+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 15 (16) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281-300 / 308

Viestiketju: Ylen roskajournalismi vetää uuden rimanalituksien huipun

Saadut peukutukset

371
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Make72 Lue viesti
    Mitä sä nyt taas yrität vääristellä
    Jyväskylän yliopisto tosiaan tutki Huhtasaaren gradun talvella uudestaan, ja hyväksyi sen, pienin moittein. Nykyisellä "tutkinnalla" ei ole mitään tekemistä Jyväskylän yliopiston kanssa.
    Vaan nämä vasurit ovat tampereen yliopistossa työskenteleviä kasvatustieteen proffia.
    Jotka siis YLE palkkasi etsimään (löytämään) mahdollisia plagioituja kohtia Huhtasaaren gradusta. Ja edelleenkin se tärkein pointti on se, että nyt syytetään ilman todisteita!
    YLE:llä siis on hallussaan nämä väitetyt selvitykset, mutta se ei edes aio niitä luovuttaa,
    Mikä käy hyvin ilmi tästä iltiksen jutusta. Se on ilman muuta selvä, että YLE toimisi samalla tavalla (niin kuin ollaan nähty), jos kohteena olisi esim. eräs "vihreä ylioppilas"
    Vaikka olisi mihin tahansa suuntaan kallellaan, niin jos edes pikkuisen on älyllistä elämää yläkerrassa, niin tajuaa, että kyseessä on poliittinen ajojahti.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/2...38534_pi.shtml
    Ei ole todisteita?
    Ihan suoraan tuosta linkistäsi:
    "Graduasia sai uusia kierroksia, kun Svenska Yle ja Ylen MOT julkaisivat keskiviikkona artikkelin, jonka mukaan Huhtasaaren gradusta 30 prosenttia on kopioitu yhdestä lähteestä, joka on Tiina Simpasen vuonna 2001 kirjoittama pro gradu -työ Kohti monikulttuurista koulua."

Käsittääkseni ihan lainattavissa oleva teos, vaikkei netissä olekaan.

Ja mitä aiheeseen sanoi eilen Huhtasaari:
    "Yritän muistella, miten tämä on mennyt. Olen todennäköisesti valinnut aiheen ja sen jälkeen päättänyt, miten sen teen, ja käynyt kaikki gradut läpi. Ja sitten olen huomannut, että tämä on erityisen lähellä, ja olen ehkä peilannut siihen aina, että onko minulla samaa kuin hänellä, Huhtasaari sanoo STT:lle.
    Hän sanoo, ettei aluksi muistanut kyseistä gradua tekijän nimen perusteella, kun mediasta kysyttiin asiaa.

– Nyt kun olen käynyt katsomassa, niin muistan kyllä sen kansilehden."

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/394...oiseen+graduun

Nyt sitten voi jokainen riisua sen foliohatun päästä sen suhteen, että Laura olisi asiassa viaton. 69 sivun gradusta 30% tarkoittaa sitä, että kopioitua tekstiä on karkeasti 20 sivua. Onko kyseessä yhteen puolueeseen kohdistuvaa ajojahtia? Voi ollakin. Mutta ihan itse tuokin homma on ryssitty ja sehän vituttaa myös meikäläistä. Ainoa haittamaahanmuuttoa vastaan oleva puoluea leimautuu entistä enemmän hupipuolueeksi ja syypäät löytyvät täysin puolueen sisältä.

Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

443
    Tuo 30% tulee todennäköisesti automaattisen tarkistusjärjestelmä Urkundin kautta, joka juuri ilmoittaa plagioinnin prosenttilukuna. Ongelma siinä on se, ettei Urkund käsittääkseni havaitse esim. kielestä toiselle vapaasti käännettyä vaikka se olisi suoraan plagioitua vaan tuo vaatii todella samanlaista kirjoitusasua myöten paljonkin asioita.

Saadut peukutukset

371
    Mun ymmärryksen mukaan työstä ei löydy kuin paperiversio, että olisikohan urkundia käytetty? Toki sitä on voitu kysyä työn tekijältä sitä alkuperäistä versiota. Joka tapauksessa 30% on jo itsessään paljon muuta kuin pikkuvahinko.

Saadut peukutukset

194
    Israel avannu tulen väkijoukkoon ja 60 arabia kuollut mut lehdet kirjoittaa mielummin huhtasaaren gradusta.

Saadut peukutukset

443
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    Mun ymmärryksen mukaan työstä ei löydy kuin paperiversio, että olisikohan urkundia käytetty? Toki sitä on voitu kysyä työn tekijältä sitä alkuperäistä versiota. Joka tapauksessa 30% on jo itsessään paljon muuta kuin pikkuvahinko.
    Paperiversion tarkastus on luonnollisesti aika paljon vaikeampaa, joten jää nähtäväksi miten tuo etenee. Asettaa Huhtasaaren helvetin huonoon valoon jos työstä tosiaan on 30% plagioitu ja silti kehtaa valittaa vain poliittisesta vainosta.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Israel avannu tulen väkijoukkoon ja 60 arabia kuollut mut lehdet kirjoittaa mielummin huhtasaaren gradusta.
    Ulkomaan lähes jokapäiväisillä tapahtumilla ei myydä lehtiä.

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

591
    Ihme että ei ole yle uutisoinut tästä kovaan ääneen
    Koska ketkä tunnetusti sympatisoivat näitä palestiinalaisia terroristeja
    Vihervasemmisto

Tämäkin trumpin syytä mitä siirsi jerusalemiin suurlähetystön

Saadut peukutukset

194
    Yle uutisoinut asiasta mut iltapäivälehdet jostain syystä hyvin vähän.
    Sit kun ryssävakooja myrkytetään ni siitä jauhetaan monta päivää mutku rynnäkkökivääreillä väkijoukkoon tuhat loukkaantunutta ja 60kuollutta ni ei mitään.
    Moni maa on tuominnut, jenkit sattuneesta syystä ei.
    Mä en täs ota kantaa tapahtuneeseen vaan että uutisointi on suomessa naurettavaa.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

483
    Ei ole todisteita?
    Ihan suoraan tuosta linkistäsi:
    "Graduasia sai uusia kierroksia, kun Svenska Yle ja Ylen MOT julkaisivat keskiviikkona artikkelin, jonka mukaan Huhtasaaren gradusta 30 prosenttia on kopioitu yhdestä lähteestä, joka on Tiina Simpasen vuonna 2001 kirjoittama pro gradu -työ Kohti monikulttuurista koulua."

Käsittääkseni ihan lainattavissa oleva teos, vaikkei netissä olekaan.

Ja mitä aiheeseen sanoi eilen Huhtasaari:
    "Yritän muistella, miten tämä on mennyt. Olen todennäköisesti valinnut aiheen ja sen jälkeen päättänyt, miten sen teen, ja käynyt kaikki gradut läpi. Ja sitten olen huomannut, että tämä on erityisen lähellä, ja olen ehkä peilannut siihen aina, että onko minulla samaa kuin hänellä, Huhtasaari sanoo STT:lle.
    Hän sanoo, ettei aluksi muistanut kyseistä gradua tekijän nimen perusteella, kun mediasta kysyttiin asiaa.

– Nyt kun olen käynyt katsomassa, niin muistan kyllä sen kansilehden."

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/394...oiseen+graduun

Nyt sitten voi jokainen riisua sen foliohatun päästä sen suhteen, että Laura olisi asiassa viaton. 69 sivun gradusta 30% tarkoittaa sitä, että kopioitua tekstiä on karkeasti 20 sivua. Onko kyseessä yhteen puolueeseen kohdistuvaa ajojahtia? Voi ollakin. Mutta ihan itse tuokin homma on ryssitty ja sehän vituttaa myös meikäläistä. Ainoa haittamaahanmuuttoa vastaan oleva puoluea leimautuu entistä enemmän hupipuolueeksi ja syypäät löytyvät täysin puolueen sisältä.
    Kuka gradun tekijä on viaton koska hakevat tietonsa siihen netistä ja kirjoista ,samanlaisia graduja joiltakin kohdin on maailma täyteen joten pidä vaan luuseri itse se hattusi
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Saadut peukutukset

371
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Kuka gradun tekijä on viaton koska hakevat tietonsa siihen netistä ja kirjoista ,samanlaisia graduja joiltakin kohdin on maailma täyteen joten pidä vaan luuseri itse se hattusi
    Muutama tieteellinen julkaisu on tullut kirjoiteltua, joten väitän että asia on mulla vähän paremmin hanskassa kuin sun mutuiluilla

Saadut peukutukset

371
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Furius Lue viesti
    Paperiversion tarkastus on luonnollisesti aika paljon vaikeampaa, joten jää nähtäväksi miten tuo etenee. Asettaa Huhtasaaren helvetin huonoon valoon jos työstä tosiaan on 30% plagioitu ja silti kehtaa valittaa vain poliittisesta vainosta.
    Näinpä. Helppohan se on vetää sieltä mistä aita on matalin ja kuvitella, että asia ei tule koskaan eteen. Melkoinen pettymys kyllä tämäkin. Pian on sama äänestää Päivi Räsästä, suunnilleen mitkään arvot eivät kohtaa, mutta kohuja löytyy 0.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

434
    Ei siellä mitään kopiotu.

carter:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

466
    Israel avannu tulen väkijoukkoon ja 60 arabia kuollut .
    Hamas käyttää hyväkseen kaiken aikaa ns. provokaatiostrategiaa, jonka tarkoitus on provosoida Israel voimakkaisiin vastaiskuihin, jossa kärsivät sivulliset uhrit (collateral damage).

Voisi myös kysyä, että mitä helvettiä lapset ja teinit tekevät mellakoinitialueella, jossa on tarkoitus provoisoida Israel kovaan väkivaltaan ja ennakkoon tiedetään että juuri niin tapahtuukin? No just siksi, että Hamas/palestiinalaiset hankkivat tällä itselleen uhrin aseman ja läntisten suvakkien tuen. Lähes kaikki mitä siellä tapahtuu on täysin suunnitelmallista. Ei siviilit siellä yleensä vahingossa kuole. Huhtasaaresta kirjoittaminen on varmasti mukavampaa, kuin Hamasin strategioista.
    "Eikä saisikaan olla mitään toisarvoista tointa esteenä sille, että ruumista oikein kehitetään harjoituksella ja ravinnolla ja sielua tiedon hankinnalla..." - Platon, Lait

A Philosophical Defense of Anabolic Steroid Use – More Steroids, Please! - By
    Sidney G

Saadut peukutukset

443
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Hamas käyttää hyväkseen kaiken aikaa ns. provokaatiostrategiaa, jonka tarkoitus on provosoida Israel voimakkaisiin vastaiskuihin, jossa kärsivät sivulliset uhrit (collateral damage).

Voisi myös kysyä, että mitä helvettiä lapset ja teinit tekevät mellakoinitialueella, jossa on tarkoitus provoisoida Israel kovaan väkivaltaan ja ennakkoon tiedetään että juuri niin tapahtuukin? No just siksi, että Hamas/palestiinalaiset hankkivat tällä itselleen uhrin aseman ja läntisten suvakkien tuen. Lähes kaikki mitä siellä tapahtuu on täysin suunnitelmallista. Ei siviilit siellä yleensä vahingossa kuole. Huhtasaaresta kirjoittaminen on varmasti mukavampaa, kuin Hamasin strategioista.
    Jos kyse on kerran aina tällaisesta toiminnasta, miksi Israel ja USA torppaavat järjestäänkin jokaisen keissin tutkimisen?

Saadut peukutukset

483
    Muutama tieteellinen julkaisu on tullut kirjoiteltua, joten väitän että asia on mulla vähän paremmin hanskassa kuin sun mutuiluilla
    NO nyt.....julkaise täälläkin niin saadaan ihmetellä professoria....sellaist täällä ei vielä olekaan

Saadut peukutukset

371
    NO nyt.....julkaise täälläkin niin saadaan ihmetellä professoria....sellaist täällä ei vielä olekaan
    Mihinkähän tämä professorin titteliä vaatii? Itse asiassa termi tieteellinen oli tässä yhteydessä väärä, mutta pointti oli siinä että useampi (2) lopputyö on tullut kirjoiteltua joten tiedän varsin hyvin mitä eroa on plagioinnilla ja lainauksella lähdeviittauksineen.

Saadut peukutukset

483
    Mihinkähän tämä professorin titteliä vaatii? Itse asiassa termi tieteellinen oli tässä yhteydessä väärä, mutta pointti oli siinä että useampi (2) lopputyö on tullut kirjoiteltua joten tiedän varsin hyvin mitä eroa on plagioinnilla ja lainauksella lähdeviittauksineen.
    Ympäristöinssi vai mikä olet??

Saadut peukutukset

483
    "Tammikuussa 2002 Oulun yliopiston selvitysryhmä totesi [Jari] Vilénin pro gradu -opinnäytetyön olevan laajalti suoraa lainausta aiemmista teoksista ilman asianmukaisia lähdeviitteitä. Työryhmän mukaan vuonna 1989 hyväksytyn gradun tekstiosuuden 45 sivusta noin puolet on plagioitu."

Ihme, ettei Yle ruvennut noitajahtiin tässä tapauksessa.

"1. elokuuta 2007 Vilénistä tuli Suomen suurlähettiläs Unkarissa. Vuosina 2012–2014 hän toimi Suomen Varsovan suurlähetystön päällikkönä. Huhtikuussa 2014 hänet nimettiin EU:n suurlähettilääksi Euroopan neuvostossa. Vilén astui virkaan syyskuun 2014 alussa."

MAGA jackball:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

191
    "Tammikuussa 2002 Oulun yliopiston selvitysryhmä totesi [Jari] Vilénin pro gradu -opinnäytetyön olevan laajalti suoraa lainausta aiemmista teoksista ilman asianmukaisia lähdeviitteitä. Työryhmän mukaan vuonna 1989 hyväksytyn gradun tekstiosuuden 45 sivusta noin puolet on plagioitu."

Ihme, ettei Yle ruvennut noitajahtiin tässä tapauksessa.

"1. elokuuta 2007 Vilénistä tuli Suomen suurlähettiläs Unkarissa. Vuosina 2012–2014 hän toimi Suomen Varsovan suurlähetystön päällikkönä. Huhtikuussa 2014 hänet nimettiin EU:n suurlähettilääksi Euroopan neuvostossa. Vilén astui virkaan syyskuun 2014 alussa."
    Mihin noitajahtiin olisi pitänyt ruveta? Ei siitä vaiettu mitenkään vaan uutisoitiin varsin asiallisesti, niin kuin tästä Huhtasaarenin keissistä. Missä te sijaisloukkaantujat olitte silloin, kun Vilenin gradua ruodittiin? Eikö ollut ideologisesti samalla puolella, niin ei tarvinnut tuntea peppukipua Vilenin puolesta? Entä jos nyt jonkun KOK, Kesk, SDP, Vas, Vihr, Sin-poliitikon gradu olisi tutkinnassa, vetäisittekö samanlaiset itku-potku-raivarit vai reviteltäisiinkö tätä MV-lehdessä (jos se siis olisi vielä olemassa), että nyt sai suvakki nenilleen? No tietenkin reviteltäisiin!

Saadut peukutukset

483
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jackball Lue viesti
    Mihin noitajahtiin olisi pitänyt ruveta? Ei siitä vaiettu mitenkään vaan uutisoitiin varsin asiallisesti, niin kuin tästä Huhtasaarenin keissistä. Missä te sijaisloukkaantujat olitte silloin, kun Vilenin gradua ruodittiin? Eikö ollut ideologisesti samalla puolella, niin ei tarvinnut tuntea peppukipua Vilenin puolesta? Entä jos nyt jonkun KOK, Kesk, SDP, Vas, Vihr, Sin-poliitikon gradu olisi tutkinnassa, vetäisittekö samanlaiset itku-potku-raivarit vai reviteltäisiinkö tätä MV-lehdessä (jos se siis olisi vielä olemassa), että nyt sai suvakki nenilleen? No tietenkin reviteltäisiin!
    Demarin maailmaan sopii siis noitajahti...tämä selvä.

MAGA jackball:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

191

Demarin maailmaan sopii siis noitajahti...tämä selvä.
    En tiedä, miten tuosta kirjoittamastani tuollaisen johtopäätöksen teet (en ole demari, enkä viitannut millään tavalla demareihin erityisesti), mutta näköjään persullekin sopii noitajahti vallan mainiosti niin kauan kuin noitajahdin kohteena on joku muu kuin persu.

+ Vastaa viestiketjuun