+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 (4) 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1-20 / 66

Viestiketju: Armeija

Saadut peukutukset

12

Armeija

Inttiin lähtö lähestyy ja kyllä vähän ärsyttää. pari vuotta tullu reenattua tosi tavoitteelisesti ja tuloksia tullut. Pelottaa että kaikki työ menee hukkaan, kun sinne armeijaan astuu kun ruuat on mitä on ja hirveesti aerobista. Muuten ihan jees mennä armeijaan vaan pelottaa että lihakset kuihtuu kokonaan. :/ Pitäisköhän mennä sittenkin sivariin.

Minkä te kävitte ja minkälaisia kokemuksia teillä on sieltä armeijasta?

Meikäläisen Matti
    Kannattaa tehdä kuten Suomen nro. 1 loisbodari. Älä mene inttiin, venkoile hullunpaperit. Älä mene töihin, vaan loisi naisten ja sukulaistesi kustannuksella. Älä opiskele, koska opiskelu ei kasvata lihaksia. Käy muutaman kerran viikossa kliinisellä kuntosalilla liikuttelemassa palikoita paikasta a paikkaan b. Siinä hieno laiffi, ole hyvä

Saadut peukutukset

14
    Ruoathan on hyviä ja kasarmilla syödään muutenkin kaiken aikaa. Vielä jos maitoa juo paljon. Aamupalalla meillä oli ainakin tonnikalaa, kanamunia yms. Moni vähättelee sitä proteiinin saantimahdollisuutta aivan turhaan. Mukaan voi tietenkin ottaa lisäravinteitakin, kunhan saa ne mahtumaan kaapissa johonkin.

Jos lihakset ovat kovin tärkeät, niin aina voi yrittää saada itsensä mahdollisimman helppoihin hommiin, jos luonne kestää tehdä sen. Tämä siis tietenkin mahdollistaa pienemmän kulutuksen ja enemmän salilla käynti mahdollisuuksia. Lisäksi salilla/lenkillä/uimassa käymisestä voi saada kuntsareita, mutta toinen asia saako niitä käyttää, me ei saatu jostain syystä omia lomia.

Leirit pahin isku lihaksille, mutta viikonkaan leirillä ne lihakset mihinkään kävele. Omia ruokia ei yleensä saa ottaa mukaan, mutta ei niitäkään koskaan tarkistettu. Yleensä jäi sissiruoatkin syömättä, kun ärsyttää kaivella trangiaa pakkasessa.

Vaikka et salia näkisikään koko intin aikana, et edes lomilla, niin ne lihakset tulee kyllä hetkessä takaisin. Älä stressaa.

Saadut peukutukset

226
    Toi on aina huvittavaa ettei voida inttiin mennä ku lähtee lihakset.
    Meet tykäriks ni pystyy varmaa jokailta treenaa ja joka vkl vapaat ni heraa mukaan.
    Ei pitäis siitä jäädä kiinni.
    Ja vaikka mikskä sissiks menis ni ei ne lihakset vuodessa mihinkään katoa, mitä ei sais muutamis viikoissa takasin.
    Jos sairauden takia jää käymättä ni ei siinä mitään mut sivareita en ymmärrä.

Saadut peukutukset

12
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Kusti Lue viesti
    Ruoathan on hyviä ja kasarmilla syödään muutenkin kaiken aikaa. Vielä jos maitoa juo paljon. Aamupalalla meillä oli ainakin tonnikalaa, kanamunia yms. Moni vähättelee sitä proteiinin saantimahdollisuutta aivan turhaan. Mukaan voi tietenkin ottaa lisäravinteitakin, kunhan saa ne mahtumaan kaapissa johonkin.

Jos lihakset ovat kovin tärkeät, niin aina voi yrittää saada itsensä mahdollisimman helppoihin hommiin, jos luonne kestää tehdä sen. Tämä siis tietenkin mahdollistaa pienemmän kulutuksen ja enemmän salilla käynti mahdollisuuksia. Lisäksi salilla/lenkillä/uimassa käymisestä voi saada kuntsareita, mutta toinen asia saako niitä käyttää, me ei saatu jostain syystä omia lomia.

Leirit pahin isku lihaksille, mutta viikonkaan leirillä ne lihakset mihinkään kävele. Omia ruokia ei yleensä saa ottaa mukaan, mutta ei niitäkään koskaan tarkistettu. Yleensä jäi sissiruoatkin syömättä, kun ärsyttää kaivella trangiaa pakkasessa.

Vaikka et salia näkisikään koko intin aikana, et edes lomilla, niin ne lihakset tulee kyllä hetkessä takaisin. Älä stressaa.
    Jees kiitos kivasta viestistä! oon aatellu kirjurin hommia armeijassa. Pääsis 6kk pois sieltä ja kun atk osaamista löytyy niin olisi varmaan ihan jees homma

Saadut peukutukset

14
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä RokkiLihaPulla Lue viesti
    Jees kiitos kivasta viestistä! oon aatellu kirjurin hommia armeijassa. Pääsis 6kk pois sieltä ja kun atk osaamista löytyy niin olisi varmaan ihan jees homma
    Kirjurit melko usein b-miehiä. Mitä sivusta seurasi, niin lääkintämiehillä näytti olevan ainakin kolme viimeistä kuukautta melko rentoa menoa, mutta toisaalta se on kolme kuukautta ekstraa kuuden päälle. Myös jotkut asesepät, puolen vuoden kuskit tms. elivät aika lailla omaa elämäänsä siellä verrattuna muuhun komppaniaan. Mutta nämä nyt on kaikki prikaatikohtaisia juttuja, pysty puhumaan muiden puolesta.

Henkilökohtaisesti minulle aivan sama miten kukakin suorittaa armeijan tai jättää suorittamatta, se ei vaikuta elämään millään tavalla. Heinäkuussa jos menet, niin se on kuitenkin nykyään jo ennen joulua pihalle, joten ei siinä tosiaankaan olemattomiin kuihdu. Alku on fyyisesti helppoa, mutta päivät voi olla pitkiä eikä sinne salille tee välttämättä edes mieli. Todella paljon oppitunteja, rastikoulutusta paikasta paikkaan yms. Eikä se jatkokaan välttämättä sen raskaampaa. Joillakin on leirejä vaan enemmän kuin toisilla.

SeñorGlutes:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

127
    Hassu leikkikoulu on armeija. Kannattaa mennä, jos siitä tykkää. Löytyy kai sieltä vakavempiakin osastoja yms., johon hakea, jos kiinnostaa.

makek:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Pattaya

Saadut peukutukset

219
    Jos osaat ampua, niin hae tarkka-ampujaksi. Ainakin Kajaanissa II/06 päästiin Defenderin kyydissä aina ampumaradalle, samaan aikaan kun muut hiihti/pyöräili sinne jne.. Muutenkin leirit oli enimmäkseen sitä että muut tetsas enemmän, ja me maalailtiin maisemakuvia tai ammuttiin milloin mitäkin maalitauluja siellä. Loppusotakin on vähän helpompaa, johtuen tarkka-ampujan tehtävästä.
    Aseina meillä oli Sako trg 338lm ja vanhempana harjoitusaseena 7,62/53R tkiv 85.

P-kausi toki on samaa hommaa kaikilla.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Meikäläisen Matti Lue viesti
    Kannattaa tehdä kuten Suomen nro. 1 loisbodari. Älä mene inttiin, venkoile hullunpaperit. Älä mene töihin, vaan loisi naisten ja sukulaistesi kustannuksella. Älä opiskele, koska opiskelu ei kasvata lihaksia. Käy muutaman kerran viikossa kliinisellä kuntosalilla liikuttelemassa palikoita paikasta a paikkaan b. Siinä hieno laiffi, ole hyvä
    Jätkä ei osaa kunnoittaa sit yhtää ketää. Kyllä pitää olla asiat huonosti et päästele tollasia suusta. Tuliko nyt hyvä olo ? Oletko kateellinen Markon saavutuksilla ? Markon mukavalle laifille kun sukulaiset halusi tukee ja Marko sai keskittyä kaikkensa treenamiseen. Harvalla ihmisellä on noin hyvää lähiverkostoa ketkä haluu tukee jotakuta. Itse tukisin Markoa jos ajassa pääsisi takas ja ihan ilmatteeksi. Oli sen verran kova kehonrakentaja lahjakkuuksineen.

Tällä hetkellä rakas vaimo tukee mua rahallisesti ja se vasta onkin rakkautta ja ihanaa. Uskon että tarvit kans jonkun joka voisi olla hyvä sulle. Tai ehkä sä voisit alkaa koittaa olla hyvä lähimmäisillesi ja tukee ja auttaa niitä !

maximum:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Sealand

Saadut peukutukset

161
    Inttiin lähtö lähestyy ja kyllä vähän ärsyttää. pari vuotta tullu reenattua tosi tavoitteelisesti ja tuloksia tullut. Pelottaa että kaikki työ menee hukkaan, kun sinne armeijaan astuu kun ruuat on mitä on ja hirveesti aerobista. Muuten ihan jees mennä armeijaan vaan pelottaa että lihakset kuihtuu kokonaan. :/ Pitäisköhän mennä sittenkin sivariin.

Siis mitä helvettiä? Koko ajan säännölliset safkat.. Ite lihoin intissä 10 kg ja tuli vähän habaakin vaikka en käynyt salilla. Tosin ennen inttiä oli vauhti meininki päällä jonka takia olin laiha kynäniska. Ihmeellisiä huolenaiheita on kyllä nykyään ihmisillä.
    “What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”

Cybetronin kersantti NS300:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

58
    Pelko voi olla aiheesta jos olet nopea aineenvaihdunnalta tai ns Hard gainer. Itseltäni suli lihat silmissä aikanaan intissä. Vauhti oli vielä uskomaton mutta tosi asia on se että 2,5 vuoden työ katosi noin 2kk:ssa. Painoa lähti 10kg tuossa ajassa. Armeija safkaa ei riittävää ja ruokailukertoja liian vähän ja liikuntamäärä oli liikaa ja kalorivaje oli jäätävä eikä salille päässyt kahteen kuukauteen (alokas aika). Jos nyt palaisin aikakoneella siihen aikaan ennen inttiä niin ottaisin mukaan 10kg prode/massajauheita, karkkia ja mitä tahansa mistä saa energiaa ihan vatusti.
    Kehittynyt punttisonni

anton petter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

278
    Kajaaniin olen menossa saapumis erään 2/18

13. Peukutukset:

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

442
    2002 Säkylä Taistelupioneeri. Kannan sotilaspassia mukanani päivittäin.

Saadut peukutukset

384
    Ei siitä intistä kannata liikaa stressata. Se on kuitenkin vain puoli vuotta elämästä. Niitä jaksoja millloin ei voi täysillä bodata tulee kyllä muitakin ja aina se lihasmuisti auttaa pääsemään jaloilleen

Niin ja laihtuuhan siellä kyllä. Itse olin mennessä 78kg ja pahimmillaan 68kg. Kun nautit leirillä "hernekeittoa", mikä oli yhtä kuin oreganoa ja vettä ja päivät tetsaat metsässä, niin tarviiko tuota ihmetellä. Itse olin siis jääkärinä ja siellä tulenjohto/viestimies eli tavaraa oli sen extra 10kg selässä perusjamppaan verrattuna ja joukkueen johtajan vieressä piti hyökätessä pysyä. Kertaamassa näkikin sitten sen ohuemman radion, joten taas kaikki on seuraavalla sukupolvella helpompaa..

makek:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Pattaya

Saadut peukutukset

219
    Hah. Itsekkin olin lähettinä loppusodassa rovajärvellä joulukuussa 2006. Meillä oli sellainen poikkeuksellinen kilpailutilanne TA-kurssilla, että skapparit päätti ottaa 2 ylimääräistä ukkoa siihen "kirittäjiksi". Normaalisti siinä olisi 1kpl TA alikessu + 3kpl jääkäreitä. Silloin meitä jääkäreitä koulutettiin 5kpl, ja itse olin toinen niistä " ylimääräisistä".

No loppusodassa jouduttiin sitten läheteiksi kuitenkin, vaikka saatiin sama tarkka-ampujan koulutus, kuin muutkin.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

442
    Siis te söitte leireillä sitä? Itse vedin lähes paastolla kaikki leirit.

Usein oli liikelounas, auton lavella heittiin näkkileipä boxi ja voita ja mentiin vauhdilla, samalla kun muut jäivät jostain syystä patojen ääreen.

Massaa oli 70 kg/181 cm.

maximum:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Sealand

Saadut peukutukset

161
    Kaikenlaista piipitystä
    “What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”

Jormatar:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

1118
    Itse en syönyt koko armeija aikana mitään. Paastolla olin.
    Kiitos, saatana!

Jormatar:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

1118

Sivariin menevät yleensä homot.

Jos olet homo, sivari hyvä vaihtoehto. Tosin omassa tuvassa oli useampi ankara homo. Hyvin tultiin juttuun. Sotaisia kundeja olivat.
    Kiitos, saatana!

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796

Sotahullut homot on kyllä pelottava näky vaaleanpunaisissa maastopuvuissaan.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 (4) 123 ... ViimeinenViimeinen