+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 9 (9) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 161-165 / 165

Viestiketju: Mave ja toistot

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsinki

Saadut peukutukset

315
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Ultron Lue viesti
    Olikin ajankohtainen nosto tämä. Just miettinyt tätä toistohommaa. Lisäksi miettinyt kannattaako muuttaa silleen, että mave ja takakyykky ei olis samana päivänä?
    Vedän samana päivänä kyykyt ensin ja siitä sitten maven. Perusvoimaa lyhyillä sarjoilla on hakusessa edelleen.
    Ite en tee koskaan mavea ja kyykkyä samana päivänä. Teen tiistaina kevyen kyykyn, torstaina raskas mave ja raskas kyykky lauantaina. Tää tyyli on toiminu mulla.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093
    Sovellus kysymys. Kova volyyminen mave johon menee aikaa 60 minuttia. Niin ei se tartte kyykkyä tai muutakaan raskasta. Jos teet maven tunnustelussa kuntoo niin voi hyvin kyykätä. Jullea myös hyvä vetää sarjana jos kevyempi veto.

SeñorGlutes:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

120
    Yleensä ottaen olen tykännyt pitää raskaan maven ja raskaan kyykyn eri päivinä.

Nykyään olen tosin pitäny mavessa vähän toistoja per kerta/viikko, <10, ja se ei kyllä tunnu vievän tehoja mistään pois, vaikka vetäisi kuinka kovaa. Eli se voisi toimia kyykynkin kanssa. Ainakin volyymikyykyt toimivat hyvin heti maven jälkeisenä päivänä.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

353
    Kokeile kaikkea ja katso mikä toimii.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093

Lisään vielä kun tein 5/3/1 ohjelmaan vuona 2013 niin se meni ihan vituis kun oli veto ja kyykky samalla viikolla. Ei saanut tulosta. Siksi noi ohjelmat voi tunkea hevon perseeseen. Penkissä kyseinen ohjelma ei myöskään toimi. Penkissä vanha kunnon himo volyymi on paras keino nousuun. Samaa ei tosin voi soveltaa vedossa ja kyykyssä.

Mä en tiedä miten kisailijat treenaa. Mä luulen että kyykyllä pääasiassa treenaa. Minusta vaatii helvetin kovaa nuppia panostaa täysillä vetoon sekä kyykkyyn. Toki molempia voi tehdä, mutta toinen liikkeistä otettava huomattavan keyvemmin.

Mua huvittaa vieläkin toi torstain aamun etukyykky. 140kg ei mitään toivoa. 2 vuotta sitten 150kg 10kg pienemällä elopainolla heittämällä ylös. Mutta huomasin että enhän mä ole kyykkyä tehnyt voimamielessä juuri paskaakaan. Mun panostus olltu niin paljon maastaveto voittoinen. Etukyykky kunto olis suorastaan nolo ja häpeä eikä takakyykky kunnossakaan ole kehumista tällä hetkellä. Vähän molemmat liikkeet hukassa.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 9 (9) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789