- MSM
- Omega 369
- Krilliöljy
- Monivitamiini
- D-vitamiini
- Magnesium
MSM saa kyllä tykittää reilusti. ainaki 3 ruokalusikallista aamulla.
Kolme pilleriä otan aamuisin. Testaan nyt pari viikkoa ja tuplaan annoksen jos ei vaikuta mitenkään.
Kaikki ei aina käytössä mutta kaapista löytyy:
Hera
EAA
BCAA
Leusiini sekä jauheena että kapselina
HMB
Sitrulliinimalaatti
Kreatiini
Beta-alaniini
Tauriini
Osmolite
Malto
Oats
Pro Meal
Inzane
Attitude v2
Pancake-jauho
MSM
Glukosamiinisulfaatti, jauhe sekä tabu
Asetyyli-l-karnitiini
Tyrosiini
Asetyyli-l-tyrosiini
Koliinibitartraatti
Teaniini
Kofeiinitabut
Synefriini
Tryptofaani
Monivitamiini
Omega 3
ZMA ja sinkkiä ja magnesiumia myös erillisinä
Alfalipoiinihappo
Berberiini
Kromipikolinaatti
Entsyymit
Sit superfoodeja tms: kurkumiini, valkosipuliuutetabu, vihreä tee-tabut, spirulina, chlorella, vehnänoras, Leaderin green mix, ashwagandha, nokkonen, omenaviinietikka.
Arvasin että jotain unohtui. Eli D-vitamiini tietty.
Just ja just pärjää noilla lisäravinteilla![]()
Ties missä mielentilassa kirjoittelen
Tuossa ehkä puolet siitä mitä mulla.
Jauhokauppiaat kiittää.
Rahaa tulee rahaa menee. Elämä on.
aspir, heräsi mielenkiinto omasta ravinnestackistäsi? Olisihan noita äkkiä 10 purkkia lisää (lähinnä yleisterveyteen liittyviä) mutta pakko vetää raja johonkin.
Kaapista löytyy vaikka mitä mut tällä hetkellä etupäässä:
kalaöljy
d-vitsku
karnosiini
EAA
tauriini
gelatiini
magnesium
monivitsku
maltoa (intraan)
ubiquinonia
ja tänään minttuviinaa![]()
Paljon menee rahaa monilla lisäravinteisiin kun ottaa huomioon että monet on aika rahat pois tavaraa.
Kreatiini ja heraproteini vakio käytössä itellä. Tuo 2kg kreatiini purkki on kestänyt kohta 7 vuotta, kyllä se vielä asiansa hoitaa. Heraa joutuu kyllä aina ostelee kun sitä menee suhteelisen paljon. Kaikki muu löytyykin kaupasta. Ite olen tykästynyt noihin hiilihapollisiin vitamiini juomiin joten purkki vitamiineja en ole hommannut, paitsi pore tabuja. Kalaöljy kapseleita joskus käytin, mutta söin tuon purkin enkä mä sitten ole niitäkään nähnyt tarpees ostaa, toisaalta syön viikottain pakaste kalaa.
Tuli joskus toki kokeiltua kaikenlaisii lisäaineita kuten testoboostereita. Hinnat oli jäätävät ja hyötyä ei edes huomannut. Näin monen lisäravinteen kanssa.![]()
En tiä onko trololo tuo vieraan viesti mutta jos ei niin
Jauhokauppiaat kiittää ja saattaa maksa ja viinafiltteritkin kiittää jossain vaiheessa. Eihän noista monesta ihme superfoodista ja luontaistuotteesta ole mitään takeita etteikö rassaisi sisuskaluja ihan huolella. Sitten kun lyödään kaikki samaan niin moro.
Joskus noita kaikenlaisia testailin ja ainoa vaikutus oli se, että lompakko oheni. D-vitamiini, omega ja multivitamiini omasta mielestä ihan riittäviä ja sitten normi hera/palkkari jos ei syö tarpeeksi.
Nyt menee tosiaan pelkästään multivitamiini ja itse tehty marjamehu reenijuomana. Joskus perus heraa sitten.