+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 11 (11) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011
Tulokset 201-213 / 213

Viestiketju: Kysy white pale punisherilta kaikkea treenaamisesta.

Haluaisin Poden kanssa nostaa kahdestaan penkistä, siis siinä penkillä päällekkäin maaten, 200kg.

Siinä olisi sitä jotakin. Tosi kova juttu.

Timo Poutiainen White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

236
    Lihakset täyttyy mutta paino vaan tippuu, nyt 84 kg. Olen tankannut huolella, jotain on tehty oikein.

3. Peukutukset:

Saadut peukutukset

15
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    Haista sinä paska, minä en oo mikään trollaaja. Sinä itse olet kaikkein säälittävin kun anonyymina päätä auot.
    Roid Rage

5. Peukutukset:

Laihis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

135
    Lihakset täyttyy mutta paino vaan tippuu, nyt 84 kg. Olen tankannut huolella, jotain on tehty oikein.
    Mitä ihmettä sä nyt pode tankkaat? Lihaksia on ihan turha täytellä, jos ainut prioriteetti pitäisi olla rasvanpoltto. Ihan turha puhua mistään podauksesta jos keskivartalo on jo kansanterveyden mittareillakin parikymmentä senttiä liian paksu!

7. Peukutukset:

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

447
    Hyvä Pode.

Saadut peukutukset

21
    Podella näkyy lähtevän myös se noin sentin verran vyötäröltä painon pudotessa kilolla. Sen verran geneettinen friikki, jos kerran hauis kasvaa samalla puolella sentillä edellistä sivua lainaten. Jos lähtötaso oli 85 / 172 ja 99 (vyötärö), niin 70 kilossa olisi 84 sentin vyötärö ja yli 50 sentin lapaset. Pakko alkaa harkitsemaan valmennukseen siirtymistä.

Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

236
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Laihis Lue viesti
    Mitä ihmettä sä nyt pode tankkaat? Lihaksia on ihan turha täytellä, jos ainut prioriteetti pitäisi olla rasvanpoltto. Ihan turha puhua mistään podauksesta jos keskivartalo on jo kansanterveyden mittareillakin parikymmentä senttiä liian paksu!
    Ainoa prioriteetti ei ole mulla rasvanpoltto, vaan haluan myös kasvaa. Bulkkien ja dieettien vuorottelu on mun juttu. Se täytyy tehdä jos haluaa kiristyä ja kasvaa. Yksi hyvä tyyli on 2 viikon dieetti ja 2 viikon bulkki ja sitten sykli alusta.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Kusti Lue viesti
    Podella näkyy lähtevän myös se noin sentin verran vyötäröltä painon pudotessa kilolla. Sen verran geneettinen friikki, jos kerran hauis kasvaa samalla puolella sentillä edellistä sivua lainaten. Jos lähtötaso oli 85 / 172 ja 99 (vyötärö), niin 70 kilossa olisi 84 sentin vyötärö ja yli 50 sentin lapaset. Pakko alkaa harkitsemaan valmennukseen siirtymistä.
    Älä jauhaa paskaa poika.

11. Peukutukset:

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

624
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Laihis Lue viesti
    Kun homman oikein tekee niin bode on kohta lihaksikkaampi kuin sinä ruipelo
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Laihis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

135
    Ainoa prioriteetti ei ole mulla rasvanpoltto, vaan haluan myös kasvaa. Bulkkien ja dieettien vuorottelu on mun juttu. Se täytyy tehdä jos haluaa kiristyä ja kasvaa. Yksi hyvä tyyli on 2 viikon dieetti ja 2 viikon bulkki ja sitten sykli alusta.

Älä jauhaa paskaa poika.
    Paljon helpompi kasvaa kun poistat ensin sen tulehdus renkaan siitä navan ympäriltä, insuliini herkkyys normalisoituu jne. Tossa sun tilanteessa rasvanpolton tulisi ehdottomasti olla ainoa prioriteetti!

Itsekkin saanut lyhyessä ajassa enemmän kehitystä kuin vuosiin, kun ensin poisti nopealla aikataululla 10 kiloa rasvaa/lihasta, ja samalla 10 cm vyötäröltä. Ja lähtötilannekkaan ei ollut läheskään niin paha kuin sulla nytten.

Saadut peukutukset

32

Älä jauhaa paskaa poika.
    Sama juttu, kasvaminen kiinnostaa kovin. Ja parasta, että oppii erottamaan neuvojat, joiden avulla lihakset kasvavat. Ja tankkaukset...mutt...jos tarkkaa miettiin niin nyt olisi erinomainen aika dieetata. Ei ole vielä talvi/ei flunssavaaraa ja ensi kevät tulee yllättävän nopeasti. Sitten pystyy syömään/treenaamaan/täyttämään pitkän jakson, vaikka Marras/Joulukuusta lähtien...ja varomasta lihomista...

Dieettaa ensin jopa 10kg pois, itselle riittää 5kg talia veks. Kädet kasvoi kaksi päivää yhdestä treenistä sentin eli 44-->45cm. Paidat mitä tilannut kaikki xl-xxxl. Mutta savottaa riittää. Ensi kesänä tulee pohkeetkin olemaan itsellä siedettävät. Itsellä vanhankaan lihaksen uudelleensaanti ei ole helppoa. Koko ei säily käsissä ilman suoraa treeniä. Mutta kun on aikaisemmin luullut tietävänsä lähes kaiken, huomaa helposti ettei ole tiennyt mitään...

...kyselin mielenkiinnosta pohjetreeneistä. Ja olen opetellut niiden treeniä uudestaan. Ja hyvin tuloksin...mutta ensin on kuorittava talia pois. Samalla hieman sisäänajaa niitä rasitukseen...

15. Peukutukset:

Saadut peukutukset

15
    Pode, miten paljo vedät ruokaa alas sun tankkauksissa?

Vierailija
    Ei pode pääse ikinä alle 15 rasvoihin, ei siitä ole siihen. Tätä samaa bulkkia ja tankkausta tämä on ollut viimeset 10 vuotta.

Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

236

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Ei pode pääse ikinä alle 15 rasvoihin, ei siitä ole siihen. Tätä samaa bulkkia ja tankkausta tämä on ollut viimeset 10 vuotta.
    Haha, sinäkin siellä ilman rekisteröityä tunnusta huutelet. Kyllä tässä mennään alhaisiin rasvoihin, pikku hiljaa.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 11 (11) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011