Jump to content

Rautarunnari

Chat
  • Viestit

    5 977
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

21 Excellent

3 seuraajaa

Tietoja käyttäjästä Rautarunnari

  • Taso
    Elämän koululainen

Converted

  • Sijainti
    Andalusia

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Penkkitreeni: 5x100kg, 3x120kg, 2x130kg, 1x140kg, 1x145kg, 1x150kg, 5x130kg, 6x130kg, 6x130kg, 16x100kg, 13x100kg, 12x100kg, 10x100kg. Ihan jees.
  2. Ai niin tuli välitreeninä "kai ton voi välitreeniksi laskea?" otettua boxing machine kisassa kultaa 5: lyönnin parhaassa keskiarvossa, sekä paras tulos kultaa.
  3. Aleksis kiven nummisuutareissa käytettiin jo termiä "vihapuhe"
  4. Tuli eilen reenattua kevyttä jumppaa, habaa, vetoja, taljaa, laitteita, käsipainoja. Laturina big king ateria. Noin tunnin treeni, vetäviä liikkeitä. Olipa kivaa.
  5. Boxing kisan jälkeinen penkki: 5x100kg, 3x120kg, 2x130kg, 1x140kg, 1x145kg, 1x150kg, 7x130kg, 5x130kg ja loppuun Rautarunnarin ventti 21 x 100kg
  6. Sydäri taitaa olla heti kakkosena syöpien jälkeen tupakan aiheuttamissa kuolemissa.
  7. Aika vapina [video=youtube;44j-tpuEefs]
  8. Jalat tuli reenattua. Prässiä 2 erilaista, sekä laitteissa.
  9. Reenit suoritettu, noin tunnin visiitti. Ojentajia ja rintaa eri laitteissa/taljoissa eri variaatioilla pääsääntöisesti 3x10 sarjoin. Huomenna ehkä jalat, jos viitsii.
  10. Kuuman päivän seurana hauista, vetoja, taljassa ja vapailla painoilla. Noin tunnin reeni ja vähän selekä kastui, vaikka oli ilmastointi salilla. Pitkästä aikaa kulmasoutua: Lämmittely 8x 37,5 per,käsi, 6x 45 per. käsi, 3x47,5kg per. käsi 3x52,5kg per.käsi. Ihan ok. pitää tätäkin taas muistaa tehä. Pikku videokin lämppäristä: Hymyillä pitää aina muistaa
  11. Juhannus aaton ja taas piti pysyä penkistä poissa, ei täysin onnistunut. Taljassa oventajia 5x10 sarjoin vastusta lisäillen. Rintaa taljassa 4x10 sarjoin vastusta lisäillen. Penkki 5x100kg, 2x120kg, 1x130kg, 1x140kg, 1x145kg. 150 tuntui ojentajille liian kovalta. Mutta hyvä tuntuma. Se 170 taipuu vielä kesän aikana. Rintalaitteessa 4x10 vastusta lisäillen.
  12. Salilla habaa ja vetoja, noi 45min. ja piti kokeilla myös onko palautunut penkistä. 3x100kg, 2x120kg, 1x130kg, 1x140kg. Ihan kiva tuntuista, kun nyt malttais pysyä penkistä poissa
  13. Penkkipunnerrus: 5x100kg, 2x120kg, 1x130kg, 1x140kg, 1x145kg, 1x150kg, 1x155kg, 1x160kg, 1x165kg ja sitten avustettuna 1x170kg, 1x167,5 ja alaspäin 3x137,5kg, 3x130kg. Ihan kiva, kun tavoite oli tänään toi 165kg.
  14. Nimipäivääni juhlin kuset ja paskat housuissa, niin kuin aina ennenkin.

×
×
  • Luo uusi...