+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 (7) 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1-20 / 140

Viestiketju: Elektroninen savuke - vapottelu

Elektroninen savuke - vapottelu

Vapotteleeko jengi?

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

270
    Toki. Nyt röyhyää oma yrttisekoitus huulessa töiden ohella. Trukilla ajelu hauskaa hommaa vapotellessa.

Internetmörkö Puolijumala:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä AnatomianKuningas Lue viesti
    Toki. Nyt röyhyää oma yrttisekoitus huulessa töiden ohella. Trukilla ajelu hauskaa hommaa vapotellessa.

Jaahas, ilmoitan työnantajallesi joka tekee sinulle sellaisen "vapottelutestin", nykyään "vapottelun" voi testata ihan sellaisella pikasylkitestillä.

Loppuu ne vapottelut sitten niihin testeihin.

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

318
    Röissä yrttivapottelutestistä voi kieltäytyä.

Mitä se sitten työnantajalle kertoo, niin en tiedä.

Voi haistaa mun puolesta vitun.
    KISU MISU MIU

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

270
    Banaanisuklaata nyt höyrystelen. Mausta viis, mutta tämän härpäkkeen avulla loppui minulla röökin ja sikareiden polttelu kokonaan. Mulla on molempia, mutta polttamatta ovat jääneet.

On muuten kiva huomata, kuinka maku- ja hajuaistikin alkaa normalisoitumaan. Viski maistuu viskiltä, eikä vaan polta hiukan kielen perukoilla ja kitalaessa. Nikotiinipurkalla ja nuuskalla aiemmin yrittänyt röökistä ja sikareista eroon, mutta ei ole onnistunut. E-savuke hyvä: saa imeksiä höyryä ja saa samantyyppisen tunteen kuin tupakkamyrkyillä. Toki nikotiinit saa myös, mutta mulle ehkä parasta tässä on tuo "polttelun" tapa. Ja kun höyryilee sisällä, niin kohta ei tee edes mieli ulos haisemaan myrkkypökäleen kera.

Ten points - jos röökaat - tällä pääset eroon.

TIMMY:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

98
    Fuck yeeh vittu mikä kurkkurtuntuma low ressillä!!! Meikä siirtyy kokonaan vapotteluun fuuck yee.

Tosimies sätkänsä itse käärii.

Mitenkähän paljon tommoisesta yhdestä säiliöstä imeytyy sitten oikeasti nikotiinia? Jos olis 30 millin cartti, ja sen hiisais, niin olisiko se suoraan 30mg, vai katoaako siitä osa palamistuotteena jonnekin höyrystyesssään? Sinällään kyselen vain, notta tämän polttelu on niin kivaa ja helppoa, että on ego huulessa kokoajan.

Menen välillä ulos vanhaan malliin vetelemään kun tässä on superpaljon parempi fiilis kuin röökissä. Vielä kun tulisi yleiseksi, niin vois vapaasti vetää muuallakin. Nyt kyllä katotaan kieroon ihan helvetisti jos alkaa tota polttelemaan julkisilla paikoilla. Facessa kysyttiin, notta onko toi maria.

Mut miettikää niitä mahdollisuuksia. Olis ihan oikeita vapo-mestoja, joissa vois ostella pieniä eriä eri makuja, a-oikat tietenkin mestalla. Onhan nytkin sikariklubeja, niin tässä olis kyllä liikeidean paikkaa. Jos joku virittää, niin oon messissä heti osakkaana ja pistetään mainokset rullaamaan.

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

270
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä MSking Lue viesti
    Mitenkähän paljon tommoisesta yhdestä säiliöstä imeytyy sitten oikeasti nikotiinia? Jos olis 30 millin cartti, ja sen hiisais, niin olisiko se suoraan 30mg, vai katoaako siitä osa palamistuotteena jonnekin höyrystyesssään? Sinällään kyselen vain, notta tämän polttelu on niin kivaa ja helppoa, että on ego huulessa kokoajan.

Menen välillä ulos vanhaan malliin vetelemään kun tässä on superpaljon parempi fiilis kuin röökissä. Vielä kun tulisi yleiseksi, niin vois vapaasti vetää muuallakin. Nyt kyllä katotaan kieroon ihan helvetisti jos alkaa tota polttelemaan julkisilla paikoilla. Facessa kysyttiin, notta onko toi maria.

Mut miettikää niitä mahdollisuuksia. Olis ihan oikeita vapo-mestoja, joissa vois ostella pieniä eriä eri makuja, a-oikat tietenkin mestalla. Onhan nytkin sikariklubeja, niin tässä olis kyllä liikeidean paikkaa. Jos joku virittää, niin oon messissä heti osakkaana ja pistetään mainokset rullaamaan.
    Nikotiinia imeytyy riittävästi. Eli ok hommaa. Ei ole röökiä ikävä.

Imailen kaikkialla, duunissa trukin ratissa, kahvilla, autossa, apinat kattoo toi vetää marii ja niinhän mä haluunki niiden ajattelevan. Mulla vapo, apinat, en röökää enää, soittakaa polisi niin nauran suomi24:ssä lisää.

Kateellisia paskoja.

Vapoon vaan aina ja kaikkialla.

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

270
    Yrtin makua savustelen nyt duunin jälkeen.

Webbikameralla kiva itseään katsella tässä kaikkea touhuillessa.
    Viestiä muokannut AK : 10.08.2011 18:54  : selitystä

Sijainti
    Uusimaa
    Itse lopetin sauhuttelun korvaamalla tupakin emätinpuikolla, se huulessa päivät pitkät painoin menemään. Parani herpes ja hiiva suupielistä samalla, mikä o vaan plussaa. Huonostihan siihen puikkoon tuli otti mutta vitunko väliä sillä.

Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

318
    Saman tekisin, jos ilkeisin ostaa noita puikkoja.

Jos vaikka yrittäs apoteekissa sanoa, että vaimollehan ne tulee, mutta eivät uskoisi.
    KISU MISU MIU

Latkis
    Veikkaan kanssa että ei helpolla pääse. Tapa jää elämään.

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

270
    Viikon höyryttelyn jälkeen polttelin sikarin. Maistui ihan eri tavalla kuin aiemmin, leikin savulla ja kielen eri osilla savua maistellen. Aamuisin haistellut raikasta ilmaa, kuten lapsena ainakin. Tajusin sikarin olevan kerran viikossa nautittava tavara, koska aistit se myrkky turruttaa. Loppumauksi jäi kitkerä terva ja häkä.

Höyryn takia makuista oppinut taas nauttimaan olen. Jos joku kattoo tai kyselee, ni siinäpähän kattoo tai kyselee. Jos vittuillen ihmettelee, niin alentuvasti vastaan. Jos asiallinen aito kiinnostus, niin rakastan. Melko helppoa.

SoftCore Otto von Bismarck:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Hampuri
    Voisko joku pistää sellaisen hyvän setin mikä sopii aloittelijalle. Ja eikä ole rahasta kiinni.

Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

318
    Mistä noita saa?
    KISU MISU MIU

Slowly becoming what I can only think about KuningasSaatana:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    90100
    Itseänikin alkoi kovasti kiinnostamaan. Vois tehdä hienoja videoita.
    En ole vastuussa ylläolevasta tekstistä.

-P.F.F.P-

Puuhelmipoju:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Rymättylä

Saadut peukutukset

255
    Voisin alkaa käyttämään kunhan tulee täällä kauppoihin.

En taas tajua mikä juttu se tämäkin on En polta tupakkaakaan mikä on kyllä yhtä urpoa mutta VAPOTTELU

Puuhelmipoju:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Rymättylä

Saadut peukutukset

255
    En vieläkään ostanut. Tuo greensmoke kuulemma paska. Pitää tutkia mikä hyvä hintalaatu.

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

270

Tilaja eGo-paketti jostain ulkomaan kaupasta. Siihen riittämiin atomisaattoreita mukaan vähintän 5kpl mielummin 10kpl ja erilaisia makuja pikku purkeissa esmes joku 70-80ml yhteensä. Näillä pääsee hyvään alkuun eikä tartte heti olla tilaamassa lisää tavaraa. Eikä heti hätää kärsimäsä kun atomisaattorit lakkaa toimimasta eikä joku maku miellytäkkään. Hiha arviolla sanoisin että kolme kuukautta pitäs mennä lepposasti ilman röökiä.

Nikotiinia jos on palion esmes 24mg/ml niin aika kirpeät höyryt eli ainakin alkuun joutuu varovasti imeskelemään. Itellä joku 16-18mg oli alussa ok ja nyt on yleesä siinä 10mg molemmin puolin.

Röökiä ei ole tarvinnut pössytellä, polttelun tarve menee ohi kun vetelee sähkö henkosia. Nykyjään ei huvita enää edes huvikseen vedellä höyryjä, vain silloin kun tuntuu et meenpä röökille. Niin istunkin sohvalla ja imeksin Töpökkää (mun lempinimi omalle eGolle) parilla eri maulla. Kiva maku ja höyryllä leikittely korvaa hyvinkin röökin polttopakontunteen. Kai siitä höyrystä nikotiiniakin saa, en tiedä eikä sillä väliä ole koska ei haluta enää röökiä sytyttää.

Niin ja unohta tankit ja muut sellaset. Ostat driptipin tai pari ja siitä ujutat nesteet atomisaattoriin. Soon vähän kuten kessua kääris tai kaivais syttyä taskusta. Ja driptipilla saa aina parhajat höyryt kun se neste on siellä polttimossa suoraan.

Näin lyhyesti rohkaisen. Mulla nyt 2011 elokuun alusta röökitöntä aikaa. Haisee ihan hiton pahalle se rööki, kun joutuu nuuhkiin savua jossain. Kamala inhon tunne tulee myös. Onnes en hitto vie haise enää sellaselta saastalta. Juustokakku oma favorit, aika imelä, vastapainoksi banaani, omena ja jopa menttoli.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 (7) 123 ... ViimeinenViimeinen