+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 73 (73) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363717273
Tulokset 1,441-1,452 / 1452

Viestiketju: Kysy Blasterilta ravinnosta

Blaster:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158
    Joo, olen hyvin perustellu aikaisemissa teksteissä miksi merisuolaa kannattaa käyttää 1-2g per vesilitra. Ei enempää, eikä vähempää.

Mitenkäs melatoniini ja powerfull toimii yhdessä? Tuolla melatoniini säikeessä olit juttua, että melatoniini nostaa lisää veren sokeripitoisuutta. Eikös powerfullin toiminnan edellytyksenä ole juuri mahdollisimman pieni veren sokeripitoisuus. Eli kannattaako jättää melatoniinio ottamatta kun ottaa powerfullia?

Saadut peukutukset

4
    Minkälainen ravinto auttaa lihasjumiin ! Jalat kipeytyy ja jumiutuu tosi herkästi nykyisin, vaikka keväällä hierottin 4 kertaa yms. Venyttelyä oon myös lisänny.kipeytyy jo 50% kuormalla. Joskus penkissä kovassa punnerruksessa käy vetämään suonta varpaista. Magnesiumia kokeiltu ja käytetty vuosia.merisuolaa myös.Maito tuotteita en käytä, joskus iltaisin hyla rahka kalsiumin takia.. Oiskohan joku ravintolisä , joka auttaisi lihasten palautumiseen .
    WANHAN LIITON RAVINTO-OPPI UUSIX
    LIHASTEN AKTIVOINTIA VUODESTA 1985

Sijainti
    KotZuomi

Saadut peukutukset

54
    No jos on keväällä neljä kertaa hierottu, niin ei se enään syksyllä auta, se pitää olla säännöllistä, vaikka kahden viikon välein kintut hierontaan. Lisäksi venyttelyä ja putkirullausta säännöllisesti.. Vettä about neljä litraa päivään. Sit kovan jalkatreenin jälkeen vaikka 5-10 min kuntopyörää ihan kevyellä vastuksella, ni auttaa palautumiseen jalkojen osalta.

Saadut peukutukset

4
    Lihashuoltoa kyllä olen tehnyt viime keväältä asti ,fillarilla töihin joka päivä 2x2km , venyttelyä,kävelyä. Nyt kyllä tänään tuntui pitkään aikaan paremmalta.
    3 pv käyttänyt relaxant voidetta ja eilen latasin magesiumia ja glutamiinia , jotka olivat loppuneet viikko sitten , en tiedä mikä näistä+ lepoa auttanut.
    Tänään ajoin pyörällä kotiin 4 km lenkin , kun tuntui jalat niin kevyiltä pitkästä aikaan. Pitäsköhän jättää jalkatreenit ? Myös putkirullausta oon tehny!

Valvontajonomode Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

434
    Onko Blasu muuten tutustunut John Kieferin carb backloading ja carb night solution konsepteihin?

Vierailija
    Onko Blaster suunnitellu tämän tuotteen? Ei taida tätä parempaa intraa löytyä maailmasta, valmista sellaista.

http://www.pps-shop.fi/nutrition-servings-p-3062.html

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

733
    Ei ole Blasu suunnitellut.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Onko Blaster suunnitellu tämän tuotteen? Ei taida tätä parempaa intraa löytyä maailmasta, valmista sellaista.

http://www.pps-shop.fi/nutrition-servings-p-3062.html
    Pepto pron määrä on aika naurettava

Saadut peukutukset

4
    Blaster ???

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

574
    Herra katos ja vei tyhmiltä rahat : D

Vierailija

Hyvää Joulua Guru ja tulevaa uuttavuotta !

+ Vastaa viestiketjuun