+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 8 (8) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 141-160 / 160

Viestiketju: Turun puukotukset

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

851
    Ei ole muutakaan parempaa mallia tällä hetkellä näköpiirissä.

Meikäläisen Matti
    Monikansallinen imperiumi. Valtion toimintaan tarvitse sinällään edes puuttua, riisuu vain haitalliset mekanismit, kuten nationalismin

Saadut peukutukset

851
    Monikansallinen imperiumi on pasketta.

Meikäläisen Matti
    Tuo nyt ei oikein riitä perusteluksi

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Meikäläisen Matti Lue viesti
    Yhtä kaukaa haettu väite, kuin jos sanoisin, että ihmishenki ei merkitse sinulle mitään, koska et halua pakolaisia turvaan Suomeen.

Minä pyrin selviytymään parhaani mukaan kapitalistisessa järjestelmässä. Kapitalismi on absoluuttista vapautta, joka sinällään on korkein tavoiteltava arvo. Ei siinä merkitse kansallisuus, ihonväri tai edes kansallisvaltiolle mitään

Sinä roikut aivan turhaan itseäsi pinnan alle painavissa, taantumuksellisissa mekanismeissa. Päästä irti
    En halua pakolaisia nykyisessä mittakaavassa Suomeen monestakin syystä mutta yksikään niistä syistä ei ole rasistinen.
    Mä sanoin jo, että tämä nykyinen tapa auttaa on väärä. Apu tulisi keskittää kohdemaahan tai sen lähelle. Ja niinkuin mainitsin aikaisemmin, Saudi-Arabiassa on infra valmiina vastaanottaa valtava määrä apua tarvitsevia.

Sun kapitalistinen motiivi on verhottu suvakkiuden taakse. Miksi? Siksikö, että se on trendikästä?

Hätää kärsivät pitää roudata tänne jotta sä saisit orjatyövoimaa, hyi saatana. Koitas keksiä keinot menestyä elämässäs ihan itse ilman että käytät heikompia hyväksesi.

Äläkä väitä enää olevas Suomenruotsalainen, tahraat ihan syyttä hyvien ihmisten maineen.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

6. Peukutukset:

Meikäläisen Matti
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    En halua pakolaisia nykyisessä mittakaavassa Suomeen monestakin syystä mutta yksikään niistä syistä ei ole rasistinen.
    Mä sanoin jo, että tämä nykyinen tapa auttaa on väärä. Apu tulisi keskittää kohdemaahan tai sen lähelle. Ja niinkuin mainitsin aikaisemmin, Saudi-Arabiassa on infra valmiina vastaanottaa valtava määrä apua tarvitsevia.

Sun kapitalistinen motiivi on verhottu suvakkiuden taakse. Miksi? Siksikö, että se on trendikästä?

Hätää kärsivät pitää roudata tänne jotta sä saisit orjatyövoimaa, hyi saatana. Koitas keksiä keinot menestyä elämässäs ihan itse ilman että käytät heikompia hyväksesi.

Äläkä väitä enää olevas Suomenruotsalainen, tahraat ihan syyttä hyvien ihmisten maineen.
    Mielenkiintoista, että näet kapitalismin, jolle kaikki ympärilläsi oleva hyvinvointi perustuu jonain absoluuttisena pahuutena. Sinähän se taidat olla ihkaoikea äärivasemmistolainen, ellet jopa kommunisti. Näetkö oman työnantajasi samassa valossa? Aivan sama työn ja pääoman ristiriita teidänkin suhteessa vallitsee.

En minä halua ketään riistää, ainoastaan olen kyseenalaistanut työehtosopimukset, joiden sitovuus estää ihmisten työllistymisen. Minulle maahanmuutto on aivan normaali asia, jota on tapahtunut aina. Ei siinä sen kummempaa. En usko nationalismiin enkä kansallisvaltioon, siksi olen "suvakki"

Puhun sujuvaa ruotsia, en kuitenkaan ole suomenruotsalainen

Saadut peukutukset

851
    Se nyt vaan on ihmisen perimässä, että vaaditaan tietty yhteenkuuluvuuden tunne/kokemus, että homma toimii kansalaisvaltion tavoin. Neuvostoliitossa tai EU:ssa sitä ei ollut/ole.

Saadut peukutukset

384
    Kuka normaaliyhteiskunnassa elävä on nähnyt käytännön tasolla näistä partalapsista mitään hyötyä? En puhu siitä, että junailet itsellesi vastaanottokeskuksen ja sitä kautta tuloja, vaan ihan konkreettisesti edes yksittäistä partalasta tekemässä tuottavaa työtä? Ei näitä pyöri kuin huoltoasemilla ja lenkkipoluilla ja kesäisin pitkin metsiä. Yhtään alle 18-vuotiaan näköistä en ole nähnyt enkä ainuttakaan ole nähnyt töissä. Rahaa palaa miljardeja ja hommasta ei hyödy kuin muutama yksittäinen puliveivari. Mitä siitä jos raiskaustilastot paisuu ja murhia tulee ennen niin rauhallisissa kunnissa. Sotalapsikorttia on sitten turha vetää, missä ne NAISET ja LAPSET ovat, kun on sota ja hätä? Miksei apua anneta paikan päälle?

Sitten on se toinen ryhmä, oikeasti töihin haluava porukka. Ghana tuntuu olevan paikka, mistä löytyy ahkeraa porukkaa. Näitä jätkiä näkee siivoajina, kiinteistöpalvelussa ja joskus raksalla. Tunnen yhdenkin suht hyvin. Tuli suomeen, samaan aikaan kun opiskeli kieltä, jakoi mainoksia. Heti kun byrokratia antoi myöten, meni oppisopimuksella kiinteistöpalveluhommiin. Ei irronnut suoraan työpaikkaa, niin jollain työllistämistuella näitä painoi ja illat jakoi mainoksia. Vuoden parin sisään pääsi ihan palkkatöihin ja on niissä edelleen. Yllätys yllätys, tämä porukka integroituu hyvin eikä aiheuta ongelmia.

Meikäläisen Matti
    Kansallisvaltio on käsitteenä syntynyt 1800-luvulla, ja levinnyt globaaliksi 1900-luvulla. Eikö ennen nationalismin syntyä ollut toimivia yhteiskuntia, ja kuinka hyvin nuori, todennäköisesti ohi menevä ilmiö voi olla osa perimää? Selitä ihmeessä

Saadut peukutukset

851
    Itse asiassa kansallisvaltio on imperiumia kehittyneempi hallintamalli. Kansallisvaltiot nimenomaan syrjäyttivät niitä edeltäneet monikansalliset imperiumit.

On ne olleet toimivia silloin mutta eivät nykymaailmassa.

Ihmisen perimässä on se yhteenkuuluvuus. Imperiumeissa vaan vahva hallitsija on hallinnut ylhäältä alas, eikä primitiiviset ihmiset ole kyenneet haastamaan valtaa.

Meikäläisen Matti
    Millä tavoin kehittyneempi? Syrjäytti, koska nationalismi oli aikansa muoti-ideologia, käytännön toimivuuden kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä.

Vastaisitko kysymykseen, kuinka kansallisvaltio on lyhyestä historiastaan huolimatta osa jotain kansallista perimää

Saadut peukutukset

851
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nation...ry_and_origins
    The origins and early history of nation states are disputed. A major theoretical question is: "Which came first, the nation or the nation state?" Scholars such as Steven Weber, David Woodward, and Jeremy Black[7][8][9] have advanced the hypothesis that the nation state did not arise out of political ingenuity or an unknown undetermined source, nor was it an accident of history or political invention; but is an inadvertent byproduct of 15th-century intellectual discoveries in political economy, capitalism, mercantilism, political geography, and geography[10][11] combined together with cartography[12][13] and advances in map-making technologies.[14][15] It was with these intellectual discoveries and technological advances that the nation state arose.

Saadut peukutukset

851

Vastaisitko kysymykseen, kuinka kansallisvaltio on lyhyestä historiastaan huolimatta osa jotain kansallista perimää
    Kansallisvaltio ei ole perimässä vaan se ihmisen tarve yhteenkuuluvuudelle, mikä tekee kansallisvaltiosta imperiumia paremman hallintamuodon.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Mielenkiintoista, että näet kapitalismin, jolle kaikki ympärilläsi oleva hyvinvointi perustuu jonain absoluuttisena pahuutena. Sinähän se taidat olla ihkaoikea äärivasemmistolainen, ellet jopa kommunisti. Näetkö oman työnantajasi samassa valossa? Aivan sama työn ja pääoman ristiriita teidänkin suhteessa vallitsee.

En minä halua ketään riistää, ainoastaan olen kyseenalaistanut työehtosopimukset, joiden sitovuus estää ihmisten työllistymisen. Minulle maahanmuutto on aivan normaali asia, jota on tapahtunut aina. Ei siinä sen kummempaa. En usko nationalismiin enkä kansallisvaltioon, siksi olen "suvakki"

Puhun sujuvaa ruotsia, en kuitenkaan ole suomenruotsalainen
    En suinkaan, itse olen kapitalisti henkeen ja vereen koska olen sen avulla itselleni jonkin verran omaisuutta kerryttänyt. Mielestäni pummien pitäisi mennä töihin mutta hyväksyn myös sen, että pummeja tulee aina olemaan.
    Arvostan pomoani ja olen erittäin hyvissä väleissä hänen kanssaan, ollaan saunottu ja ryypätty muutaman kerran kimpassa. Jos pomo tienaa mua enemmän niin ihan oikein, sehän sen yrittämisen riskin on ottanut. Mutta se ei tienaa käyttämällä hädänalaisia hyväksi, niinkuin sinä. Pomo on hyvä tyyppi, sinä et.

16. Peukutukset:

Saadut peukutukset

851

Saadut peukutukset

384
    Ei kelpaa vuorotyö, fyysinen työ, palkka pitäisi olla heti alussa kova ja lisäksi on vaikeuksia noudattaa aikatauluja. Jos tästä jutusta oli edes puolet totta, niin kysynpä edelleen että miksi näitä suomeenkin istutetaan? ?

http://www.oikeamedia.com/o1-60022

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

280
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    joo en halua ottaa sulta suuhun tai panna perseeseen.Mainittakoon sekin nyt julkisesti
    ai Meikäläisen Matti lähettää tuollaisia viestejä privassa?

#metoo
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Saadut peukutukset

474
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Apu tulisi keskittää kohdemaahan tai sen lähelle. Ja niinkuin mainitsin aikaisemmin, Saudi-Arabiassa on infra valmiina vastaanottaa valtava määrä apua tarvitsevia.
    Olen samaa mieltä tuotasta avun kohdentamisesta, mutta Persianlahden arabimaat eivät taida vieläkään vastaanottaa pakolaisia, eivätkä ole allekirjoittaneet YK:n vuoden 1951 pakolaisten vastaanottosopimusta turvallisuussyihin vedoten. Saudi-Arabin jättiteltat ovat lähinnä pyhiinvaeltajien käytössä.

Arabimaat eivät vastaanota pakolaisia

https://blogit.iltalehti.fi/alan-sal...ta-pakolaisia/

Saudi Arabia has 100,000 air-conditioned tents sitting empty, still won’t take Syrian refugees

https://www.washingtontimes.com/news...ed-tents-sitt/

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Olen samaa mieltä tuotasta avun kohdentamisesta, mutta Persianlahden arabimaat eivät taida vieläkään vastaanottaa pakolaisia, eivätkä ole allekirjoittaneet YK:n vuoden 1951 pakolaisten vastaanottosopimusta turvallisuussyihin vedoten. Saudi-Arabin jättiteltat ovat lähinnä pyhiinvaeltajien käytössä.

Arabimaat eivät vastaanota pakolaisia

https://blogit.iltalehti.fi/alan-sal...ta-pakolaisia/

Saudi Arabia has 100,000 air-conditioned tents sitting empty, still won’t take Syrian refugees

https://www.washingtontimes.com/news...ed-tents-sitt/
    Ahaa ok. Kiitos selvennyksestä.

Make72:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Heldishu

Saadut peukutukset

1832

Heikki Porkka:

Toimittajien röyhkeydellä (tai typeryydellä) ei ole mitään rajaa

Otsikko Yleisradion nettisivuilla:

"Analyysi: Kansa sai mitä halusi – Turun puukotuksista tuli Suomen ensimmäinen terrori-isku"

Kansa ei todellakaan ole halunnut puukotuksia eikä ensimmäistäkään terrori-iskua.

Sen sijaan Yleisradion uutis- ja ajankohtaistoimitus on tehnyt jo vuosien ajan työtä sen eteen, että Suomeen saadaan krooninen terroriuhka sekä terrori-isku tai pahimmassa tapauksessa useampia terrori-iskuja.

Hyvänä kakkosena seuraa Helsingin Sanomat, jonka toimittajat ovat kilvoitelleet siitä, kuka vähättelee eniten islamin maihinnousun seurauksia Suomessa.

Täytyy tietysti muistaa, että hulluuden sisääntulon mahdollistajana on toiminut Juha Sipilän johtama hallitus, jossa erityisesti kokoomus on pyrkinyt kaikin tavoin edistämään mielitautista maahanmuuttopolitiikkaa.

PS. Ymmärrän hyvin mitä otsikolla on ajettu takaa, mutta vain äärimmäisen ajattelematon henkilö asettelee sanoja tuolla tavoin juuri nyt.
    If you continue to close your eyes,
    your children will pay the price! -Marion Le Pen

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 8 (8) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678