Sivu 1 (5) 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1-20 / 89

Viestiketju: läskien katkeruus

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

614

läskien katkeruus

miksi läskit niin katkeria mistä tämä johtuu

2. Peukutukset:

AINA OIKEASSA! wilbertti:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    hell

Saadut peukutukset

185
    Kokeile itse.
    Ei ole helppoa ei...

Elämän koululainen Lotina:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

353
    Minä en koe katkeruutta, laihuus on rumaa ja henkisesti taannuttavaa.

110 kiloo hyvä miehen paino ja sellaisesta myös haaveilee nämä vihannes-kiukkupojat.

Taidanpa tänään syödä muutaman tuplaburgerin pekonilla, päälle coco-colaa sokerilla on se ihanaa elämää tämä

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Lotina Lue viesti
    Minä en koe katkeruutta, laihuus on rumaa ja henkisesti taannuttavaa.

110 kiloo hyvä miehen paino ja sellaisesta myös haaveilee nämä vihannes-kiukkupojat.

Taidanpa tänään syödä muutaman tuplaburgerin pekonilla, päälle coco-colaa sokerilla on se ihanaa elämää tämä
    Kuka tahansa saa itsensä läskiksi. Kukaan ei haaveile tuosta. 110 kiloa alle 20 rasvoissa on sitten asia erikseen.

Elämän koululainen Lotina:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

353
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Kuka tahansa saa itsensä läskiksi. 110 kiloa alle 20 rasvoissa on sitten asia erikseen.
    Aivan ja miksi niin moni haluaa läskiksi, koska se on vaivatonta ja mukavaa.

110 kiloa vähissä rasvoissa on vain itsensä kiduttamista, toki joku voi siitäkin tykätä, itse en tykkää...

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

878
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Lotina Lue viesti
    Aivan ja miksi niin moni haluaa läskiksi, koska se on vaivatonta ja mukavaa.

110 kiloa vähissä rasvoissa on vain itsensä kiduttamista, toki joku voi siitäkin tykätä, itse en tykkää...
    Ahdistavaa se on. Ahdistava olo ja verenpaineet nousee. Ulkonäkö rumenee ja kokee sosiaalista syrjintää. Liikkuminen hankaloituu.

Toki en puhu kokemuksesta.

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

319
    Fätin laif paras laif
    KISU MISU MIU

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

860
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Ahdistavaa se on. Ahdistava olo ja verenpaineet nousee. Ulkonäkö rumenee ja kokee sosiaalista syrjintää. Liikkuminen hankaloituu.

Toki en puhu kokemuksesta.
    Eihän pullukat tästä ääneen puhu mutta luulen, että monikaan ei ole tyytyväinen ylipainoonsa.
    Puhun siis reilusti ylipainoisista ihmisistä joita minäkin muutamia tunnen.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

355
    syön alle kulutuksen, liikun säännöllisesti, käytän animal cutsia - silti en laihdu

kyllähän se katkeraksi vetää, kun tekee mitä muutkin laihtuakseen, mutta itse ei saa tuloksia
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

11. Peukutukset:

Vierailija
    Läskiys kertoo laiskuudesta ja välinpitämättömyydestä.
    Poislukien sairaat.

Lihavia ei monesti palkata monella alalla mikäli hakijoiden joukossa on hoikkia.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

453
    Jos energiaa saa vähemmän kuin kuluttaa, keho ottaa omat energiavarastot käyttöönsä. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä.

Jos kauan ollut korkeissa rasvoissa, voi tuntua aika kovaa nälkää ja muutenkin mielialan muutoksia, kun keho rupeaa käyttämään sitä vararavintoa? Vähän samoja oireita kuin adiktilta.

Tiedän paljon läskejä ketkä ovat mukavia, menestyviä tai pärjäävät urheilussa.

Cybetronin kersantti NS300:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

69
    Periaatteessa voisin olla isompi mutta iso elopaino hidastaa ja haittaisi sporttia kuten esim kamppailulajeissa.
    Kehittynyt punttisonni

Saadut peukutukset

355
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hullu inkkari Lue viesti
    syön alle kulutuksen, liikun säännöllisesti, käytän animal cutsia - silti en laihdu

kyllähän se katkeraksi vetää, kun tekee mitä muutkin laihtuakseen, mutta itse ei saa tuloksia
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Jos energiaa saa vähemmän kuin kuluttaa, keho ottaa omat energiavarastot käyttöönsä. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä.
    mitäs sitten kun ei ota. sinulla meneekin sormi suuhun siinä vaiheessa.

16. Peukutukset:

Ol'dirty:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

96
    Läskit yrittää aina teeskennellä miten ovat onnellisempia läskinä, varsinkin naiset. Oikeasti ovat ahdistuneita ja pettyneitä. Pettyvät joka pv itseensä, kun selkäranka ei kestä jättää ostamatta sitä sipsipussia ja muuta mättöä. Saavat kiksit kuin narkkari paskaa mättäessä ja heti sen jälkeen morkkis katumuksen, mitä tuli taas tehtyä ja miksi jatkaa vaan paskeen syöntiä. Sitten työpaikalla on aina meininki, että mä syön vaan kevyen salaatin lounaalla ja muutenkin on ruokavalio kunnossa. Jos joku siihen läskiin on syyllinen heidän mielestä, niin kilpparin vajaatoiminta, mutta kun ei ne lääkkeet näytä laihduttavan silti.

Sitten ollaan kehitetty vaikka mitä voimaannuttamis sloganeita ja ryhmiä, miten saadaan olla hyvillä mielin selkärangattomia porukalla, ihan kuin se auttaisi asiaan ja muut ihmiset ei enää pitäisi sinua selkärangattoma läskinä. Tästä huolimatta ollaan pettyneitä itseensä ja paskalla asenteella ja katkeria, kun mikään ei vähennä läskin määrää ja olo on hanurista, eikä peilikuvakaan miellytä.

Saadut peukutukset

453
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hullu inkkari Lue viesti
    mitäs sitten kun ei ota. sinulla meneekin sormi suuhun siinä vaiheessa.
    No olet varmaan kaikkesi tehnyt asian puolesta, jolloin on aika luovuttaa ja jatkaa elämää sellaisena kun on.

Saadut peukutukset

355
    itse olen avoimesti ahdistunut ja pettynyt, olen jatkuvasti miinuksilla, en mätä paskaa, en syytä ketään läskiydestäni koska se vain on niin, miinukset ei näytä laihduttavan silti, minulla on selkärankaa säännölliseen liikuntaan ja miinuksilla olemiseen, siitä huolimatta paino ei tipu eikä läski pala, olen siis pettynyt itseeni ja paskalla asenteella ihan syystä

peilikuvakaan ei miellytä minua

Saadut peukutukset

453
    Terve itsetunto niin ei tarvi edes miettiä tuollaisia. Jos terveys reistaillee tai jotain muuta kannataa sitä painon pudotusta mietiä siltä kannatalta.

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

860
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Ol'dirty Lue viesti
    Läskit yrittää aina teeskennellä miten ovat onnellisempia läskinä, varsinkin naiset. Oikeasti ovat ahdistuneita ja pettyneitä. Pettyvät joka pv itseensä, kun selkäranka ei kestä jättää ostamatta sitä sipsipussia ja muuta mättöä. Saavat kiksit kuin narkkari paskaa mättäessä ja heti sen jälkeen morkkis katumuksen, mitä tuli taas tehtyä ja miksi jatkaa vaan paskeen syöntiä. Sitten työpaikalla on aina meininki, että mä syön vaan kevyen salaatin lounaalla ja muutenkin on ruokavalio kunnossa. Jos joku siihen läskiin on syyllinen heidän mielestä, niin kilpparin vajaatoiminta, mutta kun ei ne lääkkeet näytä laihduttavan silti.

Sitten ollaan kehitetty vaikka mitä voimaannuttamis sloganeita ja ryhmiä, miten saadaan olla hyvillä mielin selkärangattomia porukalla, ihan kuin se auttaisi asiaan ja muut ihmiset ei enää pitäisi sinua selkärangattoma läskinä. Tästä huolimatta ollaan pettyneitä itseensä ja paskalla asenteella ja katkeria, kun mikään ei vähennä läskin määrää ja olo on hanurista, eikä peilikuvakaan miellytä.
    Suoraan puhetta mutta näinhän se on. Mua naurattaa kun lounaalla näen miten pullukat toimistotädit syö aina salaattia. Iltaisin vedetään ihan sata varmasti limua ja suklaata. Eihän tuossa kuseteta ku itteänsä, vähän sama kuin joisi salaa ja väittäisi että juominen on hallinnassa, itseasiassa en edes juo paljon.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Saadut peukutukset

355
    minä taas en kuseta itseäni sen sijaan näyttää siltä että nämä "miinuksilla paino tippuu"-tyypit kusettavat

Saadut peukutukset

395

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Vaurastu ja hankkiudu korkeaan yhteiskunnalliseen asemaan.
    Pillun saantiin nyt ei tarvita mitään titteleitä tai sen kummempaa omaisuutta
    Se että saat naisen nauramaan vie paljon pidemmälle.

Sivu 1 (5) 123 ... ViimeinenViimeinen