+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 110 (110) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1060100108109110
Tulokset 2,181-2,186 / 2186

Viestiketju: Strike a pose! - Julkinen kuvaketju

Saadut peukutukset

194
    Mun silmään sisäänpäin kääntyneet hartiat.
    Aika tyypillistä ketkä tekee paljon työntäviä liikkeitä.
    Paikat auki ni ikäänku aukeaa paketti ja näyttää paremmalta ja hartiavamman riski pienenee.
    Tietenkään yhdestä kuvasta voi liikaa vetää johtopäätöksiä.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä _MrSiima Lue viesti
    Tämä yläselän paksuus ollut aina ongelma tai olematon itsellä. Mielestäni hupijumpillakin on jotain juuri tuonne yläselkään tarttunut. Toinen lapa/latsi ei vaan aukea juuri yhtään, ihan lukkojumissa, taitaa selittää kun punnerrukset on tahmoneet koko kevään aika pahasti ja olen ihmetellyt toispuoleisuutta/voimaeroja yhden käden selkäliikkeissä. Mutta eipä tuommosia huomaa kun sitä selän toimintaa ei itse nää, jos ei kuvaa. Poseeratahan en kyllä osaa, ja tosiaan tällä hetkellä(kin) liian ohut ja lihava muutenkin näihin posehommiin. Mutta hierojalle mars, kerran eläissäni olen hierojalla käynyt. Mutta selkää on aika hankalaa kotikonstein huoltaa. Pitäisi ottaa tavaksi.

(

1. käy hierojalla avaamassa lavat

2. panosta takaolkapäihin
    ,
    3. vaihda parturia (pottatukka ei ole enää muodissa )

Saadut peukutukset

223
    Niin noista olkapäistä, että on todettu ahtautuneet olkanivelet. Joka voi kehittyä pahimmillaan jäätyneeksi olkapääksi. Liikkuvuus on kovin rajoittunut, että tupliakaan ei voi kunnolla poseerata kun ulkokierto ei riitä. Pystäriä pystyn tekemään edestä smithissä tai käsipainoilla, mutta mitään en pysty niskantakaa enkä myöskään pystäriä seisten pään päälle, kun ei taivu olkapäät. Tuon oireyhtymän syntyä on varmasti edesauttanut se, etten ensimmäiseen 7-8 treenivuoteen kiinnittänyt yhtään tarpeeksi huomiota takaolkapäiden treenaamiseen, vieläkun geneettisesti tuppaavat olemaan hankalammin kehittyvät kuin etuosa. Voimailin sillon siis ja vasta sen jälkeen kun 2013 lopetin voimailut, niin olen alkanut olkapäitä treenata riittävän monipuolisesti. On se epäbalanssi onneksi korjaantunut siitä mitä se oli pahimmillaan penkkiaikoina. Ja lihasmassan kasvu tuntuu pahentaneen tuota oireilua.

Mutta niin erillinen ongelma tuo lapajumi, kun latsi ei aukea edes tangossa roikkuessa. Ihan lukossa on.
    Viestiä muokannut _MrSiima : Viikko sitten 15:02

Saadut peukutukset

223
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Sori mut etuhartiat dominoi paketin.

ilmankos ne epäkkäät on ylikehittyneet koska teet hartialikkeet niiden avustuksella.Se iso ego ja näyttäminen pois niistä hattariliikkeistä!

sivut ja takahattarit PIENET.....aloita vaikka siittä ja älä ota koko hernepeltoa sieraimiin neuvostani.

En vedä herneitä, mutta kumma käsitys etten olisi asiaan paneutunut ja että fysiikan balanssi olisi pelkästään treeneistä kiinni. Se on vittumaista, mutta totta, että jokaisella on niitä paremmin ja huonommin kehittyviä lihasryhmiä. Minä en esimerkiksi pohkeistani saa millään edes 40-senttisiä vaikka kuinka hinkkaan, vaikka kädet on noin 50cm. Joillakin ne pohkeet ovat jo ihan ilman treeniä/urheilua massiivisemmat. Sinne ei ole yhtään geneettistä kasvupotentiaalia osunut.

Enhän minä tässä viimeiset vuodet olkapäiden osalta ole yrittänytkään treenata juuri muutakuin sivu- ja takalohkoja. Ja se piti sillon 3-4v takaperin aloittaa ihan nollapainoista se niiden hermottaminen, kun oli laiminlyönyt sitä voimailuaikoina. Ja on ne kuormat kasvaneet, että sivuvipareita pystyy 16-18 kilolla tekemään nykyään. Tuo rajoittunut liikkuvuus olkanivelessä ei vaan ole kovin kiitollinen olkapäätreenin kannalta, pystysoutu menee hyvin sivulle, mutta sitäkään ei kykene oppikirjatyylillä tekemään, koska se liikkuvuus. Ja hyviä tuloksia olen saanutkin niihin siihen nähden, että niitä ei ollut ollenkaan muutama vuosi takaperin vielä. Takaolat varsinkin kehittyneet paljonkin.

Egotreenaaja en ole ollut 10 vuoteen. Enemmän saanut kuulla ihmettelyjä kun "iso mies" (hehheh, joidenkin mielestä, vaikkei absoluuttisesti) tekee aika pienillä painoilla tiettyjä lihasryhmiä. Toki teen niin paljon kun voimat antavat myöden, niin että formi säilyy. Olkapäät, takareidet ja selkä on varsinkin sellaisia, että herkästi itsellä menee ohi, jos alkaa repiä. Nyt 12 treenivuoden jälkeen on voinut alkaa selkää treenata ryskäten, niin että kasvaa muukin kuin ego. Aika heikko olen aina ollut kokoisekseni, jos ei ota lukuun punnerrus- ja hauisliikkeitä ja punnerruksissakin ylöspäinsuuntautuvat ovat heikkoja.

5. Peukutukset:

Vierailija
    Joka musklelainen haluu näyttää tältä? ->

https://www.instagram.com/p/BizmRsjn...by=bullmentula

Minä en!

Saadut peukutukset

223

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    (

1. käy hierojalla avaamassa lavat

2. panosta takaolkapäihin
    ,
    3. vaihda parturia (pottatukka ei ole enää muodissa )

3. Näin voi käydä kun "vaihtaa parturia" eli antaa paremman puoliskon leikata. Olen 10 vuotta leikannut itse ja lopputulos on ollut hyvä. Onneksi nuo hiukset kasvavat aika nopeasti, että voi tehdä paluun entiseen.

8. Peukutukset:

+ Vastaa viestiketjuun