+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (315) EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 6289

Viestiketju: Rasvasota

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä BT123 Lue viesti
    Sun jutut Kiipulan tilastotieteen peruskurssilta.

Ei mitään järkeä väittää vastaan enää
    Katso statiinien käyttömäärätaulukkoa! Idioottimaista väittää että sydäntaudit on voitettavissa pelkästään LDL kolesterolia laskemalla.

BT123
    Idioottimaista laittaa minun suuhuni väitteitä, joita en ole esittänyt.

BT123

Idioottimaista laittaa minun suuhuni väitteitä, joita en ole esittänyt.
    Sitähän tässä juuri väität. Maailma pelastuu statiineilla jotka alentavat LDL kolesterolia.

SItä aletaan hermostumaan.Hermostuminen nostaa kolesterolitasoja ja samalla tulehdus alkaa jylläämään.

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

232
    Statiinit mullakin o leivän päällä. Suupielistä aivan tursuaa kun runsaammin panen.

Statiinit paskaa. Raju possun rasva guta iltapala. Kukkaöljyyn en koske.

Îtse asiassa tuossa tilastossa riski on suhteutettu myös teineihin. Suuri osa alle 65-vuotiaista on alle 20-vuotiaita. Mitä tekemistä heillä on tuossa tilastossa?

Tuolla tavalla saadaan ainoastaan prosenttiluku alhaiseksi. Ei mitään järkeä hommassa.
    Kaikki alle 65 vuotiaat ovat ollet alku ja lopputilastoissa.Se ei muuta tosiasioita miksikään.Lopputulos olisi sama vaikka taulukosta siivottaisiin teinit pois.Kolesterolilääkkeitä käyttää jo alle 40 vuotiaat.

BT123
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Marjakarhu Lue viesti
    Kaikki alle 65 vuotiaat ovat ollet alku ja lopputilastoissa.Se ei muuta tosiasioita miksikään.Lopputulos olisi sama vaikka taulukosta siivottaisiin teinit pois.Kolesterolilääkkeitä käyttää jo alle 40 vuotiaat.

AINA OIKEASSA! wilbertti:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    hell

Saadut peukutukset

167
    Mitä vi*?un statiineja? Tarkoitetaanko näillä niitä "terveysrasvoja"? Eikös ne semmoset oo kumottu jo ajat sitten?
    Ei ole helppoa ei...

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä wilbertti Lue viesti
    Mitä vi*?un statiineja? Tarkoitetaanko näillä niitä "terveysrasvoja"? Eikös ne semmoset oo kumottu jo ajat sitten?
    Statiini on kolesterolilääke ja supermargarinit taas benecol jne kolesterolinalentamisrasvoja...vitun rasvaksi parempia..Tiän mä.

AINA OIKEASSA! wilbertti:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    hell

Saadut peukutukset

167
    Joo mä ainakin syön semmosia rasvoja mitkä maistuu rasvoilta... ehkä mulla ei siks oo samanlaista backiä ku metskulla??
    Ei ole helppoa ei...

BT123
    Sitostanoliesteri on Benecolin vaikuttava aine.

BT123
    ^Miksi sitten postaat tutkimuksia, joissa näyttö on täysin päinvastainen?

Hyviä linkkejä noi kyllä.

kovien rasvojen korvaaminen pehmeillä rasvoilla ei vähennä sydäntauti/ kokonaiskuolleisuutta.

Jodi,seleeni,siinä suomalaisilla parantamisen varaa.Japanissa jodin saanti toista luokkaa kuin täällä pohjolassa.Japanissa sydänkohtaukset vähäisempiä.
    THL.Tuo virallinen äänitorvi tietty tyrmää tämän asian.Ei tarvetta tutkia...Pekka Pensas.

SYDÄNTAUTIASIAA:Äidin serkun miehellä on kolesteroli ollut aina ilman lääkkeitä karvan alle 4.Verisuonet kuitenkin täysin tukossa. Sydäntauti tosiasia.

Statiinit lisää valtimoplakkien määrää. VIimeisin uusi tutkimus.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22981406

+ Vastaa viestiketjuun