Jump to content

Hemba81

Members
  • Viestit

    482
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. pitäskö nyt kossin perhetyä asiaan ennen ku lauot tommosia vitun päättömiä päätelmiäs! vähä valoja päälle!
  2. laitetaas jotai kuntopäivitystä.. kehityskauden bulkkikuntoa ja viime viikko mentiin matalilla kaloreilla ja hiilareilla jokka oli n.3000kcal ja hh 300g/pv sunnuntaina vaihtu takasi korkeat kalorit ja hh. 108.6 suununtai aamuna 109.6kg maanantai selkä. tiistai 109.8kg reenin jälkeen.
  3. pitkästä aikaa jottai tännekkin. kehityskautta menty nyt vajaat 3kk ja kalorit vaihtelee 3500-4600 välissä riippuen päivästä. tässä aamupaino 112.2kg. paino pyörii viikon aikana tätä nykyä 110-112.5kg välimaastossa.
  4. Hemba81

    Voimailuvideot

    tuosta tekemistä tännekki. nämä siis tehty jokunen viikko takaperin. penkki 100x100kg restpause. hack kyykky restpause 100x120kg
  5. kisa dietillä jos joskus kisoja suomessa kehonrakennuksessa vielä järjestetään. muuten enää mitää järkeä mennä alle 8-10% rasvoihin..mulle riittää et pääsee joka dietillä edellistä siistimpään ja tiiviimpään kuntoon. mulla ei ole mihinkään kiire hitaasti mutta varmasti.
  6. täsä eilistä kondista käsireenin jälkeen. 104.8kg aamupaino. pikkuhiljaa..
  7. Ei se netissä itkemällä ja vkl kaliaa kittaamalla ja paskaa syömällä/ muutenvain päin seiniä syöden ja viikot reenaten tule se on varma. Mut niinku sanoin määrätietoisesti ja maltillisesti jyystämällä Seki on täysin mahdollista.
  8. Natu 200kg pökkäys ei ny ole mikään taikatemppu.. vaatii vaan päättäisyyttä ja uskoa tekemiseen ja ennenkaikkea tietää mitä tekee ja miksi ja milloin.
  9. Joo laitetaan toteutukseen molemmat mut aikataulua vaikea luvata ku reenaan tosi paljo yksin nii jos haluu oikean kuvan reenistä nii ei siinä oikee jalustan kanssa oo aikaa alkaa väkertää kotona ja muualla kuvailut menee kyllä yksin ja muija varmasti jeesaa. Mut pistetään tosiaa nyt suunnitteluun! Kiitos palautteesta
  10. Snäpissä ja instan My storystä löytyy kyllä materiaalia pitkin päivään. Ja kyllä tarkoitus on alkaa kuvaan projektia ihan tuonne YouTuben puolelle jos sille on kysyntää..Ei viitti ihan turhaan kuvailla jos se ei ketään tavoita/kiinnosta. Vielä vaa tuo kameralle lätinä nii uutta itelle et vaatii vielä harjoitusta
  11. Oon jakanut reenit jaksoihin..2-3vk volyymiä ja 2-3vk semmosta old school voimabodausta pääosin suoria sarjoja.. Ei todellakaan mitään ihmeellistä.. tällä hetkellä 4reeniä ollu viikkoon + airobiset. Kohta nostan reenin varmaan sinne 5-6tuntumaan. Ei se määrä, vaan se tekemisen laatu ratkaisee!
  12. tässä parit kuvasetit ku nyt diettiä takana 6viikkoa ja 6-10 viikkoa eessä.. paino on ollu alimmillaan 104.7kg ja pääsääntösesti se nakkelee 105-106.5 välissä. nyt pikkusen alkanu enempi syklittään kaloreita ja etenenki hiilareita. kalorit vaihtelee viikkon mittaan 2500-6500 välissä. kunto menee tosi vauhilla vaikka paino välillä seisahtaa ja jopa nousee. sunnuntai aamukuvat pose reenistä 106.4kg aamupaino Lauantai iltakuvat 105.7 aamupaino.
  13. Pikkusen päivitystä tännekki! Dietti etenee loistavasti.. tässä video puolikkaan cheat päivän jäliltä.. aamupaino cheatpäivän aamuna 105.7kg ja tuossa videolla 107.8kg..kalorit 3200-4200 välissä riippuen päivästä ja HH määrät päivässä. pyörii 400-600g välissä. Enempi materiaali dietin edistymisestä löytyy tuolta mun instasta.
  14. pistempä muutos kuva mitä vuodessa on tapahtunut. vasen otettu elokuussa 2016 ja oikea elokuu 2017! paino liki samoissa, mutta koostumus aavistuksen muuttunut ja kalorit 1500 ja hh 300g ylempänä. ens viikolla alkaa dietti sitte ja lähtää kahtoon pääseekö sitä meikämies kireeksi

×
×
  • Luo uusi...