Jump to content

Viksu Vaffa Orankimamma

Chat
  • Viestit

    1 152
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    1

Viksu Vaffa Orankimamma last won the day on 14. Heinäkuuta

Viksu Vaffa Orankimamma had the most liked content!

Maine sivustolla

12 Good

Tietoja käyttäjästä Viksu Vaffa Orankimamma

Converted

  • Sijainti
    AappenaCity

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ti 2.7. pistin koutsittavvoo kyykkyyn ja pistin ihtenikin kyykkyyn. Koutsittava teki sekä ihan raakana oman enkan ja teki löysillä treenisiteillä kyykysä vielä isommat raudat.Mie tein ommoo reeniä ja siinä suurin piirtein muistaakseni jottain semmoista kuin: 4*8-20*20 kg, 5*30 kg, 5*40, 5*50 kg, 2*5*57,5 kg, 5* 67,5 kg, 4*70 kg, 3*77,5 kg, 2*87,5 kg, 2*97,5 kg, 1*107,5 kg, 1*117,5 kg. Tein ilman vyötä koko treenin, ilman polvareita, ilman kenkiä, ilman vetosukkia, (lyhyet nilkkasukat oli jalassa) ilman ranne- tai polvisiteitä, ja toisin sanoen täysin rawna 87,5 kg asti josta lähtien yllä oli vallan löysä juurikin peruskuntokauden treeniin tarkoitettu Spartan squat suit. Takakyykyn jäläkeen mäntiin sitten seuraavaksi sahherkaakkakyykkyä eli zercher-kyykkää.. puolipitkiä sarjoja eka 20 kg, sit 30 kg, sit 35 kg... ja ite tein etukyykät pitkillä stopeilla pohjalla ja vauhdilla ylös tyyliin omat toistoni. Voin sanoa, että tuntuu esinm. pohkeisiin veri pakkautuvan.Tuon nautiskelun jälkeen mie venyttelin ja vastuskumeilla touhusin ja jumpasta sekin kävi kun tosiaan polvisiteitä kiristelin koutsittavalle. To 4.7. penkkiä tuli treenattua peräti huimalla 2*3*70 kg lämmittelyineen koutsimisen ohessa. Mutta silloin kun on univajausta ja siipi maassa ja veto poissa, niin ei ole häpeä tehdä ihan oikeasti kevyempää treeniä. Ke 10.7. tein lämmöt seuraavasti: tangolla kyykkyä tehden 3*8, painotelineeseen laitetulla paksulla vahvalla vastuskumilla maven loppu-ojennusta siten että kumi a) reisillä, b) vatsaa vasten c) lantiolla, ja pelekällä tangolla 2*6*20 kg mavea. Lajilämmöt tein tekemällä 5*40 kg mavea, 3*50 kg mavea, 5*60 kg, ja 4*70 kg. Työsarjoina tällä kertaa mm. 3*85 kg ja 2*2*100 kg. Lämmöt tein kapealla 50 kg asti ja siitä eteenpäin sumomavena. Lisäksi koutsin ja näytin mallia valmennettavalle. Johan siinä hiki pukkas kummallakin.
  2. Mie reenustelin ajankulukseni ja sunnuntain ratoksi maasta. 3*12-15*20 kg, 6*40 kg, 3*50 kg, 4*70 kg, 3*90 kg, 2*100 kg, 2*110 kg, 1*120 kg, 1*140 kg, 1*155 kg pitkällä yläpidolla ja hidas lasku alas, 1*165 kg pienellä pidolla alhaalla ja maltillinen lasku, 1*175 kg pitkähköllä ylhäällä pidolla ja oikein maltillisen hitaasti alas. Melkeinpä bodauksesta tuollainen käy, kun näinkin lämpimät kelit ja on negatiivinen vaihekin kera staattisen pidon käytössä. Nostin ensin 185 kg polvien kohdille ja alas... ja tein lisäksi 1*185 kg loppuojenukseen asti kera loppustopin ja rauhallisen alaslaskun.J a hieman tuntumanottoa 195 kg rautaan. Joskus kulkee. Nyt ei kulkenut erityisen hyvin, mutta tulipa kuitenkin räpiköityä kaiken kaikkiaan ihan kivoihin rautoihin. Isoimpiin kuin ihan hetkeen... ehkä saattaa mennä APCONissa nostot ees ihan jees. Tai sitten ei, mutta parhaani yritän kuitenkin.
  3. Keskiviikkona potkulautailin parin kilsan matkan keskustaan asioita hoitamaan ja keskustasta parin kilsan matkan palaveriin ja sitten palaverista kolmen kilsan matkan seuraavaan palaveriin. Sieltäpä sitten kaupungilla hieman asioiden reilun parin kilometrin lenkki kotio. Kymmenkunta kilsaahan tuosta tulee taas. Enkä jäänyt kaivelemaan nenääni vaan vetäisin päivällistä, venyttelin, tein liikkuvuus-liikkeitä, kevyttä jumppaa ja aloin tehdä penkkipunnerrukseen lämpöjä. Tul tehtyä reeniä suurin piirtein seuraavasti: 3*12-15*20 kg, 5*30 kg, 5*40 kg, 5*60 kg, 5*70 kg, 5*80 kg, 3* 90 kg, 1*105 kg, 1*110 kg rinnalta lähdön jälkeen hieman avustettuna. Jälkiliikkeinä esim. ojentajia vastuskumeilla. Oman varsinaisen työsarjatreenin jälkeen keskityin muitten koutsimiseen ja kannustamiseen. Treenien jälkeen tuli sitten käveltyä hieman lisää ja kuunneltua menevää musiikkia. Hyviä treenejä teillekin! T. Krisse.
  4. Laitetaan samaan syssyyn myös "mallisuorituksia" maastavedosta. B4iqTZiHF5xJL0Kb1v64Znv_J4sH-N9jyxZonnoY8hVLHATbyIn5YI8
  5. Jaan tässä kanssanne "pienellä" viiveellä kesäkuun alsusta aktiivilomareissulta 160 kg varustepenkkinoston, joka nostettu treeneissä Pajulahden urheilukeskuksen päärakennuksen kuntosalilla. Nosto on hellepäivänä kirjaimellisesti hikinen. Paita on Metal Jack. Nostaja on Tuominen, Krisse Tuominen. Nostaja-apina nauttii roheiinipirtelönsä ja analogiset stereonsa ravistettuna eikä sekoitettuna. Hauskaa ja lämmintä kesää teillekin!
  6. Hyvää viikonalkua kaikille! Kerron tällä kertaa eilisistä treeneistäni. Silloin on muuten treeni menny kyllä voimanostajallakin lihaksille perille, kun treenin jälkeen pakara(t) kramppaavat, pohkeet ja reidet tärisevät, hartioita kihelmöi ja hauikset ja ojentajat tuntuvat siltä kuin ois pääsääntöisesti runk... runoillut huolella viikon verran putkeen.... Tuli siis mavetettua niin että, melkein, perse repee... Rätyn ja Lillakin opein siis, heh. Treenini sunnuntaina menivät koutsimisen ohella, oman treenin osalta jokseenkin seuraavalla tavalla: ensin alkulämpöjä, syvävenyttelyitä taka- ja etureisille, reisien sisentäjille ja -loitontajille, vastuskumijumppaa, pelkällä 20 kg voimanostotangolla lämmittelyä 5*10-20, 8*30 kg, 6*40 kg, 2*5*55 kg, 6*65 kg, 2*4*75 kg, 5*85 kg, 5*95 kg, 6*105 kg, 2*5*110 kg, 5*120 kg, 4*125 kg, 3*135 kg, 3*145 kg, 4*157,5 kg, ja tein kaksi vajaata toistoa 167,5 kglla, koska tunsin pakarassa melkoisen juilahduksen ja kivun. Ilmeisesti pakaralihas ei kuitenkaan revennyt, korkeintaan venähti lievästi jos sitäkään. Lämpimällä kelillä kun treenaa niin vaikka joisi kuinka, niin voi tulla vesivajausta, joka johtaa melkoisiin kramppeihin. Ja "saattoipa" siinä nostaessa vihdoin aueta (rauta hieroo -pohjalta) kunnon pakarassa ollut lihasjumi joka on sen verta vittumainen ollut viimepäivinä että joku voisi käyttää siitä ilmaisua: jonnisortinu lihaspinne. Tein 135 kg asti kengät (ei vetosukkia) jalassa ilman vyötä, siitä eteenpäin tein löysähköllä 1-kerroksisella Titanin Deadlift suitella. Sen kanssa käytin vyötä 145 kgsta eteenpäin. Tein nostoja treenin aikana sekä kapealla, erittäin kapealla, kapealla sumolla että puolileveällä sumolla. Treenien jälkeen tein venyttelyitä, lihashuoltoa pilatespallolla ja rumble rollerilla yms. Erittäin hyviä treenejä teillekin! T. Krisse Tuominen.
  7. Perjantaina tuli kävelyä ja ajoittaista potkulautailua rontti 8 kilometriä päivällä. Lisäksi illalla rontti 4 kilometriä kävelyä. Yhteensä siis reilu 12 kilometriä. Tänään tuli potkulautailtua ja käveltyä yli 10 kilometriä. Kumpanakin päivänä ollut kivasti ylämäkeä reiteissä. Siitä tykkään. Yhteensä tälle viikolle kävelyjä ja potkulautailtujakin kilometrejä tulee kivasti. Ei ollenkaan niin paljon kuin mitä vaikka edellisvuosina on ollut kun tässä ollut lähes vuoden verran loukkaantumis-, kuntouttamis-, eri loukkaantuminen-, lisää kuntoutusta- ja sairaslomakautta, niin ei lonkka ja iso pakaralihas kestä vielä ihan sitä määrää mitä aiemmin, mutta alkaa olla jo kuitenkin kilometrejä sen verran että en koe itseäni ihan sohvalla pieriksäjksi pelkästään. Ei ole tullut kauheasti yleensä merkkailtua kävelymääriä, mutta useampi tämän treenilokini lukija ollut kiinnostunut tallustelumääristäni, niin olen pikkuhiljaa alkanut niitäkin ajoittain laskemaan ja merkkailemaan. Todettakoon tässä se että minulla yleensä repussa aika paljon tavaraa ja tänään sekä repussa lastia että käsissä kannettavaa. Haudatkin tuli tänään laitettua. Siinäkin kivaa hyötyliikuntaa kun sukuhautoja hoitaa. Mutta eipä tässä tämän enempää tästä aiheesta. Huomiseen! Silloin luvassa vaffajumppaa ja yhteistreenejä.
  8. Tämän päivän treenejä. Pohjana oli kävelyän kaupungilla ja asiainhoitoa. Illalla vähän kotisalilla kyykkimistä. Kyykkylämpöä vallan monella kolmosen sarjalla 20 kg tanko niskassa syväkyykkyä tehden. Lisäksi hauiskääntöä tangolla, etu-, taka- ja sivureisiä (eli siis reiden loitontajat ja sisentäjät) venytellen, kiertäjäkalvosinkääntöjä tehden, rintalihasvenytellen, Zarcher-etukyykäten ja tempausta tehden 20 kg voimanostotangolla. Sitten 30 kglla Zarcher-etukyykkyä penkille istuen, stoppi ja räjähtävästi ylös stopin jälkeen ja tältä pohjalta tehden 3*5*30 kg. Samalla tavalla taaplaten 5*50 kglla Zarcher-kyykkää penkille, pysäytyksillä ja räjähtävästi ylös raudat tuoden. Bonuskarkkina 5*60 kg edellämainitulla tavalla. Etukyykkyjen jälkeen takakyykkyä. 5*60 kg takakyykkyä tuolille, stopilla vauhdittomaksi ja vauhdilla pohjilta räjähtävästi ampaisten. 3*67,5 kglla sumokyykkyä kisasyvyyttä syvemmälle ja paussin jälkeen kasvavalla vauhdilla kiihdyttäen ylös. 3*75 kglla sumokyykkyä, joista yksi penkkiä hipaisten ja kaksi penkin istuinta alemmalle syvyyteen mennen. Kyykyn pohjilta kunnolla pakaroilla pukaten lantiota vieden eteen. 1*85 kglla kisasyvyyteen tarkoituksellisen hitaasti alas ja aika nopeasti ylös nimenomaan lantiolla pukaten etteen ja ylös. 1*95 kg sumokyykkynä erittäin löysästi laitetuilla MyProteinin ohuilla treenisiteillä, jotka sopivat hyvin kevyeeseen treeniin, vammautumisen jälkeen tai todella pieneksi tueksi kireimmilläänkin. Hitaasti alas ja pienen paussin jälkeen suht. nopeasti ylös. 2*105 kg polvisiteillä. Ei mitään nättiä todellakaan, mutta tulipa nyt tehtyä. 1*115 kg polvisiteillä tarkoituksellisen rauhallisesti alasmenolla ja nyt tuli erittäin vauhdikkaasti ylöstulo, lähes pomppaamalla. Aika jees reeni näin väsyneenä illalla, kun fiilis on kaikkea muuta kuin huipussaan. Vasen pakara se hieman juntturoi eikä oo yhtään ilahtunut kyykkäilyistä, mutta muutoinhan sen kanssa voi elää ja jumppailla jokseenkin normaalisti. Siis jokseenkin normaalisti miun skaalalla. Jumpan lopuksi lisää venyttelyitä ja hieman vastuskumijumppaa. OIKEIN HYVIÄ TREENEJÄ TEILLEKIN!
  9. Ilmeisesti ne yhteiset jutut on yhdessä läyhääminen, ryyppääminen, muitten akkojen vonkaus ja baaritappelu. En arvostele, totean vain että on se tuokin sisältö elämään.
  10. Bännäsin facessa kun kossen kanssa läyhäsitte mun seinälläni julkisissakin viesteissä. Työtoverit oli ihan ihmeissään ketä noi sekoilijat on ja miksi ne mun seinällä mellastaa. Tottuuksia kumpikaan teistä ei esittänyt, hatson statson metodin mutua sitäkin enemmän. Kossi osannut olla katuvainen ja ymmärtänyt yskän ja ollaan väleissä. Sinä se jatkat räyhäämistäsi täälläkin. Ja kiitti kehusta. Ku o riittävän ruma, mittari kääntyy jo positiivisen puolell
  11. Sitä tässä vuosien mittaan aika moni on mr. tampaxilta, eiku siis holmesinjonesilta kysynyt.
  12. Ja vaihteeksi ihan muutakin kuin mussutusta tässä ketjussa. Tuli käveltyä ja potkulautailtua tännään Kustaa Hiekan museolle... siellä siiten kopoteltua pitkin museoesittelyä kerroksesta ja huoneesta toiseen. Sieltä Jalla Jallaan safkalle. Safkan jälkeen Viiden Tähden Leffadivariin josta kasa leffoja. Sitten Sokokselle ja ruokakaupassa köpöttelyä. Mehujäätä imeskellen ostosten jälkeen ja Ratinan rantareittiä pitkin kotio. Kloppoti kloppoti tuli käveltyä ja suhistellen potkulautailtuakin välillä. Nyt sitten lehvataim...
  13. tuo noi nii, mitäs viddua ny taas? Olen NAISvoimanostaja ja nostan sekä NAISTEN +90 kg -painoluokassa että NAISTEN -90 kg painoluokassa ja olen tilastoitu NAISTEN sekä raw että varustenoston tilastoissa omien painoluokkien sekä naiste open että naisten sub master -ikäluokkiin. Katso vaikka WPC, GPC ja FPO-tilastoja huviksesi. Eli naisena naisten sarjoissa. Millois miehistyt ja lopetat ton paskanjauhannan ja vikinän?
  14. Päivitin blogiani... saaa käydä lukemassa... jos ei käy niin tulee iso paha mörkö ja irvistää ilikeesti https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-v%C3%A4tnessii-ja-vilosofiaa

×
×
  • Luo uusi...