+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 81-92 / 92

Viestiketju: 600kg sali YT tavoittelu

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsingistan

Saadut peukutukset

423
    160kg vuoden loppuun mennessä?

2. Peukutukset:

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1310
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jay87 Lue viesti
    160kg vuoden loppuun mennessä?
    Voi potentiaalinen tavoite olla. Massa pitäis vaan pitää tässä samassa ja treenata säänöllisesti. Rupee vaan nää 2.5kg painaa tässä aivan vitusti. Toisaalta nyt sielä ei ole sitä henkistä painetta saman verran seuraavaan 7.5kg.

Jatkellaan tätä volyymi treeni ohjelmaa/systeemiä. Osuma kohtaa pitäis saada vähän paremmin kohdille. Kyllä se volyymi treenillä on jonkiverta parantunut. Loppu treenissä se alkoi osumaan paremmin kohdille. Alkuun oli vähän hukassa. Mulla meni täysin turhaa voimaa siihen ekaan 150kg yritykseen. Olis pitänyt tuohon 140kg väliin tehdä 145kg ja sitten olis tullut helpommin 150kg ylös todenäköisesti ja sitten olis ehkä mahdollisuus ollut saada 2.5kg enempikin.

Tästä jatketaan.

4. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1310
    On se vittu hommaa näissäkin. Mietin nyt että olen aika tyytyväien että yritin 150kg penkkiä tiistaina ja sainkin sen rujolla nostolla ylös. Tänään kävi sitten sellainen homma että yläselkä veti totaalisen kiini ittensä. Ja vielä ilkes tehdä sen 90kg kulmasoudussa joka oli toinen lämmittely sarja ja todella kevyt sellainen. No tässä ei oikein pahemmin uskalla maata kun ei pääse sängystä ylös ja kivut on kiitettävän kovat. Ei sietämättömät. Alaselkään tämä ei spasmi

Silti kyseessä pieni vamma. Mutta luulen että menee useampi viikko kun pääsee taas oikeesti nostaa rautaa. Joutuu taas tekee tän come backin takas ja hakee balanssin selälle.

On se vittu kyllä kumma, että aina pienet painot tekee tehtävnsä. Nytkin saatiin hyvä penkki treeni ja kova kyykky treeni tehtyä ja sitten piti vaan viatonta kulmasoutua ottaa niin selkä junttas suoraan siihen. Ilmat pihalle.

7 vuoden aikaa niin eka kerta kun yläselkä teki tehtävänsä. Mutta toivotaan että päästään treeneihin nopeesti takas kiini. Onnes ei mitään hajonnut, mutta voimakas lihaskramppi tai venähdys. Alaselkään ei ota ollenkaan. Että meni tuolta lapojen välistä lukkoon. Vittu että on tämäkin saatana yksi hullun laji. Mutta noustaan kuten aina.:Bisley:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1310
    150kg penkki oli laadussaan mitä oli. Mutta tässä pari kauniimpaa sarjaa

140kg x2 helppoa stopattua toistoo (enkka on 142.5kg x2 toistoo)

130kg x5 stopattua toistoa (tätä vois sanoa enkas koska en ole koskaan vitosta tehnyt. Yksi ruma ehkä jäi varaa, ehkä ei. En viittinä itekseni ollessa koittaa, aina oma homma kammeta tangon alta pois

Loppu fiilistelys sotilaspenkkiä toistoina. Täysin voima treeni pohjalta lähdin koittaa. En ole varmaan vuosiin tehnyt yli 20 toiston sarjoja. Testasin 80kg ja sain sen 25 toistoo. Tuloksena ihan jees. Omaa läskipainoa en montaa kertaa jaksa punnertaa, joten valitsin sellaisen optimi painon, mitä olisin ehkä jossain 10% rasvoissa, joissa en tule ikinä olemaan.

Inlogo
    Hänellä on todella pullea ruumis, mutta uskon, että jos hän jatkaa hyvää treenaustaan, hän on parempi kuin yksi päivä.

8. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1310
    250kg maksimi. Sali maksimi ja sormiremmejä käytetty. Selän kanssa ollut vähän ongelmii ristiootteella vetää joten tää oli tää oli tarpees haastavaa ihan näinkin, kun ottaa huomioon miten vaikea 245kg mave oli lokakuussa. Ja tää oli teknillisesti jopa hieman kauniimpi nosto kuin toi 245kg silloin.

Siinä tais näin epävirallisesti mennä 600kg sali YT samalla täyteen. Hommat jatkuu ja kovempii tuloksia kohti.

Jormatar:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Tilassa

Saadut peukutukset

1118
    Onnittelut Kossi! Äijä murskaa ennätyksiä jatkuvalla syötöllä
    Kiitos, saatana!

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1310
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jormatar Lue viesti
    Onnittelut Kossi! Äijä murskaa ennätyksiä jatkuvalla syötöllä
    Kieltämättä nyt ollut vähän vaikeessa nää kilot. Kesäkuussa 2017 otin sen 240kg ja sen kanssa taitelin 10kk. Lokakuussa sain sen ruman 245kg väänettyä ja siihen mä tiesin että tarviin kovat pohjat että pystyn sen rikkoo. Nyt se sitten onnistu 9kk aikana. Tais siinä yksi noidannuoli olla talvella mutta pahemalta vältyttiin.

Mutta nää 50kg tuli loppuen lopus nopeesti. Muutama päivä vajaa 3 vuotta sitten otin eka kertaa 200kg vedosta. 50kg makismiin vajaassa 3 vuodessa on tosi hyvä tulos. Sitä ennen olin 3 vuotta jumissa 185kg.

Nyt pitäis varmaan lähtee tavottelee sitä 300kg mavea sellaisella 5-10 vuotis suunitelmalla. Paljon on onnesta kiini että paikat säilyy siinä kunnossa ja motivaatio vaikka maksimiin tuliskin se 5-10kg vuodessa. Kunhan ennen 40v saa. Sitten tulee jo vanhuus.

Jokainen kilo eteenpäin on plussaa nyt. 255kg tavoite seuraavas.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

579
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Kieltämättä nyt ollut vähän vaikeessa nää kilot. Kesäkuussa 2017 otin sen 240kg ja sen kanssa taitelin 10kk. Lokakuussa sain sen ruman 245kg väänettyä ja siihen mä tiesin että tarviin kovat pohjat että pystyn sen rikkoo. Nyt se sitten onnistu 9kk aikana. Tais siinä yksi noidannuoli olla talvella mutta pahemalta vältyttiin.

Mutta nää 50kg tuli loppuen lopus nopeesti. Muutama päivä vajaa 3 vuotta sitten otin eka kertaa 200kg vedosta. 50kg makismiin vajaassa 3 vuodessa on tosi hyvä tulos. Sitä ennen olin 3 vuotta jumissa 185kg.

Nyt pitäis varmaan lähtee tavottelee sitä 300kg mavea sellaisella 5-10 vuotis suunitelmalla. Paljon on onnesta kiini että paikat säilyy siinä kunnossa ja motivaatio vaikka maksimiin tuliskin se 5-10kg vuodessa. Kunhan ennen 40v saa. Sitten tulee jo vanhuus.

Jokainen kilo eteenpäin on plussaa nyt. 255kg tavoite seuraavas.
    40v ei tule vanhuus...ite siloin olin kaikkein kovimmassa kunnossa
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

13. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1310
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    40v ei tule vanhuus...ite siloin olin kaikkein kovimmassa kunnossa
    Se vähän riippuu milloin alottaa. Olen mäkin kovemmassa kunnossa kun 20v. 22v nostin 80kg maasta ja 85kg piti antaa peris eka mavessa. Jos sitä liikuntaa harrastaa lapsesta ja voimailua pienestä pitäen, niin 30v mennessä ne parhaat nousee. Ja monella lähtökunto jo kova. Ite lähdin liikenteeseen 22v täysin nörtti pohjalta. Olin huonomassa lihaskunnossa kun 13 vuotiaat tytöt.

Mutta eiköhän tässä aikaa ole vielä jos perusterveys kestää niin en mä näe 300kg mavea mahottomana 10 vuoden aika tähtäimellä. Ainakin näin teoriassa. Mulla on helvetin hyvät välitykset vetoon. Toisaalta taas moni ollut jo 16v 200kg kunnossa. Niin kyllä mulla aikaa vähempi sahata.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

579
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Se vähän riippuu milloin alottaa. Olen mäkin kovemmassa kunnossa kun 20v. 22v nostin 80kg maasta ja 85kg piti antaa peris eka mavessa. Jos sitä liikuntaa harrastaa lapsesta ja voimailua pienestä pitäen, niin 30v mennessä ne parhaat nousee. Ja monella lähtökunto jo kova. Ite lähdin liikenteeseen 22v täysin nörtti pohjalta. Olin huonomassa lihaskunnossa kun 13 vuotiaat tytöt.

Mutta eiköhän tässä aikaa ole vielä jos perusterveys kestää niin en mä näe 300kg mavea mahottomana 10 vuoden aika tähtäimellä. Ainakin näin teoriassa. Mulla on helvetin hyvät välitykset vetoon. Toisaalta taas moni ollut jo 16v 200kg kunnossa. Niin kyllä mulla aikaa vähempi sahata.
    ÄÄH...itse aloittelin 18v punttejen kanssa.Se kunnollinen kestävyys ja voima odottaa vielä nurkan takana sulla
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

16. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1310

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    ÄÄH...itse aloittelin 18v punttejen kanssa.Se kunnollinen kestävyys ja voima odottaa vielä nurkan takana sulla
    Mun pitää varmaan sitten ottaa se 300kg 40v. On tää sellainen haaste että otetaan vastaan.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345