+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 8 (8) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 141-146 / 146

Viestiketju: 5kertaa viikkoon salia

powerlifter White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

176
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Aamulla voima
    Illalla lihasta
    Vatsat "mausteeksi"
    voi voi... sinä jaksat piikitellä
    "Viina on kyllä yksi vaarallisempii aineita. Ainakin ne makuviinat. Niihin voi delata kun tarpees nopea tahti. Salmari pullon kun vetää vartissa niin kyllä alkaa keinuttaa perkele. Tuli meinaa ite juotua kerran vajaassa puolessa tunnissa keskikokoinen salmari pullo. Niin perkele, sitähän huomas että oli humalassa ja kunnolla." - poijankossi88

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

628
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    voi voi... sinä jaksat piikitellä
    Nooh, pikku heitto vaan. Sulla on niin paksu nahka ettet noin pienistä hermostu.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

powerlifter White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

176
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Furius Lue viesti
    Tuosta löytyy jos lontoo taittuu. Olen vähän miettinyt, että voisi avata oman ketjun ohjelmille, jotka kaipaavat suomentamista jos kiinnostusta sellaiselle löytyy. Jos et ole ennestään treenannut kroppaa läpi 3x viikkoon tai 6x viikossa ylipäätään, kannattaa tuo sisäänajaa esim. parin viikon ajan ilman noita erikoistekniikoita.
    Tuo laittamasi ohjelma muistuttaa hyvin paljon DoggCrappia. Paitsi että DC:ssä se työsarja on pidempi, 11-15 toistoa. Suositteletko itse myös DoggCrapp ohjelmaa?
    "Viina on kyllä yksi vaarallisempii aineita. Ainakin ne makuviinat. Niihin voi delata kun tarpees nopea tahti. Salmari pullon kun vetää vartissa niin kyllä alkaa keinuttaa perkele. Tuli meinaa ite juotua kerran vajaassa puolessa tunnissa keskikokoinen salmari pullo. Niin perkele, sitähän huomas että oli humalassa ja kunnolla." - poijankossi88

Vierailija
    Ma - Rinta
    Ti - Selkä
    Ke - Jalat
    To - Olkapäät
    Pe - Kädet

Toi on runko jolla menty.Jokasen kandee keksii omalle kropalle/kunnolle sopiva jaotus.
    Legendaarinen 'Leinon systeemi', yks lihasryhmä kerralla läpi..

Jos ryskää vitusti selkä päivänä lattialta rautoja,kandee ottaa em.sydeemi ke-olkapäät ja to-jalat.
    Ittellä kun iän ja vaivojen vuoks on maksimi ryskä,lattialta repiminen minimoitu niin selkä ja jalat menee hyvin perä päivinä.

Cybetronin kersantti NS300:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

17
    Treenata voi vaikka joka päivä kun vähän miettii juttuja. Jos ei voisi niin sillä samalla viisaudella voisi sanoa että ei voi kävellä seitsemänä päivänä viikossa. Lihakset on tehty liikkumiseen. Itse olen aikaisemmin treenannut kuin nykyisessäkin laiffissa treenaan välillä pari viikkoa putkeen joka päivä ilman pausseja.
    Kehittynyt punttisonni

6. Peukutukset:

Valvontajonomode Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

361

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    Tuo laittamasi ohjelma muistuttaa hyvin paljon DoggCrappia. Paitsi että DC:ssä se työsarja on pidempi, 11-15 toistoa. Suositteletko itse myös DoggCrapp ohjelmaa?
    En pysty suosittelemaan DoggCrappia, koska en tunne ohjelmaa tarpeeksi hyvin. Pitää myös muistaa se, että yhteen kovaan työsarjaan perustuvaa treeniä on todella monenlaista Yatesin, DoggCrappin, linkkaamani ohjelman ja entisen valmentajan voimanosto-ohjelman tapaan.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 8 (8) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678