Sivu 2 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 94

Viestiketju: ENNÄTYKSIÄ & ennätysyrityksiä

bodari White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

278
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Se nyt ei testotasoista kerro mitään onko penkki 60, 90 vai 120kg.
    Sinäpä sen sanoit.
    The speed work weights might feel too light. DO NOT RAISE THEM. The point of speed work is to produce lots of force on a sub-maximal load.

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

860
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    No, anyways, nostajat nostaa ja paskahousut vinkuu!
    Tuo kuvahan ei kerro itse nostosta mitään, on saattanut jäädä rinnallekin.
    Videota kannattaa ottaa, sit jengi uskoo.
    Minäkin voin ladata 300 kiloa tankoon ja otsikoida sen "kisapenkki".
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Rikke
    Itse olen täyspaskahousu, mutta useita vuosia treenanneen normaali kokoisen ja terveen miehen alle satasen penkki ei vielä tee nostajaa.

Saadut peukutukset

244
    Tuossa 90 kg kisapenkki.

Liite 7059
    Kannattaa laittaa tekniikka kondikseen ni nousee 20kg enemmän. Näyttäis olevan selkä suorana tossa. Sit lasket enempi vatsalle ja työnnät jalkoja kohti ylös.
    Selännkaari niinku tos kossin videossa.
    Mut negatiivinen vaihe hallitusti, mun mielestä kossilla siinä selkeä virhe joka vie treenitehoja paljon. Toki jos idea kokeilla monta menee ni asia eri.

Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

467
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Kannattaa laittaa tekniikka kondikseen ni nousee 20kg enemmän. Näyttäis olevan selkä suorana tossa. Sit lasket enempi vatsalle ja työnnät jalkoja kohti ylös.
    Selännkaari niinku tos kossin videossa.
    Mut negatiivinen vaihe hallitusti, mun mielestä kossilla siinä selkeä virhe joka vie treenitehoja paljon. Toki jos idea kokeilla monta menee ni asia eri.
    Jotkut saa tiputuksesta ja upotuksesta enemmän irti. Esim. Dan Green nostaa juuri tuolla tapaa.

Ei se mua haittaa eikä se oo mulle ongelma.

Muille ihmisille tuntuu olevan ongelma se että minkälaisessa kunnossa olen. Minkähän takia?
    Johtuu ihan kylmästi siitä, että mainostat aika avoimesti täällä tietoutta eri treenimetodeista, tekeväsi milloin mitäkin ohjelmaa ja mm. aiemmin toit aika hanakasti sitä mestaruustitteliä esille. Jätä nuo vähemmälle niin trollitkin pitävät turpansa kiinni.

6. Peukutukset:

Laihis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

139
    Jos vuosia treenaa ja tulosta ei tunnu millään tulevan ja jos opiskelu/työt vaatii erikoista ponnistelua että jaksaa yms. niin kyl silloln vois olla ihan jees mittauttaa testot IMO.

8. Peukutukset:

Ei ole enää foorumin ylläpidossa
    Sijainti
    Ei ole ollut enää 29.7.2018 jälkeen mukana foorumin ylläpidossa/ toiminnassa.

Saadut peukutukset

422
    Ketju siivottu tänään. Pyritään pitää tää ketju sitten vähän sellasena ku toi strike pose ketju.
    Että jengi voi laitella ennätysyrityksistään raporttia tai videoo ja niitä kommentoidaan.

Ja yleistä ennätyskeskustelua niihin liittyen. Laitoin tän ketjun pysyväksi tohon treenialueen ylimmäksi.

Mitään haukkumisia tai jonkun tekemän ennätyksen vähättelyitä ei tarvita tässä ketjussa.

bodari White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

278
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Tuo kuvahan ei kerro itse nostosta mitään, on saattanut jäädä rinnallekin.
    Videota kannattaa ottaa, sit jengi uskoo.
    Minäkin voin ladata 300 kiloa tankoon ja otsikoida sen "kisapenkki".
    Vittu luuletko että mua kiinnostaa se että uskooko jengi mua? Ei oo tarve todistella.
    The speed work weights might feel too light. DO NOT RAISE THEM. The point of speed work is to produce lots of force on a sub-maximal load.

Giordano Bruno:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

230
    Niin laita itte ruipelo tankoon 200 ja kyykkää.
    Turpa kiinni Jarno 😂

Laitetaas nyt sit jotain, vaikka paskojahan noi on, kun paikatkin on paskana.

Dippi 60 kg x 6
    Leuat 40 kg x 5
    Vinopenkki kp 47,5 x 6 (tän tein 2 viikkoa sitten)

12. Peukutukset:

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

860
    Vittu luuletko että mua kiinnostaa se että uskooko jengi mua? Ei oo tarve todistella.
    No kyllä luulis kiinnostavan jos tänne kerran tuloksia postailet.
    Mitään ei ole nostettu ennen kuin videot on kehissä. Kossikin aina laittaa videon eikä sille kukaan vittuile.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Saadut peukutukset

467

Videota vuoden alusta. Selän paskomisen jälkeen vedot ja kyykyt jäi, joten pystärille on jäänyt enemmän aikaa. Viime kuukausina on tehty mm. 2x98,5kg oman painon ollessa 98,0kg, 12x80,0kg jossa alla 2x6x80 pystärissä, mutta noista ei valitettavasti videoita ole.

15. Peukutukset:

Saadut peukutukset

244
    Mites paljon tuo lisää kiloja tuo penkin kulma?
    Toimii paremmin noin vai?
    Hyvät painot kyl kyllä tohon liikkeeseen.

Saadut peukutukset

467
    Samoja rautoja voi nostella pystymmässäkin, mutta tuo on olkanivelten kannalta itselle parempi, koska päätä ei voi kääntää tangon tieltä pois. Selän takia tuo on tällä hetkellä itselle ainoa tapa tehdä ko. liikettä ja saan tuon tuntumaan olkapäissä n. 10x paremmin kuin seisten.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

696
    Kyllä se nyt vähän kertoo...selasin tuossa vanhoja treenipäiväkirjoja ja silloin poden ikäisenä olen näköjään tehnyt istuen niskantakaa tangolla 80kg kympin sarjan,,,jokainen voi kokeilla lähteekö?Tosin olin silloin noin 100kg painoinen ja natu.Nyt 57 vuotiaana ei kyllä sais vaikka kuinka treenais....sen verran testot tippunut nuoruudesta.
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

878
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Kyllä se nyt vähän kertoo...selasin tuossa vanhoja treenipäiväkirjoja ja silloin poden ikäisenä olen näköjään tehnyt istuen niskantakaa tangolla 80kg kympin sarjan,,,jokainen voi kokeilla lähteekö?Tosin olin silloin noin 100kg painoinen ja natu.Nyt 57 vuotiaana ei kyllä sais vaikka kuinka treenais....sen verran testot tippunut nuoruudesta.
    Varmaan muitakin asioita on vanhentuessa tapahtunut kuin teston madaltuminen.

Teston antaminen vanhemmille miehille ei ainakaan pienemmillä TRT-annoksilla ja ilman treenaamista vissiin edes juurikaan lisää voimaa.

LoCo:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

12
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Mites paljon tuo lisää kiloja tuo penkin kulma?
    Toimii paremmin noin vai?
    Hyvät painot kyl kyllä tohon liikkeeseen.
    Miten sä teet istueltaan pystyasennossa pystypunnerrusta etee?
    Tell me ole hyvä.
    Niskantakaa se onnistuu, mutte edestä ei.

Tää kossen enkka jäis kaikita tekemättä, on se kova, kova noitten rautojenki osalta.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

696
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Varmaan muitakin asioita on vanhentuessa tapahtunut kuin teston madaltuminen.

Teston antaminen vanhemmille miehille ei ainakaan pienemmillä TRT-annoksilla ja ilman treenaamista vissiin edes juurikaan lisää voimaa.
    jep,tuo varmaan pitää paikkansa mutta kun en ole ennenkään tarvinnut "lisämausteita"niin en tarvitse vieläkään,jaa voishan sitä taas alkaa treenaankin,treeni nostaa luontaisesti testoja.On se vanhentuminen joskus sullakin edessä Enver....se on yhtäkkiä 10 v kulunut elämässä eteenpäin.
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

878
    jep,tuo varmaan pitää paikkansa mutta kun en ole ennenkään tarvinnut "lisämausteita"niin en tarvitse vieläkään,jaa voishan sitä taas alkaa treenaankin,treeni nostaa luontaisesti testoja.On se vanhentuminen joskus sullakin edessä Enver....se on yhtäkkiä 10 v kulunut elämässä eteenpäin.
    Miehen vanheneminen on mukavampi kuin naisen. Tasainen loiva mäki miehellä, jota voi vähän vielä loiventaa "mausteilla".

Naisella taas isompi romahdus.

23. Peukutukset:

Saadut peukutukset

244
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä LoCo Lue viesti
    Miten sä teet istueltaan pystyasennossa pystypunnerrusta etee?
    Tell me ole hyvä.
    Niskantakaa se onnistuu, mutte edestä ei.

Tää kossen enkka jäis kaikita tekemättä, on se kova, kova noitten rautojenki osalta.
    Täh? Istut penkille ja nostat. Jos ei luonnistu ni kokeileppa vaik smithissä.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

574

Vois olla ihan tervettäkin ottaa viimeistään tuos vaihees se milli vkos. Rasva lihas suhde muuttuu varmasti parempaan suuntaan sekä moni muu asia.