+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (302) EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 6035

Viestiketju: Kari Kilponen (yhdellä äänellä)

Penaali-ana

Re: Kari Kilponen fan club

minä tykkään vapauspuolueesta.

kilpoka:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

141

Kepu ryhtynyt jo vastaiskuun....Vetäytyvän hallituksen elinkeinoministeri Mauri Pekkarinen tyrmää kuiskauksenkin siitä, että uusi hallitus saattaisi hyllyttää koko risupaketin. – Se on kirjattu lakiin. Ei risupakettia voi siirtää tai hyllyttää, Pekkarinen sanoo........Kauppalehdestä informatiota.
    Näin meidän risumajaa rakennellaan.
    Kyllä minä olen ihan oikea Kari 1 ääni, vaikka olishan se hyvä isku jos olis kaksi Karia, olisi tosiaan sitä kaksois-naama politiikkaa. Tulis kyllä valtiolle vähän kalliimmaksi, kun kaksi karia vetäs kaviaaria.
    kilpoka=kilponen kari.
    Toi Köyhät-Savolan Terttu, ulos ja putkaan kyllä vituttaa todella. Kyllä on eliitti voimissaan. Hs-paperi kirjoittaa siitä pääkirjoituksessa varmaan myös netissä...

Ps. tämä mun T-koneen käyttö on vielä vähän kankeeta, mutta kyllä tää tästä taipuu.
    Aikoinaan kävin autokoulun Kuopiossa autokoulu Torvisella ja opin ajamaankin ja se lähti siitä, että opettaja sanoi minulle, että Kari ratin takana ollaan selkä penkkiin päin, mutta kyllä Torviselta kortti tuli.

Saadut peukutukset

141

Soini arvostelee puoluetuen korotusta / Soini 18.4.2011: Nyt on tilipäivä
    Soini arvostelee puoluetuen korotusta
    5.5.2007 12:11 |
    STT

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini arvostelee hallitusohjelmaneuvotteluissa tehtyä päätöstä puoluetuen korottamisesta. Soinin mukaan perussuomalaiset aikoo äänestää hanketta vastaan eduskuntakäsittelyssä.

"Puolueiden on näytettävä hyvää esimerkkiä, eikä pistää omaa leväperäisyyttään talousasioissa kansan maksettavaksi. Perussuomalaiset on velaton puolue, joka elää tulojensa mukaan. Jäsenmaksutuotot ovat viimeksi kuluneen vuoden aikana lähes kaksinkertaistuneet."

---------

Todellinen tilipäivä
    Iltalehti Tiistai 19.4.2011 klo 03.26
    Perussuomalaisten vaalimenestys tuo puolueelle 24,5 miljoonaa euroa.

Vaalijuhlissaan perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini totesi kannattajilleen, että "tänään on tilipäivä".

Ja varsinainen tilipäivä sunnuntai puolueelle olikin: perussuomalaisten puoluetuki yli kuusinkertaistuu uusien kansanedustajien myötä. Viime vaalikaudella perussuomalaiset sai puoluetukea 900*000 euroa vuodessa, jatkossa summa on vuosittain 6,1 miljoonaa euroa.

Seuraavan neljän vuoden aikana puolue saa yhteiskunnan tukea lähes 24,5 miljoonaa euroa.

Ei mitään uutta auringon alla.
    Herrat vaan juttelee.
    T. Kari Kilponen

Saadut peukutukset

422

Kari. Pari kysymystä.

1. Heitä arvio tulevista ministerisalkuista, kelle menee pääministerin, ulkoministerin, valtiovarainministerin-salkut? Minkä salkun Soini ottaa?

2. Jos oisit nyt sellasessa asemassa, että saisit nimetä yhden kohteen josta otettaisiin säästöjä Suomessa, joka kokisi ankaran leikkauksen. Mikä se olisi?

Saadut peukutukset

141

1. Pää/ kokoomus. ulko/ demarit valtio / kokoomus Sosiali - ja teveys / soini

2. Maahanmuutto

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

351

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Tutki ... 93560.html

Miten Te parantaisitte rikoksen uhrin oikeusturvaa? Ensisijaisesti Suomen valtio näyttäisi rikosasioissa olevan rikollisen edunvalvontakoneisto, koska eihän näillä tekijöillä ole mitään tuloja saati omaisuutta ulosmitattavaksi - joten kaikki menee valtiokonttorin kautta veronmaksajien kustannettavaksi. Määrättyjä korvauksia pahoinpitelytuomioissa lienee turha rikoksen uhrin myöskään odottaa. Rikoksentekijät pääsevät kuin koira veräjästä, veronmaksajat kustantavat lystin ja rikoksen uhri maksaa kovimman hinnan joutuessaan vielä todistamaan oikeuslaitoksen vähättelyn ja heitteillejätön. Rangaistuksetkin ovat yhtä alhaisia kuin koko oikeusjärjestelmän toiminta näkyy olevan.
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Saadut peukutukset

141

Suomalaisen kansanlääketieteen tautiluokituksessa tukirangan osalta luokitellaan tauti nimeltä seteliselkäranka.
    Kansan suussa tautia kuvataan sanalla perseennuolija.
    Taudin oireisiin katsotaan kuuluvaksi:
    1. Äkillinen ja yllättävä muistamattomuus.
    2. Sekavuus.
    3. Äkillinen puheen ja raajojen salpautuminen.
    4. Ylenmääräinen hännystely (poissulkien vaimo tai
    tyttöystävä. )

Tautia havaitaan usein keski-iän ylittäneillä pyylevillä pukua käyttävilläbmiehillä, mutta muutkaan kantajat eivät ole pois suljettuja.

Taudin on havaittu lisääntyvän runsaasti vaalien jälkeen ja iskevän erityisesti vaalityön kanssa läheisesti tekemisissä olleisiin henkilöihin.

Mielenkiintoinen taudin ilmeneminen löytyy juuri lähimenneisyydestä ja toivoa vain saattaa, että tauti ei laajene epidemiaksi.

Kuvaus

Edellisten, 2007 eduskuntavaalien jälkeen ryhtyivät vilpittömät Suomalaiset, Lötjöset, Ryynäset, Hämäläiset ja Savolaiset, sekä myöskin Horttanaiset, rakentamaan vaalimökkiä Perus Timolle ja Perus Penalle ja muullekin perusporukalle. Monet siltarummut mökistä luvattiin ja erityisesti Äänekosken suuntaan ruoppausta jopa tarjoiltiin ja kalustoa jo melkein matkaan lähetettiin.

Monet hernesoppalautaset ja kahvikupposet tyhjenneltiin ja olalle taputeltiin. Soppakanuuna jytkäytteli täydeltä laidalta. Ja vanhan Huldan ja Ruunarin askelta uurnille käännyteltiin.

Maisteri istui mökissä ja Pena suolsi vaalisoppaa. Myöskin seteliselkärangan, tuon kavalan taudin vaaroista varoiteltiin.

Eräänä päivänä, kun maisteri vielä illalla oven suussa viimeiset hyväntahtoiset taputukset taputteli ja silmäili tyytyväisenä, kun Pena putsaili kanuunaa perusteellisesti, kuten aina päivän päätteeksi, tunsi maisteri vatsassaan väänteitä ja kuuluipa persuspuolelta myös äänteitä.

Lukuisat lautaselliset hernesoppaa ja saludo-kahvia antoivat viestiään maisterin mahasta ja askelten suunta oli selvä ja kiireinen. Hyvä, että pöntölle ennätti. Tapahtui oikea Viipurin pamaus ja vaalimökki irtosi alustaltaan ja lähti nousuun kuin venäläinen Sbutnikki. Maisteri kiiruhti ikkunaan ja näki hölmistyneen Penan vilkuttelevan soppakauhalla perään. Pena näki vain maisterin kasvot ikkunassa, kun mökki kohosi korkeuksiin maisteri mukanaan.

Onneksi mökkiin oli kuitenkin sattunut jäämään vanha venäläinen Bulina-radiovastaanotin jolla saatiin yhteys syntymään Penan vanhaan Saab 900-radioon. Maisteri jatkoi yhä kiihtyvällä nopeudella matkaansa korkeuksiin ja katseli mökin ikkunasta kuten vuosikymmeniä aiemmin neuvostoliittolainen Laika-koira matkatessaan avaruudessa. Sitä enemmän hänen ikkunassa oleva naamansa levisi mitä enemmän maasta gallupeja kantautui. Viimein matkaajan auringon kanssa kilpaa loistava naama täytti koko ikkunan, ja oli kuin jättiläinen olisi tarkkailut ikkunan takaa.

Eräänä päivänä Penan peruutellessa 900:a tallista kuului radiosta: Pentti, meillä on ongelma. Oliko niin, että viime vaaleissa luvattiin Lötjöselle ja muille vähentää sitä perkuleen puoluetukea ja etkös sinäkin tehnyt jo ehdotuksen, että tukea tiputettava 2 miljoonaa euroa? Voi persus, sanoi Pena, niin tehtiin ja lappu on jo lyöty sisään. Hoida asia, sillä nyt tarvitaan lasku alusta, pöntöllä ei käy enää jytky. Miten? kysyi Pena. Hoida asia ja pulinat pois, ärähti maisteri.

Istuntosali oli täynnä, Penan valitusvirttä odoteltiin ja kysyttiin tuleeko. Pena tuijotti hiljaa eteensä. Ja huomio, tässä ja juuri tässä seteliselkäranka-sairaus puhkesi Penassa esiin. Tapahtui äkillinen raajojen ja käsien salpautuminen ja äänen menetys. Joku paperi oli kyllä Penan edessä ylösalaisin pöydällä, mutta kun kädetkään eivät toimineet. Istunnon jälkeen Penan mennessä vessaan täysistuntoon hän huomasi, että paperi olikin loppu, mutta onneksi löytyi takintaskusta paperi A 4-kokoinen jolla sai pyyhittyä ja niin paperi huuhtoutui viemäriin veden kohistessa. Pena asteli hanan luokse ja pesi kätensä. Ja mitä maisteriin tulee, lasku saatiin aikaan pehmeästi ja maisteri vielä huudahteli laskeutuessaan avaruudesta tilipäivä tulee!

Tälläinen on seteliselkäranka, eli suomeksi paskanpuhuminen ja äänestäjien persuun nuolenta.

Näinkin vilpitön ja mukava mies kuin Perus-Pena, tuo Rautavaaran ääniharava sekoaa täysin tuon viekkaan sairauden iskiessä.

Pena eduskunnassa / Penan sivuilta poimittu

Oleellinen osa kansanedustajan näkyvää työtä on erilaisten aloitteiden ja kirjallisten kysymysten tekeminen eduskunnalle ja ministereille. Unohtamatta puheita istuntosalissa.
    Näille sivuille on koottu Perus-Penan eduskunta-aloitteita, kirjallisia kysymyksiä ja puheita vuodesta 2007 lähtien.

Pidetään ruuti kuivana..
    Terveisin Kari Kilponen 1 äänen äijä.

Saadut peukutukset

4

Karille iso

Iloinen yksisarvinen

Saadut peukutukset

5

Mitenkäs Kilponen ratkaisisi rakennusalan harmaa talouden ongelmat? Mitkä olisivat aseet tuossa asiassa? Mitä muutoksia teksisit?

Saadut peukutukset

141

Kiitoksia. Harmaa juttu onkin ollut hyvin paljon tapetilla ja on tosiaan saanut tapella. Olen Espoossa kunnalla vaksina ja ollut myös luottona. Meillä käy paljon urakoitsijoita, ja hyvin monet olleet täysiä ämpäri firmoja.
    Olemme ratkoneet näitä Rak-liiton, Työsuojelupiirin ja poliisin avulla ja vaikeeta on ollut. Sama kaupungin siivoos
    töissä. Ratkaisu. Lisää työsuojelu väkeä huomattavasti, että saadaan tilaaja-vastuulakikin toimintaan. Käännetty vero toimintaan tässä aluksi. On uskomatonta millaisia räpeltäjiä kuntakin on laskenut mestoilleen. Räjäytys töitäkin on suoritettu miten sattuu ja paljon paljon muuta. Lakeja siis valvomaan voimavaroja ja paljon ja jos ei pysty tekemään meidän ehdoilla, niin ei tarvii tulla. Ja tosiaan nää urakoijat on ainakin täällä hyvin paljon olleet Suomenlahden takaa.

Saadut peukutukset

422

Kari, onko sulla mitään blogia tai kotisivuja yms. missä julkaiset ajatuksiasi. Ainakaan google ei löydä mitään mestaa.

Kävin tuossa vaaliviikolla Treella keskustorilla Vapauspuolueen vaaliteltalla, ja mulle painotettiin siellä että kyseessä ei ole rasistinen puolue millään tavalla.
    Treella jaettiin joka kotitalouteen vapauspuolueen lehti, jossa oli melkein vain ja ainoastaan juttua maahanmuutosta ja sen "vaaroista". Loppuosassa lehteä käsiteltiin vielä maahanmuuttajien tekemiä rikoksia, kuten raiskauksia yms.

Mistäs itse päädyit puolueen riveihin?

Saadut peukutukset

141

On mulla kehitteillä Blogi, mutta siellä ei ole viellä sanomaa. Mutta alkaa kyllä tulla. Nimi on Karin Käräjäkivet.
    Tää kone puoli on mulla vielä tosiaan vähän kankeeta, mutta kyllä tää lähtee. Mutta niinhän on tuo politiikkakin 1 äänelläni. Mutta tulee.

Saadut peukutukset

141

Musklea ja Tyyris Tyllerö vastaan huomenna, että tulisi pikkasen enemmän teille minusta näkemystä.

Saadut peukutukset

141

Kiitos kysymisestä Tyyris Tyllerö. Tässä vähän näkemystäni ja tietysti muillekkin
    Varmaankin tarkoitat Te muodollasi, että mitä VP- puolue kysymyksesi näkee ja näinhän tapana onkin eli puolue näkökanta pitää olla.
    Mutta jos et, niin ehdotan sinunkauppoja kanssasi.
    Vapaus Puolue on nimensä mukaisesti minulle ajatusten vapautta.
    Tässä VP puolueohjelmasta näkökantaa…
    Rikollisuuden vähentäminen…
    Kohta. 2.13. Rikollisuutta voidaan vähentää. Poliisien lisääminen helpottaa rikollisuuden torjuntaa.
    Kohta. 2.13.B. Uhrin suojelu tulee mennä rikollisen suojelun edelle ja ei kalliita asianajajia rikollisille, tässäpä
    osasia puolueohjelmasta.
    Tältä pohjalta lähdetään etiäpäin.

Omana näkemyksenäni ja tietysti myös VP jäsenenä avaan asiaa.
    Oletus, että kovemmat rangaistukset ja lait vähentävät rikollisuutta, tuntuu selvältä.
    Mutta näkemys on minusta virheellinen. Lait eivät mielestäni millään tavoin rajoita ihmisten
    mahdollisia tekoja, Maailmassamme on maita jossa mitään lakeja ei kunnioiteta.
    Ja on paikkoja jossa poliisia ei erota rosvosta, syytetään sellaisesta mitä lait ei edes tunne.
    Lait toimivat silloin, kun kansa näkee, että ne tuovat turvaa ja hyvinvointia.

Pohjoismainen hyvinvointivaltio on hyvä esimerkki tästä valtiomallista, ja valtiohan olemme me, Kilposet ja Kalposet.
    Eli lakeja noudatetaan vain silloin, kun Kalponenkin näkee, että Kilponenkin noudattaa niitä.
    Suomessakin vankilan tarkoitus on rankaista vapauden riistolla, siis vankilassa, ei tyrmässä.
    Rapakon takana Aku Ankan luona jossa laki on todella tiukka, ei tunnu laki rikollisia pelottavan.
    Lähinnä puolet kansasta istuu vankilassa ja loput vapaana takuita vastaan.

Kaikenlainen pamppujen, kuten ennen vartijoista ennen sanottiin, siis pamppujen vittuilu ja kiduttaminen ei kuulu vankeuteen.
    Meidän siis on oikeus joka suhteessa kuulua oikeusvaltioon.

Se, että Eduskunta sallii valikoivan laillisuuden, kuten, että sallii harmaantalouden, talousrikollisuuden, työehtojen polkemisen
    osoittaa, että hallitus valikoi laillisuutta. Jo pelkästään harmaatalous saataisiin verrattain pienellä rahalla pitkälti kuriin ja miljardeja
    meille.

Lisäksi näillä varoilla varmasti saataisiin luotua maahan käyttäytymistä , että ei pääsisi käymään niin, että Bussi-kuski hakataan, kun lähtee
    vuorolle, hakataan keskellä Helsinkiä ja yleensä poliisin tulo kestää ainakin muutaman minuutin ja kansa kulkee ohi kaksi 17 v vaan
    hakkaa. Meidän on luotava sellainen näkemys, sori tämä ei ole meillä tapana.

Hyvän asian vuoksi minusta voidaan pestä vaikka aivojakin, ja tämä kyllä tieteissä tiedetään. Pieni esimerkki. 80 luvulla oli
    Tv-tietoiskuja, monesti huumorilla tehtyjä jos minä olisin päättämässä, niin niitä olisi nytkin, eikä se mielestäni ollut mitään
    holhousta. Kyllä monelle ja päähän iskulause, jos ajat, et ota…. jos otat niin et aja.

Kaikenlaiset raiskaajat, pedofiilit, hakkaajat ja tämän tämmöiset olisi todella tutkittava asiantuntijoilla, voiko heitä
    ylipäätään laittaa vankilaan vai laitetaanko saamaan hoitoa loppuiäksi vai tehdäänkö niin, että hoidetaan, että tajuavat
    mitä ovat tehneet ja sitten vankilaan. Mielestäni Suomen lain rajoissa kyllä rahkeet riittävät jos vain asteikkoa käytetään.

Uhrien oikeusturvaa tarvitaan yksinkertaisesti rahaa, että heille saadaan laillisuus toteutumaan ja että uhria
    tuetaan kaikin tavoin, siis oikeasti, eikä vaan teetä ja sympatiaa.
    Uhrien kärsimyksiin tarvitaan rahaa, että saadaan kaikin tavoin autettua, keinot kyllä varmasti löytyvät jos halua.

Suomessa omaisuusrikoksien rankaisu on liian suuri , jos verrataan esimerkiksi raiskaajan saamaa rankaisua
    Nämä ovat arvovalinta kysymyksiä ja arvothan viedään Eduskuntaan vaaleilla ja lisään vielä, että en tosiaan voi ymmärtää
    miksi jonkun arvo on sallia harmaatalous, jonka veroilla saataisiin uhreille tarvittavat työkalut apua.

Silmä mustana, Kari

Saadut peukutukset

141

Muskela ja muut. siitä Tampereen vaalikojusta ja lehdestä.
    Ei tainu sanoma olla kovin uskottavaa, ehkä politikon kaksnaamaisuutta. On aika erikoista vielä huonompaa Pr-työtä, kun mulla.
    Minä olen oman tieni kulkija ja tarkoitus on, että Suomi on meidän, kulttuurit eroo niin helvetisti, että ei tule mitään ja se on luonnonlaki. Mutta nää jutut pistetään laeilla kuriin ja toisinaan tuntuu kun olen luottona puolustanut tavallisten jätkien asiaa, että minähän se rasisti olenkin mutta täytyy pitää ruuti kuivana. Mun menneisyyshän on, että töitä olen tehnyt mitä olen saanut kansakoulupohjalta. Kommunisti olen vieläkin, mutta mun kommu ei ole sitä, että sosialisoin Börjen polkupyörän vaan se liittyy suurkapitalismiin. Joku sanoo, että kommunistit on kateellisia ,olikohan Jeesuskin vain sitten sitä. En voi vaan ymmärtää sillä tää on meidän kaikkien pallo ja pelipaikka. Mutta nyt on niin, että kommarit ei tanssi enään ripaskaa, joten pyrin omalla tavallani vaikuttamaan ajassa. Vp- on nimulle sellainen, minun tarkoitus on puolustaa Hyvinvointivaltiota. Asiat pitää hoitaa lakien mukaan ja lakeja on muutettava jos ei palvele Suomalaista. Lait antas jo nyt paljon mahdollisuutta, esim kielilaki-Suomesta. Mutta ennenkaikkea pitää pysyä puheissaan ja eikä vaan suoltaa paskaa siis politrukkien paskaa. VP-on siis mulle ryhmittymä toimia, omalla tavallani lojaalisti Vp:lle kuitenkin. Tavallisen tyypin sanomaa on ollut vaan tarkotus viedä, ei missään solmiossa ja kauluspaidassa heilua.

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

351

Hyvä on herra Kari Kilponen, tehkäämme sinunkaupat.

Minua kiinnostaisi vielä näkemyksesi, itseasiassa sekä Sinun että puolueen näkemykset, prostituutioon.
    Itse olen Keski-Eurooppalaiseen tapaan täyslaillistamisen kannalla.

Monta hyvää hetkeä on nuori mies saanut viettää kauniin ja asiansa osaavan naisen kanssa Amsterdamin yössä.
    Pysyy mieli virkeänä ja elämänhalu korkealla. Jaksaa taas painaa pitkää päivää töissä viikonlopun mittaisen kaupunkiloman jälkeen.

Miksiköhän täällä Suomen takapajulassa eletään näin ahdasmielisissä oloissa?
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Saadut peukutukset

141

Huomenta Tyyris ja muut

Kysymykseesi viitaten.
    Panit todella pahan. Olen yrittänyt tavoitella puolueemme Pääideologia, mutta en ole vielä löytänyt.
    Kysymyksesi on tärkeä jo pelkästään ihmisoikeuden kannalta.
    Palaan asiaan niin pikaisesti, kuin mahdollista.

Terveisin Kari / ei kankkusta.

Iloinen yksisarvinen

Saadut peukutukset

5

Minulla olisi kerrankin hyvin yksinkertainen kysymys.

Miten löysit tänne sivuille? Mitä mieltä olet sivuista? Onko sinulla taustaa tai kokemusta sali treenaamisesta? Mitä mieltä olet lääkeaineiden käytöstä urheilussa?

Saadut peukutukset

141

Tervehdys sinulle Tyyris tyllerö kysyit tästä ja terve myös muut !!!

Kysymyksenasettelusi on mielenkiintoinen ja yritän nyt avata näkemystäni ja tämä on näkemys VP- puolueen rivijäsen
    Kilponesta. VP-kanta on myös kieltinen..

Kysymyksesi asettuu Oikeusfilosofian piiriin, sekä Moraalin ja etiikan kautta tulkittavaksi.

Oikeusvaltiossa jossa mekin elämme, kysymys asettuu mielestäni Perusoikeuksien piiriin ja jakautuu perusoikeuksissa luokkiin,
    Henkilökohtaiset vapausoikeudet ja taloudelliset, sosialliset ja sivistykselliset oikeudet. Lisäksi oikeus työhön ja elinkeinoon,
    sopimusoikeus, sekä myös kuluttajansuojajärjestelmään ja hyvin moneen muuhunkin yhteyteen.

Koska meillä kaikilla on oikeus omaan ruumiiseen, niin

Peryskysymys kuuluu.Voiko omistaa oikeuden toisen ihmisen ruumiiseen ?

Tässä tapauksessa kysymys siis tarkentuu Prostituutioon ja minun näkemyksessä lähinnä Suomeksi yksinkertaisesti, huoraamiseen.
    Ymmärrän noin yleisesti ottaen, että kun kerrot Amsterdamin naisesta ja että saat voimaa painaa töitä, niin et siis kuvaa
    työpaikkasi tyky toimintaa.

Sielutieteen vastaus on, että huoraamista ei voi sallia. Tajunnan erottaminen ruumiista., ei onnistu vaan huoraajalle henkisesti vahin-
    gollista.

Moraalin ja etiikan kannalta huoraaminen on ihmiselle, vahingollista, se kasvattaa käsitystä, mekaanisesta tunteettomasta ihmisestä,
    joka ihmislaji ja yksilö ei suinkaan ole.

Sopimusoikeudellisessa mielessä, miten kuluttaja joka ostaa huorauksen rahasta saa oikeutensa. Jos esimerkiksi kun asia on otettu
    työn alle, osoittautuu, että tuotteen ostaja ei pääse loppu päämäärään ja tulee erimielisyytta ja tavaran tarjoaja ei suostu
    kohtuullistamaan maksua, miten asia ratkaistaan jos toinen sanoo sun rööris in liian suuri ja toinen väittää, ei kun sun nysäsä on
    liian pieni. Miten tämä ratkaistaan kuluttajan suojan kannalta. Tuleeko tavaran tarkastaja ja antaa lausunnon.

Rikosoikeudellisessa mielessä .. huoraamisen laillistaminen lisää raiskauksia, vaikka toisin usein väitetään.

Myöskin rikollisuus lisääntyy.

Missään tapauksessa asia ei kuulu edes henkilökohtaisen itsemääräämisoikeuden piiriin vaan kyseessä on isommat kuviot.

Mitään tälläistä laillista huoraamista ei suomessa tarvita, tämä on vaan tätä kaikki on myytävissä sontaa joka
    sekin, että kaikki on kaupan ei kuulu ihmiselle.
    Sellaiset tyypit jotka ei muuten saa, hoitakoot sen yksityisasianaan, valtio joutuu pohtimaan vähän laakemmin asiooita

Laki minkä kautta tätä voisi lähteä viemään, eteenpäin on potilaan oikeus hoitoon, monellakin tapaa.
    Siis kantani on ehdottoman kielteinen ja kaikenlaiseen huoraamiseen.

T. Kari

Saadut peukutukset

141

Terve J. Stalion, kiitos kysymästä.
    Kaverini löysi Goglesta sattumalta. En oikein vielä osaa muodostaa kunnon mielipidettä sivuilta, mutta päälimmäisenä on kuitenkin, että saa puhua, kuten ihmisille puhutaan ja että saa sanomaansa etenpäin.
    Kahvakuulilla olen kotona nostellut ja jotain muutakin aina, mutta kyllä lähinnä höyhensarjan touhuja. Ja nyt kun joudun leikkaukseen, sekin jää vähäksi aikaa. Yhden äänen äijälle muuten aika sopiva leikkaus päivä, eli 13.5. Perjantai. Lääkkeistä en osaa muuta sanoa, kun että eikös suorituskyky pitäs riittä tahdolla, eikä tavallaan virittää ilman tahtoa. En tiedä kuka tämän minun klupi jutun on tänne tehnyt, mutta jos tässä voi kiittää niin paljon kiitoksia, tämä on mukava juttu. Enkä nyt tarkoita mitään hyöty näkökohtaa vaan todella vilpittömästi. Ja kysykää vaan jos kiinostaa ja jos voin olla avuksi. Noissa työsuhde jutuissa olen paljon havainnut ihmisillä olevan epäselvyyttä..

T. Kari.

+ Vastaa viestiketjuun