+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 5 (6) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81-100 / 111

Viestiketju: Nopea perhefarmari / Citymaasturi

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

324
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Mä olen kuullut samaa volkkareista, skodista ja hyundaista. Varsinkin kavereiden facesivuilta saa lukea ja mikään ei ole vittumaisempaa kuin jatkuvasti pikkuvikainen auto.
    No kai mä tulen sitten kohta maksamaan itseni kipeäksi rempoista.
    NIIH....volkkari ja Skooda on samaa saksalaista "ylivoimaista" tekniikkaa vain eri nimi autoilla.Muistaakseni ne volkkareiden "automaattivaihdelootatkin"ovat olleet maahantuojalle kallis ongelma.
    Kamullani oli joskus volkkari.Kehui silloin ostaessaan maasta taivaaseen ja sanoi että japsiautot maalataankin siten että maalauksen jälkeen se pelti vedetään pois.
    Jep.....kun oli ajanut jokusen kuukauden niin totes että viimeinen volkkari minkä ostaa.Pajalla oli niin paljon että ei kerinnyt ruostumaankaan.

Kundi ajelee nykyään volvolla....on kuulemma tyytyväinen valintaansa.

Audi valmistaa autoja Saksassa lisäksi Neckarsulmissa. Audin tehtaita on myös Italiassa, Unkarissa, Espanjassa, Belgiassa, Slovakiassa, Intiassa, Thaimaassa ja Kiinassa.

Onko Rambolla intian vain kiinan ihme alla??
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

639
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    NIIH....volkkari ja Skooda on samaa saksalaista "ylivoimaista" tekniikkaa vain eri nimi autoilla.Muistaakseni ne volkkareiden "automaattivaihdelootatkin"ovat olleet maahantuojalle kallis ongelma.
    Kamullani oli joskus volkkari.Kehui silloin ostaessaan maasta taivaaseen ja sanoi että japsiautot maalataankin siten että maalauksen jälkeen se pelti vedetään pois.
    Jep.....kun oli ajanut jokusen kuukauden niin totes että viimeinen volkkari minkä ostaa.Pajalla oli niin paljon että ei kerinnyt ruostumaankaan.

Kundi ajelee nykyään volvolla....on kuulemma tyytyväinen valintaansa.

Audi valmistaa autoja Saksassa lisäksi Neckarsulmissa. Audin tehtaita on myös Italiassa, Unkarissa, Espanjassa, Belgiassa, Slovakiassa, Intiassa, Thaimaassa ja Kiinassa.

Onko Rambolla intian vain kiinan ihme alla??
    Volkkarihan myy Skodalle vanhaa tekniikkaansa, ei ikivanhaa mutta heille jo vanhentunutta. Kolmella kaverilla OLI passatit ja just niinku sanoit, alussa kehuivat helvetin hyväksi kunnes sähköinen känkkä petti, Turbo hajosi, parkkitutka hajosi, automaattilaatikko hajosi yms.

Itsellä Saksanihme alla.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

SeñorGlutes:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

116
    Se pitää tuosta V70stä vielä mainita, että kyseessä on sisätiloiltaan tilavimmasta päästä olevia autoja, missä on tullut istuttua. Kun sillä on tottunut ajamaan, ei oikein tee enää mieli ahtautua mihinkään pienempään. Kaukoidän riisikupit ovat tämän suhteen luonnollisesti pahimpia. Olisin olettanut että vastaavia kokemuksia olisi ollut muillakin Musklen sonneilla tai karjuilla. Kääpiöt ja kukkakepit asia erikseen.

Lisäksi noista sisätiloista pitää se mainita, että tämä tilavuus pätee leveyden lisäksi myös syvyyssuunnassa. Tämä on aika olennainen juttu jos pitää penkkien taakse laittaa lastenistuimia, minkä ymmärsin aloitusviestin suhteen olevan olennainen juttu. Itse kun viimeksi auton laitoin, kävin liikkeet läpi mittanauhan kanssa. Suurimpaan osaan autoista ei olisi mahtunut lastenistuin kuljettajan penkin taakse niin, että olisi saanut pitää penkkiä samassa paikassa kuin normaalisti. V70ssä tämä onnistui.

Saadut peukutukset

506
    Citymaasturilla ajelleena ei tee enää mieli ostaa mitää matalaa farkkua tms normi pirssiä. Varsinki ku pituutta on melkein 2m.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

639
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Citymaasturilla ajelleena ei tee enää mieli ostaa mitää matalaa farkkua tms normi pirssiä. Varsinki ku pituutta on melkein 2m.
    Ei ole kyllä kummoiset tavaratilat noissa maastureissa. Mua olis kanssa kiinnostanut nelivetomaasturi mutta ei mahdu työkalut kyytiin. Pomolla on xc70 eikä sinne mahdu ku työkalupakki ja vähän pikkusälää.
    Ei mahdu lastenvaunut kopan kanssa.
    Kyllä, penkit voi kaataa mutta se ei ole mikään hyvä ratkaisu pitkän päälle.

Saadut peukutukset

506
    Mä en tarvi pitkää tavaratilaa mihinkään. korkeus suunnas on tilaa kyllä, mikä paree mulle ettei tarvi kyykistellä.

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

184
    Tuo on muuten hullua nykyään kun autot on hillittömän kokoisia ulkomitoiltaan ja eikun isonee mutta sisälle sopii vain kääpiö golfbägin kanssa.

Saadut peukutukset

506
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Ultron Lue viesti
    Tuo on muuten hullua nykyään kun autot on hillittömän kokoisia ulkomitoiltaan ja eikun isonee mutta sisälle sopii vain kääpiö golfbägin kanssa.
    Miksei sovi. Hyvin sopii vaikka melko kaukana tässä ollaan kääpiöstä. Aivan eriasia istuuko johki 3 oviseen kauppakassiin vai johonki citymaasturiin tms.

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

184
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Miksei sovi. Hyvin sopii vaikka melko kaukana tässä ollaan kääpiöstä. Aivan eriasia istuuko johki 3 oviseen kauppakassiin vai johonki citymaasturiin tms.
    Yleensäki nuo nykyään autot on ison kokoisen näköisiä mutta sisätilat voi olla armottoman ahtaat, luukut pienet yms. suhteessa siis ulkomittoihin. Citymaastureissakin huomannut tuon. Eroja toki on, joillakin merkeillä isommat sisätilat.
    Vanhassa kantti lantikassa sopi kolme äijää nukkumaan suorana ja neljäs lyhyempi etupenkillä.

Varmaan nuo verhoilut, kaikenlaiset spoilerit sun muut kabiiniin survotut härpättimet antaa harhakuvaa isommasta.

Saadut peukutukset

157
    Volkkarihan myy Skodalle vanhaa tekniikkaansa, ei ikivanhaa mutta heille jo vanhentunutta. Kolmella kaverilla OLI passatit ja just niinku sanoit, alussa kehuivat helvetin hyväksi kunnes sähköinen känkkä petti, Turbo hajosi, parkkitutka hajosi, automaattilaatikko hajosi yms.

Itsellä Saksanihme alla.
    Skoda pärjänny näissä luotettavuustesteissä aika hyvin, paljon paremmin kuin volkkari.
    Huomionarvonen juttu myös jos kattoo taxeja ni skoda octaviaa on paljon mutta volkkaria aika vähän. Taksikuskit kehunu että kestää, tiedä sit.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

639
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Skoda pärjänny näissä luotettavuustesteissä aika hyvin, paljon paremmin kuin volkkari.
    Huomionarvonen juttu myös jos kattoo taxeja ni skoda octaviaa on paljon mutta volkkaria aika vähän. Taksikuskit kehunu että kestää, tiedä sit.
    No mitä olen kavereilta kuullut niin skodat ja volkkarit on ihan paskaa. Jännä juttu kuitenkin, nuo 90-luvun volkkarit, etenkin golfit, on ihan saatanan kestäviä autoja. Nämä uudemmat tuppaavat reistaamaan alta sadan tonnin.
    Espoossa on muuten aika helvetisti uutta Volvoa taksina. Kolme kyytiä oon ottanu ja kolme kertaa uusi V70 ollut.
    Ittellä siis 2014 320 x-drive farkku.

Saadut peukutukset

506
    Kyllä ennemmin skodan ottaisin ku volkkarin. Opelitki varmaan parempia ku volkkarit nykyään.

maximum:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Sealand

Saadut peukutukset

143
    Niin minäkin, typerintä on ottaa autolainaa. Typerää myös leveillä rahoitusyhtiön autolla.

En oikein ymmärrä tätä ajattelutapaa. Miksi on typerä ottaa autolainaa? Jos tykkään ajella omasta mielestäni hienoilla autoilla ja saan niitä osamaksulla niin miten sen voi luokitella joku typeräksi? Mitä helvetin väliä sillä on miten minä autoni maksan?

Niin ja Jos olis kolkyt tonnia käteistä niin en kyllä todellakaan ostaisi uutta autoa vaan sillä rahalla jonkun käytetyn mageemman auton. Eihän kolmellakympillä mitään kunnon uutta autoa edes saa. Tietty opel miehet asia erikseen.
    “What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”

Sijainti
    Sealand

Saadut peukutukset

143
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Puuhelmipoju Lue viesti
    Tuosta järkevä valinta, vaikka tehot ei ihan riitäkään vaatimuksiin: https://www.nettiauto.com/volvo/xc60/9020367

Kuitenkin 181 heppaa ja 200km/h. Ei tarvi jännittää ehtiikö kiihtyttää motarille tai ohittaa rekkaa.

19 donaa ja ajett

u 112000km.
    Pitää vähän kovempaa päästä ja volvo ei muutenkaan oikeen iske mutta kiitos vinkistä!

Pitää vähän kovempaa päästä ja volvo ei muutenkaan oikeen iske mutta kiitos vinkistä!
    “What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”

Sijainti
    Sealand

Saadut peukutukset

143
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Ol'dirty Lue viesti
    Melkein noilla specseillä ostaisin F10 530D m-sportin. Katsoo vaan, että tyyppi viat on korjattu, niin on varmatoiminen peli. Tehoa irtoaa hyvin pelkällä ohjelmalla.
    https://www.nettiauto.com/bmw/530?id...leageTo=205000

Vastaavan ikäiset mersut ihan pappa kulkineita, mutta tässä yksi massasta poikkeava.
    https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/8354914

Tuon ikäiset A6:set, Lexuksen ja Volvon maasturit niin rumia, etten itse lähtisi mutta mistä sitten itse tykkää...

Kiitos vinkeistä, pitänee käydä noita 530 bemmejä koeajamassa. Mitä mieltä tästä mersusta?:

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/8302136

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

639
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä maximum Lue viesti
    En oikein ymmärrä tätä ajattelutapaa. Miksi on typerä ottaa autolainaa? Jos tykkään ajella omasta mielestäni hienoilla autoilla ja saan niitä osamaksulla niin miten sen voi luokitella joku typeräksi? Mitä helvetin väliä sillä on miten minä autoni maksan?

Niin ja Jos olis kolkyt tonnia käteistä niin en kyllä todellakaan ostaisi uutta autoa vaan sillä rahalla jonkun käytetyn mageemman auton. Eihän kolmellakympillä mitään kunnon uutta autoa edes saa. Tietty opel miehet asia erikseen.
    Riippuu tietysti lainasta, omista säästöistä ja tuloista sekä autosta johon sen lainan ottaa.

Nytcase:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

223
    Itellä ainakin asuntovelkaa jo sen verran etten sen päälle autolainaa ottaisi. Eri asia sit kun saanut muut velat maksettua niin sit voisi hankkia kalliimman auton ja maksella muutamia satasia kuussa sitä.

Ol'dirty:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

54
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä maximum Lue viesti
    Kiitos vinkeistä, pitänee käydä noita 530 bemmejä koeajamassa. Mitä mieltä tästä mersusta?:

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/8302136
    Bemarin korimalli oli E61 eikä F10, ajatusvirhe. Linkissä kuitenkin oikeat pelit vm alk. 2004. Bemareissa kannattaa panostaa aitoon M-sport malliin, ajettavuuden ja ulkonäön suhteen.

Tuo mese voi olla aika janoinen peli, jos bensankulutus merkkaa mitään. En tiedä jenkki meseistä, että onko niissä jotain eroa euro-versioihin verrattuna, mutta bemarilla saattaa koneissa olla esim 20hp vähemmän jenkki versiossa tms. muuta erikoista.

Nuo bmw 530D:t on vielä siitä hyviä, että vaikka laitetaan tehoja, niin kulutus pysyy erittäin maltillisella tasolla. Ostaessa kannattaa kuitenkin katsoa että, yleisimmät tyyppiviat on korjattu: imusarjan läpät poistettu, panoraamakaton tiivisteet/ veden poistot ok, takaluukun sulkeminen toimii napista (johtosarja vika jos ei toimi). Tässä ketjussa juttua aiheesta: http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?t=404

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

639
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Nytcase Lue viesti
    Itellä ainakin asuntovelkaa jo sen verran etten sen päälle autolainaa ottaisi. Eri asia sit kun saanut muut velat maksettua niin sit voisi hankkia kalliimman auton ja maksella muutamia satasia kuussa sitä.
    Itse maksoin juuri sen takia auton heti pois, mä en kaipaa yhtään lainaa enempää enkä niitä vitunmoisia korkoja.

SeñorGlutes:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

116

Ei kai ne monestikaan ne autolainojen korot ole kovinkaan kamalia. Lisäksi vielä useasti näkee hyviä tarjouspäiviä, jolloin korko on jo aika olematon. Matalakorkoinen autolaina on paljon parempi ratkaisu kuin ostaa auto kerralla; sillä tällöin voi sijoittaa sen rahan, mikä muuten menisi auton ostamiseen kerralla.

+ Vastaa viestiketjuun