TUHAT omega-3 kapselia 40 eurolla             Suomen halvin maltodekstriini 17,50€ / 5 kg             Loistava hiilihydraattivalmiste saliharrastajille, Instant Oats

Aminopörssi: 10% alennus syyskuun loppuun asti koko valikoimasta koodilla: Syyskuu10, verkkokauppaan.

Sivu 1 (2) 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1-20 / 37

Viestiketju: Keskustelua peniksen pituuksista

Keskustelua peniksen pituuksista

http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

Mistä johtuu että lähellä auringontasaajaa löytyy isoja siittimiä?

Johtuuko Etelä & Pohjois-Korean kiista pohjimmiltaan siitä että Pohjois-Korealaiset ovat peniskateellisia Etelä-Korealaisten peniksille?

Onko siittimen koolla merkitystä itsetuntoon?

Onko peniskateus liitoksissa rasismiin?

Riittääkö keskiverto Suomalaisen peniksen koko (13,77) cm tyydyttämään naisen?

Onko d-vitamiinilla vaikutuksia peniksen kokoon? (kts. auringontasaaja kohta)

Oletko sinä tyytyväinen peniksesi kokoon?

Katseletteko yleisissä saunoissa ja tiloissa toisten miesten varustuksia?

Onko saliharrastajilla keskimääräistä pienempi pili? Korvaavatko he lihaksillaan uupuneita penis senttimetrejä?

Toivon vapautunutta keskustelua asiasta....

Tuossa kai ne tärkeimmät on.

http://www.seksuaaliterveysklinikka....d=18&Itemid=26

Peniksen keskimääräinen pituus lepotilassa on 9.25 cm

Lepopituus: Lepopituutta on mitattu 14 tutkimuksessa, joihin on osallistunut yhteensä 8627 miestä iältään 17-91 vuotta. Tutkimuksia on tehty ympäri maailmaa, valtaosa Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Keskimääräinen lepopituus on 9.25 cm. Tämä on painotettu keskiarvo, jossa on otettu huomioon kussakin tutkimuksessa olleiden tutkittavien määrä. Eri tutkimuksia tarkasteltaessa lyhimmät näyttäisivät oleva korealaisilla (6.9 cm), jordanialaisilla (7.7 cm), nigerialaisilla (8.1 cm) ja intialaisilla (8.2 cm). Pisimmät taas ovat ranskalaisilla (10.7 cm) ja amerikkalaisilla (9.7 cm).

Pituus erektiossa: Erektiossa pituutta on mitattu 11 tutkimuksessa, joihin on osallistunut 4148 miestä. Keskipituus on 14.9 cm. Tässä amerikkalaiset pitävät kärkisijaa 15.5 cm pituudella. Jos amerikkalaisia ei oteta huomioon, keskipituus on muualla maailmassa 13.9 cm. Lyhimmät ovat Jordaniassa (11.6 cm) ja Intiassa (10.9 cm).

Johtopäätöksiä: Peniksen normaali pituus on lyhyempi kuin miehet luulevat. Kovin lyhyt penis on melkoisen harvinainen. Emättimen pituus vaihtelee välillä 6,5 – 12 cm.

Siihen sitten vielä jolkutuksia jostain päin nettiä....

Jätä pienikaluinen mies. Kysy seuraavalta mahd. kaverilta miten iso on. Alle 15 cm tai ohut, ne pudotat heti pois.

Jollakin palstalla eksyin aikoinaan viestiketjuun: maailman isoin penis dokumentti-ketjuun...

Monella naisella oli vastauksena seuraava:

Heillä ei dokkaria katota "perhesyistä".

ps... Tilavuus sen lopullisen koon mittari on, eli siihen pitää ottaa mukaan leveys.

Yhdel kaveril on aivan hemmetinmoinen meisseli ja valittaa kun jopa aikuiset puumanaiset pelkää sitä. Aina ei käy tasan onnenlahjat, joskus se iso ei ole se ovi autuuteen.

Minä tiedän yhden kaverin jolla on oluttölkin paksuinen.

Slowly becoming what I can only think about KuningasSaatana:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    90100
    Pienellä pippelillä parempi panna paksua poikaa perseeseen.
    En ole vastuussa ylläolevasta tekstistä.

-P.F.F.P-

minua vaivasi murrosiästä lähtien mikropenis, minulla on sellainen. sitten kun pääsin maksullisissa pari kertaa käymään ulkomaan matkalla, niin ei haitannut enää. nyt olen jo uskaltanut kerran baaristakin iskeä. olen jo 47-vuotias, joten oli aikakin itseasiassa. melkein neljävitoseksi kärsin mikropeniksen aiheuttamasta häpeästä, enkä ollut siksi edes seurustellut. kyllähän se tuotti surua katsoa miten muut pariutuvat ja itse jouduin kokemaan häpeää vuosikymmenestä toiseen.
    This is pretty simple. You either want and will do what
    needs to be done to achieve the goal or you wont.

Anyone can go to Hell, let’s see you make it back.

Itse komea ja fiksu kundi.

Mikropenikseni vuoksi en kuitenkaan voi ikinä päästä naisten kanssa pidemmälle.

Tulemme aina hyvin juttuun naisten kanssa siihen asti, kunnes on aika ns. paljastaa valttikortit.

Ja minulla löytyy pöksyistä se ruutukakkonen.

Ei tämä minusta ole OK, sillä ei minulla ole ollut mahdollisuutta vaikuttaa penikseeni.
    KISU MISU MIU

Slowly becoming what I can only think about KuningasSaatana:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    90100
    En ole vastuussa ylläolevasta tekstistä.

-P.F.F.P-

Bad Company Firedemon:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Hellvetti
    Minulla on penis
    VITTU MITÄ PASKAA!

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Firedemon Lue viesti
    Minulla on penis
    Minulla myös, mutta lisäksi vielä testikkelit. Olen ainutlaatuinen.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    Lepopituus: Pisimmät taas ovat ranskalaisilla (10.7 cm) ja amerikkalaisilla (9.7 cm).

Pituus erektiossa: . Lyhimmät ovat Jordaniassa (11.6 cm) ja Intiassa (10.9 cm)..
    Kossi sanoi että hänellä mahti 10cm, eli onko ranskalainen vai intialainen penis?

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä viikatemies Lue viesti
    Kossi sanoi että hänellä mahti 10cm, eli onko ranskalainen vai intialainen penis?
    pitäisikö peniksen etnisyys mainita tuntomerkeissä?
    This is pretty simple. You either want and will do what
    needs to be done to achieve the goal or you wont.

Anyone can go to Hell, let’s see you make it back.

No kun sit tiedetään oliko lepo- vai erektiotilassa.

Minulla aika kookas penis.
    KISU MISU MIU

Olen ollut mr Handsin kanssa "sillai".

En ymmärrä mistä täällä keskustellaan, olen 11-vuotias.
    Internet knows everything, I know internet so I know everything.

"Nobody remains virgin, life fucks everyone".

"As I walk through the valley of the shadow of death I have no fear because I'm the meanest motherfucker in the whole valley."

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuu...87810_se.shtml

Ei ole mikään salaisuus, että mieskunto heikkenee iän myötä. Ikä vaikuttaa myös miehen penikseen.

Mieskehon testosteronitaso laskee vuosien vieriessä, ja tämä vaikuttaa seksuaaliseen kyvykkyyteen. Mies kiihottuu hitaammin, ja orgasmin saamiseen menee pidempi aika.
    Ikä muuttaa myös itse penistä. Muutokset alkavat sen jälkeen, kun mies on noin kolmikymppisenä saavuttanut seksuaalisen huippunsa ja siirtyy kohti keski-ikää.

WebMD-sivuston mukaan ainakin nämä muutokset ovat mahdollisia:

Ulkonäkö muuttuu

Peniksen ulkonäkö voi muuttua kahdella tavalla. Verenkierron hidastuessa sen pää menettää pikku hiljaa punertavan värinsä. Testosteronin tuotannon vähentyminen puolestaan vähentää ihokarvoja. Lopulta miehen sukupuolielimet voivat muuttua jopa lähestulkoon karvattomiksi.

Koko pienenee

Moni mies lihoo vanhetessaan. Rasvan kertyminen alavatsaan saa peniksen näyttämään pienemmältä. Aina kyseessä ei ole pelkkä näköharha.
    - Joissain tapauksissa alavatsan rasva lähes hautaa peniksen, kuvailee tohtoriRonald Tamler Mount Sinain sairaalasta New Yorkista.

- Motivoin ylipainoisia potilaitani kertomalle heille, että heidän peniksensä voi saada jopa tuuman lisää mittaa, jos he pudottavat painoaan.
    Erektiossa olevan peniksen koko voi pienentyä iän myötä myös muista syistä. Verisuonten kalkkeutuminen tuntuu myös peniksen suonissa, ja heikentää sen verenkiertoa. Tämä näkyy erektiossa, koska penikseen virtaa vähemmän verta. Lisäksi peniksen paisuvaiskudos ei enää palaudu samalla lailla kuin ennen. Siihen alkaa kertyä arpikudosta, mikä myös hidastaa verenkiertoa peniksessä.

Myös kivekset kutistuvat iän myötä. Niiden koko alkaa huveta noin 40 ikävuoden kieppeillä. Jos miehen kivekset ovat 30-vuotiaana olleet halkaisijaltaan kolmisenttiset, voivat ne 60-vuotiaana olla parisenttiset.

Vääntyminen

Jos penikseen kertyy arpikudosta epätasaisesti, voi se vääntää elimen mutkalle. Peyronien taudiksi kutsuttua oireyhtymää esiintyy tavallisimmin keski-iässä. Se voi tehdä erektioista kivuliaita, ja vaikeuttaa yhdyntää. Pahimmillaan tauti vaatii leikkaushoitoa.
    Herkkyys katoaa

Useiden tutkimusten mukaan penis menettää tuntoherkkyyttään iän myötä. Tämän vuoksi erektion saavuttaminen ja orgasmin saaminen vaikeutuvat.

LUE MYÖS

Penistatuoinnin yllättävä seuraus: Kestoerektio
    Mies, näin pilaat seksielämäsi
    Varo näitä, mies! Hulluimmat masturbointimokat

IL
    Viestiä muokannut J.Stallion : 29.03.2012 21:34

No kun sit tiedetään oliko lepo- vai erektiotilassa.
    minulla aina lepotilassa.

Minulla priapismi nyt kaksi päivää kestänyt, ei ole kivulias mutta Vaimo saa kyytiä, tykkää.

Edellisessä työpaikassa sai omaa sairauslomaa kirjoittaa (ihan tosi) vitutti ku oli yks utelias ukko aina kyttäämässä lappuja, piti kirjoittaa aina poissaolon syy/sairaus kohtaan mikä vaivasi, kirjoitin sit kerran Priapismi, just ettei ukko tajua. Helvete, työpaikkalääkäri kutsui mut puhutteluun, onneks ymmärsi ku selitin asian

http://fi.wikipedia.org/wiki/Priapismi

Bad Company Firedemon:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Hellvetti
    MASS: Joka viikko uusi supertarjous!
    Minulla priapismi nyt kaksi päivää kestänyt, ei ole kivulias mutta Vaimo saa kyytiä, tykkää.

Edellisessä työpaikassa sai omaa sairauslomaa kirjoittaa (ihan tosi) vitutti ku oli yks utelias ukko aina kyttäämässä lappuja, piti kirjoittaa aina poissaolon syy/sairaus kohtaan mikä vaivasi, kirjoitin sit kerran Priapismi, just ettei ukko tajua. Helvete, työpaikkalääkäri kutsui mut puhutteluun, onneks ymmärsi ku selitin asian

http://fi.wikipedia.org/wiki/Priapismi

Oikeasti ei tarvi olla syytä esillä, se on potilaan ja hoitavan lääkärin välinen asia joka ei kuulu työnantajalle millään muotoa.
    VITTU MITÄ PASKAA!

Sivu 1 (2) 12 ViimeinenViimeinen