+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 8 (8) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 141-149 / 149

Viestiketju: Meri Taskinen

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsinki

Saadut peukutukset

289
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä _MrSiima Lue viesti
    Kyllähän niitä 120kg penkkaavia roinaavia naisia harvassa on. Vaikka on naturaaleja, jotka enemmänkin ottanu. Silti paskaa mennä väittämään, että huono tulos. Ihan kuten Kiril Sarychev penkannu 335kg, mutta valtaosa roinaavista miehistä ei koskaan nosta 200kg. Helvetin järkevää verrata aina lajin suurimpiin friikkeihin/luonnonoikkuihin. Sama kun kansallisen tason melko lahjakasta pikajuoksijaa vertaisi superlahjakkaaseen Usain Boltiin. Kovin penkki mitä ite olen naiselta nähnyt salilla(pl. voimailijat/kilpapenkkaajat) niin 120kiloa. Naturaali kiekonheittäjä, jolla raamit isommat kun suurimmalla osalla miehistä(182-senttinen).

Ei taida kossi ihan ymmärtää mikä on genetiikan merkitys urheilussa.
    Joo kyllä 120kg ihan roinaavalle naisellekin on hyvä tulos. Yhen naisen näin penkkaavan helposti 100 kiloa eikä ollu ees mikään kovinkaan iso eikä kovinkaan paljoa massaa ja omaan silmään näytti aika varmalta natikalta. Annoin hiljaisen hyväksyntäni nyökkäämällä. Oli kova veto. Joitain roinaavia miehiä tiedän, joiden penkki on jotain 160-180kg luokkaa. Faija sai roinalla hieman alle 160kg penkistä. Itte natikkana porskutellu vielä tähän mennessä ja 122,5kg kolmonen tullu kapeella otteella stopeilla.

Mitä oon huomannu niin on kyllä monenlaista hiihtäjää eikä päältä päin huomaa edes aina voimatasoja. Pieniä ukkoja puskemassa paljon isompia rautoja mitä minä ja sitten on isoja lihaksikkaita ukkoja, joilta luulis irtovan fysiikan puolesta lähelle paria markkaa mutta ei irtookaan lähellekään sitä.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1007
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jay87 Lue viesti
    Joo kyllä 120kg ihan roinaavalle naisellekin on hyvä tulos. Yhen naisen näin penkkaavan helposti 100 kiloa eikä ollu ees mikään kovinkaan iso eikä kovinkaan paljoa massaa ja omaan silmään näytti aika varmalta natikalta. Annoin hiljaisen hyväksyntäni nyökkäämällä. Oli kova veto. Joitain roinaavia miehiä tiedän, joiden penkki on jotain 160-180kg luokkaa. Faija sai roinalla hieman alle 160kg penkistä. Itte natikkana porskutellu vielä tähän mennessä ja 122,5kg kolmonen tullu kapeella otteella stopeilla.

Mitä oon huomannu niin on kyllä monenlaista hiihtäjää eikä päältä päin huomaa edes aina voimatasoja. Pieniä ukkoja puskemassa paljon isompia rautoja mitä minä ja sitten on isoja lihaksikkaita ukkoja, joilta luulis irtovan fysiikan puolesta lähelle paria markkaa mutta ei irtookaan lähellekään sitä.
    Niinhän se Merikin näytti minun silmään mahdolliselta natulta. Siksi mä erehdyin luulemaankin sitä natus kun kauniit naiselliset kasvot. Toista voi sanoa jostain jenkki nostaja Aprin Mathiksesta joka penkkaa 200kg ja hiukset poissa ja sänki kasvaa.

Kyllä roinalla pitäis naisenkin se 150-160kg nappasta ja miehen 200kg reippaasti yli. Jos miettii että tälläinen kaljasieppokin saa vuosissa tuloksia aikaises eikä ole hillotolppaa. Roinarit vaan kateelisia kun ei raudat nouse ilman piikkiä. Kato tää vatii pitkä jänteisyyttää.

Anniinan 230kg maastaveto oli nätti ja siinä selkee natu nainen. Kotiruualla kasvatettu aito voimanostaja. Kato näissä hommissa pitää olla vähän pyöreyttä. Siinä ole rouvalla varmaan elopainookin se 130kg. Kyllä se natuna vaatii hyvät ruokahalut. Kato ei ole taikaseinää.

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsinki

Saadut peukutukset

289
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Niinhän se Merikin näytti minun silmään mahdolliselta natulta. Siksi mä erehdyin luulemaankin sitä natus kun kauniit naiselliset kasvot. Toista voi sanoa jostain jenkki nostaja Aprin Mathiksesta joka penkkaa 200kg ja hiukset poissa ja sänki kasvaa.

Kyllä roinalla pitäis naisenkin se 150-160kg nappasta ja miehen 200kg reippaasti yli. Jos miettii että tälläinen kaljasieppokin saa vuosissa tuloksia aikaises eikä ole hillotolppaa. Roinarit vaan kateelisia kun ei raudat nouse ilman piikkiä. Kato tää vatii pitkä jänteisyyttää.

Anniinan 230kg maastaveto oli nätti ja siinä selkee natu nainen. Kotiruualla kasvatettu aito voimanostaja. Kato näissä hommissa pitää olla vähän pyöreyttä. Siinä ole rouvalla varmaan elopainookin se 130kg. Kyllä se natuna vaatii hyvät ruokahalut. Kato ei ole taikaseinää.
    Ite huomasin jotain kuvia, joissa Merillä oli sellasta aknea olkapäissä ja paisu mimmi hirveen äkkiä. Siitä päättelin, että oli ottanu vähän jotain. Naisilla on vaan yksinkertasesti yläkroppa niin heikko verrattuna miehiin, että hankalampaa saada penaan mitään kunnon ruutia.

Tuo toki riippuu paljon roinan määrästä ja laadusta miten paljon se tuloksiin vaikuttaa sekä lähtötilanteesta ennen roinaamista plus geeneistä. Toki Merikin ehkä olisi voinut saada jotain 150kg jos olisi ottanut kunnon natikkapohjat ja sitten alkanu vasta nakuttaa. Noh veikkailuahan tämä on, mutta kuka tietää.

Tottakai elopainoa nostamalla ne tuloksetkin nousee ja ruokaa ei saa pelätä jos haluaa tuloksia. On oma valinta sitten, että kuinka paljon sitä elopainoa raaskii nostaa. Taskillakin tuo elopaino on ollut jotain yhdeksänkympin tienoilla, joten onhan siinä varmasti voimatasoissa eroa 130 kiloseen vaikka onkin roinaa koneessa. 40 kiloa massaa kuitenkin on aika merkittävä ero.
    Viestiä muokannut Jay87 : Viikko sitten 00:14

Missä on Meri Taskinen tällä hetkellä? Kun ei julkaise kuvia instaansa :/ Onko kuurilla? Vai hakemassa roinaa PetePaniskon kanssa Aasiasta?

Saadut peukutukset

168
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti

Joo aivan helvetin katkera olen ainakin ite, kun 3x SM1 ja 1 SE-tulos aikanaan ipf-liitossa naturaalina penkissä ja junnuikäsenä. En pidä tosin sinänsä kummosena saavutuksena, mutta jotain pohjaa sanoille toisinkun suurimmalla osalla leukojen louskuttajilla. Se vaan huvittaa kun luulet, että roina tekee kaikista tai pitäs tehä supermies tai nainen. Sinä et kuuna päivänä nostas roinallakaan lähellekään niitä rautoja mitä itse otin naturaalina penkistä. Ja huippulahjakkaat naturaalit ottaa vielä reippaasti enemmän. Se harmitti, etten Hautalaa vastaan päässy ikinä kilpailemaan. Piti olla 2013 penkin SM:ssä meidän samassa sarjassa, mutta Hautala oli sairastunut ja jäi pois. Mulla toki oli 2v ikäetu, sillon olisi voinut vielä hyvä kisa olla.

Sulla ei vaan taida olla mitään käsitystä mikä ero on ottaa 130kg penkistä vrt. 200kg. Tuo eka pitäs olla täysin normitulos perus saliharrastelijalle. Mutta tuolla lähellä 200kg lähellä ne jyvät erottuu akanoista, eikä siellä lahjattomat kaverit millään roinalla niitä nosta vaikka kuinka haluais tai oltas jumalaa. Sen takia on aika helvetin typerää puhua samassa lauseessa että oot saanut naturaalina tuloksia aikaan jollain 130kg penkillä ja samassa lauseessa puhut että kaikkien douppaavien pitäs reilusti yli 200kg penkata. Oot aika helvetin erkaantunu todellisuudesta.

Suosittelen kokeilemaan muutaman kuurin, niin voidaan sitten porukalla täällä dissata ja lainata tekstejäsi miten pitäs reilusti yli 200kg penkata. Tuolla lähtötasolla ja treenivuosilla täysin mahdoton tehtävä. 160 kiloakin olis kova sana ja työn takana.

Make72:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Heldishu

Saadut peukutukset

1430
    Ketjua siivottu, jatketaan alkuperäisellä aiheella.
    "Suomi teki maailmanhistoriaa omaamalla hallituksen, joka hajosi siihen, kun sitä vaadittiin noudattamaan omaa hallitusohjelmaansa."

Nytcase:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

223
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Make72 Lue viesti
    Ketjua siivottu, jatketaan alkuperäisellä aiheella.
    Ainut missä täällä taas tullut mitään juttua niin sekin hiljennetään ...Ihmekään ettei täällä foorumilla tule paljoa aikaa vietettyä kun tulee tyyliin 1 viesti viikossa...

8. Peukutukset:

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

213
    Onko joku kateellinen Merille hänen ulkonäöstään?
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hullu inkkari Lue viesti
    Onko joku kateellinen Merille hänen ulkonäöstään?

Ei, mutta se kiinnostaa missä kunnossa Meri on tällä hetkellä? Vieläkö hän bodaa?

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 8 (8) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678