Aminopörssi: 10% alennus Elokuun loppuun asti koko Finnmaxin valikoimasta koodilla: Finnmax10, verkkokauppaan.

Tulokset 1-16 / 16

Viestiketju: Fitfarm.fi

Fitfarm

http://www.fitfarm.fi/

Ota yhteyttä jos haluat kondikseen. Fitfarm!
    Jos sinä olet omenapuu, tahdon minä olla omena.
    Jos sinä sytyt tuleen, tahdon minä olla vesi tai herkästi syttyvä aine.
    Jos sinä hukut, tahdon minä olla pohja tai virta.
    Jos sinä katsot kauas, tahdon minä olla etäinen piste.
    Jos sinä suljet luomesi, tahdon minä olla äkillinen pimeys.

- Tommy Tabermann -

Bad Company Firedemon:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Hellvetti

Re: Fitfarm

Ammattikehonrakentaja Bull on Suomen tunnetuin fitness- ja kehonrakennusvalmentaja. <- äkkiseltään vois kuvitella et supermassa olis tunnetumpi
    VITTU MITÄ PASKAA!

Onhan Bull nyt valmentajana tunnetumpi. Marko bodarina muuten.

-Edit hyvä ku Mentulasta tuossa etusivulla.

Hyvä bisnesidea. Jutta vetää puoleensa noit lihavia keski-ikäisiä naisia, jotka haluavat laihtua. Bull taas vetää puoleensa nuoria miehiä, jotka haluavat lihasta. Menestystä tuolle konseptille tulee takuuvarmasti.

Onkohan Halosen ja Bullin välillä kaikki kunnossa. Bullilla fastin sponssi ja Halonen puffaa ufsia. Nyt sitten tämä. Miten käy BG teamin? Samoin kun team M&M:lle??
    Löytyykö keltään Marko Savolaisen legendaarista treenivideota Gym 1:ltä vuodelta 2000 ?
    Videolla on varmistajana "Bull" Mentula, joten videosta saa oppia myös hyväksi varmistajaksi aikovat.
    T. Aleksi

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Google[Bot
    ]Onkohan Halosen ja Bullin välillä kaikki kunnossa. Bullilla fastin sponssi ja Halonen puffaa ufsia. Nyt sitten tämä. Miten käy BG teamin? Samoin kun team M&M:lle??
    Katsoppas tänne.

Vai, että sellaista... No kilpailua tuolla lisäravinne-alalla kyllä riittää, että sikäli ei yllätä.

Mikä muuten lienee tämän päivän kovatuottoisin pulju? Fast?
    Löytyykö keltään Marko Savolaisen legendaarista treenivideota Gym 1:ltä vuodelta 2000 ?
    Videolla on varmistajana "Bull" Mentula, joten videosta saa oppia myös hyväksi varmistajaksi aikovat.
    T. Aleksi

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Google[Bot
    ]Mikä muuten lienee tämän päivän kovatuottoisin pulju? Fast?
    Itse veikkaisin kans Fastia, heillä on nuo markettimarkkinat ja luontaistuotekauppojen hyllyt täynnä kamaa. Leaderin kamaa näkyy kans aika reilusti, menipä melkein minne tahansa.

Fitfarm.fi

http://www.fitfarm.fi/

Suosittu 10 viikon valmennusohjelma naisille ja miehille alkaa 14.2.

Voit valita itsellesi sopivan ryhmän tavoitteidesi mukaan. Laihduttajat pudottavat painoaan ja ylläpitäjät kiinteytyvät ja pysyvät tavoitepainossaan. Uusi FitFarm advanced puolestaan keskittyy lihasten kasvattamiseen.

Täydelliset ohjeet ruokailuun ja treeniin sekä paljon muuta. Lue valmennukset kohdasta lisää!

Ilmoittaudu Liteen TÄÄLLÄ!!
    Onkos täältä paljonkin populaa tuossa advanced porukassa?

Mutta jos totta puhutaan.... VMP!! Koskakohan tulee FitPower? Kopioitu itä-blokin ohjelma josta otetaan se 100€
    ‹tälläinen teksti = J.Stallion.

‹tälläinen teksti = J.Stallion ihan tosissaan.

‹tälläinen teksti = J.Stallion miehisellä latinotavalla, mutta ei homolla tavalla.

Sijainti
    Hellvetti

Re: Fitfarm.fi

kaveri otti noilta sen ilmaisen dietin,kovasti painostivat ostamaan fastin tuotteita kuulemma
    VITTU MITÄ PASKAA!

Fitfarm oli aika suuressa osassa tuossa Jutta ja Superdieetit osassa. Hyvää toimintaa oli siellä sarjan perusteella. Guru Halonen olisi kova vahvistus farmille.

Sijainti
    Hellvetti
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    Fitfarm oli aika suuressa osassa tuossa Jutta ja Superdieetit osassa. Hyvää toimintaa oli siellä sarjan perusteella. Guru Halonen olisi kova vahvistus farmille.
    Gurulla kilpaileva tuote
    VITTU MITÄ PASKAA!

Gurulle lisää pelimerkkejä ja samaan talliin asiakkaineen päivineen

Sijainti
    Hellvetti
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    Gurulle lisää pelimerkkejä ja samaan talliin asiakkaineen päivineen
    Ei ole aina niin yksinkertaista
    VITTU MITÄ PASKAA!

Tämä Fitfarm hypetys alkaa jo menemään ylipitkälti Minusta tuonne menevät vain ja ainoastaan ne tietämättömät aloittelijat jotka eivät jaksa itse ottaa
    selvää lajin saloista. Voin kertoa ,ettäolen paremmassa kunnossa taatusti kuin yksikään fitfarmin mies oppilas.

"Lihaskasvun vaara on todellinen"