PPS-Shop ESPOO noutomyymälä            PPS-Shop uutuudet            PPS-Shop Facebook

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 17 (17) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617
Tulokset 321-331 / 331

Viestiketju: Kysymykset ja palautteet PPS-Shopille

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

629
    Kyllä niitä toimivia buustereita on vaikka tulokset voivat olla jokseenkin marginaalisia. Moni, muunmuassa minä, olen huomannut piristystä ja energiatasojen nousua testobuustereilla, enkä puhu nyt pelkästään pps-shopin tuotteista. Riippuu myös paljon lähtökohdista miten ne vaikuttaa. Parikymppinen kolli tuskin buustereita tarvitsee kun virtaa riittää omasta takaa.

Sen sijaan eräs valmistaja lupaili joitakin vuosia sitten 300% nousua vapaaseen testoon ja muuta hömppää ja sehän nyt on ihan täyttä paskapuhetta. Nämä jutut on sitten erikseen.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Harry123 Lue viesti
    Tokihan ihmiset saa ostaa mitä vain mistä kokevat saavansa hyötyä. Mä olen aika paljon seurannut alaa sekä kokemuksia, yhtäkään labralappua en ole nähnyt missä olisi selkeästi saatu s-testo kohoamaan kyseisten tuotteiden ansiosta.

Toki kaikki käyttää rahansa juuri niinkuin haluaa. Peace, love & understanding
    6-bromo, testoforce2 , Alcar , powerfull ja t-force syö noi ennen labraa ! Selkeesti nousee s testo ja joku muu !

Blasteri kävi labrassa, löytyy jostain täältä foorumilta se ketju !

Pps-shop onkin ainuut Suomessa kenellä on kovien jätkien tuotteitta myynnissä ! saa heittämällä mun arvostuksen sen takia kun joku siellä tietää mitkä toimii ja ennen kaikkea pitänyt Saadaa tuotua ne suomee ! Ja sen takia kun hinnat tarpeeksi alhaalla niillä !

Saadut peukutukset

38
    Hieno homma jos näin on. Mun on turha käydä noita syömään ja labrailemaan kun testot tulee ympäri vuoden jostain ihan muualta.

Samaa mieltä että pps-shop on markkinoiden asiallisin kauppa niin palvelun kuin tuotteiden puolestakin!

Saadut peukutukset

4
    mainitsitte PPS.n kundit tuossa edellisellä sivulla, että teidän omaan Royal - tuoteperheeseen olisi tulossa myös joku uudenlainen rasvanpolttaja. Milloinkohan mahtaa löytyä nettikaupasta?

PPS-Shop:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Sinikalliontie 1, 2 kerros / 02630 Espoo

Saadut peukutukset

42
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Legenda Lue viesti
    mainitsitte PPS.n kundit tuossa edellisellä sivulla, että teidän omaan Royal - tuoteperheeseen olisi tulossa myös joku uudenlainen rasvanpolttaja. Milloinkohan mahtaa löytyä nettikaupasta?
    Kyllä kyllä Tuote saapuu varastolle n.2vk kuluttua ja ensimmäiset palautteet testiryhmältä ovat olleet HUIKEAT
    www.pps-shop.fi
    PPS-Shop
    Sinikalliontie 1, 2 kerros
    02630 Espoo

Vierailija
    Tuleeko teidän valikoimiinne Dominus Nutrition REFECTIO palautusjuoma?

Vierailija
    Manninen sano ettei ala tekee mehunmakuisia valmiita prodejuomia taikka jauheita. Leaderi tekee niitä valmiita mehunmakuisia prodejuomia jo.

Niin voitteko alkaa tekee myös mehunmakuisia valmiita prodejuomia taikka jauhoja ?

Kysynpä vaan.

Kun ei noi jälkiruoka pirtelöt mansikka, banaani, minttusuklaa jne jne kiinnosta enää yhtää.

Nytkin vedelly palkkarina pelkästää teidän EAA 20g, joskus enempi. Mut siitä puutuu ne heraproden muut aminot mitkä tekisi hyvää. Niin sitten voisi korvailla päivän proden saantia maukkaasti.

Kuulin sellasen sanonankin joskus, et asiakas olisi aina oikeassa. ( mut mun mielestä se ei pidä aina paikkaansa )

Sanokaa sille teidän salaiselle tuotekehitäjälle terveiset täältä, et Mehua kaivataan !

Sijainti

Saadut peukutukset

42
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Tuleeko teidän valikoimiinne Dominus Nutrition REFECTIO palautusjuoma?
    Mahdollisesti...
    www.pps-shop.fi
    PPS-Shop
    02630 Espoo

Saadut peukutukset

1
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä PPS-Shop Lue viesti
    Kyllä kyllä Tuote saapuu varastolle n.2vk kuluttua ja ensimmäiset palautteet testiryhmältä ovat olleet HUIKEAT
    Missä vaiheessa tämän kanssa?

Sijainti

Saadut peukutukset

42
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Manninen sano ettei ala tekee mehunmakuisia valmiita prodejuomia taikka jauheita. Leaderi tekee niitä valmiita mehunmakuisia prodejuomia jo.

Niin voitteko alkaa tekee myös mehunmakuisia valmiita prodejuomia taikka jauhoja ?

Kysynpä vaan.

Kun ei noi jälkiruoka pirtelöt mansikka, banaani, minttusuklaa jne jne kiinnosta enää yhtää.

Nytkin vedelly palkkarina pelkästää teidän EAA 20g, joskus enempi. Mut siitä puutuu ne heraproden muut aminot mitkä tekisi hyvää. Niin sitten voisi korvailla päivän proden saantia maukkaasti.

Kuulin sellasen sanonankin joskus, et asiakas olisi aina oikeassa. ( mut mun mielestä se ei pidä aina paikkaansa )

Sanokaa sille teidän salaiselle tuotekehitäjälle terveiset täältä, et Mehua kaivataan !
    Laitetaan asiaa eteenpäin Btw, meillä löytyy palautumisjuoma joka on mehunmakuinen: PPS Nutrition - Nr.3
    Nr. 3 löytyy kolmena makuna: Cola, Chocolate-Orange sekä Sweet Orange.
    www.pps-shop.fi
    PPS-Shop
    02630 Espoo

Sijainti

Saadut peukutukset

42
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä båtsman Lue viesti
    Missä vaiheessa tämän kanssa?
    Varasto odottaa tällä hetkellä tuotteen tarroja .. mutta tulevan viikon aikana pitäisi saapua: PPS Nutrition - Royal N.S.B
    www.pps-shop.fi
    PPS-Shop
    02630 Espoo

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 17 (17) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617