+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 4 (4) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 61-66 / 66

Viestiketju: Armeija

Saadut peukutukset

16
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Sailorman Lue viesti
    JUMAL VELHOHAN SE SIINÄ

2. Peukutukset:

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

582
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä rakkaani kostaja rakkaani Lue viesti
    JUMAL VELHOHAN SE SIINÄ
    Joku saa vähän piiska illalla
    Kostaja tuli eilen kommennukselta olin häntä vastassa
    Arvatkaa mitä tehtiin yöllä koko

4. Peukutukset:

Saadut peukutukset

186
    Mitä helvettiä

6. Peukutukset:

Saadut peukutukset

16
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jumal velho Lue viesti
    Joku saa vähän piiska illalla
    Kostaja tuli eilen kommennukselta olin häntä vastassa
    Arvatkaa mitä tehtiin yöllä koko
    Kultaseni,älä nyt kerro kaikille.Muuten Tampereella riittää ruuhkaa

8. Peukutukset:

Sailorman:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

1049
    Minä odotin armeijalta enemmin kovuutta. Sellaista psykoosin partaalle johtavaa rääkkiä. Että olisi kohdeltu kuin kengän pohjaan juuttunutta paskaa. Sekin olisi tuntunut paremmalta kuin ei mitään. Sitä jäin kaipaamaan. Sissinä palvelin.
    "Aivan maanpäälistä tuskaa"

10. Peukutukset:

Timo Poutiainen
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

181

Itselläni intissä paino laski 73 kg -> 68 kg, mutta loppuvaiheessa kun leirejä ja liikuntaa ei enää ollut, se palautui takaisin 72 kg. Ja hyvin pääs Vekaranjärven liikuntahallin kuntosalille treenaamaan sen 3 kertaa viikossa. Lomia oli lähes joka viikonloppu ja lomillakin tuli treenattua Keravan City-voimailusalilla. Ei siitä intistä kannata stressiä ottaa eikä huolta kantaa, se on yks kokemus elämässä muiden joukossa.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    Ei siitä intistä kannata liikaa stressata. Se on kuitenkin vain puoli vuotta elämästä. Niitä jaksoja millloin ei voi täysillä bodata tulee kyllä muitakin ja aina se lihasmuisti auttaa pääsemään jaloilleen

Niin ja laihtuuhan siellä kyllä. Itse olin mennessä 78kg ja pahimmillaan 68kg. Kun nautit leirillä "hernekeittoa", mikä oli yhtä kuin oreganoa ja vettä ja päivät tetsaat metsässä, niin tarviiko tuota ihmetellä. Itse olin siis jääkärinä ja siellä tulenjohto/viestimies eli tavaraa oli sen extra 10kg selässä perusjamppaan verrattuna ja joukkueen johtajan vieressä piti hyökätessä pysyä. Kertaamassa näkikin sitten sen ohuemman radion, joten taas kaikki on seuraavalla sukupolvella helpompaa..
    Jääkäri olin itsekin, panssarijääkäri kahdessa eri komppaniassa, Psjk 3 ja Psjk 2, paljon hyviä muistoja sieltä.
    Kohtuus kaikessa -niin treenissä kuin tenussa- on hyvä periaate harrastuksissa ja koko elämässä. - Kari Valtonen

Vic Richards on tällä hetkellä iso vitsi ammattipiireissä, eikä kukaan usko häneen millään tavalla ja se näkyy sponsorien puutteena ja tavalla, jossa mies elää jo menneitä aikoja, vaikka on vasta vähän päälle kolmikymppinen. - K.P. Ourama

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 4 (4) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234