+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (6) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 110

Viestiketju: Helsinki

Make72:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Heldishu

Saadut peukutukset

1832
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Roux-en-y Lue viesti
    Kannattaa huomioida, että tuo uutinen on vuodelta 2008 jolloin vihapuhe, rasismi, natsit yms. eivät olleet vielä pinnalla. Nykyään Helsingin Sanomat ei ikinä tutkisi tuollaista saati painaisi lehteen!
    tuo on kyllä aivan totta,silti tilanne vain pahenee kokoajan,silti pidetään päätä siellä pensaassa.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä makhak Lue viesti
    tuo on kyllä aivan totta,silti tilanne vain pahenee kokoajan,silti pidetään päätä siellä pensaassa.
    Olen koko ikäni asunut Hesassa (käytän tuota sanaa koska tiedän sen vituttava joitain "stadilaisia), eli 52 vuotta. Hesa oli ihan ok paikka vielä 80-luvulla mutta nykyään ihan persereikä. Mokkakorvia ym. paskasakkia täynnä. Yleensäkin kaupungin yleinen ilmapiiri on helvetin huono.

Olenkin aikeissa muuttaa pois lähiaikoina.

Saadut peukutukset

299
    Moi ku Moi!!!Niinku on jo skrivattu Stadi on muuttunu,viturallee menny hela homma.50-60 luvulla landelt ryysas jengii duunin peräs.Se viel oli iha jees.Ne oli silti Härmäläisii,vaik ei heti bonjannukkaa mitä sprookattii.Mut ne oli duunis ja jangereist kasvo Stadilaisii.Se oli sillo pakko olla duunis,ei kukaa lykänny fyrkkaa handuu,jos ei huvittanu duunit.Nyt näit"rikastuttajii"staijaa "sossun"jonos handu ojos.Bluggasin yht breivii joka lähti Härmäst "etelään"kauas."Hyve väli tule tanne taalla hyva olla.Mulla kaksi tyopaikka Kela ja Sossu.Helppo tyo kaksi paiva kuukaus.Hake vain palkka.Vaate saa,asunto saa raha saa,tama paras maa"Tää "työvoima" käy kyl aika dyyriiks jää toi tuotto aikas snadiks.Mut saa sentäs vilt buli jengi näist liksans.Sossun fyrkan jakajist skoudeihi asti.Se on jännä homma et "sossun" tuloilla sul on fyrkkaa flygaa käymää tai lomalle johki Afrikan maille.Nii ja roudaa buli jengi sukuu messis tänne Härmään.Mun mielest sais joka iippo kun näit"kulttuurin rikastajii" haluu hyysaa ottas omaan himaansa elätiks ja bungais sen kulut.Saletist ei yhtää elättäjää löytys.Snadi veto asiast.
    En tiä pitäs jengii jelppii,mut yks pesue joka tääl bungaa neljä donaa eguja kuussa.Sil fyrkka määräl tekis ihmeit sie lähtö maas.Se on mun mielest vilt vaikee jobi oppii eri tavat ja hela helvetin elo ja olo.Funtsi itte.Muuta vaik eskimoks,vituks menee tai johki tropiikin skutsii.Et bonjaa mitä jengi sprookaa mist haet safkas.Yleensä menee viturallee ku kaikki tuttu otetaa veks.Jeesataa jengii siel mis ne on maailmaa tuulleetki eikä roudata niit outoihi mestoihi duuneihi mist ne ei oo kuulleetkaa. Tavat ja lait outoi ja rikkoo omat lait ja tavat.Vituks menee.
    Kovin "värikkääks" on Stadi muuttunnu n:10% on muualt,mites sit ku on puolet.Onneks en oo sitä enää tsiigaamas,on noit vuosii sen verran.
    Näil se on mentävä ennenku jengi viisastuu. Moi moi Stadin gamla starbu. Pappa72

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Pappa71 Lue viesti
    Moi ku Moi!!!Niinku on jo skrivattu Stadi on muuttunu,viturallee menny hela homma.50-60 luvulla landelt ryysas jengii duunin peräs.Se viel oli iha jees.Ne oli silti Härmäläisii,vaik ei heti bonjannukkaa mitä sprookattii.Mut ne oli duunis ja jangereist kasvo Stadilaisii.Se oli sillo pakko olla duunis,ei kukaa lykänny fyrkkaa handuu,jos ei huvittanu duunit.Nyt näit"rikastuttajii"staijaa "sossun"jonos handu ojos.Bluggasin yht breivii joka lähti Härmäst "etelään"kauas."Hyve väli tule tanne taalla hyva olla.Mulla kaksi tyopaikka Kela ja Sossu.Helppo tyo kaksi paiva kuukaus.Hake vain palkka.Vaate saa,asunto saa raha saa,tama paras maa"Tää "työvoima" käy kyl aika dyyriiks jää toi tuotto aikas snadiks.Mut saa sentäs vilt buli jengi näist liksans.Sossun fyrkan jakajist skoudeihi asti.Se on jännä homma et "sossun" tuloilla sul on fyrkkaa flygaa käymää tai lomalle johki Afrikan maille.Nii ja roudaa buli jengi sukuu messis tänne Härmään.Mun mielest sais joka iippo kun näit"kulttuurin rikastajii" haluu hyysaa ottas omaan himaansa elätiks ja bungais sen kulut.Saletist ei yhtää elättäjää löytys.Snadi veto asiast.
    En tiä pitäs jengii jelppii,mut yks pesue joka tääl bungaa neljä donaa eguja kuussa.Sil fyrkka määräl tekis ihmeit sie lähtö maas.Se on mun mielest vilt vaikee jobi oppii eri tavat ja hela helvetin elo ja olo.Funtsi itte.Muuta vaik eskimoks,vituks menee tai johki tropiikin skutsii.Et bonjaa mitä jengi sprookaa mist haet safkas.Yleensä menee viturallee ku kaikki tuttu otetaa veks.Jeesataa jengii siel mis ne on maailmaa tuulleetki eikä roudata niit outoihi mestoihi duuneihi mist ne ei oo kuulleetkaa. Tavat ja lait outoi ja rikkoo omat lait ja tavat.Vituks menee.
    Kovin "värikkääks" on Stadi muuttunnu n:10% on muualt,mites sit ku on puolet.Onneks en oo sitä enää tsiigaamas,on noit vuosii sen verran.
    Näil se on mentävä ennenku jengi viisastuu. Moi moi Stadin gamla starbu. Pappa72
    Totta puhut. Jos siitä rahasta joka menee näiden lähinnä muslimimaista tulevien maahanmuuttajien elättämiseen, lähetettäisiin 10% lähtömaahan olisi hyöty paljon suurempi.
    Sama juttu täällä kuin Pappa71:llä, oon jo sen verran vanha etten ehkä ole näkemässä kun koko Suomi muuttuu täysin asuinkelvottomaksi.

Jotkut kaupungit kuten Helsinki ovat varmuudella 20 vuoden päästä täynnä "rikastuttajia".

Suosittelen kaikille Jussi Halla-ahon blogin lukemista sekä youtubessa olevan videosarjan "Islam. mitä länsimaiden pitäisi tietää" katsomista.

duga
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä cxz Lue viesti
    Suosittelen kaikille Jussi Halla-ahon blogin lukemista sekä youtubessa olevan videosarjan "Islam. mitä länsimaiden pitäisi tietää" katsomista.
    Halla-aho vaan rahastaa muutoksen aiheuttamilla ongelmilla. Rajoja ei hänkään varmastikaan ole sulkemassa.

Make72:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Heldishu

Saadut peukutukset

1832
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä duga Lue viesti
    Halla-aho vaan rahastaa muutoksen aiheuttamilla ongelmilla. Rajoja ei hänkään varmastikaan ole sulkemassa.
    ööh...rahastaa? avaatko vähän tätä.eihän rajoja tarvitse sulkea,pelkkää vihervasemmiston propagandaa on tuommoinen puhe,hyvin harva suomalainen,edes perussuomalainen haluaa rajoja sulkea,vaan ainoastaan estää muutaman maan kansalaisia pääsemästä suomeen.nämä muutaman maan kansalaiset eivät ole koskaan tehneet töitä,eikä se heitä kiinnosta,paljon mukavampaa on elää yhteiskunnan siivellä ja valittaa/huudella rasistii! näitten takia joutuu kaikki tummat maahanmuuttajat kärsimään.vaikka nykyään on pakolaiskiintiöt,niin kyllä käsittääkseni suomi saa itse päättää mistä maasta se ottaa pakolaisia vastaan.http://hommaforum.org/index.php?acti...ch=17043;image

Saadut peukutukset

425
    Aikamoista menoa oli eilen tuossa Kalevankadun u.kaleva baarissa Sitä vastapäätä hieno tasokas kapakki, villi Väinö.

VIP Ruxi:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Östermalm, Penthouse (seinät lasia)
    Villin Väinön kohdalla oli ennen tasokas lisäravinnekduppa missä Podekin posetti.

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

280
    juurikin tuolla kalevankadun kävelykatuosuuden kulmillahan huorat päivystää, ja siitä kun menee ylös, kääntyy oikealle tornin kulmalta yrjönkatua aina eerikinkadun päähän asti, niin siinä on helsingin huorakulmat. omenahotellejakin on useita parin sadan metrin säteellä.

niin niihin kuulema irstailijat menee nussimaan huoraa.

Viestiä muokannut Hullu inkkari : 04.06.2012 23:58
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Saadut peukutukset

280
    editoin omaa postiani vielä vähän, kuten huomaatte quotesta... "ajo-ohjeita tarkemmiksi", heh heh... ja siis nuo on keskustan huorakulmat. kalliossa on erikseen omat huorakulmat. olen lukenut sihteeriopistolta.

niin mutta tuo sinun kysymyksesi, että mistäkö tiedän. no minä kerron mistä tiedän: olen lukenut sihteeriopistolta. myös minä olen itse siellä liikkunut ja nähnyt näitä huoria. sitten minulta kysytään haluanko seksiseuraa. sitten sanon ei kiitos ja jatkan matkaa.

olen lukenut sihteeriopistolta. sitten sanon ei kiitos ja jatkan matkaa.

mites muilla?

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    Aikamoista menoa oli eilen tuossa Kalevankadun u.kaleva baarissa Sitä vastapäätä hieno tasokas kapakki, villi Väinö.
    Aina kun käyn Helsingissä, käyn U Kalevan baarissa jutskaamassa Roman Schatzin (sen sakemannin) ja Ville Valon kampaajan kanssa.

Hieno mesta.

Hullu inkkari nussii huoria siinä lähistöllä. Omenahotellit.

Saadut peukutukset

425
    Munkkiniemi beachillä kesäsonneille treenipaikka.

Saadut peukutukset

280
    minullekin käynyt noin Munkkiniemi beachillä

(videon henkilöt eivät osallisia tapahtumaan)

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

580
    Hellsinki perseestä....eteläsuomen pääkaupunki ON Hämeenlinna ettäs tiedätte juntit kehäykkösen sisäpuolella
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

kilpoka:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

139
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Piikki..1 Lue viesti
    Hellsinki perseestä....eteläsuomen pääkaupunki ON Hämeenlinna ettäs tiedätte juntit kehäykkösen sisäpuolella
    Näin se vähän menee. Asiaa sanot. Helsinki ja Helsinkiläiset...http://www.youtube.com/watch?v=nnhseQMVaYY

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

580
    Click image for larger version. 

Name:	1237910_10151859158633433_595446526_n.jpg 
Views:	40 
Size:	96,8 kt 
ID:	2707
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Saadut peukutukset

299
    Moron..Feikki: Stadilaisten tsuppari...Härmäks..

Pappa73....Gamla Stadin starbu..

juoksupoika Feikki:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

89
    minä gamla stadin starbujen tsuppari!

Timo Poutiainen White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

213
    Helsinki, Stadi, Hesa, meitsin synnyinkaupunki. Oon Länsi-Pasilan kundei.
    Revittyyn kuntoon voi päästä yhtä lailla syömällä suklaapatukoita kuin käsin neliapiloilla ruokittua karitsaa, jota on lisäksi silitetty ja paijattu 15 minuuttia iltaisin ja jolle on lausuttu rukous hepreaksi joka ilta.

Saadut peukutukset

299

Morgen BODE: Mä budjasin Fredikas Pasilankatu 31.Sä et viel edes pilke faijas öögas eli 1948>51.

Pappa73

+ Vastaa viestiketjuun