+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 3 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41-60 / 82

Viestiketju: 600kg sali YT tavoittelu

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093
    Paljonkos Seilorilla on noi tulokset? Tunnut tietävän näistä jotain. Onko veto ollut 300kg?

Ite en oikeesti tunne yhtään voimamiestä livenä. Pidin lapsena isäänikin väkivahvana ja metsuria. Tais olla vähän omaa lisää niissäkin.

Sailorman:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

982
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Paljonkos Seilorilla on noi tulokset? Tunnut tietävän näistä jotain. Onko veto ollut 300kg?
    Ei 300 ole tullut, 250 raw taitaa olla enkat. Aika paljon nykyään teen toiminnallista treeniä ja otevoimailua jne. mavet teen fatbarilla ja myötäotteella. Myötäote mave normitangolla enkat 200. Farmarikävely +100 kg per käsi ei ole koskaan jäänyt näppivoimista kiinni vaan muu kunto loppunut kesken
    "Aivan maanpäälistä tuskaa"

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Sailorman Lue viesti
    Ei 300 ole tullut, 250 taitaa olla enkat. Aika paljon nykyään teen toiminnallista treeniä ja otevoimailua jne. mavet teen fatbarilla ja myötäotteella. Myötäote mave normitangolla enkat 200. Farmarikävely +100 kg per käsi ei ole koskaan jäänyt näppivoimista kiinni vaan muu kunto loppunut kesken
    Joo ei noila jää otteesta kiini kyllä nostot. Mulla on pienet sormet. Hirveisiin objekteihin en yllä. Puekalo ja pikkurilli akseli on 20cm. Suunilleen samaa kun kullin koko. Puuttuu toi lapiokoura etu. Jotkut salilla käymättömät lapiokourat voittaa mut otteessa ilman treeniäkin. Tosin salilajeissa eivät pärjää koska ne on niin teknillisiä.

EDIT:
    Kirjoitin väärin Peukaloa ja pikkurilliä tarkoitin ja se väli se 20cm

Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

982
    sormien pituus vaikuttaa tosi paljon otehommiin.

Muutama vuosi takaperin kun innostui harrastelemaan otehommia niin aika nopeesti huomasi, että pärjääkin ilman rannesiteitä penkissä, kun aikaisemmin ei voinut kuvitellakkaan nostavansa kun teki kipeetä ja selkeesti oli heikot forkut. Sen huomasi myös että ihan perus hauiskäännöt otti harppauksen eteenpäin, samoiten leuanvedot lisäpainoilla jne.

Helppo tapa aloittaa on varmaankin että jättää rannesiteet vähemmälle ja homma ne fatgripzit joita voi sitten käyttää monissa eri treeneissä, ei kuitenkaan kaikissa ihan aluksi.

5. Peukutukset:

Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

982
    Sitten kun on näpeissä voimaa...

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093
    Muutama vuosi takaperin kun innostui harrastelemaan otehommia niin aika nopeesti huomasi, että pärjääkin ilman rannesiteitä penkissä, kun aikaisemmin ei voinut kuvitellakkaan nostavansa kun teki kipeetä ja selkeesti oli heikot forkut. Sen huomasi myös että ihan perus hauiskäännöt otti harppauksen eteenpäin, samoiten leuanvedot lisäpainoilla jne.
    Mulla on jännä ei ota penkki nykyisin ranteisiin. Mä teen vielä ultra leveällä. Ja käytän rannesiteitä joskus, kun huomaan että ylirasittuneet forkut. 120kg 6x3 sarja vedetty vaan kyynärlämmittimillä. Mä jouduin vielä tuon ylileveän otteen harjottaa joskus 2013 jälkeen. Mutta sitä kun nyt 4 vuotta tehnyt niin noita oikein tarvii yleensä käyttää kun kovimissa sarjoissa.

En tiedä tuosta ote voimailusta. Mutta vaakaa olen puristanut kovimillaan 113kg suorille käsille. Mutta talven loukkaantumisen jälkeen ote oli 100kg max ja juhannuksena sarjat tuli sinne 106kg asti. Ei en ole vuoden takaisessa puristuotteessa vielä.

Mä olen nyt tehnyt näitä näppi liikkeitä 3 viikkoa ennen kuin yritin 245kg. Ja kyllä toi parempi ote oli kun 240kg, mutta se 5kg painaa enempi ja se tuli hitaammin. Mä jatkan tätä näppi treeniä tässä edelleen, mutta mä aion ainakin vielä pysyä strategiassa että teen ne treenin lopussa.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093
    Sitten kun on näpeissä voimaa...

Tuon kaverin ei parane puristella vaakaa. Se rikkoo sen.

Aina haaveillut tuolaisesta betonipossusta. Tekis siihen kahvat, niin kyllä sen varmaan ylös sais ristiotteella. Jotain 200kg tuolainen about painaa.

Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

982
    Tuon kaverin ei parane puristella vaakaa. Se rikkoo sen.

Aina haaveillut tuolaisesta betonipossusta. Tekis siihen kahvat, niin kyllä sen varmaan ylös sais ristiotteella. Jotain 200kg tuolainen about painaa.
    Noita porsaita on tietysti eripainoisia...

Työkalutkaan ei pysy kaverilla ehjinä...

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093
    Mulla on samanlainen jakoavain täälä. En taida edes alkaa kokeilee. On se käsittämätöntä että joilakin on tuolainen ote. Mä en pidä kohta 300kg vetoa edes minään tuloksena.

Mietin omalle kohdalle. Mulla on testattu ote omassa ikäryhmässä 4/5. Eli hyvä, mutta ei erinomainen. Joku 75kg per näppi about. Toisaalta jokaisesta ei pysty sanoo tuota. Ite tehnyt sarjan 210 paunan puristimella 5-6 toistoo.

Vaaka puristus on ollut 110-113kg välillä sarjoina.

Monta kaveria olen haastanut, mutta ei moni bodarikaan saa samaa. Sitten ollut jotain kunnon duunareita niin ne on vetäneet munkin tulokset rikki ilman yhtään sali treeniä.

Noihin ote voimiin ei muuten yksikään bodari pystyis mitä sä tänne laitoit. Tuon jakoavaimen vääntö aika vitun luja. Ei onnistuis bull mentulalata.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093
    On toi kunnioitteva laji. Mutta näin voimalijana en pysty laittamaan täyttä energiaa puhtaaseen ote treenin. Toises mulla ei ole edes lajiin geneettisiä lahjoja. Mulle riittää kun se rauta tulee ylös maasta ilman remmipaskoja. Siihen ei paljoa tarvita ote treeniä.

Lajina arvostan 100x enempi kun jotain bodausta. Tuossa oikeesti näkee tuloksia.

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

537
    Suosittelen kokeilemaan ironmindin eagle loops remmejä

SeñorGlutes:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

120
    Siksi kun se tanko pyörii irti otteesta kun molemmat kädet ovat samansuuntaisesti. Ristiotteella tangon pyörimisliike pysähtyy ja ote on vahvempi.
    Olen toki perillä miksi ristiote on pitävämpi. Lähinnä ihmettelin yleensä ottaen.

Itse olen otereenin, jos sellaista tehnyt, aina ensimmäisiin sarjoihin. On vain luontevaa lopettaa sarjat isoimpiin rautoihin.

Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

982
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä SeñorGlutes Lue viesti
    Olen toki perillä miksi ristiote on pitävämpi. Lähinnä ihmettelin yleensä ottaen.

Itse olen otereenin, jos sellaista tehnyt, aina ensimmäisiin sarjoihin. On vain luontevaa lopettaa sarjat isoimpiin rautoihin.
    Kun miettii käden anatomiaa, niin sieltähän se tanko karkaa missä on heikoin kohta eli peukalon puolelta. Monilla painonnostajilla on niin hyvä staattinen pito ja vahvat näpit/kyynärvarret että remmeille ei ole tarvetta. (Eikä ristiote tule kysymykseen) Toki volyymitreenit voivat olla sormille/kyynärvarsille liikaa ja on pakko osassa sarjoja käyttää jotain remmiä.

Toki peukalolukolla voidaan myös estää tangon pyöriminen kun on myötäote.

Archey:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

129
    Kun miettii käden anatomiaa, niin sieltähän se tanko karkaa missä on heikoin kohta eli peukalon puolelta. Monilla painonnostajilla on niin hyvä staattinen pito ja vahvat näpit/kyynärvarret että remmeille ei ole tarvetta. (Eikä ristiote tule kysymykseen) Toki volyymitreenit voivat olla sormille/kyynärvarsille liikaa ja on pakko osassa sarjoja käyttää jotain remmiä.

Toki peukalolukolla voidaan myös estää tangon pyöriminen kun on myötäote.
    Kannattaa tehdä joitakin liikkeitä säännöllisesti ihan ilman peukaloita ja pahemmin puristamatta, ihan vaan ne neljä sormea koukussa.
    Nummisto piti 380 kiloakin vielä sormien nivelten varassa, ei kämmenissä. Sormivoimat olivat siis melkoiset.

Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

982
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Archey Lue viesti
    Kannattaa tehdä joitakin liikkeitä säännöllisesti ihan ilman peukaloita ja pahemmin puristamatta, ihan vaan ne neljä sormea koukussa.
    Hyvä keino vahvistaa neljää sormea.

Peukaloa voi mm. jumpata vaikkapa nostamalla paksulla tangolla peukalot eteenpäin lämppäreissä, tai vaikkapa yrittämällä nostaa viiden kympin leokoa yhdellä kädellä reunasta ilmaan

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1093
    Pystyykö sormivoimaa oikeastaan edes vahvistaa. Siis näppi voimaa voi, mutta sormissa ole itessään lihaksia. Mulle ei tulis mieleenkään kokeille vetää jotain yhdellä sormella. Nivelrikot sormissa sen jälkeen. Mun omat prinssitnakit katkeis jos niilä alkais vedellä. Sormikoukku hyi helvetti. Se on sellainen laji missä mä häviän varmaan kaikille. Forkku voima on eriasia kun sormien voima. Sormi voima on minun mielestä ihan yksin geeneistä kiini. Isot makkarat ja lapiokourat, ei niile voi pikku näpeillä pärjätä

Painonostajien treeneistä voin näin sivusta seuraneena sanoa, että ne kuluttaa remmejä aika helvetistin joka treenissä. Nyt puhun SM tason nostajista meiän salilla. Ainoastaan ite pääliikkeissä eli tempasussa ja työnössä eivät käytä. Mutta niiden treeni on niin paljon muutakin siihen lisäs. Tempaus ja työntövetoja ja todella monipuolista settiä ja hyödyntäävät remmejä näissä. Vetäävät 3 tuntia punttia yhteen menoon niin nopeushan siinä hävii nostoista.

Vetihän SM painonnostaja Tokolakin maasta 300kg remmeillä. Ei ilmeisesti sormi voimat olis riittäneet, tai ei osanut ristiotteelle vetää. Painonostajat ei juurikaan ikinä käytä ristiotetta.

Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

982
    Pystyykö sormivoimaa oikeastaan edes vahvistaa. Siis näppi voimaa voi, mutta sormissa ole itessään lihaksia. Mulle ei tulis mieleenkään kokeille vetää jotain yhdellä sormella. Nivelrikot sormissa sen jälkeen. Mun omat prinssitnakit katkeis jos niilä alkais vedellä. Sormikoukku hyi helvetti. Se on sellainen laji missä mä häviän varmaan kaikille. Forkku voima on eriasia kun sormien voima. Sormi voima on minun mielestä ihan yksin geeneistä kiini. Isot makkarat ja lapiokourat, ei niile voi pikku näpeillä pärjätä

Painonostajien treeneistä voin näin sivusta seuraneena sanoa, että ne kuluttaa remmejä aika helvetistin joka treenissä. Nyt puhun SM tason nostajista meiän salilla. Ainoastaan ite pääliikkeissä eli tempasussa ja työnössä eivät käytä. Mutta niiden treeni on niin paljon muutakin siihen lisäs. Tempaus ja työntövetoja ja todella monipuolista settiä ja hyödyntäävät remmejä näissä. Vetäävät 3 tuntia punttia yhteen menoon niin nopeushan siinä hävii nostoista.

Vetihän SM painonnostaja Tokolakin maasta 300kg remmeillä. Ei ilmeisesti sormi voimat olis riittäneet, tai ei osanut ristiotteelle vetää. Painonostajat ei juurikaan ikinä käytä ristiotetta.

ch55_2.jpg

19. Peukutukset:

Sijainti
    DTM

Saadut peukutukset

35
    Minulla kesti Kossin tavoitteen rikkomiseen 10 vuotta. Ei ole lahjattomalle helppoa. Ei tullut enempää naista/miestä, ei enempää liksaa, ei mitään. Loppupeleissä typerää venkoilua, silti taas huomenna menen hilaamaan niitä samoja malmeja.

21. Peukutukset:

SeñorGlutes:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

120
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Miehekäs homo Lue viesti
    Minulla kesti Kossin tavoitteen rikkomiseen 10 vuotta. Ei ole lahjattomalle helppoa. Ei tullut enempää naista/miestä, ei enempää liksaa, ei mitään. Loppupeleissä typerää venkoilua, silti taas huomenna menen hilaamaan niitä samoja malmeja.
    Tuliko tarkemmin minkälaisilla nostoilla kasaan? Ja oliko samalle päivälle nostettuna vai erikseen pitemmän ajan kuluessa?

Valvontajonomode Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

401

Kaverilla tuo raja on mennyt jo aikaa sitten. Kymmenisen vuotta perus "no mä nyt teen vitosia enkä tee kyykkyä ku smithissä" -tyylistä treeniä ja jääkiekkoa ja nyt pari vuotta voimailua. Ensi vuoden aikana 800kg yhteistulos rikki ja sitten kisaamaan.

+ Vastaa viestiketjuun