Jump to content

huuumor

Members
  • Viestit

    15
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. kerrohan miten tarkalleen meni tuo paasto? käytitkö suolaa tai mitään tuon aikana? nimim. itse vedin tässä taannoin vlopun mässäilyn päälle n. 80 tunnin paaston kylmiltään, asiaan perehdyttyäni tulin siihen tulokseen että tämä ei välttämättä ollut se paras tyyli
  2. tämä. ei ole täysin paskapuhetta se että kun kyykky kulkee, kaikki kulkee. lihaa nyt pystyy kasvattamaan niin monella tapaa ettei mitään liikettä kannata nostaa ylitse muiden.
  3. [ATTACH=CONFIG]7784[/ATTACH] nyt jonkun aikaa antanut runnun mennä helpohkosti dominoiville epäkkäille asti. jos ei muuta niin onpahan kyykkytangolle paikkaa
  4. eikä sitä ainakaan hirveitä lähdekään vaikka tekisi noin jatkuvasti. menee mielestäni melkeen samaan kategoriaan kuin luulotauti siitä ettei yli 30g proteiinia voi nauttia kerralla tai että hiilarit illalla menevät läskiksi.
  5. huuumor

    HCT proteiini

    nuo viestit kyllä vituttaa aina että "muualta saa tilattua halvemmalla.." jos ei sitä linkitystä ole kielletty niin laittaa sitten sitä linkkiä siihen halvempaan tuotteeseen!
  6. huuumor

    HCT proteiini

    hinta-laatusuhteeltaan varmaan parasta mitä olen itse ostanut. ei nyt maultaan mitään herkkua toki, mutta ainakin suklaa tuntuu hakkaavan maullaan ja sekoittuvuudellaan esim. fastin kasikympin. ja hyvin tuntuu vatsakin kestävän, vaikka normimaidosta menee melko helppoon pakki sekaisin. ravinnetukulta tilailin kotiinkuljetuksella tämän ja edullista kreaa kylkeen, pakko suositella.
  7. laitetaas kuva kun painokin jo piirun verran alle sadassa
  8. huuumor

    Parhaat selkäliikkeet top 3

    joo noinhan sen toki voi tehdä, tuollaisena ns. herättelyliikkeenä. tuo nopeuden säilyttäminen myös mun mielestä hyvä mittari mavessa, säilyy sellainen tietty herkkyys. tokihan tuo pätee muihinkin isoihin liikkeisiin, ihan loukkaantumisen välttämiseksi.
  9. huuumor

    Parhaat selkäliikkeet top 3

    heitä joku esimerkki tähän, sarjat ja toistot vaikka suhteessa maksimisarjaan. ja puhutaanko edelleen normaalista mavesta, vai laskeeko kukaan mukaan vaikkapa versiota suorinjaloin? tuo viimeisen varastoon jättäminen on niin suhteellinen käsite: jätetäänkö se tekemättä mikä jäisi puolitiehen? vai se missä tangon liike hidastuu? vai se missä tekniikka jo mahdollisesti vähän muuttuu? eikä sillä, yksi parhaista liikkeistähän se on, mutta asiaa vaan katsellaan usein turhan mustavalkoisesti.
  10. huuumor

    Parhaat selkäliikkeet top 3

    lähinnä se tekee raskaat soudut vaikeaksi kun keskivartalo väsyy, toisin päin ei väsyminen ole lähellekään niin kovaa, ts. kova soutu ei vie läheskään niin paljoa tehoa mavesta kuin mave soudusta. riippuu tietty kyykkytyylistä, mutta verrattuna vaikkapa kapeaan painonnostokyykkyyn, ei mave kyllä lähellekään samassa suhteessa samoja lihaksia rasita. sen sijaan esimerkiksi useaan kertaan kyykkääminen on vaikeaa jumisella selällä.
  11. huuumor

    Parhaat selkäliikkeet top 3

    tämä kyllä aivan totta. oikeen kunnolla vedetty mave vaikeuttaa pitkään kyykkyjä ja soutuja mikäli eivät samalle päivälle satu. itse aikanaan suosin sitä tyyliä että leuat, soudut ja taljat pohjille ja sitten jo valmiiksi verta täynnä olevalla selällä mave. toisinpäin tehtynä vie suhteessa paljon enemmän tehoja muista liikkeistä. yleisesti ottaen kuitenkin aloituspostin listauksen kannalla, kaikki muu käytännössä miltei turhaa
  12. yleensä alkuun molemmille joku rivo voimaliike, jossa vähemmän toistoja ja ehkä jopa rumempi tekniikka välillä. sitten vuoro- tai supersarjoilla tykitellen. toistot yleensä alle kymmenen, ei mene forkuille eikä sellaiseksi turhaksi läpsyttelyksi, siitä tykkäävät.
  13. välillä on tullut vedettyä kovastikin viikkoon, mutta normaalisti se 1-2 kertaa viikossa kuitenkin. koko ajan näyttäisi olevan vähenemään päin. treeniäkin taitaa olla kuitenkin n. 10 vuotta takana säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti, joten kai tässä voi muutaman mielipiteen sanoa. jos ei ole taipuvainen kovaan krapulaan, eikä yritä pudottaa painoa, kannattaa esim. perjantain ja lauantain juomisen jälkeen puputtaa sunnuntaina itselleen kunnolla hiilaria, nestettä ja suolaa, lähteistä sen kummemmin välittämättä. vetää jonkun kunnon setin lihaa ja pottua ja sitten jälkkäriksi vaikka sipsua ja jäätelöä, ihan sama. paljon helpompaa sitten maanantaina tai tiistaina palata punttien pariin, kun on silmät piilossa ja lihaspaineet kohdillaan. ja silloin kun se treeni sattuu kulkemaan niin antaa saatana mennä yli ajateltujen toistojen ja painojen, ei se aina kulje kuitenkaan. tuollainen liika varastoon jättäminen on varmaan suurin patinkasvun este varsinkin nuorilla skloddeilla. on vaikea nostaa painoja ylöspäin jos ohjelmassa lukee 3x12 ja sitä koittaa orjallisesti noudattaa. sama pätee mielestäni toiseenkin suuntaan. kun ei kulje niin ei kulje, lyhentää silloin vaikka suosiolla sarjamäärää ja tekee muutaman setin enemmän. kun on sen verran treenannut että pystyy pitämään paineen kohdelihaksella vähän rumemmallakin tekniikalla, antaa mennä vaan. supistelee ja hypistelee sitten treenin loppuun.
  14. heitetään nyt itsekin pari kun tuli aikoinaan myös vanhalla ufsilla pyörittyä. tietenkään peilin kautta nyt ei ihan selkeää kuvaa saa, mutta eikai se niin tarkkaa pituutta tosiaan 179 ja painoa reipas sata..

×
×
  • Luo uusi...