+ Vastaa viestiketjuun
Tulokset 1-9 / 9

Viestiketju: Vahvat juopot ja niihin treenaus

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1343

Vahvat juopot ja niihin treenaus

Ite aina ihaillut Dedua, Mahista ja metsuria. Kovia sällejä vaikka alkoa menee

Dedulla nykyään aika oma treeni ohjelma, 6 päivää alkoa ja sitten salille tekee maximeita. Toimiiko toi? No nostaa se mies enempi kuin minä ja naisenkin vielä saanut. Dedun pitäis antaa mulle elämän ohjeita ja miestä kyllä kuuntelen.

Metsuri haki aikoinaan voimansa kun teki kaljapäissä mettä hommia. Kori kaljaa meni siinä mettä töitten lomassa, ei ollut mitään heraa ja kreatiinia. Metän ukko olis varmaan kylmiltään napannut 200kg mavesta (ilman lämmitys sarjoja) kovassa kunnossa kun oli.

Sitten ollakseen vahva juoppo niin pitäis myös se viinapään treenaus onnistua siinä välissä. Moni sälli lamaantuu kun ottaa monta päivää, ei ole hyvä juttu ja se krapulan sietokyky kuitenkin tärkee asia. Esim en tajua noita nyky nuoria kun ne oksentaa jo yhden illan juopottelun jälkeen. Ite vetänyt 4 päivääkin niin olen viimes oksentanut 10v sitten. 15v tais kerran krapula olla niin paha että oksensin. Nykyiisn olen käynyt joskus treenaa seuraavana päivänä kun olen juonut 15 kaljaa edellisenä iltana.

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

268
    Paljio kovempia sällejä olisivat vähemmällä alkolla. Alkon juonti on mielen heikkoutta ja sellaisen touhun ihannointi silkkaa tyhmyyttä.

Jormatar
    Taito Haara totesi aikoinaan haastattelussaan että "Alkoholista mielipiteeni on se, että kun nostaja kaikin tavoin pyrkii huipputulokseen, niin miksi hän sitten haittaisi kehittymistä niinkin tarpeettomalla kuin alkoholin käytöllä. Alkoholista ei ole kehitykselle apua, mutta vahingollisten seuraamusten mahdolllisuudet ovat ilmeisiä."

Taito oli pitkään suomalaisen painonnoston ja voimanoston kärkimiehiä. Hän sitten tekikin 70 -luvulla aika huikeita tuloksia ja siihen aikaan ei ollut mitään penkkipaitoja tai muita varusteita.

Esim.

Sarja yli 110 kg

jalkakyykky 405 kg SE,EE
    penkkipunnerrus 225 kg EE
    maastaveto 362,5 kg EE
    yhteistulos 985 kg EE

kilpoka:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

139
    Mukava juttu Sailori, että laitot tarinaa Taitostakin, ainakin minä luen mielellään.

Tässä olis vähän lisää. http://www.jkkuntofitness.fi/taitohaastattelu.php

Kailajärven Jaakkokin oli aktiivi touhuissa aikanaan.
    http://www.youtube.com/watch?v=qvOrk5h0Q6I

viina ja treenaus on sama ku panis itteesä perseeseen.

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1021
    Entisessä työpaikassa oli tyyppi joka jaksotti ryyppäämisen ja treenaamisen, välillä monen viikon ryyppyputki, pomon piti välillä käydä repimässä kaveri sängystä töihin. Sitten jossain vaiheessa lopetti ryyppyputken ja aloitti treenaamaan kovaa omassa tallissa missä kaikki vehkeet ja söi koko kennon(30kpl) kananmunia päivässä Isossa ja vahvassa kunnossa oli.
    As Tom Platz taught us years ago: "It's not heavy weights that build muscle. It's not high reps that build muscle. It's high reps with heavy weights that build muscle."

Blaster:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158
    Voimajuoma alkoholi ei ole, mutta yllättävä terveysvaikutus löytyy:
    They went on to expose the yeast cells to 12 other environmental stressors. Most of the stressors -- from temperature and pH changes to various drugs and chemicals -- had no effect on telomere length. But a low concentration of caffeine, similar to the amount found in a shot of espresso, shortened telomeres, and exposure to a 5-to-7 percent ethanol solution lengthened telomeres.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24039592

Telomeerit kertoo biologisesta iästä:
    ne on niiku sytyslanka kromosomien päissä - ku palaa loppuun ni luonnollinen kuolema korjaa pois = solut ei pysty enää uusiutumaan = keho ei enää parane pikkusista naarmuistakaan.

Toi tutkimus toki teoreettinen, koska tollasia pitoisuuksia kofeiinia tai alkoholia ei veressä ole, mutta antaa suuntaa kuitenkin.
    Yllättävä on että kofeiini lyhentää ikää ja alkoholi antaa jatkoaikaa, jos muuten elää samaan tyyliin kummassakin tapauksessa.

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

318
    Minulla maksa paskana viinasta, lääkkeistä ja hormoneista.

Ensi vuotta en minä näe
    KISU MISU MIU

Jormatar

Onko näkynyt tänä kesänä vahvoja, ruskettuneita puliukkoja

+ Vastaa viestiketjuun