+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41-44 / 44

Viestiketju: Syntinen TOR verkko

Saadut peukutukset

27
    [QUOTE=tarkemo;525498]
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jormatar Lue viesti
    Herra Tarkemon älyn latua, jokainen voi päätellä itse minkälainen alkoholisti sekopää siellä kirjoittelee;

"Voi VITTU!
    Olin eilen kännisä ja kusin kadulla, niin sitten tuli kolme noin 20-vuotiasta naista ja yksi otti siitä videokuvaa ja se se saatan kakara sano, et pistää sen nettiin.
    Niitä oli kolme ja se silmälasimäinen alkoi uhkailemaan, tyyliin: "tää homma menee Facebookiin'".

Enhän minä naisia lyö ja jos olisin, lyönyt niitä pikkupilluja alkanut ottamaan niiltä kännnykän pois, niin ois tullut putkareissu-

Homma meni niin, että olin tuollaisessa kolmen promillen humalassa. Jos oisin ollut vain pieneessä vihneessä, niin olisin ottanut näiltä pikkupilluilta sen puhelimen pois ja ehkä vähän oisin antanut avaria.

Nyt en tiedä onko se mun kusi video netissä vai ei?

Olen 43-vuotias ja jos nuorena hölmöili, niin siitä vain vittuiliin.

JA KYLLÄ, haluaisin vetää etukädensuoran nihiin kolmeen pikkupilluun, kato sais vähän isän kädestä.
    Vittu sitähän ne poketkin sanoo, että jos joku öykkäri heitetään pois, niin on heti jotain kakaroita ottamassa kamerakuvaa ja eikun videot nettiin.
    Niin onko pahdollista, menemään Facebookin ja poistaa se video - ja kyllä annan näille pikkupilluille turpaan kun nähdään, pari pientä jabia, mut tää saatanan ei tajua, että sosiaalisessa kaikki menee ympäri maailmaa. JOTEN annetaan pieni opetus, housut pois - kuva ja se kuva Facebuukiin, siellähän se on koko maailmann näytillä.

MULLE EI VITTUILLA, törkeä teko ja jos näen ne naiset. Niin sattuu!"

Herra Tarkemo, HAKEUDU HOITOON, HETI[/QUOT
    Jormatar ota ihan iisisti, tää on huumori/bodypalsta, tänne kirjoitetaan pienessä hönössä. Ei tarvi mennä hoitoon, mutta hyvä kun muistit ton mun sekopääviestin. Tuossa mun sekoviestissä oli vähän huumoria joten Rock On! Kaikki hyvin.
    Viestiä muokannut tarkemo : Viikko sitten 07:40

Saadut peukutukset

27
    Ja en lyö tyttöjä.

Jormatar
    [QUOTE=tarkemo;525499]
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä tarkemo Lue viesti

Jormatar ota ihan iisisti, tää on huumori/bodypalsta, tänne kirjoitetaan pienessä hönössä. Ei tarvi mennä hoitoon, mutta hyvä kun muistit ton mun sekopääviestin. Tuossa mun sekoviestissä oli vähän huumoria joten Rock On! Kaikki hyvin.
    Ok, toivottavasti sinulla asiat on oikeasti hyvin, etkä tarvitse käden tai munanjatketta kaupungilla tappelua varten. Peace!

4. Peukutukset:

Saadut peukutukset

27

No en todella tarvi munanjatketta, se pamppu tulee seinälle, eikä takataskuun ja rauhaa sinullekin. peace

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123