+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 81-89 / 89

Viestiketju: Kysy white pale punisherilta kaikkea treenaamisesta.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

532
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Entä jos minä kysyn saman? Mites bentsolit ja treeni?.workkiiko hyvään kuntoon?
    kaikki mielialalääkket hidastavat kehitystä....piste!
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Timo Poutiainen White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

193
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Entä jos minä kysyn saman? Mites bentsolit ja treeni?.workkiiko hyvään kuntoon?
    No, niistä on se hyöty että ruokahalu ja unentarve lisääntyy. Haittapuolena tietysti se, että treenitehot laskee.
    Revittyyn kuntoon voi päästä yhtä lailla syömällä suklaapatukoita kuin käsin neliapiloilla ruokittua karitsaa, jota on lisäksi silitetty ja paijattu 15 minuuttia iltaisin ja jolle on lausuttu rukous hepreaksi joka ilta.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    kaikki mielialalääkket hidastavat kehitystä....piste!
    Bentsot eivät ole mielialalääkkeitä, vaan rauhoittavia- ja unilääkkeitä

3pseudo3:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Private g4p-club

Saadut peukutukset

197
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Bentsot eivät ole mielialalääkkeitä, vaan rauhoittavia- ja unilääkkeitä
    Rauhoittavia määrätään nimenomaan erilaisiin ahdistustiloihin, jotka ovat psyykkisiä oireita. Eli kyllä ne ovat mielialalääkkeitä.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä 3pseudo3 Lue viesti
    Rauhoittavia määrätään nimenomaan erilaisiin ahdistustiloihin, jotka ovat psyykkisiä oireita. Eli kyllä ne ovat mielialalääkkeitä.
    Mielialalääke termillä tarkoitetaan antidepresantteja, eli masennuslääkkeitä. Bentsot eivät ole antidepresantteja

Väärin. Mielialalääke tarkoittaa masennuslääkettä, jotka jaetaan trisyklisiin masennuslääkkeisiin, SSRI-lääkkeisiin sekä SNRI-lääkkeisiin. Bentsodiatsepiinit eivät liity asiaan millään muotoa.

Sijainti
    Private g4p-club

Saadut peukutukset

197
    Mietin vähän aikaa ja tulin siihen tulokseen että kai tuolla mielialalääkkeellä yleensä tarkoitetaan masennuslääkettä. Itse olen ajatellut että se on laaja termi joka sisältää kaikki psyykelääkkeet.

Mietin vähän aikaa ja tulin siihen tulokseen että kai tuolla mielialalääkkeellä yleensä tarkoitetaan masennuslääkettä. Itse olen ajatellut että se on laaja termi joka sisältää kaikki psyykelääkkeet.
    Tämä ei nyt vänkäämällä muuksi muutu. Mielialalääke on antidepresantti, eli masennuslääke.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Masennuslääkkeet

Sijainti
    Private g4p-club

Saadut peukutukset

197

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Juoppo bodari Lue viesti
    Tämä ei nyt vänkäämällä muuksi muutu. Mielialalääke on antidepresantti, eli masennuslääke.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Masennuslääkkeet
    Omasta mielestä myönsin että asia on niinkuin sanoit. En ymmärrä miten tulkitset vastaukseni vänkäämiseksi.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345