Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 81-91 / 91

Viestiketju: Aerobisen kunnon kehittäminen

Sijainti
    Tupos

Saadut peukutukset

8
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Sana "kerääntymään" ei oikein toisaalta pidä paikkaansa, kun maitohappo poistuu samaan tahtiin. Todellinen kerääntyminen(eli maitohappotason lisääntyminen ajan funktiona) alkaa siis ylitettäessä anaerobinen kynnys.
    Totta. Kirjoitus virhe. Piti kirjoittaa, että alkaa muodostumaan.

Ja eikös se oikeasti ole laktaattia eikä maitohappoa?
    Ovat kuitenkin eriasia.
    Jari
    Potkunyrkkeily ohjaaja
    Lisensoitu Personal Trainer
    Lisensoitu Voimavalmentaja

bodari White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

272
    Just tein tunnin kävelylenkin ulkona. Näillä säillä on kyllä mahtavaa ulkoilla!
    Olen dieetillä. En syö mitään. - KuningasSaatana

3. Peukutukset:

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

353
    minä kehitän airooppista kuntoa pyöräilemällä polkien nyt se aika on taas hiekoitus hiekatkin on jo siivottu ja katupöly laskeutunut

kyllä kelpaa!

olen myös syrjäytynyt ja masentunut, tipahtanut yhteiskunnan ulkopuolelle. lenkkipolulla voi kohdata rakkauden.
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Entäs lihaksen kasvatus ja aerobisen kunnon kohotus samaan aikaan? Miten olisi järkevin toteuttaa?

Tällä hetkellä ois tilanne, että pystyisin periaatteessa vaan treenaamaan, syömään ja lepäämään. Haluaisin lihasta, mutta myös kestävyyskuntoa kehittää. Punttitreeniä, hiit vetoja, pitkiä matalasykkeisiä treerejä. Miten noita kannattais jakaa?
    Viestiä muokannut toume1 : 08.05.2018 23:16

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä toume1 Lue viesti
    Entäs lihaksen kasvatus ja aerobisen kunnon kohotus samaan aikaan? Miten olisi järkevin toteuttaa?

Tällä hetkellä ois tilanne, että pystyisin periaatteessa vaan treenaamaan, syömään ja lepäämään. Haluaisin lihasta, mutta myös kestävyyskuntoa kehittää. Punttitreeniä, hiit vetoja, pitkiä matalasykkeisiä treerejä. Miten noita kannattais jakaa?
    Ainakin eri päiville. Kaikkeen ei kannata panostaa täysillä samaan aikaan vaan kannattaa jaksottaa eri ominaisuusien painotusta jos on olemassa jo jonkilaisella tasolla nuo. Sitten siirtyy toisessa ominaisuudessa ylläpitoon ja toista alkaa kehittämään ja lisäämään sen kehitettävän ominaisuuden painotusta.

Jos on vain tarkoitus hieman nostaa aerobista kuntoa niin sitten vaan muutama treeni per viikkoon niille päiville kun ei ole punttitreeniä.

Saadut peukutukset

1
    Itse olen kokenut toimivaksi käydä 3-4 kertaa viikossa 15-30min juoksulenkin. Ensimmäiset kaksi viikkoa tuntui kyllä raskaalta, mutta 6 viikon jälkeen kokeilin piruuttani juosta kympin ja se meni rikki noin 50 minuuttiin. Äkkiä se kestävyys ja hapenottokyky paranee.

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

877
    Joo kestävyys paranee nopeammin kuin vaikka kropan kyky kestää juoksun aiheuttamia rasituksia tai painon putoaminen.

Hapenottokykyhän lasketaan jakamalla painolla, joten laihduttaminen myös parantaa sitä, jos henkilö ei ole jo hyvin kevyt.

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

203
    Kävely hauskaa muijan kaa. Yksin ei tullut lähdettyä.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

203
    Tänä yönä myös tullu nusatgua pari tuntia ei vaan oikein mälli lennä kun liikaa opiaattdja ja bentsoja veressä mutta tuntuu hyvältä ja o kova syke. Kokeilkaa, ei aina lennä mutta kiima todella kova.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Saadut peukutukset

395
    16km patikointia metsässä ja varusteineen liikuteltavaa painoa 100kg. 3h tuohon itse kävelyyn meni. Vähän piti kytätä sykkeitäkin huvin vuoksi, tasaisella 105 ja isommassa nousussa 120.

Uskaltautuuko @Enver näillä keleillä ulkoilemaan vai viekö kuntopyörä voiton?

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

877

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    Uskaltautuuko @Enver näillä keleillä ulkoilemaan vai viekö kuntopyörä voiton?
    Nythän ulkona hyvät kelit. Kuntopyörää en ole tehnyt salillakaan.

Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345