Jump to content

eppu

Members
  • Viestit

    102
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. eppu

    Eppu treenaa

    En jaksa merkata smolovin kaikkia sarjoja, mutta siis tää ohjelma yritetään viedä läpi kokonaisuudessaan.. Merkkailen vaan kun treenit on suoritettu ja sitten taas koitellaan maksimeita reilu 3 viikon päästä mahdollisesti. 5.12 Kyykky: Smolov Intense Phase 2/12 Penkki: Smolov Intense Phase 2/12 Alatalja 12×80kg, 10×100kg, 8×110kg, 6×120kg Jalannostot silmien korkeudelle 3×8 Uinti (lue: poreallas) 30min. 6.12 Olkapäitä Pystypunnerrus kp 3×6x35kg NTP smith 4×15x50kg AbCoaster vatsalihaslaite 6×15 Leuanveto kapea ote 3×8x10kg Hauiskääntö scott 3×10x50kg Koko kroppa putkirullattu läpi. Tänään Kyykky: Smolov Intense Phase 3/12 Penkki: Smolov Intense Phase 3/12 Voimapyörä 3×15 Lankkupidot 3×30 sekuntia - 50kg limppu, 30kg limppu, 20kg limppu selän päällä.
  2. Hyvin menee ja hiano veto! 200+ veto on tosiasia vuonna 2013! Polvista vetoa, keskiruppia ja jullea niin perkeleesti niin alkaa sitä vääntöä löytyä. Onnittelut
  3. Suomen kovin raw-kyykkääjää hands down. Emppu näytti mihin niitä siteitä oikeesti tarvitaan.
  4. eppu

    Eppu treenaa

    Kyykky: Smolov Intenshe Phase 1/12 3x105kg 4x125kg 4x140kg 4x140kg 4x140kg 5x140kg Vatsarutistuksia lisäpainoilla 3x15x20kg Venyttelyä
  5. eppu

    Eppu treenaa

    Penkki 2x20x20kg 20x40kg 10x60kg 10x60kg 8x80kg 8x80kg 5x100kg 5x110kg 5x120kg 5x130kg Penkki stopilla 1x135kg 1x140kg 1x145kg Penkki 13cm lankulta 5x150kg 3x155kg 3x160kg Facepull kiertäen (kiertäjäkalvosimet) 5x20
  6. Jalkatreeneistä ois kiva kuulla uudemman kerran, kun on niin kovat klabbit. No ei vaan. Kyllähän tuo mielenkiinto pysyny tuohon blogiin just kun siellä tulee vaihtelevasti kaikeannäköstä mielenkiintosta juttua. Päivittele vielä useammin, jos joudat! e: repesin kyl vähän kun kattelin osaa noista kysymyksistä. On kyllä musklella vankat fanijoukot sulla.
  7. Kovaa prässisarjaa siellä! Rautavaari!
  8. Tukossa on vittumainen olla - sitä kannattaa tosiaan välttää, ite edelleen eikä puntti nouse.. Pikkuhiljaa helpottaa loppuviikkoa kohden.
  9. eppu

    Eppu treenaa

    Kyykky 20x20kg 10x60kg 5x80kg 3x100kg 3x110kg 3x120kg 3x130kg 3x140kg vyö Sumoveto 5x100kg 5x120kg Kahvakuulalla notkistelua, vatsaa voimapyörällä ja kylkikiertoja. Edelleen rauhassa ja samalla palataan pelkkään lajiharjotteluun ens viikkoa kohden. Kuivatellaan ruutia, niin jaksaa taas vääntää.
  10. eppu

    Eppu treenaa

    Palauttavaa treeniä ja painetta yläselekään Penkki 10x50kg, 10x70kg, 10x80kg Ylätalja kapealla kahvalla 3x12x50kg Alatalja kapealla kahvalla 3x12x45kg Ropan leppuuttelu jatkuu ja ehtii nyt vähän muihinki juttuihin keskittymään. Illalla pelaileen reikäpalloa..
  11. eppu

    Eppu treenaa

    Joo kyllähän täälä aikas pitkät perinteet vn:ssa on, että jeesiä löytyy halutessa iha varmasti. Raudanhimo on sen verran kova, että pakko se on varmasti paidallaki alkaa veivaamaan ja yrittää samalla saada rawiaki ylöspäin päätavotteena. Jees, voimailu on mukavaa, virkistävää sekä terveellistä ja uusia haasteita pitääki olla vaikka iha omaksi iloksi reenailis niinku vielä tässä vaiheessa. Eihän siinä mitään hauskaa olis jos kaikki tulis tarjottimella. Mutta kiitti kannustuksesta, ehkä sitä pitää vähän ruveta konkretisoimaan noita kisailuhaaveita tai jää vielä kokonaan Jatketaan harjotelmia pataässä! Ja päivän treeni. Kädenvääntöä Kävin sparraamassa oikeita vääntäjiä 2h :Bisley: Vattu on käjet kipiät!
  12. eppu

    Murkulan vippailua

    Kyl se silava palaa ja asenne kohillaan.. kalorit kuukausitasolla ratkasee ja sen oot selvästikin oivaltanu!
  13. Paljon tollaset ketjut maksaa ja mistä oot ostanu ne? Saako rautakaupasta riittävän paksua? Hirmusta vetämistä kyllä.
  14. eppu

    Eppu treenaa

    wilbertti: 13cm paksu lankku rinnalle, tanko lasketaan siihen ja punnerretaan ylös.. hyvä liike jos sattuu treenikaveri/lankunpitelijä olemaan. Pidot sitten, että tottuu kroppa isompiin kuormiin. En ollu ikinä 200kg ottanu käsille ja huh huh ku paino. Ei varmaan kultaa tulis kun omassa sarjassa risto joensuu varmaan dominoi reilusti yli 200kg punnerruksilla.. mies pukkaa kisoissa 180kg+ rawina alle 83 kilosena tosin minähän meen vielä ens vuonna junnuihinki ja nostasin eri sarjassa. Millanen paita alottelijalla tulis olla? Kai se pitäis sekin homma opetella.. taitaa ainut keino olla miten realistisesti vois joskus jopa maajoukkueeseen päästä. Tosin raw-tulokseenki sais pistää monta kymmentä kiloa lisää siinä vaiheessa. lankulta on kyllä kiva punnerrella kun sää käyttää kunnon romuja! ei rawinakaan pitäis tosiaan lukituksesta jäädä kiinni homma..
  15. eppu

    Eppu treenaa

    Kahvakuulaa ja lankkupenkkiä (eilen) 60min kahvakuulatunti (ohjaajana) + Penkki 13cm lankulta 10x100kg, 10x130kg, 5x140kg, 3x160kg, 2x170kg 15s pidot suorilla käsillä 3x200kg

×
×
  • Luo uusi...