+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 6 (6) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 101-109 / 109

Viestiketju: Salikomediaa

vierailijan viesti
    Tänään sitten kesken kyykkysarjan treenihousut repes näyttävästi keskeltä persauksista. Pari sonnia reenaili takana pohkeita, ne yritti olla ensin pokkana mut repeili sitten kun itekin aloin nauramaan

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

533
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Poppamies Lue viesti
    Tänään sitten kesken kyykkysarjan treenihousut repes näyttävästi keskeltä persauksista. Pari sonnia reenaili takana pohkeita, ne yritti olla ensin pokkana mut repeili sitten kun itekin aloin nauramaan
    Hommaa pyöräilyshortsit,ne ei repeile kyykyssä,itse olen jo vuoden kulkenut salilla pyöräilyshortseissa kun vituttaa repiä muita housuja kuten verkkareita aina ylöspäin....tosin jos ei kehtaa näyttää reisiään treeneissä niin se on eriasia.

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

259
    Aiheutin eilen salikomendiaa kyykkäämällä ykösen 230kg

Tarkoitus oli latoa tankoon 190kg mutta meni väärin. Hyvin nousi.

Deadlifter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

17
    Minun taas kerran piti vetää uusi mave enkka 300kg, ja olin niin psyykattu ja huusin agre huutoja ja kävelin ees taas ja sit nostin. Ylös nousi niin että heilahti! Tosin olin niin täpinöissäni että unohdin laittaa painot tankoon ja eihän se ollut kuin pelkkä tanko se. Kyllä takana pojat katsoi kummissaan kun juhlin ennätystä ennen kuin karu totuus paljastui.

Saadut peukutukset

110
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Hommaa pyöräilyshortsit,ne ei repeile kyykyssä,itse olen jo vuoden kulkenut salilla pyöräilyshortseissa kun vituttaa repiä muita housuja kuten verkkareita aina ylöspäin....tosin jos ei kehtaa näyttää reisiään treeneissä niin se on eriasia.

Pyöräilyshortsit aika homot ja yleensä rimppakintuilla jalassaVanhat pussimaiset salihousut on jees

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

280
    tein t-kulmasoutua raskailla painolla ja viimeisessä raskaimmassa sarjassa kävi niin että jokaisella toistolla plörähti pieru niin nauroin sille avoimesti (jo siinä sarjan aikana, olin varmaan hulvaton näky) enkä välittänyt kun minua katsottiin inhoten

paska nimittäin haisi voimakkaasti joka lisäsi tilanteen huvittavuutta omasta mielestäni mutta muihin vaikutus oli hyvinkin päinvastainen
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Vierailija

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

533

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Phpp Lue viesti
    Pyöräilyshortsit aika homot ja yleensä rimppakintuilla jalassaVanhat pussimaiset salihousut on jees
    Et suinkaan sanonut minua homoksi?

On ne kintut joku 70cm mutta on niitä shortsejakin isompia kun tikkujaloille tehtyjä
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 6 (6) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456