Jump to content

pote

Members
  • Viestit

    43
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. itellä 4 jakonen mutta käyn salilla sen 4-5 krt /vk rinta, ojentaja selkä, hauis jalat hauis, ojentaja, olkapäät ym. vatsoja sijottelen aina millon mihinkinväliin. yks salireissu kestää sen 1-2tuntia, ja treenin teon jälkeen n. puol tuntia niin jaksaisi tehä saman treenin uudestaan.. palautuminen ihan hullua? emt.. edit: ja harjotukset on siis pyramidina.. kaikissa 20-15-12-10-8-6-6-6 paitsi kyykyssä ja vatsoissa
  2. fastin hera 80 suklaan makusena vissii ainut fastin tuote mitä oon ostanu.. hyvänmakunen, muuta hyvää en oikein löydäkkään :O e: huijasin, oha miula fastin juomaputeleja näkkyy 3 kappaletta jopa
  3. pote

    Kyykky

    etukyykky tämä jalkojen raiskauksen jumalatar... eikä vaadi paljon painoja jotta tuntuu kunhan sarjat kohillaan
  4. http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/recovery-pro en tiiä onko tää nyt nii hyvä kaikinpuolin mutta mansikka hyvänmakunen, sekaa vaa lisää kreaa...
  5. pote

    PT Vatanen

    en tiiä kuuluuko tähän mutta ois aika täyttää palkkari osastoa.. oisko mikä hyvä valmis mixi?
  6. reenin aikana noita fitnesstukulta saatavia protein fueleja ite napsinu... hyvän makusia ym e: ja siis tottakai löytyy kaikkea muuta kylkiäistä omegat, herat, iltaprotskut, palkkarit, kreatiinit ym ym e2: itselläki palkkari alkaa olla lopussa, joten oisko kellään ideaa valmiiseen mössöön? hinta ei ole este kohan laatu on hyvä.
  7. pote

    Vatsalihasten treenaus

    vatsalihaksia perus vatsalihas "penkissä" ... 15-20-25-30 sarjat ilman lisäpainoa sitten taas alaspäin lisäten painoa.. esim 20 vatsaa 5kg painolla (tuntuu muute pahalta) 15 vatsaa 7.5kg painolla ym. ja ei vittu että lihakset kiittää e: oma penkki n. 30-35 asteen kulmassa
  8. samaa mietin itekki... lukuna vois olla vaikkapa 1.8-2grammaa painokiloa kohden vois osua paremmin
  9. pote

    Jalat kasvuun, vinkkejä ?

    mitä mieltä ootta painoliiveistä? esim kun koiran kanssa lenkkeilee niin painoliivit niskaan ?
  10. pote

    Jalat kasvuun, vinkkejä ?

    wat? nyt oon jääny jostai paitsi ite.. ahaa oisitta heti kertonunna jotta ei täällä miusta puhuta vaa jostai podesta ... prkl rupesin jo selailemaa viestejä alkuunpäi et mitähä mie oon kirjotellu e:2 ja itse keskusteluun.. etureisi ojentajaa pyramidina 20-18-15-12-10-8-6-6-6 kyykkyä samoin... muuta en ite jaloille oikein tee.. hyvin nuokin riittää.. toistaiseksi
  11. eli hakusessa olis vähän kaikenlaista omalle salille.. jonkunlaista jalkaprässiä tms voi tarjota. sitten käsipainoja olisi hakusessa 10kg, 15kg, 20kg, 25kg... sitten irtopainoja kaikenkokoisia... ja aina parempi jos jokaista painoa olisi 4kpl... mutta myös 2 riittää ja painon keskireikä väh. 25mm nyrkkeilysäkki mieluiten yli 30kg. ja ketjukiinnitys ja D-lenkki pohjassa plussaa asustelen pohjois-karjalassa mutta nouto onnistuu kauempaakin jos tavaroo löytyy kerralla enempi..
  12. pote

    Erilaisia treenijakoja.

    tänään taas jalkapäivä ja MSM.ää vejetty vaikka karseelta maistuuki.. hyvin sain tehtyy treeniä .. huomasin että pahin on jos perse "maasta" kyykyllä suoraa ylös.. sit tein että ns. maasta siihen istuma-asentoon sarjaa ja toinen sarja istuma-asennosta ylös... ei niin paha... ja tuntuu..
  13. pote

    Erilaisia treenijakoja.

    polvet paukkuu lähinnä kyykyssä... jos laskee nii alas ku pystyy, esim istuma-asennosta noustessa ei pauka ainakaan pahasti... pohkeitaki yritän tehä sietokyvyn mukaan, mutta tuo akileksen leikkaus tehny en että vasemmassa jalassa nilkan liikerata on pienempi kuin oikeassa, että varpaita nostaessa ylöspäin akiles kiristää.. mutta lekurin mukaan ei pitäs olla repeemis vaaraa e: eikä tuo niin haittaa ku senkaa oppii vaa tekemään liikkeet... on miula myös ns. nyrkkeilijän vammoja kanssa, että kädestä paikattu luita metallilastoilla ym, mutta niihin tottuu ja tietää omat rajat miten pystyy mitäkin tekemään niin ei menoa haittaa.. kohti kipuja ja niitten yli
  14. pote

    Erilaisia treenijakoja.

    joo.. otin neuvosta vaarin... lisäsin sunnuntaille pelkän jalkapäivän.. ja ei että nyt kiittää sorkat... ja joutuu näköjään jotai niveliä yms vahvistavia alkaa popsimaan taas.. polvet paukkuu ku patarummut ja tuo akilesvihottelee (miulta siis akilesjänne napsahtanu poikki 1½ vuotta sitten ja leikattu)
  15. jos testipusseja vielä jaossa niin voisin ihan mielenkiinnosta kokeilla... tällä hetkellä en noita normi lisäravinteita käytä kuin kreatiinia... (+ palkkarit)

×
×
  • Luo uusi...