Sivu 2 (4) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 71

Viestiketju: Alkoholismin myöhäisvaiheet

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1407
    Nyt oli vedettävä tänään kännit. Olenkin sellaisen 28 olutta vetänyt.

Ei toi raittius ole ihmisen hommaa. Enokin oli vuoden raittiina kun tuli maksakirroosi diagnoosi. Tokas sitten että ei tää ole enää elämää ja alkoi juomaa viinaa ja kuoli 2 vuotta sen jälkeen. Valitsi kuolintavasta mielusamman.

Eno sanoa että elinaikaa on maksimissa enää 8 vuotta ja jos hän ryyppää niin korkeintaan vuosi. Ryyppäs ja eli 2 vuotta. Eli täysillä loppuun. Maksakoomaan nukku sitten.

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsingistan

Saadut peukutukset

432
    Elämä on valintoja täynnä. Varmaan kohtuus tässäkin varmaan hyvä ja kultainen keskitie. Eikä se nyt haittaa jos vetelee vaikka pari kertaa kuussa kunnon kännit.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1407
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jay87 Lue viesti
    Elämä on valintoja täynnä. Varmaan kohtuus tässäkin varmaan hyvä ja kultainen keskitie. Eikä se nyt haittaa jos vetelee vaikka pari kertaa kuussa kunnon kännit.
    Enon aikaan ei mitää päihden neuvojii tunnettu. Oli 10-20 vuotta merillä ja seilas maailman halki. Ryypättyä tuli ja paljon ja sitten kun maakravus lähti niin viinaa meni aina se 2-4 viikkoa yhteen putkeeen. Ei ollut ikinä rähinä kaveri lähinnä rasittava kun vitsiä riitti ihan koko aika. Mutta sitten huomasin kun lopetti juomisen, niin tosi masentunut. Aloitti sitten uudestaan. Piti viimeiseen päivään asti hauskaa ja uhkaili vielä että hän juo pullon vodkaa kun tulee sairaalasta, mutta se jäi juomatta kun ei päässyt pois. 61v nukku pois. Se teki myös ennätyksen, eli pisimpään koko äiskän puolen suvussa.

Huvittaa kun hallitus pidentää eläke ikään kohta 70v niin ei kukaan ainakaan meiä suvussa elä niin kauan. Itekkin tiedän sen että viimeistään 60v tulee noutja että nyt ollaa puolivälissä.

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

204
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Nyt oli vedettävä tänään kännit. Olenkin sellaisen 28 olutta vetänyt.

Ei toi raittius ole ihmisen hommaa. Enokin oli vuoden raittiina kun tuli maksakirroosi diagnoosi. Tokas sitten että ei tää ole enää elämää ja alkoi juomaa viinaa ja kuoli 2 vuotta sen jälkeen. Valitsi kuolintavasta mielusamman.

Eno sanoa että elinaikaa on maksimissa enää 8 vuotta ja jos hän ryyppää niin korkeintaan vuosi. Ryyppäs ja eli 2 vuotta. Eli täysillä loppuun. Maksakoomaan nukku sitten.
    Kossi oot hyvä kaveri mutta siinä ei oo mitään kehumista jos joku juo tarkoituksella ittensä hengiltä. Se on vaan niin säälittävää, koko elämä pyörii jonkun pullon ympärillä, ei vois nykyään enää kuvitellakaan.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

5. Peukutukset:

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Kossi oot hyvä kaveri mutta siinä ei oo mitään kehumista jos joku juo tarkoituksella ittensä hengiltä. Se on vaan niin säälittävää, koko elämä pyörii jonkun pullon ympärillä, ei vois nykyään enää kuvitellakaan.
    Se on parasta mitä elämä voi tarjota.

7. Peukutukset:

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

354
    jos joku tykkää ryypätä ja olla kännissä niin se on hänen asiansa. siinähän kuolee rakkaan juttunsa parissa.

kunhan ei vaan minun verorahoillani maksata hoitojaan.

SE ON PAREMPI KUOLLA SIT KANS!
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

9. Peukutukset:

Wovon man nicht sprechen kann jackball:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

231
    Perjantaina aika päihdeneuvojalle.

Minä olen niin rehellinen kaveri etten ilkee edes lääkäreille sanoa että olisin raitis. Jotenkin toi raittius ei sovi minun imagoon. Vaikka olisin raitis niin en myöntäis sitä. Minusta on noloa jos mies ei ryyppää. Yhtä noloa kun pitäis baletti hametta "tutua" päälä.

7 päivää selvinpäin riitti perkele, vatsahaavaa piti hoitaa, mutta vittu 3 vuorokautta valvonut melkein niin en tiedä onko terveysriskit kohta suuremmat valvomisessa vai bissen juonissa. Onhan toi viina paras unilääke oikeesti. Yksikään pilleri ei laita sua nukkumaan 24-48 tuntia yhteenmenoon. Mä joskus nautin enempi laskuhumalasta kun nousuhumalasta ainakin silloin kun on univelkaa.

Mä käytän alkoholia: Iloon ja suruun, mutta ennenkaikkea univelan poistamiseen ja palautumiseen. Jotkut sanoo että alko huonontaa unen laatua. Vittu koskaan näin paska unenlaatu ollut kun 7 päivää ollut juomatta ja torkkuu 2-3 tuntia vittu nappien avulla ja herää takas ylös ja aivan vitun kova nälkä koko aika. Kaljassa on vielä hiilareita mitkä palauttaa ja krapula päivä on se paras mahdollinen.

Jos joku löytää paremman unilääkkeen kun viina niin kyllä nobelin lääketieteen palkinon paikka.

Kultainen keskitie pitäis tässäkin olla. Ei joka päivä. Siitä on sitten haittaa. Mutta kerran viikossa pitää kännit vetää. Sen olen tehnyt 16 vuotiaasta asti, eli melkein puolet koko elämäni ajasta.
    Mitäs jos rakentaisit oman imagosi täysin uudenlaiseksi, eli juoppouden sijaan imagosi olisi olla Suomen kovin työmies ja KUKAAN (kuka vaan saa haastaa koska vaan) ei tekisi kovemmin ja särmemmin töitä kuin sinä ja olisit myös koko maan ISÄNMAALLISIN MIES ja kiitokseksi sotiemme veteraaneille rakentaisit tätä maata omalta osaltasi niin paljon paremmaksi kuin vain mahdollisesti kykenet? Tekisit siis töitä isänmaan hyväksi ja sen sijaan, että eläisit veronmaksajien varoilla ryypäten elämääsi vituiksi, olisit tuottava yhteiskunnan jäsen, joka rakentaisi omalta osaltaan tätä isänmaata niin paljon paremmaksi kuin vain mahdollista? Siinä sinulle haaste. Onko sinussa miestä tarttumaan haasteeseen?

11. Peukutukset:

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

280
    Kossi olisi kovin työmies kun tajuisi mitä sillä duunin rahalla saa (esim. pilluva). Miehellä voimoo kuin pienessä kylässä.

13. Peukutukset:

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

280
    Sillä rahalla saa myös miestä? Alle kympillä jos pari kaljaa tarjoaa pikku tunneilla.

15. Peukutukset:

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jackball Lue viesti
    Mitäs jos rakentaisit oman imagosi täysin uudenlaiseksi, eli juoppouden sijaan imagosi olisi olla Suomen kovin työmies ja KUKAAN (kuka vaan saa haastaa koska vaan) ei tekisi kovemmin ja särmemmin töitä kuin sinä ja olisit myös koko maan ISÄNMAALLISIN MIES ja kiitokseksi sotiemme veteraaneille rakentaisit tätä maata omalta osaltasi niin paljon paremmaksi kuin vain mahdollisesti kykenet? Tekisit siis töitä isänmaan hyväksi ja sen sijaan, että eläisit veronmaksajien varoilla ryypäten elämääsi vituiksi, olisit tuottava yhteiskunnan jäsen, joka rakentaisi omalta osaltaan tätä isänmaata niin paljon paremmaksi kuin vain mahdollista? Siinä sinulle haaste. Onko sinussa miestä tarttumaan haasteeseen?
    mitäs helvetin järkeä tässä olisi?

Elämän koululainen Lotina:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

353
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jackball Lue viesti
    Jackballin satumaailma taas esillä.

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

319
    Olen terminaali vaiheessa
    KISU MISU MIU

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1407
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Äijä joka vetää ite paskaa piikin muodossa pitää sitä terveelisenä. Elä sinä moralisoi koska sulla ei siihen ole varaa. Vaikka kavereita ollaan. Mä olen sut pari kertaa onkinut pohjalta pintaan, että elä rupee mulle jeesustelee. Äijä on ollut sellaisessa hapessa, että sulla ei minulle varaa jeesustella vaikka vetäsin 2 viikon ryyppyputken. Sinä löysit nyt akan, mutta et sä kuivilla ole. Subua vedät ja kehuskelet kun olet raitis.

Sultakin ruikutus puheluita saaneena voin kyllä todeta että oli äijä pohjalla välissä. Mutta tyttö on huumannut sut. Sitten sanoit että subua menee vieläkin molemilta. Lopeta se vittu raitistus lässytys kokonaan. Jos sä subua vedät niin sä olet täys narkkari vaikka alkoholia et käytä.

EDIT.

Kävin päihde neuvojalla. Ne nauroi ite tän talon psykologeille. EN otdellakaan kuulu paikkaan. Mitää muuta saanut kun kehuja saatana. Ainoa paikka missä mua tajuttiin.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1407
    Äijä joka vetää ite paskaa piikin muodossa pitää sitä terveelisenä. Elä sinä moralisoi koska sulla ei siihen ole varaa. Vaikka kavereita ollaan. Mä olen sut pari kertaa onkinut pohjalta pintaan, että elä rupee mulle jeesustelee. Äijä on ollut sellaisessa hapessa, että sulla ei minulle varaa jeesustella vaikka vetäsin 2 viikon ryyppyputken. Sinä löysit nyt akan, mutta et sä kuivilla ole. Subua vedät ja kehuskelet kun olet raitis.

Sultakin ruikutus puheluita saaneena voin kyllä todeta että oli äijä pohjalla välissä. Mutta tyttö on huumannut sut. Sitten sanoit että subua menee vieläkin molemilta. Lopeta se vittu raitistus lässytys kokonaan. Jos sä subua vedät niin sä olet täys narkkari vaikka alkoholia et käytä.

EDIT.

Kävin päihde neuvojalla. Ne nauroi ite tän talon psykologeille. EN otdellakaan kuulu paikkaan. Mitää muuta saanut kun kehuja saatana. Ainoa paikka missä mua tajuttiin.
    Kehuskelit mulle facessa että olet niin raitis mies. Mutta olit subu päissä ja vedät sitä joka päivä. Tajuutko sä jos sä vedtä subua et ole raitis vaan täys narkkari. Subun vetäminen ei ole raitista elämää vaikka sä niin luulet.

Vittu kun pillu pehmentänyt sinutkin. Mutta yritä nyt lopettaa toi saarnaaminen. Mä tiedän mitä sä vedät tai olet vetänyt. Muistan aamu kello kolmen puhelut aamu yöstä. Äijä täysin aineissa. Nyt sitten lopeta toi vitun jeesustelu.

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

857
    Eihän Kossi suomalaisella mittakaavalla edes oikeasti ryyppää.
    Mutta kun Kossi ryyppää niin se tekee videoita ja sekoilee julkisesti.
    Ei noi määrät silti ole kuin ykkösdivarin tasoa.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Vierailija
    Niin, oikeat ammattilaiset juovat 1-2l kirkasta päivässä

Saadut peukutukset

244
    Mikähän siinä on ku arkisin hyvät eöämäntavat ja vaik täl viikolla 4 treeniä takana.
    Mut sit perjantaina jos yhdenki ottaa ni se on menoa ja kestää pari päivää.
    Nyt taas vituttaa vaik ihan hauskaa oli.
    Pitäiskö rupee absolutistiks vai mikä?

Saadut peukutukset

244
    Kehuskelit mulle facessa että olet niin raitis mies. Mutta olit subu päissä ja vedät sitä joka päivä. Tajuutko sä jos sä vedtä subua et ole raitis vaan täys narkkari. Subun vetäminen ei ole raitista elämää vaikka sä niin luulet.

Vittu kun pillu pehmentänyt sinutkin. Mutta yritä nyt lopettaa toi saarnaaminen. Mä tiedän mitä sä vedät tai olet vetänyt. Muistan aamu kello kolmen puhelut aamu yöstä. Äijä täysin aineissa. Nyt sitten lopeta toi vitun jeesustelu.
    Mitä on jaskapallo entinen subinarkkari?
    Jotenki erilainen mielikuva ollu kaverista

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

857
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Niin, oikeat ammattilaiset juovat 1-2l kirkasta päivässä
    Niin tai laatikon bisseä päivässä. Jotkut on juoneet 15-vuotta.
    Enemmän alkoholisti sellainen on joka tissuttaa joka ilta sen muutaman kaljan kuin sellainen joka vetää kaasu pohjassa pari iltaa joka viikonloppu.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jormatar

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Mikähän siinä on ku arkisin hyvät eöämäntavat ja vaik täl viikolla 4 treeniä takana.
    Mut sit perjantaina jos yhdenki ottaa ni se on menoa ja kestää pari päivää.
    Nyt taas vituttaa vaik ihan hauskaa oli.
    Pitäiskö rupee absolutistiks vai mikä?
    Ei, vaan jatkaa samalla kaavalla TO TÖ DETH