+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 (8) 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1-20 / 142

Viestiketju: Eläkepaperit 30 vuotiaana

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1313

Eläkepaperit 30 vuotiaana

Sellainen projekti ollut käynissä nyt 3kk. Joka viikko lääkärissä tekemässä testejä, psykologilla 2x viikossa. Tänään 2 tuntia ja monivalinta kysely 320-325 kysymystä siinä oli. Kysyttiin melkein joka kysymyksessä itsemurhasta tai joukkomurhan haaveilmisesta. En mä haaveile kumpakaan. Tosin muslimit joutais ampua ojaan, mutta sitä ei kysytty.

Tässä oli tavoite kesäs päästä kuntoutus tuelle. Tällä hetkellä olen sairaslomalla ollut koko vuoden. Huhtikuun puoliväliin ja sitten katotaan taas jatkoo. Jumalauta mitkä kela byrokratiat päälä.

Toisaalta kesällä tulee ruoksa nro 2 eli tämä vitun aktiivimalli, sitä ennen olis tarkoitus saada ittensä pois terveitten kirjoista.

Suomessa kun on vaikea kuka on hullu ja terve, kun välivaihetta ei ole.

En tiedä mitä tästäkin pitäis sanoa mutta lääketoleranssit ovat saavuttaaneet kauan sitten kattovaikutuksen. Joten ennen toimin kemiallisesti lääkkeillä hommissa, niin ei onnistu enää. 9 Stellaa nokitin viikolla ei vittu ei toiminut. Saatana noila kaatuu norsu.

Pari viikkoa sitten valvoin 3 vuorkautta + ja vedin piristeitä, debotteja ja viinaa sekasin ja olin ihan hallusinaatioissa. Nyt ole valvonut 2 vuorokautta, ei toimi enää lääkkeet kun tolet on päässyt kattoon.

Miettikää nuoret mitä teette valintoja. Minä olen jo menetetty tapaus, antakaa vaan syrjäytyä rauhassa.

Tosin sitten mä nuokuin sängyn nurkassa 3 päivää söin ja kusin välissä. Sitä se elämä on.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1313
    Elämänkoulu ei ole kovin coolia vaikka se kuulostaakin. Soitin minä viikko sitten kohtalontoverilleni metsurille joka sai eläkepaperit 50 vuotiaana. Sillä menee helvetin paljon paremmin kun aikoinaan. Kyllä se ryyppää, mutta muuten oli ihan skarppi kaveri. Sano että e se elämänkoulu ole kaikille. Kaikki kokeet hänkin joutu tekee.

Vierailija
    Kenen mielestä elämänkoulu kuulostaa coolilta? Veikkaan, että olet aika yksin tuon näkemyksen kanssa.

Giordano Bruno:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

230
    Ai ku vetää kaikkee kamaa ja lääkkeitä, niin ei voi mennä kouluun tai töihin? Kyllähän se työ häiritsee tota sekoilua, ku pitää olla arkena useampi tunti selvänä putkeen.

5. Peukutukset:

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

797
    Kerran yksi lievästi holisoitunut elämäm koulu tuttava sanoi mulle, että tuu tänne itästadiin kattomaan oikeeta elämää. Itsehän käyn duunissa, se ei vissiin ole oikeaa elämää.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Vierailija
    Kossi kunnon jauhomamu. Tasan samaa loisivaa roskaväkeä

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

581
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Kenen mielestä elämänkoulu kuulostaa coolilta? Veikkaan, että olet aika yksin tuon näkemyksen kanssa.
    Jospa arvon vierailija viitsisi vaikka kirjautua ennen kuin huutelee puskista typeryyksiä
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

9. Peukutukset:

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

599
    kossi muista se että nämä pizzerian pitäjä, miesten kampaamo.. lähi-itäläiset ovat parempia suomalaisia mitä sinä koskaan tulet olemaan
    olet yhteiskunnan taakka ja nämä edellä mainitut lähi-idän islamin uskoiset heitelevät vertauskuvallisesti ropoja sinulle mitkä sinä nöyränä noukit

joten älä esitä isänmaallista ihmistä koska olet yksi näistä monista ankkureista jotka hidastavat suomen etenemistä

MAGA jackball:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

222
    Olisiko mahdoton vaihtoehto se, että pyrkisit parantamaan omaa elämääsi sen sijaan, että pyrkisit pilaamaan sen? Esimerkiksi alkoholin kokonaan pois jättäminen olisi varmasti pitkässä juoksussa parempi vaihtoehto kuin se, että jatkaisit juomista. Tuo juominen kun sattuu olemaan oleellinen osa sun ongelmaa.

Saadut peukutukset

581
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jackball Lue viesti
    Olisiko mahdoton vaihtoehto se, että pyrkisit parantamaan omaa elämääsi sen sijaan, että pyrkisit pilaamaan sen? Esimerkiksi alkoholin kokonaan pois jättäminen olisi varmasti pitkässä juoksussa parempi vaihtoehto kuin se, että jatkaisit juomista. Tuo juominen kun sattuu olemaan oleellinen osa sun ongelmaa.
    Kerran viikossa kaljaa tekee vain hyvää päälle,kropalle ym...... idiootti

13. Peukutukset:

Meikäläisen Matti
    Siinä Holmesilla komeaa alkoholistin itsepetosta

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

851
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Kylläpäs täällä teitä päävammaisia riittää,ette kai te kaikki voi sukuakaan olla toisillenne

MAGA jackball:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

222
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Tuo on toki trollausta tällaisessa ketjussa, mutta me tuskin maksetaan korkeita veroja siksi, että osan kansasta ei tarvitsisi tehdä töitä ja voisivat ryypätä elämänsä vituiksi. Jos kossi aikoo elää verovaroilla, on hänen velvollisuutensa pyrkiä parantamaan omaa tilannettaan mm vähentämällä juomista. Jos taas pystyy elättämään itsensä omilla rahoillaan, sitten juokoon niin paljon kuin sielu sietää.

Jormatar:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

1119
    Monella sama ja töissä käy

Sitä se elämä on

Kyllä kosanteristakin hyvä työ ukko tulisi se vaan pitäis hakea sohvalta työ maalle ja lyödä lapio käteen
    Kiitos, saatana!

Saadut peukutukset

581
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Kylläpäs täällä teitä päävammaisia riittää,ette kai te kaikki voi sukuakaan olla toisillenne

19. Peukutukset:

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

851
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jackball Lue viesti
    Tuo on toki trollausta tällaisessa ketjussa, mutta me tuskin maksetaan korkeita veroja siksi, että osan kansasta ei tarvitsisi tehdä töitä ja voisivat ryypätä elämänsä vituiksi. Jos kossi aikoo elää verovaroilla, on hänen velvollisuutensa pyrkiä parantamaan omaa tilannettaan mm vähentämällä juomista. Jos taas pystyy elättämään itsensä omilla rahoillaan, sitten juokoon niin paljon kuin sielu sietää.
    Maksetaan hirveät määrät veroja, koska eletään sossulandiassa, joka tuo kannustimia Kossin toimintaan.

En suosittelisi ryyppäystä omilla rahoillaan elävälle.

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

238

Lisätääs vielä se että tämä sälli on trolli. Jos tosiaan on sairautta ja työkyvytön niin se on toki eri juttu.
    Viestiä muokannut Ultron : 01.03.2018 12:13

Jormatar:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

1119
    Minulla pommin varma suunnitelma miten kaikista hunsvoteista tehdään vilpittömiä veron maksajia:

-työ paikoille alko tarjoilu (kannustin ja yhteishengen kohottamiseksi)

-ksaanor -resepti kaikille (ketään ei vituta työssäkäynti)

-sustaa kankkuun (työterveys hoitsu käy joka + 30 v ukolle lyömässä kerran viikkoon, työ teho ja fiilis nousee)

Näillä SUOMI NOUSUUN

Jos eläke on kuitenkin se juttu niin tässä vinkit:

Kiitos, saatana!

23. Peukutukset:

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Kerran yksi lievästi holisoitunut elämäm koulu tuttava sanoi mulle, että tuu tänne itästadiin kattomaan oikeeta elämää. Itsehän käyn duunissa, se ei vissiin ole oikeaa elämää.
    Itse olen töissä itiksessä, se on varmaan sitä oikeaa elämää kaikilla mittapuilla?

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

797

Kyllä se kaljan kanssa läträäminen vaikka kerran kuussa tekee hyvää ja mitä kovempi krapula, sitä parempi. Sieltä krapulasta kun selviää taas elävien kirjoihin niin on ihan supermies-fiilis. Ongelmana on se että jos liian pitkään on hyvä fiilis, siitä tulee arkipäivää. Kun raapasee kunnon kännit kaveriporukassa ja saunoo niin perkeleesti niin taas jaksaa.

Itse en juo viikoittain enkä välttämättä edes kerran kuussa. Nyt tulee taas kk täyteen ilman kännejä, viime viikonloppuna otin litran karhun kun kävin saunassa.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 (8) 123 ... ViimeinenViimeinen