Jump to content

kannibaali

Members
  • Viestit

    251
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good

Tietoja käyttäjästä kannibaali

  • Syntymäpäivä 05.02.1975
  1. Ei se penkki mihinkään romahtanut, vaikka joutui säästelemään. Vähän voimat laski, mutta pakollinen juttu parantaa vammat. Säilyttävää tai toissijaista treeniä kannattaisi monen harrastaa enemmän eli jonkinlaisissa jakslussa, kuin aina yrittää kehitystä. Tulokset olisivat ainakin samat ja vähemmällä vaivalla ja verenvuodatuksella/kivulla.
  2. Voimaa se/ne vaatii. Näillä miehillä sitä on ollut, on paljon muitakin vahvoja...kai.
  3. kannibaali

    Valmentaja hakusessa

    Eli lisäystä....Dokumentoi olennainen mitä teet tämän valmentajan alaisuudessa. Ja silloin sinulla on aineisto pidemmällekin jos hyppäät uuteen talliin.
  4. kannibaali

    Valmentaja hakusessa

    Ehkä aluksi joku suomalainen. Sen jälkeen esim John Meadows. Lienee yksi parhaista. Jos "etäsuhde" riittää.
  5. Ota useita viikkoja vielä kevyitä kuntoutustreenejä sen rinnan kanssa. Jopa seuraava vuosi "uusia haasteita" eli vaikkapa yhden käden kp pystypunnerrus tai tukkipunnerrus pääliikkeeksi. Kun penkki palautettu melko lähelle entisiä painoja, mutta ei aivan... Onhan se vahva juu. Vahvin sivusta seuraamani natikka treenasi pitkälti samalla tapaa. Pääliikkeitä, paljon sarjoja, isoihin painoihin. 2-4 treeniä viikossa. Viinaa joskus paljon. Oli kilpaurheilijataustaa nuoruudesta ja auttaa asiassa varmasti.
  6. Olisi voinut mennä pahemminkin, vähän hirtehisesti sanottu. Älä rasita rintaa pitkiin aikoihin. Kuntouttavaa kyllä kun kartoitat tilannetta. Saattaa ja melkeipä tulee kuntoon. Joillain on pirun kipeä seuraavana päivänä ja silloin lienee leikkaus ainoa toivo tai lopettaa nostot. Itsellä lavan seudulla häikkää ja parantelen sitä vielä ainakin kuukauden vielä. Tuli korkea frekvenssitreenistä. Sain tuossa jokin aika sitten esim kp pystypunnerrukseen huimia tuloksia usein toistuvilla treeneillä. Kipeyty sekin sitten lopulta. Olen treenannut varmaan jokaisella tavalla aikojen kuluessa. Sinulla on ollut selvästi penkkipanostusta ja se pari kertaa viikkoon. Treenit ovat olleet aika rasittavia kuitenkin. Sait hyvät romut ylös kumminkin. Treenata voi kuitenkin aina. Eri asia miten, mitä ja kuinka kovin. Tsemppiä.
  7. Tuotakin voi jokainen noin puolitoistasataa kiloa painava kokeilla:
  8. Ei ole nykypukkaajista mihinkään entis aikojen goljatteihin verrattuna. Toki pientä nappilisää otettiin, mutta yrittävät nykyisetkin kaikkea mahdollista. Tietty ettei jää kiinni on kaiken a ja o.
  9. Varmasti pitkälti näin. Toisaalta itse ajattelen asiaa kokonaisuutena tai eräänlaisena kompromissina. Syödään vähärasvaista lihaa hieman juustoa ja hieman kananmuniakin. Syynä muita ravintotekijöitä, hintatasoa ja maku. Jos kyseessä on mieto kolesterolinousu. Jos se on lääkehoidon lukemissa sen alimmassa tasossa niin sitten ravinnosta kaikki tuki, ennen lääkkeitä. Merieläinten rasvaa. Itsellä ei oikein mene kuin hieman kalaöljyä ja harvakseltaan makrillia. Lohi ehkä käy siihen kuvioon, toki se on yleensä kasvatettua. Hyljettä ei tule syötyä ja ammuttua. Krilliöljy vaikuttaa melko hifistelyltä, vaikka joskus on tullut vedettyä. Mikä sitten tavallisella ihmisellä on mm sokerin, leivonnaisten osuus ravinnossa kolesteroliin? Syödään joka päivä jotain herkkuja, transrasvoja, sokeria, sipsejä, viinejä, mehuja....ja tietty kunnon ravintoakin, mutta kokonaisuus on lähes kaikilla vain tyydyttävä/välttävä. Ihmisiltä itseltään kun kysyy, niin heidän käsitys on, että syövät terveellisesti.
  10. Vähennä kananmunien syöntiä ja syö enää kolmannes siitä mitä ennen. Jauhelihasta pyri vähentämään vieläkin hieman rasvaa ja muusta lihasta myös. Se on siinä. Tarvitset myös rasvaa ja ravintoa ja myös eläinperäistä rasvaa. Syö jokunen kerta viikossa kaurapuuroa esim marjoilla tai mehukeitolla. Voit ehkä ottaa leivän kanssa benecolia vähän ja keiju alentajaa myös jos syöt leipää, ettei tule syötyä samaa liikaa. Punariisi voi auttaa. Muutoin samalla kaavalla. Hieman rasvaa poistuu ravinnosta tai ne pysyy määrällisesti samana. Veriarvot parantuvat näillä ohjeilla. Treenaat aika kovaa ja se aiheuttaa myös stressiä ja metabolista stressiä. Mutta osaat toisaalta levätä. Tietty ihmisen pitää jotain harrastaakin ja voimailu on hyvä harrastus. Juo vähemmän alkoholia, kun juot niin juot vain vähemmän. Yksi vaihtoehto olisi siirtyä myös IF-ruokailuun, mikä sisältää ties mitä. Esim lopulta kahteen ateriaa vuorokaudessa noin viiden tunnin sisään. Tämä ei ainakaan veriarvoja huononna. Jatkuva syöminen pieniä aterioita läpi elämän ei ole niin oikotie onneen kuin väitetään. Sillä rahastetaan ja se miellyttää monia ja siihen pystyvät monet. Onhan se hauskaa kun saa syödä koko ajan.
  11. Hienoja pätkiä. Sivuperspektiivi todistaa, että olet pystyssä ja etureidet ovat taatusti suurimmat työntekijät tuossa painonnostokyykyssä.
  12. kannibaali

    Donan voimailut

    Onko ravinto 20/4 systeemillä tällä hetkellä, vai millainen strategia?
  13. Millaisia kertoimia vedonlyöntitoimistot tarjoaisivat Buttin tulevista edesottamuksista, jos eläisimme muussa kuin tekopyhässä teeskentelevässä ihmis-maailmassa? Kuinka nopeasti? Millä tapaa, tappo, ktuottamus, murha, joukkomurha, teurastus... Sitten yksi vaihtoehto, että ei enää paluuta juurille/entisiin hommiin. Poliitikon ura täysin mahdollinen jos vain riittää rahkeet.
  14. Kyllä se totuus lienee se, että kun pahimmat päänaukojat täällä saavat hieman samaa omaan suuntaansa, ottavat he oikeudekseen loputtoman nälvimisen. Pojankossilla on kyllä oma treenipäivyrinsä, mikä on hyvä. Suosittelen monille arvostelijoille samaa, ihan vaan sen takia, että ei eläisi täysin ristiriitaisessa tilanteessa.
  15. Rinnalle on itselläni kaksi suosikkiliikettä. Toisessa käden ovat kuntopallojen päällä eli käsi per pallo. Ote on tässä myötäote ja kyynärpäät menevät kylkilinjaa itsellä noin 45 astetta. Jalat ovat itsellä korokkeen päällä, esim 50 cm. Toinen punnerrukset kahvoilla vastaotteella. Samat kuin edellä. Itsellä on 30kg painoliivit 1kg:n harkoilla. Ojentajille "timattipunnerrus", missä molemmat kädet ovat saman pallon päällä. Tällöin kädet menevät tietenkin lähes kylkiä putkin. Myös kahdella pallolla tehtävä penkkidippi on hyvä. Se on raskas itsessään ja säästää niveliä itselläni kun se tehdään itsessään raskaaksi verrattuna tavalliseen dippiin mitä on aika kuollut idea tahkota vuodesta toiseen yrittäen nostaa enemmän ja enemmän. Mutta näissäkin on vaaransa ja esim rintaranka kuormittuu...varsinkin jos innostuu "high frequency" treeniin...eli pienikin kolotus niin heti suosiolla breikkiä ja kartoittaa tilanne. Oikeastaan monet ei lahjakkaat rintapunnertajat saattaisivat näide jälkeen huomata, että penkki tangolla tai edes kp:lla ei olekaan ehkä niin niin hyvä liike edes lihaksen kuormittamiseen.

×
×
  • Luo uusi...