+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (4) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 67

Viestiketju: DIILERI- tie helvettiin kirja

Vierailija

diileri

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Nytcase Lue viesti
    Nykyään ukot vetää ton verran kuurien välillä omaa "korvaushoitoaan" ollessaan offilla
    juu näin olen ymmärtänyt. kyllä sitä aiemminkin osattiin. joskus kävelin kaverini kanssa kaupungilla ja se leuhki et penkki yli 200 vaikka ollut monta kuukautta puhtaana. samalla veti kouralleen pellillisen nappeja. kysyin et mitä noi sitten on. katso mua hölmönä ja vastas et nä on vaan nappeja. kyllä tropittaja osaa kääntää kaikki aina parhain päin. tai ainakin me osattiin. kyllä niissä on lähinnä terveyshyötyjä ainoastaan kun porukassa puhutaan. no nuori on pelkäämätön ja kyllä kehitykseen kuuluukin olla kuolematon.
    kyllä pian alkaa kato käymään näillä, jotka eivät pausseja pidä. elimistö kestää usein hurjiakin juttuja kun saa välissä toipua.

kirjastoissa näyttää diileri olevan aika varattu

tero suominen

Sailorman:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

969
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    kuvia ei paljoa ole, kun jäänyt eksälle. kirjassa on pari. tuloksia mm. 237,5 penkki, kyykky 230x 4 pelkällä vyöllä, maasta270x 4, niskantakaa 160x 5 seisten. leuanveto olen vetänyt 3 x yhdellä kädellä 90 kilosena. treeni oli sellasta bodytreeniä isoilla painoilla puhtaasti yrittäen. paino oli satasen molemmin puolin.

kuurittelu oli perussettiä. kaikkea anaa testoa varmaan testattu. parhaimmassa kunnossa olin. deca 200-400 mg ja testoviron 250 mg vko avulla. ainut aine, josta voi sano että mitä enempi sen parempi oli mielestäni winstrol.

Varmasti samaa kaavaa mitä muillakin sihen aikaan. Ei kyllä kasvua koskaan.

kyllä mä koitan parhaani mukaan vastailla jos pystyn auttamaan. olen itse ollut todella fanaattinen treenaaja aikoinani itse ja nykyään toimin mielenterveys ja päihdetyössä. eli luulen, että ihan ammatillisestikin jotain asioista tiedän.

kirjahan ei ole mikään douppienhaukkumiskirja vaan elettyä elämää ja niin kuin itse sen koin. on kyllä legendaarisilta voimailijoilta tullut palautetta, että juuri noinhan se meni. toki toi kirjan myöhempi vaihe on päihdemaailmasta, koska sitä olen nähnyt työni kautta ja noin se monella menee. ajattelin sen sinne viedä, koska tuskin kukaan pelkkää punttijuttua jaksaa. kukaan ei ole muuten tullut mulle kirjaa haukkumaan, joka lukenut.. miehistä. naiset tuskin tuollaista alfatouhua jaksaa lukea. ainakaan kovinkaan moni.
    Mikä sinun mielestäsi tekee tosta alfatouhun? Muulina oleminen ja roinan vetäminen? Esim. noita treenirautoja otetaan myös natikkana. Mistä se muuten Tero johtuu, että monista juopoista, narkeista ja lääkkeiden väärinkäyttäjistä tulee jonkin sortin päihdekuntoutushenkilöitä sitten kun alffailu loppuu? Jos on kerran ollut alffa niin luulisi näin maalaisjärjellä ajateltuna, että sitä menestystä voisi tulla myös muilla elämän osa-alueilla. Vai onko se alffailu ollut vaan siellä sun omassa päässä. Mikä ajoi sinut tohon alffailuu, johtuiko se koulukiusaamisesta, vai väärästä kaveriseurasta?

Hyvä että olet saanut elämän järjestykseen, tsemppiä treeneihin
    Viestiä muokannut Sailorman : Viikko sitten 01:53
    "Aivan maanpäälistä tuskaa"

Saadut peukutukset

168
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Nytcase Lue viesti
    Nykyään ukot vetää ton verran kuurien välillä omaa "korvaushoitoaan" ollessaan offilla
    Minun mielestä harrastelijalle hyöty/haittasuhteeltaan paras setti on just tuollanen 1ml testoa/vko, 1ml decaa/vko ja satunnaisesti vaikka Winstrol/dbol 10mg/d. Aineet tosin pitää olla laadukkaita, pahasti alitehosilla ei noilla määrillä buustia saa.

Saadut peukutukset

503
    Nyt test 300 deca 200 dbol 10. Hyvin potkii.

Saadut peukutukset

503
    Kyllä voimat riippuu enempi geeneistä ku roinasta.

carter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

408
    Löytyykö kirjastoista?
    Löytyy.
    WORLD Pro-Doping Agency - By Professor Andy Miah, PhD (@andymiah)

A Philosophical Defense of Anabolic Steroid Use – More Steroids, Please! - By Sidney Gendin, Ph.D

Vierailija
    Terve Tero.

Mitä mieltä olet kuurittelusta yleisellä tasolla?
    Mitä sanoisit esim. vuosia natuna treenanneelle yksilölle, joka pohtii mahdollista ensikuuria?

Jouni Virtamo vastasi samaan kysymykseen seuraavasti:

http://www.muskleforum.com/showthrea...l=1#post506602

"Tavisten osalta kuurittelussa ei ole mitään järkeä, sen kai nyt jokainen ymmärtää. Tavisten roinaaminen on lähinnä säälittävää puuhaa, elämässä kannattaisi keskittyä aivan muihin asioihin.

"Kaikki tai ei mitään" -kilpaurheilussa ymmärrän dopingin käytön, koska siitä saa niin paljon ylimääräistä hyötyä. Jos dopingin käyttö on lajin säännöissä kielletty, kuten nykyisin taitaa melkein kaikissa lajeissa olla, käytön hyötyjen vastapainona on mahdollisuus jäädä testissä kiinni ja joutua useimmissa tapauksissa yleisen paheksunnan kohteeksi ja kärsiä samalla tuntuvia taloudellisia menetyksiä. Tässä mielessä dopingin käyttö käytön kieltävissä lajeissa rinnastuu liike-elämästä tuttuihin korruptioon ja veronkiertoon. Hyöty on parhaimmassa tapauksessa todella suuri, mutta homma voi myös kusta pahemman kerran.

Kuurittelun mukanaan tuomiin terveyshaasteisiin on mielestäni turha ottaa kovin tiukkaa kantaa, ihmiset tärväävät terveytensä joka tapauksessa tavalla tai toisella. "

Vierailija

diileri

Terve Tero.

Mitä mieltä olet kuurittelusta yleisellä tasolla?

Mitä sanoisit esim. vuosia natuna treenanneelle yksilölle, joka pohtii mahdollista ensikuuria?
    Sanon, että sen minkä douppaamalla tulet saavuttamaan, tulet menettämään hyvin nopeasti kun kuurit loppuu.Sillä erotuksella, että olet tukahduttanut oman hormonitoiminnan entistä matalammaksi. Mahdollisesti testokorvaushoidolla sitten loppuelämä.

Jouni Virtamo vastasi samaan kysymykseen seuraavasti:

http://www.muskleforum.com/showthrea...l=1#post506602

"Tavisten osalta kuurittelussa ei ole mitään järkeä, sen kai nyt jokainen ymmärtää. Tavisten roinaaminen on lähinnä säälittävää puuhaa, elämässä kannattaisi keskittyä aivan muihin asioihin.

"Kaikki tai ei mitään" -kilpaurheilussa ymmärrän dopingin käytön, koska siitä saa niin paljon ylimääräistä hyötyä. Jos dopingin käyttö on lajin säännöissä kielletty, kuten nykyisin taitaa melkein kaikissa lajeissa olla, käytön hyötyjen vastapainona on mahdollisuus jäädä testissä kiinni ja joutua useimmissa tapauksissa yleisen paheksunnan kohteeksi ja kärsiä samalla tuntuvia taloudellisia menetyksiä. Tässä mielessä dopingin käyttö käytön kieltävissä lajeissa rinnastuu liike-elämästä tuttuihin korruptioon ja veronkiertoon. Hyöty on parhaimmassa tapauksessa todella suuri, mutta homma voi myös kusta pahemman kerran.

Kuurittelun mukanaan tuomiin terveyshaasteisiin on mielestäni turha ottaa kovin tiukkaa kantaa, ihmiset tärväävät terveytensä joka tapauksessa tavalla tai toisella. "

Aika samoilla linjoilla Virtamon kanssa. Toki ymmärrän kyllä senkin puolen, että treenaaja haluaa muskeleita vaikkei kilpailisikaan. Vaikea kysymys ja onhan se hullua, että harrastaja douppaa, mutta onko se silloin puolusteltavaa kun kysymyksessä on joku pytty.
    Itselläni on ensin se neuvo, että jättää douppaamatta. Jos ei natu treeni kuitenkaan kiinnosta, niin seuraavaksi se, että muistettaisi kohtuus. Lopuksi pitäisi olla myös niille oikeanlaista apua, jotka haluaisi eroon, mutta ei pysty. Tähän olen paljon törmännyt. Minäkuva rakentuu douppajan lihoihin ja vaikeaa siitä enää irtautua.

Itse lähtisin ainoastaan siinä suhteessa douppikäyttöön, että pystyisin tekemään sillä rahaa lyhyellä uralla niin paljon, että riski kannattaisi. Muuten en kyllä siihen lähtisi.

tero

Saadut peukutukset

503
    Alin osa on vain totta. Ihmiset tekee jokainen jotain epäterveellistä joka tapaukses. Sitä että miksei tavikset saisi roinata en ymmärrä. Jos intohimo on vaikka bodaus. Onko se oikeus roinata jos menee lavalle keikistelemään. Miksi ei sitten osallistu natu kisoihin? Miksi tavikset saa tupakoida tai juoda alkoholia tai lihottaa itsensä muodottomaksi? Eli jokainen tai suurin osa tekee jotain epäterveellistä joka tapauksessa.

Saadut peukutukset

22
    Harrasteita pitää olla ja vaikka ääliöt aina huutelee ettei ne lihat säily, niin eipä ne ääliötkään täällä ikuisesti elä.

Vierailija
    Millaiseen helvettiin sitten kirjassa päädytään? Diilari pera alko narkkaan ja juoppohuora ritva houkutteli luikkaan pesänsä avulla Peran sutenöörikseen 50% liksalla

Saadut peukutukset

503
    Kuka täälä jaksais ikuisesti elääkään. Ainakaa täs maas missä kaikki menee kokoajan enemmän vtuiks.

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

206
    Aika hölmö kirja kun tien helvettiin pääsi ja ihan muina miehinä joo eipäs mitään. Juu se helvetti se se oli kova paikka juu, tiedätkö juu, niin se. Helvetti niin.

Paska kirja oli. Löperöä runoilua.

Vierailija
    Turun yks kovimmista bodareista oli edesmennyt(ei kuollut roinaan) Hannu 'bodyshow' Salpa. En ole kirjaa vielä lukenut mutta
    jos Hannu on täysin sivuutettu, se on iso miinus. Koko Turun bodiscene kuoli Hannun lähdön myötä,nyt vaan juntteja Gasp puseroissaan
    ja niin harmaata kuin mikkihiiri!

Vierailija

diileri

Turun yks kovimmista bodareista oli edesmennyt(ei kuollut roinaan) Hannu 'bodyshow' Salpa. En ole kirjaa vielä lukenut mutta
    jos Hannu on täysin sivuutettu, se on iso miinus. Koko Turun bodiscene kuoli Hannun lähdön myötä,nyt vaan juntteja Gasp puseroissaan
    ja niin harmaata kuin mikkihiiri!
    Salpa oli legenda, mutta niin on moni muukin vanhanliiton ukko. Diilerissä on fiktiivistä höpinää, eikä oikeita hahmoja, koska en viitsi tehdä karhunpalvelusta kenellekään. Ei ole reilua kuitenkaan suoraan henkilöistä kertoa.

Olen tehnyt Diileri 2 n jo melkein valmiiksi ja siinä meno myöhempää vaihetta. Kirjoitan vielä kirjan mistä kaikki lähti eli ensimmäisen osan. Siihen kyllä saa tulla mukaan näitä Salpamaisia hahmoja. Hänenlaisesta voi kertoa suht suoraan, koska legenda on mullan alla. Nämä vanhanliiton ukot pystyisivät kirjoittamaan loistavia tarinoita näiltä ajoilta. Itse joudun tätä aikaa kertomaan lähinnä haastattelujen perusteella. Olen toki jo haastatellut ja aion paljon myös näitä haastatella.

Suht vaikeaa kuitenkin kirjoissa sekoittaa fiktio ja fakta. En kuitenkaan lähde mollaamaan ketään henkilönä. Se ei ole tarkoituksena vaan tuoda tätä alakulttuuria esiin huumorin avulla. Kyllä tässä omiakin toilailuja on naurettu, mutta on sitten jotain kirjoitettavaakin. Itse kirjoitan paljon omista kokemuksista, enkä pelkästään kuulluista jutuista kuten moni muu. Kirjoitus on rosoista, enkä halua mennä kielioppi edellä vaan pyrkiä tuomaan sen läsnäolon kirjaan. Toivottavasti jotenkin edes onnistun sen tuomaan sinne. Koko päihdemaailma on ammatillisesti koettua työn kautta ja lähipiiriä seuraten. Onneksi se on jäänyt itseltä kokematta.

Siksi mä halusinkin tarinoita kertoilla, koska nykyään kaikki on niin helvetin harmaata. Oli ne hienoja persoonia mitä olen saanut tuntea 80 ja 90 luvuilta. Voisi olla hauska joku blogi minne kirjoittaisi näitä tarinoita menneiltä vuosilta.

terv, Tero Suominen

Vierailija
    Joo,ei tieten nimellä mutta jokainen tietää jos sanois, bodari jenkkiraudallaan stokkan edessä,hihaton,farkkushortsit,buutsit ja stetsoni...
    Hannu oli Turun bodiskenen kingi aikoinaan!

carter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

408
    Salpa oli legenda, mutta niin on moni muukin vanhanliiton ukko. Diilerissä on fiktiivistä höpinää, eikä oikeita hahmoja, koska en viitsi tehdä karhunpalvelusta kenellekään. Ei ole reilua kuitenkaan suoraan henkilöistä kertoa.
    Hannu Salvan muistan parhaiten 80-luvun alusta, eräästä bodykisasta (SM?), jossa Salvan posemusiikkina oli Taiskan versio kappaleesta "Tahdon rakastella sinua". Kuten arvata saattoi, niin Salvan esitys vahvasti öljyttyine kehoineen oli tässäkin ikimuistoinen.

Luin tuon Diileri kirjan, joka eteni sujuvasti päähenkilö "Samin" seikkailujen parissa. Samin kohtalo ei kuitenkaan vaikuttanut niin "helvetilliseltä" etteikö kunnon pelimies uskaltaisi ottaa riskiä ja lähteä "bisnekseen" mukaan. Kirjassa oli kuitenkin paljon vinkkejä siihen, miten epäonnistumisen ja kiinnijäämisen riskiä voidaan minimoida, jos vaan huomaa panna ne merkille ja on hieman itsekuria. Tärkein varmasti on pysyä itse erossa huumeista. Teoksen "bodarikuva" on myös vahvasti stereotypioihin perustuva - joita tarvittaessa on helppo löytää. Teoksen "fiktionaalisuus" ja syvyyden puute ainakin omassa lukukokemuksessani vaikutti niin, että "seikkailukertomus" vaikutelman lisäksi oli täysin merkityksetöntä olivatko tapahtumat tosia vai pelkästään kirjoittajan omaan mielikuvitukseen perustuvia. Teoksen "faktat" olisi myös helppo kerätä iltapäivälehdistä, antidoping sivustolta, bodyfoorumeilta ja päihdelinkistä. En kuitenkaan väitä, etteikö kirjoittaja olisi itse aidosti perillä asioista ja seurannut läheltä sitä maailmaa mistä Diileri kirja kertoo. Puhun vain siitä vaikutelmasta, mikä itselleni syntyi. Toisaalta jos lähtisi puhtaista faktoista liikkeelle - mitään salaamatta, niin lukukokemus voimailuamaailman pimeästä puolesta ja tragedioista olisi aika karua luettettavaa. En lähtisi itsekkään noita asioita julkisesti avaamaan. Täytyy kuitenkin muistaa, että ns. pimeä puoli ja stereotypiat eivät ole koko totuus bodauksesta ja voimailusta, liittyen vain rajattuun osaan kokonaisuudesta. Itse en ole koskaan ollut mukana missään roina -tai huumebisneksissä, mutta kirjassa kuvatut tapahtumat olivat omasta näkökulmastani vain vanhan toistoa. Huumeet tosin olivat tulleet vain vahvemmin kuvaan mukaan, mikä on myös tämän ajan suuri rasite. Mutta myös 80-luvulla monille olivat tulleet tutuiksi Espanjan apteekkireissut, joko omaan tarpeeseen tai diilaukseen. Kirjassa luki, että 2005 Marmariksesta ei saanut hormooneja. Se oli itselleni uusi tieto, sillä aina vuoteen 2016 saakka Marmariksesta ja muualta Turkista on saanut aitoa apteekkitavaraa. Rajoitetusti tosin, eikä joka apteekista. Nyt kuitenkin tilanne on lääkkeiden saatavuuden osalta sielläkin edelleen kiristynyt ja feikkiä on paljon liikkeellä. Mutta jos on suhteita, niin sekä aitoja apteekkituotteita että toimivia UG-tuotteita kyllä saa. Aion lukea myös Diilerin jatko-osat kunhan ilmestyvät.
    WORLD Pro-Doping Agency - By Professor Andy Miah, PhD (@andymiah)

A Philosophical Defense of Anabolic Steroid Use – More Steroids, Please! - By Sidney Gendin, Ph.D

Vierailija

diileri

kiitos carter syväluotavasta analyysista. tuollaista kaipaankin, niin tietää taas miten jatkoa kirjoittaa. eihän tuossa mitään uutta ole jos on tätä elämää nähnyt. stereotypiaa ja kliseitä. koitin kuitenkin sitä elämää viedä taviksille joille se elämä vieras. uskon kuitenkin, että iso osa ihmisistä ei ymmärrä että tällaista on olemassakaan.
    itse kyselin 2000 luvun alussa ostaa marmariksesta mutta ei ollut kuin efedriiniä.

väitän että jos salpoista yms. legendoista kertoisi niin se voisi olla suurimmalle osaa lukijoista liian fiktiivistä. on ne sen verran hulluja tempauksia ollut. joku vanhempi saliäijä vois tehdä niistä kirjan. itse ostaisin heti.

Saadut peukutukset

503
    Kyllä bodaus ei ole bodausta ilman boostia Vähä niinku saabilla ajelis ferrarin vieres ilman.

Nytcase:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

223

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Kyllä bodaus ei ole bodausta ilman boostia Vähä niinku saabilla ajelis ferrarin vieres ilman.
    Millos Aspir on pitänyt viimeksi totaali paussin ilman mitään omia "korvaushoitoja" ?

Mites Tero ite palautunut kuuritteluista, joutuuko korvaushoitoon turvautua ?

+ Vastaa viestiketjuun