+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 (2) 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1-20 / 21

Viestiketju: Omiin vanhempiin pettyminen

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

218

Omiin vanhempiin pettyminen

Lapsena sitä pitää vanhempiaan itsenäisinä mahtavina, voimakkaina, kykenevinä hahmoina.
    Sitten kun alkaa ymmärtää maailmaa samalla rupeaa hahmottumaan ettei he niin hyviä olekaan.

Siitä seuraa pettymyksiä.

Millaisia pettymyksiä sinä olet saanut kokea suhteessa vanhempiisi kasvaessasi kohti aikuisuutta?
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

162
    Mulla just päinvastoin, vanhemmat minuun monesti pettyneet. Kärsimystä sekoiluistani joskus kun vielä jaksoi olla sekopää.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

533
    Pettynyt olen vanhempiini
    En saanut kultalusikkaa

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsinki

Saadut peukutukset

315
    Faijaan petyin yhessä vaiheessa ku se veteli liian usein alkoholia. Kävi liikaa baareissa ja jorisi vanhoja juttuja kännissä. Sai kuitenkin ittestään niskasta kiinni ja takaisin kohtuukäyttöön.

Sailorman:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

981
    Olen pettynyt suurimpaan osaan kaikista ihmisistä.
    "Aivan maanpäälistä tuskaa"

6. Peukutukset:

Rigos mortis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

34
    Molemmat isäni paljastuivat teinivuosina miespariksi. Olihan se kova pettymys

Saadut peukutukset

26
    Täydellisiä vanhempia ei ole.

Saadut peukutukset

296
    Ihan tyytyväinen olen vanhempiini ollut enkä ole syntynyt kultalusikka suussa.

anton petter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

238
    Onneksi eivät ole neekereitä.

11. Peukutukset:

Rigos mortis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

34
    En saanut AIDS:sia. Nyt Hiv ja tuet vain murusia

Saadut peukutukset

26
    Minulla AIDS, saan decaa ja anadrolia reseptillä, en valita.

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

216
    Adolf ja Eva iso vanhempaini nimet. Sitten sukurutsausta sisarusten kesken ja minusta tuli kierosilmäinen pikku lapsukainen komealla viiksi tyylillä varustettuna.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

333
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jumal velho Lue viesti
    Pettynyt olen vanhempiini
    En saanut kultalusikkaa
    Nyt minulla se perseessä
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

maximum:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Sealand

Saadut peukutukset

142
    Turpaan tuli ja kuri oli tiukkaa, tarkoitus oli kuitenkin hyvä ja muuten pidettiin huolta. Eniten on vituttanut se ettei koskaan ole annettu toivoa tai itseluottamusta siihen että musta vois joskus tulla jotakin. Faija sano et meet yläasteen jälkeen johonkin duuniin vaan, ja mutsi sano että turha yrittää edes lukioon. Vähän tällänen asenne ollu kaikessa muussakin.
    “What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”

17. Peukutukset:

Saadut peukutukset

9
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä maximum Lue viesti
    Turpaan tuli ja kuri oli tiukkaa, tarkoitus oli kuitenkin hyvä ja muuten pidettiin huolta. Eniten on vituttanut se ettei koskaan ole annettu toivoa tai itseluottamusta siihen että musta vois joskus tulla jotakin. Faija sano et meet yläasteen jälkeen johonkin duuniin vaan, ja mutsi sano että turha yrittää edes lukioon. Vähän tällänen asenne ollu kaikessa muussakin.
    Sama täälä. Uskon että just tommonen käytös mitä on lapsena saanut, vaikuttaa hirveesti meihin ihmisenä

Saadut peukutukset

9
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä RokkiLihaPulla Lue viesti
    Sama täälä. Uskon että just tommonen käytös mitä on lapsena saanut, vaikuttaa hirveesti meihin ihmisenä
    Ps. ei kyllä siis turpiin tullut mutta muuten sama

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

655
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä maximum Lue viesti
    Eniten vituttaa just tälläiset luuserivanhemmat jotka eivät edes halua että oma lapsi menestyisi edes kohtuullisesti.
    Itse kun lipittää saamattomana kaljaa himassa niin onhan se kova paikka kun poika ajaa uudella autolla ja käy töissä.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Sailorman:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

981
    Itsetunnon kehittyminen kestää jonnekin 15 ikävuoteen saakka, siis se mihin vanhemmilla on mahdollisuus vaikuttaa ja lapsi imee vaikutteita vanhemmistaan. Ennen vanhaan ikävä kyllä vähättely ja lyttääminen oli aika tavanomaista, eikä ymmärretty miten suuri vaikutus sillä on. Todennäköisesti nämä toimintamallit aina siirtyy jälkipolville, eli omatkin vanhemmat ovat saaneet kokea samaa.
    "Aivan maanpäälistä tuskaa"

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

655
    Nykyään on ihan yleistä, suotavaa ja toivottavaa, että esimerkiksi faijat pussaavat ja halaavat lapsiaan.
    Toista se oli meidän vanhemmilla. Vaarit oli rintamalla ja/tai kokivat sodan, se kovetti miestä. Ei ne pussanneet lapsiaan, remmillä korkeintaan vetivät. Sodasta kun tulivat niin moni alkoholisoitui, toiset käyttivät energiansa duunin tekoon. Tämä on olennaisesti vaikuttanut meidän vanhempiin. Tavallaan ymmärrän mutsia jonka kasvatti lievästi alkoholisoitunut sekatyömies. Ei sellainen paljon hellyyttä tai rakkautta opeta omalle lapselleen. Alkoholisoitunut paska sekin on. Minä taas tuurijuoppo mutta hyvä rakastava faija ja työssäkäyvä aviomies. Ehkä tytär näyttää myöhemmin mihin sitä potentiaalia on.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

351

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Nykyään on ihan yleistä, suotavaa ja toivottavaa, että esimerkiksi faijat pussaavat ja halaavat lapsiaan.
    Toista se oli meidän vanhemmilla. Vaarit oli rintamalla ja/tai kokivat sodan, se kovetti miestä. Ei ne pussanneet lapsiaan, remmillä korkeintaan vetivät. Sodasta kun tulivat niin moni alkoholisoitui, toiset käyttivät energiansa duunin tekoon. Tämä on olennaisesti vaikuttanut meidän vanhempiin. Tavallaan ymmärrän mutsia jonka kasvatti lievästi alkoholisoitunut sekatyömies. Ei sellainen paljon hellyyttä tai rakkautta opeta omalle lapselleen. Alkoholisoitunut paska sekin on. Minä taas tuurijuoppo mutta hyvä rakastava faija ja työssäkäyvä aviomies. Ehkä tytär näyttää myöhemmin mihin sitä potentiaalia on.
    Tää on kyllä niin totta.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 1 (2) 12 ViimeinenViimeinen