni; työsarjat 3 x 5 x150kg, viimeisessä vitosessa 3 viimeistä toistoa pomppauttamalla. Eilen samat sarjat, kaikki pysäyttämällä! Paino pyörii 85kg molemmin puolin. Karmea syksy oli töitten osalta, lokakuun aikana paino tippu 5kg ja mahanympärys pieneni 6 cm. NYt jos sais vähän treenattuaki ku työt vähän helpottuu. Tavoitteena oli että se 200kg vielä maasta nousis.
  11. Make71

    Suosikki roskaruokasi?

    Lordi special ranskalaisilla
  12. juu mulla kyllä selkätreeni tuossa takana.. mutta ihan natukunto on! Mr.Siima kovassa kunnossa! :haba:
  13. Eipä oo voimatreenejä tullu tehtyä reiluun vuoteen!
  14. Ei puhettakaan että 41 hanskasta saadaan 45 pumpinkaan avulla!!
  15. löytypä syy tuolle torstain vetämättömyydelle. torstaina klo 22 jälkeen iski kauhea vatsatauti. koko yö meni vessassa, perjantaina silti töissä kävin vähän aikaa. n. klo 16 alko kuumekki nouseen. vittu, olo oli niinkuin kuolemaa tekis. Vieläki kaikki poistuu vetenä eikä pysty syömään. Tuollon torstaina kävin hakeen päivällä läheisestä Scan-burgerista aterian. Perjantaina kuulin että se oli ollu kiinni jonkin aikaa. Jonkinlaisen vesivahingon takia. Olikohan viemärit tulvinu tai jotain.
  16. Olipa jäähä treenit reenaamatta... En tiiä miksi mutta olo oli töitten jälkeen ku rekan alle jääny. 2 tuntia makoilin sohvalla ja keräsin voimia. Pakotin itteni salille. Mavepäivä, aattelin että jos on aivan paska olo niin läpsyttelen vaan jotain taljajuttuja no alotin vedot... 2 x 5 x 70kg 3 x 100kg 1 x 120kg 1 x 130kg 1 x 140kg 1 x 150kg 1 x 160kg 1 x 170kg 1 x 180kg 1 x 190kg ei ollu ees aivan karmean tiukka. no kulki ees jotenki. Enpä hokannu kattoa koska viimeksi käyny ton verran tangossa mavessa! Pitää vähän koventaa treenejä. Vetotreenit ollu ny vähän semmosia läpsyttelyjä! T-tango soutu 10 x 35kg 10 x 50kg 10 x 65kg 10 x 80kg 2 x 8 x 90kg Takaolkapäitä koneessa ja hauiksia koneessa muutama sarja. Väsymys jäi kyllä salille. Ihmeen hyvin sai treenin vedettyä.
  17. Tiistain penkkailua.. lattiapenkki 3 x 50kg 3 x 80kg 1 x 100kg 1 x 110kg 1 x 120kg 3 x 1 x 110kg loppuojennuksia pinnoilta 3 x 100kg 1 x 110kg 2 x 1 x 120kg vähän hauiksia päälle ja ylätaljaa kapealla otteella muutamia sarjoja.
  18. Mike Mentzer taitaa olla!
  19. Käväsinpä eilen vetämässä ajankuluksi vähän haukkarii, ojentajii, olkapäitä ja selkää. Semmosta kevyttä pumppausta. No tänään sitte tehtiin vähän jalkoja... jalkaprässi(kelkan painoa ei painoissa mukana) 5 x 50kg 5 x 100kg 5 x 140kg 5 x 160kg 5 x 180kg 4 x 5 x 200kg 8 x 200kg sjmave 5 x 70kg 5 x 90kg 5 x 110kg 5 x 130kg pohkeet smithissä seisten 5 x 12 toistoa olipa kumma treeni, viimeisen sjmave sarjan jälkeen olo oli semmonen ettei enää yhtään mitään jaksa! Pohkeitten jälkeen tuntu ku ei ois treenannu ollenkaan. Tuntu ku ois ollu happi vähänä salilla. Oli aika paljon väkeä. Kyykky ois ollu tänään pääliikkeenä mutta niin oli ruuhkaa, että piti tuo prässi sitte tehä tänään.

×
×
  • Luo uusi...