+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 3 (4) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41-60 / 71

Viestiketju: Alkoholismin myöhäisvaiheet

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

808
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Mikähän siinä on ku arkisin hyvät eöämäntavat ja vaik täl viikolla 4 treeniä takana.
    Mut sit perjantaina jos yhdenki ottaa ni se on menoa ja kestää pari päivää.
    Nyt taas vituttaa vaik ihan hauskaa oli.
    Pitäiskö rupee absolutistiks vai mikä?
    Tuurijuoppoutta. Suomalaisen miehen perisynti ja verenperintö. Itse olen samanlainen. Siksi juon melko harvoin.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Wovon man nicht sprechen kann jackball:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

228
    Mitä on jaskapallo entinen subinarkkari?
    Jotenki erilainen mielikuva ollu kaverista
    Tribal se subukunti, en minä.

Saadut peukutukset

240
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jackball Lue viesti
    Tribal se subukunti, en minä.
    No niimpäs oliki ku tarkemmin luin.
    Et vaikuttanut siltä.

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

296
    olen itsekin entinen subinarkkari

mutta kohtahan subway ajautuu konkurssiin
    sitten on tiukat ajat edessä
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Vierailija
    Minä myös subunisti ja tuurijuoppo. Tribaalin kanssa yhdessä piikitämme

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1344
    Mitä on jaskapallo entinen subinarkkari?
    Jotenki erilainen mielikuva ollu kaverista
    En jackballista tiedä, mutta Tribalista tiedän. Moralisoi viinaan mutta sitten ite käyttää subua päivittäin.

Ei toi bisse niin paha ole. Mutta jos sä menet jollekkin pyskologille sanoo että otat 7 klajaa viikossa niin päihdekuntoutuss on mitä suositellaan. Tuossa oli hyvä kun päihdeneuvojalla kävin, hän juo itekkin viini pullon viikonloppusin.

Päihdenneuvojalta sai vinkkejä. Ne tokas tuossa sulla GTH vähän koholla mutta ei pahasti. Mutta sitten on toi vielä tarekmpi juoppo arvo niin mulla oli priima luokkaa. Se sano että yhdelläkään hänen asiakkaalla joka täältä käy niin ei ole noin hyvä ollut. Olin vähän väärässä paikassa. Kesällä tulee vähän otettua. Juhannus 2 viikon päästä. Pitää lähtee taas ryyppää.

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

198
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    En jackballista tiedä, mutta Tribalista tiedän. Moralisoi viinaan mutta sitten ite käyttää subua päivittäin.

Ei toi bisse niin paha ole. Mutta jos sä menet jollekkin pyskologille sanoo että otat 7 klajaa viikossa niin päihdekuntoutuss on mitä suositellaan. Tuossa oli hyvä kun päihdeneuvojalla kävin, hän juo itekkin viini pullon viikonloppusin.

Päihdenneuvojalta sai vinkkejä. Ne tokas tuossa sulla GTH vähän koholla mutta ei pahasti. Mutta sitten on toi vielä tarekmpi juoppo arvo niin mulla oli priima luokkaa. Se sano että yhdelläkään hänen asiakkaalla joka täältä käy niin ei ole noin hyvä ollut. Olin vähän väärässä paikassa. Kesällä tulee vähän otettua. Juhannus 2 viikon päästä. Pitää lähtee taas ryyppää.
    En kossi vedä joka päivä, en ole koskaan niin tehnyt.Enkä moralisoi tai jeesustel, se oli mielipiteeni että jos kuolee viinan tai huumeisiin omasta tahdosta niin en ymmärrä sitä. Eikä pillu ole minua huumannut, vaikka se on alkusuhteessa todella himokasta. Pitää olla onnellinen että nyt on vieressä kaunis nainen jonka kanssa nautin kaikesta arkiasioistakin. En ole ikinä päässyt näin syvään ymmärrykseen aiemmin yhdenkään naisen kanssa. Mut se parisuhteestani. Lopetin juomisen koska se on se demoni joka on päihteistä suurimmat kärsimykset elämääni tuonut, muijalla sama. Juokoot ne jotka juo minun puolesta itse en siitä saa mitään hyvää elämääni.Ja subut ym. aloitamme vähentämään, ei ole enää tärkeää.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

8. Peukutukset:

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1344
    Sä olet rakastunut. Mutta ennen naista olit aika huonossa hapessa ja pari vuotta sitten olit ihna pohjilla. Se on hyvä että olet löytänyt rakkauden ja se tuonut sulle sisältöä elämään.

Mua ärsyttää nää entiset juopot jotka jaksaa saatana pauhata. Molemmat enot joi viinaa pullon päivässä ja vittu monen kuukauden ajan. Sitten ne kun ne yritti raitistua niin alkoi se moraalisaarna viinan pirusta. Ei sitä jeesutelua jaksanut kuunella kukaan. Sitten oltiin kuukaus antabuksella ja sitten aloitettiin uudestaan.

Teidäkö Tribla että rakkaus boosta sun hyvänolon hormooneita kehoon. Siksi sä olet nykyään sellainen lepsu.
    Viestiä muokannut poijankossi88 : 03.06.2018 17:04

10. Peukutukset:

Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

198
    Ei se hyvä olo tule pelkästään rakkaudesta, on sitä ennenkin ollut rakastunut eikä se leosua tee vaan pistää yrittämään kovemmin kaikessa.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

615
    Aika turha subun ja muiden huumeiden käyttäjän moralisoida ihmistä joka nykyään ei enään vedä alkoa kuin muutaman kerran viikossa,ja silloinkin olutta joka on osoittautunut jopa loistavaksi palautusjuomaksi.

Tribalille tiedoksi:aikas uhkarohkeaa rakastua pirihuoraan...pelkästään ongelmia tiedossa tulevaisuudessa
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

198
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Aika turha subun ja muiden huumeiden käyttäjän moralisoida ihmistä joka nykyään ei enään vedä alkoa kuin muutaman kerran viikossa,ja silloinkin olutta joka on osoittautunut jopa loistavaksi palautusjuomaksi.

Tribalille tiedoksi:aikas uhkarohkeaa rakastua pirihuoraan...pelkästään ongelmia tiedossa tulevaisuudessa
    Joo. Kiitos vinkistä mutta eipä ole huorannut ikinä ja inhoaa piri sitäpaitsi.

Meikäläisen Matti
    Kannattaa ryypätä rankasti, kunnes sairastuu vakavasti. Sitten voikin kuolla katkerana ja kaikkia kiroten. Perinnöksi jää: Ei mitään.

Näin suosittelen elämään

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

808
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Meikäläisen Matti Lue viesti
    Kannattaa ryypätä rankasti, kunnes sairastuu vakavasti. Sitten voikin kuolla katkerana ja kaikkia kiroten. Perinnöksi jää: Ei mitään.

Näin suosittelen elämään
    Tämähän on luonnonvalinta, elämän tapa karsia heikompi tapa pois jotta laji vahvistuu.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jormatar

Näin suosittelen elämään
    entä jos ryyppää ja huoraa eikä kuolekkaan? voi vittu mikä kohtalo! ikuiseen kadotukseen joutaisi mokoma! satavuotiaaksi piikkaa ja dokaa

17. Peukutukset:

cuck

Saadut peukutukset

602
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Tämähän on luonnonvalinta, elämän tapa karsia heikompi tapa pois jotta laji vahvistuu.
    Beetta uroksen pennuilla kauhea kohtalo alfa ne tappaa
    Ja beettan huoran raiskaa

Meikäläisen Matti
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jormatar Lue viesti
    entä jos ryyppää ja huoraa eikä kuolekkaan? voi vittu mikä kohtalo! ikuiseen kadotukseen joutaisi mokoma! satavuotiaaksi piikkaa ja dokaa
    Miksi glorifioit alkoholismia, osaatko sanoa mistä se johtuu? Usein yhdistät näihin juoppohekumointeihin myös seksin, johtuuko se siitä, että pystyt naimaan ainoastaan humalassa?

Jormatar
    Miksi glorifioit alkoholismia, osaatko sanoa mistä se johtuu? Usein yhdistät näihin juoppohekumointeihin myös seksin, johtuuko se siitä, että pystyt naimaan ainoastaan humalassa?
    Eihän humalassa edes seiso enkä glorifoi rappiokäyttöä, nyt matti vetten äärelle rauhoittumaan

Meikäläisen Matti
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jormatar Lue viesti
    Eihän humalassa edes seiso enkä glorifoi rappiokäyttöä, nyt matti vetten äärelle rauhoittumaan
    Älä välitä, ei minullakaan humalassa seiso. Usein ei muutenkaan.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

615
    Älä välitä, ei minullakaan humalassa seiso. Usein ei muutenkaan.
    Vitun luuserit...mulla vanhuksella seisoo nytkin heti kun ajattelen jotain kaunista naista.
    Mieluimmin sellaista marilynin näköistä blondia.
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Meikäläisen Matti

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Vitun luuserit...mulla vanhuksella seisoo nytkin heti kun ajattelen jotain kaunista naista.
    Mieluimmin sellaista marilynin näköistä blondia.
    Älä huijaa. Kellään täällä seiso

24. Peukutukset:

+ Vastaa viestiketjuun