Jump to content

JussiPussi

Members
  • Viestit

    1 749
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

11 Good

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Täytyy tunnustaa, että mulla oli vähän pelko perseessä että miten kananmunat vaikuttaa, kun suvussa on ollut korkeaa kolesterolia. Noh mulla ei oo edelleenkään, niin munien syönti jatkuu
  2. Teinpä tässä pienen yhden hengen ihmiskokeen kananmunilla. 5v sitten satunnaisruokavaliolla kolesteroli 4,7. HDL 1,77 ja LDL 2,6. Triglyt 0,75. Muistaakseni söin omega 3 erikseen tässä vaiheessa, mutta varma en ole. Sitten tällä hetkellä olen vetänyt toista vuotta 2 munaa päivässä vähintään viitenä päivässä viikossa. Kolesteroli 4,1. HDL 1,4 ja LDL 2,5. Triglyt 0,7. Mitäs tuumaa @Enver, onko tämä paha?
  3. Eiköhän tuohon vaikuta proteiinin lähdekin. Joka tapauksessa tuskin menee pieleen, jos syö 1,8-2.5g proteiinia rasvatonta painokiloa kohden. 5g/kg seteistä ei hyödy edes roinalla enää.
  4. Itse pelkkä nappikauppias, 5-numeroinen summa jää kun ottaa varat miinus velat. Jossain vaiheessa ei ollut 100ke kaukana. Kerran lusikat jakoon ja melkein perään uudelleenkouluttautuminen pisti hommaan aika paljon takapakkia muutaman muun sattuman lisäksi. Respect markkamiljönäärinkin tittelistä! Onko summa tehty pörssillä vai sijoitatko muuallekin?
  5. Pelkkä laatikko ilman tekstiä oli vähän vaikea arvata kyseiseksi nappulaksi. Jotenki aiempi teksti linkkinä oli selkeämpi.
  6. +rep pisteitä näkyy enemmän jenkkiforumeilla. Yhtä turhia kuin miinuspisteet. Eikö moderointi aja saman asian? Lisäksi mua hiertää se, että ainakin kännykällä selatessa uudet viestit painikekin on piilotettu valikon alle. Ei tästä oikein saa käyttäjän näkökulmasta mitään hyvää irti.
  7. Täytyy sanoa, että tää päivitys on ihan kauheata kuraa. Kännykällä todella hankala lukea ja tietokoneella nuo taustat muistuttaa enemmän amatöörin kotisivuja 2000-luvun alusta, kuin oikeaa forumia. Mistä koko päivitystarve edes johtui?
  8. Kiitoksia Vege Refectiosta ja sheikkeristä! Sitten itse palautteeseen. +Sekoittuu todella hyvin. Käytin vain puoli sheikkeriä vettä ja jauhetta ei jäänyt tippaakaan pohjalle. Tämä ei ole varsinkaan näissä vegetuotteissa mikään itsestäänselvyys. +Hyvä ravintoainesisältö +Ei keinotekoisia makeutusaineita -En tiedä johtuiko suhteellisen vähäisestä vesimäärästä vai omista mieltymyksistä, mutta maku oli liiankin makea. Täytyy vielä kokeilla ensi kerralla sotkea ohjeistettu annos reilumpaan määrään vettä. Testissä on siis suklaa.
  9. Kovimmat yksittäiset sarjat 3x70kg ja sitten eri treenissä 4x2x70kg. Tuli aika vähällä treenillä. Homma katkesi siihen, että koko keskiselkä napsahti johonkin ikijumiin. Vois taas ottaa ohjelmaan.
  10. Noh, en ominaisuuksiin sen suuremmin perehtynyt. Katsoin vaan, että kylläpä tarjotaan kovaa alennusta. Matkapuhelinforumilla hehkutettiin josssain vaiheessa parhaaksi puhelimeksi tuohon hintaan. Näkyy muutenkin olevan melkoisia alennuksia. Mä olisin saanut S10E jollain 400e pintaan antamalla välissä S7edgen ja sitten oli joku lisäalennuskampanja. Ei vaan tarvi parempaa, akunkin vaihdatin talvella.
  11. Jos huawei kelpaa, niin tässä olis P20 pro 399e tarjouksella. Normi hinta 700e. https://elisa.fi/kauppa/tuote/Huawei-P20-Pro-128-Gt
  12. Laitoin viimeksi mailin osoitteeseen info@dominusnutrition.fi kuten ohjeistettiin, mutta laitoin uutta mailia suoraan sulle
  13. Milloin vege reflectio paketti tulee?
  14. Sumomave 3x2x175kg @86,7kg PR! 1. Vinopenkki tangolla 10x20kg, 8x40kg, 3x60kg, 8x67.5kg, 67.5kg, 6x67.5kg 2. Leuanveto 2, 3, 4, 5, 5, 4 Takaolkapäät kp kyljellä maaten 3x6x9kg 1. Hauiskääntö kp vuorotahtiin 20kgx 5,5,4 2. Ojentajat ristitaljassa köydellä 52kgx7,7,7 1. Jalkojen nosto vaakatasoon roikkuen 9,8,8 2. Käden ojennus sivulle kyljellä maaten 3x(13+13) Sumomaveen oon tyytyväinen. Alle 10 treeniä läpi ja mennään jo näissä painoissa. Nyt olis tarkoitus kevennyksen jälkeen yrittää maksimia. Kuukausi sitten feilasin kaks kertaa 190kg, joten jos 185kg vaikka tulis. Muuten meinaa hyytyä heti, kun sarjat pidentyy. Toki pidemmillä tauoilla ja ilman supereita jaksais paremmin, mutta pääpointti on kuitenkin edelleen rasvanpoltossa eikä maksimeissa.
  15. Ei vegaani, eikä sen kummempi kuin sunnuntaipunttaaja, mutta maitovammainen joo. Herat ei sovi ollenkaan. Tällä hetkellä menee M-nutritionin Vege-proteiinia palkkarina ja treenissä supermassin intrazonea osmoliten kera. Treenejä 3xviikossa ja aerobiset päälle.

×
×
  • Luo uusi...