+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (2) EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21-36 / 36

Viestiketju: Eduskuntavaalit 2019

Meikäläisen Matti
    Äänestän Li Anderssonia

2. Peukutukset:

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Ja minä Husua.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

anton petter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

278
    Anna Kontulaa äänestän niinkuin viime vaaleissakin.

5. Peukutukset:

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

316
    Minun ääneni saa aina Kari "Garibaldi" Kilponen.

Yksi mies, yksi ääni.

Mä olen valmis jumalauta!
    KISU MISU MIU

7. Peukutukset:

kilpoka:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

139
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jarmo Yläkääpä Lue viesti
    Minun ääneni saa aina Kari "Garibaldi" Kilponen.

Yksi mies, yksi ääni.

Mä olen valmis jumalauta!
    Mainiota toveri Jarmo, että olet kypsynyt.....

Kun nousen ruoriin, niin tulen ensitöinäni sosialisoimaan tämän foorumin....sen valtavine kassavirtoineen.
    Vastineeksi sosialisoinnista annan foorumin osakkeenomistajille...luontaistuote Panox potenssipillereitä...2600 tonnia.
    Me emme suinkaan ota ilmaiseksi kenekään omaisuutta toimillamme.

Toisena kiireisenä toimenpiteenä käynnistän mittavan rakennustyön ...sosialisoinnin avulla käyttöön tulleilla kassavirroilla ja rakennutan ympäri maata...pohjoisesta etelään....196 voimailuun tarkoitettua täydellistä salia uimahalleineen....joihin asetan Jarmon kokonaisuuden johtoon ja 3500 foorumin muuta jäsentä työhön...saleja ja halleja ylläpitämään.

Rakennutan myös keskuksien välittömään läheisyyteen, sekä muutenkin laajemmin maahan...pienlentokentät.....joista sivummalla asuvat voimailijat voivat käytännöllisesti lentää helikopterilla tai Antonov 10 paikkaisella lentokoneella voimailun pariin...sekä takaisin kotiin....noin 20 minutin ajalla puoleen ja toiseen. Kuljetusten vastaavaksi johtajaksi kutsun Jackbalin.

Lähempänä asuvat noudetaan bussilla asumuksestaan ja reitit säädetään jokaisen tarpeen mukaan.
    Kuljetus lentäen maksaa 0.5 markan ja bussilla tai taksilla 0.1 markkaa ja yhteensä molempiin suuntiin.

Anton Petterin asetan suuren kolhoosin johtoon ja kolhoosi tuottaa myös rakennustoiminnan sekä myöskin omistaa lentoyhtiön...sekä muunkin liikennöinnin ja paljon muutakin, kuten esim: terveydenhoito sairaaloineen mukaan lukien ja myös 15000 nautaa.

Holmesinjoneksen asetan saleille veloituksetta sähköä tuottavan voimalaitoksen johtajaksi... ja myös pääkytkimen ääreen....josta johtaa suora 100000 amppeerin johdatus sähkötuoliin....johon eri mieltä olevat voivat istutua kypsypsyttelemään näkemyksiään.

Näin teen...foorumin sosialisoinnista saaduilla kassavirroilla.

https://pp.userapi.com/c849216/v8492...r5JtG7_rDU.jpg

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

580
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

851

Saadut peukutukset

384
    Pitäisihän se äänestää kuten tähänkin asti, mutta suoraan sanottuna ei mitään hajua ketä. Jos ottaa ehdoiksi järkevän mamupolitiikan, työttömän piiskaamisen lopettamisen, perheisiin panostamisen ja koulutusleikkauksista luopumisen, niin pitänee ilmeisesti perustaa oma puolue.

Myös se jatkuva polttoaineen hinnan korotus alkaa vähitellen vituttaa. Käy töissä yhä suuremmalla säteellä, mutta tehdäänpäs autoilu kannattamattomaksi ajoit sitten dieselillä, bensalla tai sähköllä. Muuta muun lauman perässä kehä 3 sisäpuolelle ja siirrä tulosi suoraan vuokranantajalle, koska mitään koirankoppia isompaahan et tule tuolla alueella koskaan omistamaan. Hjalliksen liike olisi muuten jees, mutta tuskin siitä puoluetta tulee ja vähän on pelkona, että vapaata maahanmuuttoa sielläkin kannatetaan.

12. Peukutukset:

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

442
    Äänestin viimeksi Ville Taviota persuista.

Nyt äänestän itseäni. Olen vihreissä ehdolla.

gulliver:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    yotubessa etsien uusia linkki videita foorumille

Saadut peukutukset

51
    https://beta.oikeamedia.com/o1-70509

Iltalehti: Halla-aho sekoittaa tulevan hallituspakan

Jos perussuomalaisten kampanja onnistuu, "mediaväen inhokki" voi viedä pääministerin paikan

Saadut peukutukset

580
    XL Samille menee ääni tällä kertaa.

Iso isänmaallinen voimamies eduskuntaan!

https://www.facebook.com/Sami-Huhtal...9435643624160/

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

237
    Näistä jompaakumpaa äänestän

Saadut peukutukset

580
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Äänestin viimeksi Ville Taviota persuista.

Nyt äänestän itseäni. Olen vihreissä ehdolla.

18. Peukutukset:

Make72:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Heldishu

Saadut peukutukset

1832
    Vaalit lähestyy pikkuhiljaa, ettei totuus unohdu, niin...

Timpe Ahonen:

Laitetaan tämä muistutukseksi siitä, kuinka upea oikeistopuolue Kokoomus on. Ulkomaalaisten korporaatioiden asialla, suomalaista pienyrittäjää vastaan.
    ****** **

Kokoomuksen johdolla Suomesta ollaan rakennettu bysanttilainen Byroslavia, jossa tarvitaan kohta erillinen hygieniapassi jopa teurastamon lattianpesuun.

****** **
    Kokoomuksen johdolla Suomessa on nyt maailmanennätysveroaste ja läntisen maailman suurimmat julkiset menot / BKT. Heidän johdollaan Suomea viedään myös keskusjohtoiseen, epädemokraattisesti johdettuun sosialistiseen tulonsiirtoliittovaltioon.
    ****** **

Kokoomuksen mielestä on upeaa lahjoittaa suomalaisten yhteistä kansallisomaisuutta ulkomaalaisten käsiin ja tehdä suomalaisista hyyryläisiä omassa maassaan. Kongo oli mahtava, markkinaliberaali maa, jossa belgialaiset reilut isännät omistivat kaiken. Ei ollut mitään talouden sääntelyä.
    ****** **

Kokoomuksen johdolla Suomeen ollaan kehitetty ainutlaatuinen, moninkertainen asumisen ryöstöverotus: Kiinteistövero, kunnallisvero, yksityinen jätehuoltomaksu, (Helsingissä kadunhoitomaksu & asukaspysäköinti) ja kohta vielä hulevesimaksukin. Kun vaihdat asuntoa, maksat varainsiirtoveroa ja tottakai kulutuksen mukaan myös energiaverot. Missään muualla maailmassa ei ole SEKÄ kiinteistöveroa, ETTÄ kunnallisveroa. USA:ssa kiinteistövero on SYNONYYMI kunnallisverolle. Kokoomuksen mielestä kiinteistöverossa olisi nyt nostovaraa.

****** **
    Ja kuten TV-Shopin myyjä aina sanoo (tiedän, olen käyttänyt tätä ennenkin): EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI!
    ****** **

Tällä hetkellä Mykkänen valmistelee pää märkänä uusia rajoituksia suomalaisten sananvapauteen.
    ****** **

Kokoomus on upea pientä valtiota, pientä verotusta, suomalaista omistusta ja konservatiivisia arvoja kannattava, liberaali oikeistopuolue. Ja meillä on upea porvarihallitus. Julkisesta sektorista voisi ehkä tehdä vientituotteen. Venezuelassa asti ovat kuulemma kiinnostuneita.
    If you continue to close your eyes,
    your children will pay the price! -Marion Le Pen

20. Peukutukset:

Saadut peukutukset

580

Saadut peukutukset

580

Onko tasapuolista??