Aminopörssi: 10% alennus SUPERMASS- tuotteista kampanjakoodilla Supermass10, SUPERMASS- TUOTTEET.

Sivu 44 (283) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3442434445465494144 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 861-880 / 5655

Viestiketju: Kysy Blasterilta lisäravinteista

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jani Lue viesti
    Kohtaavatko PowerFullin hinta ja hyöty? Kannattaako ostaa TestForcen kaveriksi, vai sen sijasta ostaa pari purkkia TestForcea? Onko TF:n suositusannostuksen ylittämisestä hyötyä?
    Omista kokemuksista voin kertoa:
    GH - buusterina TF2 on erittäin hyvä tuote, vaikutus tuntuu kestävän hyvänä pitkässäkin käytössä, 1,5v putkeen ollu jo tauotta käytössä.
    TF2 nostaa kuitenkin myös prolaktiinin eritystä, dopamiini taas laskee prolaktiinin eritystä. -> olisi luonnollista käyttää TF2:ta (sama juttu perus DAA:n kanssa) ja l-dopaa yhtä aikaa, ni prolaktiinit saa kuriin.
    Toisaalta l-dopaan tulee toleranssi melko nopeasti, noin kuukauden käytön jälkeen. Elikkä kannattaa ottaa esim joka toinen ilta, niin toleranssia ei juurikaan tule.
    Toinen ongelma on, että kannattaa miettiä hyvin tarkkaan käyttääkö niitä samaan aikaan - ainakaan suuria määriä l-dopaa ei kannata todellakaan käyttää DAA:n kanssa samaan aikaan, vielä vähemmän pidempiä ajanjaksoja - sivareina mahdollisesti mm dyskinesia (pakkoliikkeet tai halvaantumisen tyyliset ongelmat lihasten toiminnassa) http://www.muskleforum.com/showthrea...l=1#post127703
    Elikkä mun kommentti on suositteluihin jms kannanottoihin hyvin selvä ja se on tasan tämä:

Dopamiini pohjaisista GH-Buustereista on PowerFull toiminut parhaiten tähän mennessä; jos en ota hiilaria tai rasvaa 3 tuntiin ennen nukkumaan käyntiä, ni unet on todella laadukkaat, muutaman tunnin yöunetkin riittää paremmin kuin normaalisti täydet yöunet ilman buustereita olisi - joskus täytyy lähteä vaikka neljältä lentokentälle ja ehtii nukkua esim 3tuntia ja heti aamulla oltava skarppina - toimii!
    2kapselia joka toinen ilta = purkki riittää 3kk -> hinta on siedettävä.

Labradan Humano Growth http://www.gigasnutrition.com/produc.../Humano-Growth
    anto vielä syvemmät unet koko yöksi, mutta jopa 9h unien jälkeen on aamulla nukuksissa ... PowerFulilla taas aamulla pirteä olo mulla.

Millenium Somnidren GH puolestaan ei tehny mulla paskaakaan, ihan plasebon veroinen tuote, vaikka nostelin annoksiakin korkeammaksi ja vielä korkeammaksi & pidin pidempiä taukoja väliin. Ei toiminut ollenkaan.

Muscle Pharm Bullet Proof toimii jotenkin, mutta ei pärjää mun kropassa PowerFulille. Koko mitallisen olen ottanut.
    http://www.bodybuilding.com/store/mu...lletproof.html

Applied nutraceuticalsin HGH-up lähteen testiin tänä yönä - repesin kun sain purkin postissa tänään:

2012-04-19-153.jpg

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Penkkipappa Lue viesti
    Mulle hinta on sivuseikka. Haluan laadukkainta ja puhtainta, eli sellasta jossa ei hiilaria, ei rasvaa.
    Jos raha on sivuseikka, eikä halua hiilaria/rasvaa, niin mikset nappaa ihan pelkkää EAA/BCAA settiä, missä reilusti leusiinia? Nopeammin se imeytyy kuin isolaatti. Nopeita hiilareita palkkarissa ei tarvita. Layne Norton toteaa: because you don't need to spike insulin to get the benefits of insulin, you only need a moderate rise in insulin. Hera pelkästään nostaa insuliinia kyllä, mutta entäs pelkät aminohapot? Esim. Evan Centopani, Mentulan Bullukka, Layne Norton, käsittääkseni Hulkki yms vetelee aminoita ennen/jälkeen treenien eikä heraa/hera-hiilari sotkua enää. Tähän ollaan monen ukon kohdalla menossa kuten jo aikasemmin jossain postissa totesin, hera jää kohta unholaan. Joku järki tuossa pitää olla. Kuitenkin jos on ennen treeniä syöty reilu ateria, niin kyllä niitä aminohappoja on helvetin pitkään koneessa vielä (IF:llä paastotaan pitkään ja esim. 20tunnin paasto koe ei polttanu yhtään lihasmassaa). Ja treenin jälkeen kuitenkin syödään kotona, joten miksei vetelisi helvetin nopeita amino peptideitä huiviin jos haluaa ultra nopeeta settiä ilman mitään laktooseja yms. Mä syön isompia aterioita harvemmin nykyään ja tuntuu paremmalta. Aina ei ole varaa ostaa isoja könttejä lihaa/kanaa, niin heitän herat huiviin safkan yhteydessä notta tulee prodea tarpeeksi. Eli tuossa voisi miettiä niin, että vetelee nopeita aminoita treenien ympärillä ja kotona jotain heraa+safkaa. Miksei toimisi? Mitä Blaster tuumaa? Onko jotain todisteita, että heraiso/hydro olisi PAREMPI vaihtoehto kuin esim EAA reilulla mällillä leusiinia, merisuolaa, kreatiinia? Ottaen huomioon, että sapuskaa on vedelty vielä 2-3h ennen treenien mikä useimmilla pitää paikkaansa.

EAA vs. BCAA ei ole tutkittu, mutta jos on vedetty sapuskaa(=kokonaisia prodeja) ennen treeniä/pitkin päivää, niin BCAA riittänee ennen/jälkeen treenien. Tosin Monster Amino on niin "herkkua" ja hifiä sisällöltään, että ei tee mieli muita kokeilla enää. Kustannussyistä vetelen kuitenkin vielä Selfin isolaattia treenien jälkeen, Monsteria toki ennen. Mutta pitää miettiä vielä..

Jani
    Nimimerkki ei ole käytössä
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Blaster Lue viesti
    *Blasterin vastaus*
    Prolaktiinin eritys heijastuu käytännössä maidontuotantona, vai? Eli TestForcen ja PowerFullin yhteiskäytöstä saatava hyöty on niin paljon suurempi, että kannattaa ennemmin ostaa ne kuin kaksi purkkia TestForcea pitkäksi aikaa?

Mitä vaikutuksia PowerFullin käytöllä on mielialaan?
    Viestiä muokannut Jani : 20.04.2012 13:32 Syy: täsmennetty kysymystä.

BCAA:sta pysyisin erossa, jos muita EAA:ta ei oteta samaan aikaan, lisäksi BCAA on kilohinnaltaan melkosen kallista, muttei silti täydellistä prodea (muut EAA:t puuttuu)
    Tuo prolaktiinin eritys heijastuu käytännössä maidontuotantona, vai? Eli TestForce + PowerFull on parempi kombo kuin ostaa 2 x TF-purkki?
    Prolaktiini laskee teston ja GH:n tuotantoa, sekä aiheuttaa gynoa & impotenssia.

Ainiin, jäi vastaamatta, että mun kokeiluilla TF2 2 kauhaa illalla ja samat 2 kauhaa aamulla on optimi ainakin voimatasoille, 1+1 kauha = voimatasot laskee ja palutuminen hidastuu enempi kuin 2+2 ei taas antanut mulle mitään tuntuvaa lisäarvoa.

Itse käytän molempia rinnakkain = TF2 aina 2+2 /vrk ja dopamiinijutskia EOD ainoastaan ennen nukkumaan käyntiä - mutta sivareista EI kukaan tiedä oikeastaan mitään, DAA on sen verran uutta ja ne kaikki kombinaatiot sitten vielä päälle...

Applied nutraceuticalsin HGH-up tuntu ihan toimivalta (ainakin unet oli jälleen rajuja), mutta aamulla oli melko uninen olo...elikkä luultavasti Huperzine A vaikuttaa hiukan turhan pitkään = GH jää "vuotamaan"??

Jani
    Ainiin, jäi vastaamatta, että mun kokeiluilla TF2 2 kauhaa illalla ja samat 2 kauhaa aamulla on optimi ainakin voimatasoille, 1+1 kauha = voimatasot laskee ja palutuminen hidastuu enempi kuin 2+2 ei taas antanut mulle mitään tuntuvaa lisäarvoa.
    Kauanko purkillinen kestää tuolla menolla? Ei ole oikein varaa jatkuvasti ostaa lisäravinteita. Ostan valmiiksi dieetin jälkeistä massgainia varten.

HC-Lifter <ERROR>:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kyykky teline 666,Kellari sali
    Kokemuksia tuotteesta Iforce Nutrition - Dexaprine?
    Entä Driven Sports Triazole?

Kauanko purkillinen kestää tuolla menolla? Ei ole oikein varaa jatkuvasti ostaa lisäravinteita. Ostan valmiiksi dieetin jälkeistä massgainia varten.
    13 päivää.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä <ERROR> Lue viesti
    http://www.pakkotoisto.com/ravinto/9...9/#post3650562 #863

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä redline2097 Lue viesti
    13 päivää.
    Powerfull tulee huomattavasti halvemmaksi - voit vaikka optimoida tulos/kustannus -suhdetta ottamalla:
    alkuun 1 kapselin Powerfulia joka toinen ilta ja kun teho laskee ni nostat 2 kapseliin.
    väli-iltoina 1 kauha TF2 & joka aamu 1 kauha = keskimäärin 1,5 kauhaa päivässä
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä <ERROR> Lue viesti
    En ole itse kokeillu, teoreettisesti ainesosien perusteella aiemmin kommentoinu kyllä.

Eli siis näin:
    1. Päivä = Aamulla TF2 kauha, illalla Powerfull
    2. Päivä = Aamulla TF2 kauha ja illalla TF2 kauha
    Ja sitten alusta?

Jani
    Eli siis näin:
    Ja sitten alusta?
    Näin minä ymmärsin.

Alentaako alkoholi samalla tavalla GH:ta kuin luontaisia testosteronitasoja, eli kannattaako TestForcea/PowerFullia käyttää, jos ei ole absolutisti? Kuinka tuo ilta-annostelu TestForcen kanssa, jos treenit sijoittuvat myöhäisiltaan, ja alle pari tuntia treenin jälkeen nukkumaan?
    Viestiä muokannut Jani : 20.04.2012 17:56 Syy: lisäkysymyksiä.

Linkissä tuollanen pikkujuttu pisti silmään:
    Dexaprine:
    +Piristävä vaikutus kestää noin 8h, ei laskuja jälkeen
    +Ei nosta sykettä juurikaan
    +Vie nälätunteen pois
    +Ei kasvata toleransseja (6 viikko menossa joka reenipäivä aamuisin)
    +Suht edullinen tuote sillä puolikas annos riittää (28€/120 reeniä)
    -Iltareeneihin huono, muuten yöunet kärsivät (järkevä ottaa 8h ennen nukkumaanmenoa, mieluiten aamuisin)

Triazole
    +Paremmat yöunet
    +Aamustondis
    +Lisää voimaa kohtalaisesti
    +Rasvaa on tirissyt mukavasti (ruokavalio IF)
    -Ajoittaista mietoa päänsärkyä

Pistän kyllä Dexaprinen kirkkaasti ohi Crazyn ja DMAA-valmisteiden. Itsellä edellämäinitut piristää liian tehokkaasti (syke nousee ja aivot käy liian nopeella) ja loppupäivässä kauheet laskut ja väsynyt fiilis. Dexaprinella salin jälkeen pysyy mukavan virkee olo. Satunnaiseen (kerran viikkoon)käyttöön Crazy ym vastaavat ovat erinomaisia mutta ei joka reeniin. Toinen purkki menossa just tilaukseen <3
    Dexan ainesosat:
    ...
    1,3 Dimethylpentylamine ( = 1,3-dimethylamylamine = DMAA )
    Caffeine Anyhydrous
    ...

Ja edelleen olisin varovainen kilpparihormoni T3 analogien kanssa ( 3,5 Diiodo L Thyronine ) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9651103
    (katabolinen vaikutus ja kehon oman kilpirauhashormonin erityksen lasku)

Eli siis näin:
    Ja sitten alusta?
    Joo
    Näin minä ymmärsin.

Alentaako alkoholi samalla tavalla GH:ta kuin luontaisia testosteronitasoja, eli kannattaako TestForcea/PowerFullia käyttää, jos ei ole absolutisti? Kuinka tuo ilta-annostelu TestForcen kanssa, jos treenit sijoittuvat myöhäisiltaan, ja alle pari tuntia treenin jälkeen nukkumaan?
    Alkoholi laskee todella reippaasti GH-eritystä, esim 0,8 promillea tiputtaa GH-eritystä yöllä 70-75% http://jcem.endojournals.org/content/51/4/759.abstract
    Myös IGF-1 (IGF-1 kertyy edellisten vuorokausien/viikkojen GH-erityksestä, joka on päättynyt insuliinipulssiin = paasto-ruoka-paasto-ruoka pulsseittain) toiminta vaikeutuu monin tavoin, samoin mTOR:in toiminta (lihaskasvu) https://www.google.at/search?q=alcoh...ient=firefox-a
    Lisäksi alkoholi tehostaa aromataasi entsyymin toimintaa (testo muuttuu estroksi normaalia ripeämmin), vähentää androgeenireseptoreiden määrää lihaksissa ja lisää estrogeeni reseptoreiden määriä jne jne

ELIKKÄ voit säästää ottamalla alholia ja ottamatta kummankin lisäravinteen ( TF tai PFull ).
    Viestiä muokannut Blaster : 20.04.2012 18:31

Linkissä tuollanen pikkujuttu pisti silmään:

Dexan ainesosat:
    ...
    1,3 Dimethylpentylamine ( = 1,3-dimethylamylamine = DMAA )
    Caffeine Anyhydrous
    ...

Ja edelleen olisin varovainen kilpparihormoni T3 analogien kanssa ( 3,5 Diiodo L Thyronine ) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9651103
    (katabolinen vaikutus ja kehon oman kilpirauhashormonin erityksen lasku)
    Joo tosiaan Dexassa on hieman DMAA:ta, mutta puolikkaassa annoksessa omien kokemusten mukaan arviolta 10mg. Tuosta pubmedin artikkelista pisti silmään vain tuo 3,5,3'-triiodo-L-thyronine (T3) 2,5mcg/100g BW. Joka itsellä olisi noin 2200mcg. Puolikkassa Dexaprinessä sitä on vain 50mcg. ?

OK
    Rotista ihmiseen se muutos tehdään usein ihon pinta-alan suhteessa elikkä 100kg sällillä se tekis noin 200µg.

Pari kysymystä Blasterille. Kokeilin ensimmäisen kerran cla-valmistetta n. 20 vuotta sitten ja teho oli todella suuri. Olin jo vuosia kärsinyt lihaskivuista ja -jäykkyydestä. Varsinkin aamuisin ylös nousu oli hankalaa. Jo seuraavana aamuna cla.n käytön alettua lihaskivut ja jäykkyys oli poissa.

En käyttänyt siihen aikaan oliivi-, rypsi- tai kalaöljyä. Olisiko mahdolliset omega-3 tasoni olleet tosi alhaalla ja cla olisi siksi tehonnut? Olen myöhemminkin kun olen aistinut samanlaista kipua ja jäykkyyttä lihaksissa ottanut kuurin cla.ta ja aine on tehonnut. Yleensä kuulee lähinnä negatiivista palautetta cla.sta. Mikä on sinun mielipiteesi aineesta?

Entä mielipiteesi Monster Pump valmisteesta. Olen käyttänyt sitä nyt muutaman kuukauden ja sen avulla olen saanut todella paljon tehoa treeeihini. Mutta onko valmisteesta haittaa lihaskasvulle, kuten olen ymmärtänyt sinun kommenteista suhteessa buustereihin. Tarkoitus olisi saada lihasmassaa takaisin treenitauon jälkeen. Entä käytön terveysriskit varsinkin kun olen 52 vuotias, perusterve kuitenkin.

Kiitos vastauksestasi etukäteen.

Jani
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä cxz Lue viesti
    *Cxz:n viesti*
    Cissus-valmisteet ovat yleistyneet melkoisesti, auttavat mm. nivelkipuihin. Täällä USP Labsin valmistama tuote kokeilussa (tulokset).

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä cxz Lue viesti
    Pari kysymystä Blasterille. Kokeilin ensimmäisen kerran cla-valmistetta n. 20 vuotta sitten ja teho oli todella suuri. Olin jo vuosia kärsinyt lihaskivuista ja -jäykkyydestä. Varsinkin aamuisin ylös nousu oli hankalaa. Jo seuraavana aamuna cla.n käytön alettua lihaskivut ja jäykkyys oli poissa.

En käyttänyt siihen aikaan oliivi-, rypsi- tai kalaöljyä. Olisiko mahdolliset omega-3 tasoni olleet tosi alhaalla ja cla olisi siksi tehonnut? Olen myöhemminkin kun olen aistinut samanlaista kipua ja jäykkyyttä lihaksissa ottanut kuurin cla.ta ja aine on tehonnut. Yleensä kuulee lähinnä negatiivista palautetta cla.sta. Mikä on sinun mielipiteesi aineesta?

Entä mielipiteesi Monster Pump valmisteesta. Olen käyttänyt sitä nyt muutaman kuukauden ja sen avulla olen saanut todella paljon tehoa treeeihini. Mutta onko valmisteesta haittaa lihaskasvulle, kuten olen ymmärtänyt sinun kommenteista suhteessa buustereihin. Tarkoitus olisi saada lihasmassaa takaisin treenitauon jälkeen. Entä käytön terveysriskit varsinkin kun olen 52 vuotias, perusterve kuitenkin.

Kiitos vastauksestasi etukäteen.
    Onko CLA:ta ollu jo tosiaan 20v markkinoilla? 10v sitten se oli varmaan suosionsa huipulla, niinpä luultavasti pienissä piireissä se on ollut jo 15-20v sitten käytössä.
    CLA:ta on tutkittu ristiriitaisin tuloksin mm vaikutuksista lihaskasvuun, rasvanpolttoon, syöpään, tulehduksiin jne. Elikkä yksilölliset erot voi olla isohkoja - yleisesti siitä ei voi oikein mitään sanoa, paitsi että useimmilla plasebon tasoinen tuote - yksilön kohdalla sillä ei tosin ole merkitystä toimiiko joillakin muilla vai ei.

Huolestuttavin juttu siinä on kuiteskin, että ei ole sama transrasva -koostumus kuin luonnollisessa CLA:ssa, esim maidon sellaisessa.

Itse en käyttäsi Monster Pumppia, koska sisältää kofeiinia, arginiinia ja semi korkeita määriä C-vitamiinia. Tosin vanhemmalle kaverille se 250mg C-vitskua saattaa olla jopa hyvä, olettaen ettei päivän mittaan muista vitamiinivalmisteista tai lisäravinteista kerry kovin suuria määriä c-vitamiinia. Riippuu tietysti tsiljoonasta asiasta, esim tupakoinnista jms ympäristömyrkyistä, mikä se tarve on.

Kofeiini siis haittaa ainakin kreatiinin varastoitumista.
    Arginiini jää suolen ravinnoksi ja tietyn ketjun kautta laskee maitohapon eritystä, mikä taas laskee GH:n eritystä. Sen sijaan arginiinietyyliesteri, mitä tuotteessa ei siis ole, päätyisi pitkälti ja nopeaan verenkiertoon, sekä edelleen aivoihin, jossa se estää somatostatiinia tehokkaasti -> nostaa GH -eritystä.

En muista tarkkaan ajankohtaa jolloin käytin CLA.ta ekaa kertaa mutta saattoi olla vuonna 1994. Sitä alettiin markkinoimaan laihdutusvalmisteena suurelle yleisölle myöhemmin.

Muistan vieläkin sen aamun jolloin olin aloittanut CLA.n edellisenä päivänä. Noustuani sängystä ajattelin "mitä helvettiä". Olo oli niin vetreä että olisi voinut heittää voltin. Placebo vaikutus se ei ollut, sillä herättyäni en muistanut että olin aloittanut CLA.n käytön. Sama kokemus oli yhdellä treenikaverilla. Toisaalta olen kuullut monen sanoneen ettei CLA.lla mitään vaikutusta.

Kofeiinin haitasta kreatiinin varastoitumiseen ei taida mulle olla suuri ongelma. Muistan senkin kun kokeilin kreatiinia ensi kerran. Treenin jälkeen ostin salilta (Gold's Gym Helsinki) kreatiinia ja aloitin heti tankkaamisen. Seuraava päivä oli lepopäivä. Kun menin lepopäivän jälkeen treenaamaan ja ekana liikkeenä oli niskantakaapunnerrus niin lopetin sarjan kesken kun luulin että olin laittanut liian vähän rautaa tankoon. Minulla on ollut aina tarkka kirjanpito treeneistä ja pääsääntöisesti kreatiini nosti viikossa toistoja sarjoissa 20 - 25 % huolimatta siitä että olen aina juonut paljon kahvia.

Ainoat lisäravinteet joista olen kokenut konkreettista hyötyä ovat olleet kreatiini. CLA ja Monster Pump.

Niin kuin sanoit CLA.sta ristiriitaisia tutkimustuloksia. Minulla se vie lihaskipuja pois ja on siltä osin ok. mutta toisaalta ne tutkimuksissa esille tulleet terveysriskit pistää mietityttämään.

Seuraavaksi ajattelin kokeilla DAA-valmisteita. On jo sen verran ikää että saattaa olla hyötyä niistä.

Siinä mielessähän on kallis harrastus, että on aika monet sammakot suudeltava kunnes löytyy se oikea.

Jos Monster pump ja CLA toimii sulla, niin tottakai jatkaisin Monsterin käyttöä säännöllisesti ja CLA:ta sitten tarpeeseen.

Sen verran krea/kofeiini jutusta, että jos kerran käyttää kahvia/kofeiinia runsaasti/säännöllisesti, ni silloin todellakin on odotettavissa suuri hyöty kreatiinista, jota kantsii ottaa jopa normaalia runsaammin ja vaikka pari kertaa päivässä (mutta toisinpäin ajateltuna kofeiinista on kreatiinin suhteen haittaa). Elikkä ne vajaat kreavarastot kannattaa täyttää etenkin kun on "riippuvainen" kretiinivarastoja tyhjentävästä aineesta.