+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (39) EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 767

Viestiketju: Anni Vuohijoki

Cybetronin kersantti NS300:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

21
    Jos jollain lahnapena 120 se kova suoritus önn. Jousi pyssy penaa ei podi miehen laiffissa tulokseksi lasketa.
    Kehittynyt punttisonni

VIP Ruxi:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Östermalm, Penthouse (seinät lasia)
    Ihan näpsäkkä. Onkohan hetero?

Dick Hunter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

4
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä J.Stallion Lue viesti
    Anni on ihana: Tässä kuvassa Anni antaa raiskarille kaasut silmille ja hakkaa siitä paskat pellolle

Jos tuosta kuvasta ei löydy musklen sonni, niin ei sitten mistään.

VIP Ruxi:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Östermalm, Penthouse (seinät lasia)
    Jos minä saisin tuon naisen niin punttitreenit käskisin lopettamaan ettei tule lisää lihasta. Ikävää jos menisi miehen näköiseksi.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1102
    Viikatteella riski vaimo. En ite ikinä huolis vahvempaa naista mitä ite olen. Olis melkoinen alemuukompleksi mun miehuudelle. Onneksi valtaosa tytöistä ei saa tankoa enempää penasta. Nainen käy salilla on enemmän kuin jees mutta varsinainen raudan nosto on miesten juttu ei siitä mihinkään pääse.

En ite tuolaista kaarta pystyis penassa edes tekee vaikka persettä nostaisin taivaisiin. Näytää ilkeältäkin tuntuu että selkä katkee keskeltä varmaan likalla voimistelu taustaa melkolaila tai hyvät geenit. On tuo hieman miehen näköinen nainen ei siitä mihinkään pääse sterodeita kun vetäis lisäs niin partakin kasvaa. Aphril Mathiksella oli ihan kunnon sänki aikoinaan ja likka käveli kuin ankka ja oli vahva kuin karhu. Ei joka miehen märkäuni. Voimannosto naiset ei muutenkaan ole kauniita, mutta ei ne varmaan sitä halua edes olla.

Deadlifter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

17
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Voimannosto naiset
    Voimanosto

Kateellisten höpinää tuo valitus maven leveydestä, penkin kaaresta ja kyykyn syvyydestä. Jos tuomari kisoissa hyväksyy nostot niin sillon se hyväksyy... thats it.. ei auta siinä kossinkaan pulikoida tyylin puhtaudesta(ainakaan jos ei saa itse edes puolia painoista liikkumaan).

Mielestäni hän erittäin kaunis nainen on.. voittaa kaikenmaailman tikkujalat mennentullen.

Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

21
    Ei ole kateuden kappale se. Uber kaari pena on naurettava oli se sitten hyväksytty tai ei. Siinä lyjennetään nostomatka elastisuudella minimaaliseksi. Toinen tapa lyhentää nostomatka olis ottaa aivan jäätävän kokoiset silikoonitissit.
    Viestiä muokannut soccerman : 01.12.2011 13:22  : viestiä siivottu
    Kehittynyt punttisonni

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Penkkipappa Lue viesti
    Ei ole kateuden kappale se. Uber kaari pena on naurettava oli se sitten hyväksytty tai ei. Siinä lyjennetään nostomatka elastisuudella minimaaliseksi. Toinen tapa lyhentää nostomatka olis ottaa aivan jäätävän kokoiset silikoonitissit.
    Väliäkö tuolla koska kaikki noin kisoissa tekevät... kaikilla sama etu.
    reidet näyttää
    Viestiä muokannut soccerman : 01.12.2011 13:22  : viestiä siivottu

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1102
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä koskivirta2 Lue viesti
    Kossi vaan kateellinen kun joku nainen liikuttelee isompia rautoja, kuin kossi luultavasti koskaan tulee liikuttelemaan
    Ja nostaa enemmän kuin moni muukin kundi.
    Mitäpä sitä sotanorsun kanssa kilpailee. Ei sovi naiselle ei tälläinen. Voi olla vaikea löytää kundi kaveria kun harva kundi edes vetää tuolaisia romuja ja kuka niitä vetääkin niin nekin ottavat mielummin kauniin hyvä kroppaisen fitness tytön kun riuskan voima naisen joka pumppaa roinaa suoneen.

En muutenkaan tajua naisilla tuota voimanostoa. Mutta kukin tekee mitä tekee mutta vanhanaiksena ihmisenä en tuota touhua ymmärrä. Se ei ole naisellista.

Fitness tytöt on kyllä söpöjä.

Mihin jätkä on sen itsetunnon unohtanu? Onko Vuohijoki kussu sun muroihin vai miksi taas pädet ja piipität taas vaihteeksi roinasta?

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1102
    Minä piipitän aina roinasta jos mulla on syytä epäillä sitä.

Epäilyttää vaan tälläiset likat jotka vetää enemmän kun kundit ja noin nuoressa iässä.

Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

21
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Panzermeister Lue viesti
    Taidat haukkua ihan vaan periaatteen vuoksi. Ei noi reidet kyllä läskiltä näytä, kunnon lihaksikkaat reiskat ne.
    Mun mielestä näyttää läskiltä siis housut jalassa. Näkyyhän se tosta yhestä kuvasta et on lihasta mut silti mun makuun rumat tukit. Tykkään siroista naisista ja pitkistä hoikista sääristä en paksuista percejaloista oli sitten läskii tai lihasta mutta nämä tietysti makuasioita.
    Kehittynyt punttisonni

Epäilyttää vaan tälläiset likat jotka vetää enemmän kun kundit ja noin nuoressa iässä.
    Anni on natu, samoin moni muu lahjakas painonnostaja...moni niitä tulee muuten Oulusta

Epäiletkö roinaa jos joku nainen hyppää enemmän pituutta kuin sinä? Keskittäisit tuon katkeruuden siihen omien painojen kolisteluun. Ota vaikka tavoitteeksi nostaa enemmän kuin Vuohijoki.

Se on vaan sellanen juttu, että jos joku sattuu vähäse rautaa saamaan ylös, ei tarkota sitä että ne välttämättä kaikki roinais.. Ne ehkä tekevät vapaa-ajallaan jotain muuta kun killittävät kaljaa..
    Jos tuollaiseen naiseen mahdollisuuksia olisi niin en kyllä kauaa miettisi

Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

21
    Roinaan en tässä tapauksessa usko. Lihasta keräävät geenit, lyhyet raajat, kovaa treeniä. Siinä resepti.
    Kehittynyt punttisonni

Deadlifter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

17
    Heikko paska.

Paitsi naiseksi ok.

Saadut peukutukset

406
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Dick Hunter Lue viesti

Jos tuosta kuvasta ei löydy musklen sonni, niin ei sitten mistään.
    Hyvä heitto dick hunterilta.

Anni helvetin vahva naiseksi. Vahvoja naisia on ja tulee aina olemaan. Ku kattoo Annin blogista naisen kuvia niin on vahvat kädet kyllä. Ympärystä niissä tarpeeksi siihen 110 kilon penkkiin.

http://anni.vuohijoki.com/

Iloinen yksisarvinen

Saadut peukutukset

5

Ymmärsinkö nyt pojankossin jutut ja pointit oikein että minulla on hyvä tsäänsit saada Anni?

+ Vastaa viestiketjuun