+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 81-92 / 92

Viestiketju: McDonald's -safka

Saadut peukutukset

363
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Kolesterolin koko vaikutukseen vaaditaan 2-4 viikkoa vain. Muutos riippuu toki lähtötasosta.
    Elän edelleen uskossa, että energiavajeella on asiaan suuri merkitys. Sama ruokavalio ja plussakalorit, niin lopputulos on eri. Toki rasva-aineenvaihduntaan vaikuttaa myös fyysinen aktiivisuus. Siinäkin on muitakin vaihtoehtoja kuin kokeessa käytetty intervallli tai toisena ääripäänä loputtoman pitkät aerobiset treenit.

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

821
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    Elän edelleen uskossa, että energiavajeella on asiaan suuri merkitys. Sama ruokavalio ja plussakalorit, niin lopputulos on eri. Toki rasva-aineenvaihduntaan vaikuttaa myös fyysinen aktiivisuus. Siinäkin on muitakin vaihtoehtoja kuin kokeessa käytetty intervallli tai toisena ääripäänä loputtoman pitkät aerobiset treenit.
    Tossa taisi olla aika pieni energiavaje. Toki vaje vaikuttaa.

Mäkkiruokavalio ei tossa ollut mikään täysi katastrofi kuitenkaan kolesterolin osalta ainakaan. Voisi suunnitella paljon pahemmankin mäkkiruokavalion.

3. Peukutukset:

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1001
    Tää tyyppi söi 6kk pelkkää mäkki safkaa(2000kcal) ja laihtui reilu 20 kiloa.

Man loses 56 pounds after eating only McDonald's for six months

https://www.today.com/health/man-los...ths-2D79329158

Veriarvot parani myös:

his total cholesterol dropped from 249 to 190, including a 25 percent decrease in his LDL or “bad cholesterol.” Despite concerns that he was eating too much salt, Cisna said his sodium levels and blood pressure are normal.
    As Tom Platz taught us years ago: "It's not heavy weights that build muscle. It's not high reps that build muscle. It's high reps with heavy weights that build muscle."

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

428
    Tohon Palumbon juttuun sen verran, että luulisi hänen itse tietävänsä mitä syö ja vielä hänen syömisensä eivät ole mikään esimerkki ruokavalio, eikä ole sitä kenellekään suositellut

Miinuskaloreilla laihtuu.

On esimerkiksi aivan sama kovan treenin jälkeen vedätkö pahanmakuisen palautusjuoman, lasin maitoa ja kinkkupatonkin vai McDonalds QB-aterian. Kaikki nämä palauttaa kovan treenin jälkeen yhtä hyvin, itse kyllä ottaisin joman kumman kahdesta viimeisestä ihan vatsan täyttymisen ja maun vuoksi.

Tämä tieto on muuten helvetin vanhaa bodaustietoa -90 luvulta ja taitaa siitä nykyään joku luotettava tutkimuskin olla.. eli heittäkää ne vitun palautusjuomat hevon vittuun!!

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

443
    Todella paljon vaikuttaa vain poikkeustapauksissa. Oikealla ruokavaliolla melkein kaikki pääsee optimiarvoihin.
    Ja paskat pääse.Itse olen syönyt tosi terveellisesti välttäen prosessoitua safkaa.enimmäkseen kalaa,broileria,riisiä,vihanneksia ja juureksia noin 2 kiloa viikossa.Jos leipää syön niin en laita voita enkä margariinia päälle vaan 2 juustosiivua.Kananmunia menee 1 päivässä.
    Silti kolet on korkealla.
    Geenit vaikuttaa siihen,esim.yhdellä tutulla naisella on korkeat kolet vaikka on lankanlaiha ja syö erittäin terveellisesti ja liikkuu myös paljon.
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

7. Peukutukset:

Saadut peukutukset

1001
    Ja mulla on matala ldl, vaikka syön helvetisti kanamunia, lihaa ja muutenkin tyydyttynyttä rasvaa.
    As Tom Platz taught us years ago: "It's not heavy weights that build muscle. It's not high reps that build muscle. It's high reps with heavy weights that build muscle."

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

234
    Voe helevetti kun tulikin nälkä BIKMÄKkiä ajatellessa.

Saadut peukutukset

821
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Ja paskat pääse.Itse olen syönyt tosi terveellisesti välttäen prosessoitua safkaa.enimmäkseen kalaa,broileria,riisiä,vihanneksia ja juureksia noin 2 kiloa viikossa.Jos leipää syön niin en laita voita enkä margariinia päälle vaan 2 juustosiivua.Kananmunia menee 1 päivässä.
    Silti kolet on korkealla.
    Geenit vaikuttaa siihen,esim.yhdellä tutulla naisella on korkeat kolet vaikka on lankanlaiha ja syö erittäin terveellisesti ja liikkuu myös paljon.
    Ota kananmuna pois, vähennä eläinperäistä ruokaa pariin-muutamaan kertaan viikossa ja sekin vähärasvaisena(liha, kala, kana), ota juusto pois ja laita tyydyttynyt rasva ihan minimiin.

Voit muutaman viikon vaikka kokeeksi syödä puhdasta vegaaniruokaa aivan minimeillä tyydyttyneillä rasvoilla, niin näet, kuinka alas voi pudota.

Jos ylipainoa liikaa, niin sekin vaikuttaa, ja voi olla pakko laihduttaa.

Näillä jos ei mene alas, niin olet poikkeava yksilö.
    Viestiä muokannut Enver : 23.12.2017 14:43

Saadut peukutukset

821
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Dona Lue viesti
    Ja mulla on matala ldl, vaikka syön helvetisti kanamunia, lihaa ja muutenkin tyydyttynyttä rasvaa.
    Matala ei ole yli 2,1.

Saadut peukutukset

1001
    Matala ei ole yli 2,1.
    Kahden pinnassa ollut melkeen aina mulla. Korkeimmillaan oli 2.8, siihen aikaan vedin 10 kanamunaa päivässä.

Saadut peukutukset

821
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Dona Lue viesti
    Tää tyyppi söi 6kk pelkkää mäkki safkaa(2000kcal) ja laihtui reilu 20 kiloa.

Man loses 56 pounds after eating only McDonald's for six months

https://www.today.com/health/man-los...ths-2D79329158

Veriarvot parani myös:
    Mäkkärissä voi syödä monella eri tavalla. 190 ei ole vielä ihanteellinen. Ihanteellinen on 150 ja alle.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

428

Parashan tilanne on kun ei ole yhtään kolesterolia eikä verenpainetta, jokainen saavuttaa tämän tilanteen ennemmin tai myöhemmin.

15. Peukutukset:

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345