+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 4 (6) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61-80 / 118

Viestiketju: Osakesijoittaminen Nordnetissä

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

446
    Ei ollut edes kova, pieni korjausliike vain. tästähän on jo pari vuotta puhuttu, että osakkeet jo huipussaan.

Luulen, että sieltä on vielä tulossa joku isompi about 15-20 % tiputus tai siten tulee monta pienempää tässä vähän väliä ja nousu hidasta, että tilanne ns. normalisoituu.

pekkis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

164
    Molemmat väestönkasvun/ikääntymisen megatrendin lappuja, pitkällä aikavälillä jos säilyttävät markkinaosuutensa ja kasvavat niin hedelmää tulee. Positiivisia ajureita on. Sote on riski juu. Nopeesti pitäisi saada se maaliin. Kilvoittelua salkkusonniksi
    VL-miehiä

Sijainti
    Itä-Helsinki

Saadut peukutukset

28
    Joo nimenomaan kilvoittelua Pitäs päivyriä alkaa kirjaamaan, kun oon taas muutaman kuukauden käyny säännöllisesti reeneissä.

Oon vielä mullikka sijottamisessa, eikä oo edes paljoo laittaa näihin, niin oon miettiny, oisko mulle kuitenkin fiksumpaa laittaa vaan superrahastoihin ja etf:iin kuukausisopimuksella, niin että välityspalkkiot ja hallinnointikulut jäis pieniksi. Se on vaan aika tylsää ja noissa osakkeissa saa kyllä enemmän onnistumisen fiilistä, jos se oma sattuu lappu tekee tulosta.

Saadut peukutukset

164
    Itsellä aika 50-50. Osakkeissa se huono puoli että ressaa paljon, etenkin suuren riskin laput tukalassa tilanteessa.
    VL-miehiä

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

860
    Tylsyydellä rahaa varmasti tehdään paljon.

Onnistumisen fiiliksiä kannattaa ehkä hakea muualta?

6. Peukutukset:

Saadut peukutukset

446
    Kyllähän parhaan tuotton varmaan saisi itse tekemällä rahastot eli hajauttaa vaan mahdollisimman vakaasti. Kaupankäynti kulut toki, hallinnointikulut jäisi pois.

Joku voisi laskea jos 30 k pistää vaikka 20 osakkeeseen tai etf 5 vuodeksi vs. hallinointikulut rahastot noin 1,5 % 5 vuotta.

Sijainti
    Itä-Helsinki

Saadut peukutukset

28
    Tässä blogissa (linkki) joku on vertaillut osinkotuottoa etf:iin. Lopputuloksena passiiviset rahastot vie pidemmän korren helppouden ja verotuksen takia.
    "Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tuli rivologi"

Saadut peukutukset

164
    Hyvin tultu taas takasin ja hätäisimmät ehti taas myydä halvalla ja ostaa kalliimmalla takasin ittensä junaan. Kako, mihin oot kakonu massit? Ilmeisesti musklen massimiehiä. Ronni kuussa sivuun vai millä buugilla eteenpäin?
    VL-miehiä

10. Peukutukset:

Saadut peukutukset

446
    Kohtaa tippuu niin että soi.

Sijainti
    Itä-Helsinki

Saadut peukutukset

28
    Miksi luulet niin? Ei kyllä haittaisi, niin saisi ostettua alempaa.

Saadut peukutukset

446
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Reppana Rääpyskä Lue viesti
    Miksi luulet niin? Ei kyllä haittaisi, niin saisi ostettua alempaa.
    ei tullut vielä niin isoa putousta. Itsekin ostin tällä viikolla sellaisia kohtuu varmoja mitkä olivat esim. 10 % tippuneet.

Sijainti
    Itä-Helsinki

Saadut peukutukset

28
    Ostitteko Roviota? Uutisten mukaan Nordnettiläiset tankkasi eniten Roviota romahduksen jälkeen. Minä en ostanut.

edit: tässä mielenkiintonen näkökulma OP uskoo rovion 160% arvonnousuun
    "Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tuli rivologi"

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Reppana Rääpyskä Lue viesti
    Ostitteko Roviota? Uutisten mukaan Nordnettiläiset tankkasi eniten Roviota romahduksen jälkeen. Minä en ostanut.

edit: tässä mielenkiintonen näkökulma OP uskoo rovion 160% arvonnousuun
    pekkis osti ennen ja jälkeen romahduksen

Saadut peukutukset

164
    Kyllä, tuli tuplattua eilen vähän liian aikaisin. Aina ei voi voittaa eikä näistä kyllä tiedä missä lukemissa huidellaan esim 2v päästä. Pelisalkku on hyvä, onneksi salkusta löytyy myös afarakkia joka lastitti hyvin eilen ja lastittaa lisää jos Danko ostaa osakkeet hyvään hintaan

http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Ti...s/04_2018.aspx
    VL-miehiä

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

860
    Ei tosta firmasta mitään tule. Yhden hitin ihme. Sekin oli joku vanhan peli-idean uudelleenlämmittely.

Saadut peukutukset

446
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä pekkis Lue viesti
    Kyllä, tuli tuplattua eilen vähän liian aikaisin. Aina ei voi voittaa eikä näistä kyllä tiedä missä lukemissa huidellaan esim 2v päästä. Pelisalkku on hyvä, onneksi salkusta löytyy myös afarakkia joka lastitti hyvin eilen ja lastittaa lisää jos Danko ostaa osakkeet hyvään hintaan

http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Ti...s/04_2018.aspx
    Tuplasit ROVIOT 5,5 hintaan eilen? Nyt 5,1..

Itse en kyllä näe roviota minään pitkän tähtäimen lappuna, angry birds 2 tulossa ja muita pikkupelejä, mutta silt.... Kilpailu kovaa tolla pelialalla ja kuten viihdebisneksessä yleensä pitäisi välillä keksiä jotain uutta ja erinlaista.

ALKO ja VEIKKAUS pörssiin niin olen annissa mukana. Päihteet, seksi ja uhkapelit kannataa aina. Veikkaus teki viime vuonna 1 miljardia voittoa ja liikevaihto oli suurempi kuin valtion budjetti.

Saadut peukutukset

164
    https://www.shareville.fi/jasenet/pekkis/feed 5,8 näköjään. Miettii hinnoittelua ja eikös osinkokin ole nyt ihan kohtuullinen jos vaan pitävät tässä asiassa lupauksensa.
    VL-miehiä

Saadut peukutukset

446
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä pekkis Lue viesti
    https://www.shareville.fi/jasenet/pekkis/feed 5,8 näköjään. Miettii hinnoittelua ja eikös osinkokin ole nyt ihan kohtuullinen jos vaan pitävät tässä asiassa lupauksensa.
    Minä en ainakaan näe avainlukuja nordnetistä.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

574
    Vedin kaikki osakkeet pois. Ei ole enää yhtään. Tein sen ennenku tulee täys romahdus. Sallikaa mun nauraa ku teiltä palaa massit kohta

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

267

Sopuli

+ Vastaa viestiketjuun