+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 81

Viestiketju: Yleinen opiskelu thread

ridge4
    elämän koulua käyn. yläasteen jälkeen vaikeaa selvitä kokeista

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

598
    pääsykokeisiin tällä hetkellä luen toivottavasti pääsen opiskelemaan

Saadut peukutukset

425
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    Oma yritystoiminta polttelis niin perkeleesti, mutta katotaan nyt rauhassa ensin ja otetaan selvää asioista.
    annan vinkin, käy ensin esim. te-keskuksen ilmaisella kurssilla jossa tutustuaan yrittämiseen. Joku 5 päivää kestää.
    Näet sitten heti onko sinusta sellaiseksi vai ei. Suurimmasta osasta ihmisistä ei moiseen ole.

Tukezu:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

129
    Et sä tarvi yrityksen perustamiseen mitään koulutusta, esim. toiminimen saa perustaa kuka vaan. Rahotuksen ja varsinki starttirahan saamiseen ne yleensä edellyttää että käyt yrittäjäkurssin. Itse kun kävin niin se oli muutama ilta viikossa parin kuukauden ajan. Mitään en siitä muista.
    Mitä tahansa osaatkin, jossain joku 4-vuotias aasialainen osaa sen paremmin kuin sinä.

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

851
    Osakeyhtiönkin saa perustaa kuka vaan.

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Toimarilla olet hlökohtaisella omaisuudellas vastuussa yrityksen veloista. Jäät paljon velkaa verottajalle niin lähtee pahimmassa tapauksessa kämppä alta, Oy menee vaan konkkaan.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

HoviMestari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

29
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Toimarilla olet hlökohtaisella omaisuudellas vastuussa yrityksen veloista. Jäät paljon velkaa verottajalle niin lähtee pahimmassa tapauksessa kämppä alta, Oy menee vaan konkkaan.
    Niin, aika sankari saa olla että saa osakeyhtiöllekään rahoitusta ilman takauksia ja pantteja. Usein se on se yrittäjän asunto tai joku muu kiinteäomaisuus siinäkin panttina.

Muutenhan tässä olisikin Treenari82 tasoinen rikastumisvinkki:

1. Perusta oy
    2. ota 10M€ lainaa
    3. maksa se itsellesi bonuksena
    4. aja yhtiö konkurssin
    5. juhli onnistunuttä yritystoimintaasi

Muuten Oy voi olla pätevä yhtiömuoto monessakin mielessä, en sitä sano.

8. Peukutukset:

Saadut peukutukset

131
    Mitään kursseja minä ole ainakaan käynyt, enkä edes harkinnut. Toimari pystyyn, ja homma toimimaan. Huomattavasti miellyttävämpää, kuin palkkaorjana armoton stressi niskassa.

Saadut peukutukset

851

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä sadisti666 Lue viesti
    Mitään kursseja minä ole ainakaan käynyt, enkä edes harkinnut. Toimari pystyyn, ja homma toimimaan. Huomattavasti miellyttävämpää, kuin palkkaorjana armoton stressi niskassa.
    Palkkaorjana teen urakalla hommia ja kun ammattimies oon niin ei tartte paljoo ressata. Viiden-kuuden tunnin työpäiviä teen eikä kukaan oo kyttäämässä. Liukuva työaika. Vain neliöt ratkaisee

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä HoviMestari Lue viesti
    Niin, aika sankari saa olla että saa osakeyhtiöllekään rahoitusta ilman takauksia ja pantteja. Usein se on se yrittäjän asunto tai joku muu kiinteäomaisuus siinäkin panttina.

Muutenhan tässä olisikin Treenari82 tasoinen rikastumisvinkki:

1. Perusta oy
    2. ota 10M€ lainaa
    3. maksa se itsellesi bonuksena
    4. aja yhtiö konkurssin
    5. juhli onnistunuttä yritystoimintaasi

Muuten Oy voi olla pätevä yhtiömuoto monessakin mielessä, en sitä sano.

Juuri näin se homma toimii.

HoviMestari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

29
    Tässäpä tiivistettynä tarina joka on tosi ja hieman jalostuneempi tuosta aikaisemmasta.

1. Osta konkurssikypsä mutta ajanmukainen huonekalutehdas.
    2. Kilpailuta kuntia sen suhteen kuka antaa enemmän tukea tehtaalle, infran pystyttämiseen, henkilökunnan kouluttamiseen yms.
    3. Hae EU investointukia yms.
    4. Käytä rahat rajuun mainoskampanjaan ja perusta peltihallimyymälöitä ympäri ämpäri Suomea

Tässä vaiheessa kaikki suomalaiset tietävät firmasi ja siitä kirjoitetaan juttuja suurena työllistäjänä ja vastavirtaan kulkevana menestystarinana.

5. myy peltihallimyymälät eläkevakuutusyhtiölle. Sielläkin kuvitellaan että firmasi on vakaalla pohjalla ja tekee pitkäjänteistä bisnestä kun teet jopa 25 vuoden vuokrasopimuksia.
    6. Maksa saadut rahat itsellesi bonuksina.
    7. Myy firma joillekin maakuntien liikemiehille "kannattavana" bisneksenä
    8. juhli

Koko firma ei ole missään vaiheessa kannattanut, mutta tukien ja kovan kampanjoinnin tuoman kasvavan kassavirran myötä pysynyt pystyssä niin kauan, että manööverit on saatu suoritettua.

En nyt mainitase mitään nimiä, mutta tämä inspiraatioksi yritystoimintaa suunnitteleville.

Saadut peukutukset

851
    ^Parasta tuossa on hölmöt sosialistit, jotka mahdollistavat rikastumisen.

Saadut peukutukset

131
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Palkkaorjana teen urakalla hommia ja kun ammattimies oon niin ei tartte paljoo ressata. Viiden-kuuden tunnin työpäiviä teen eikä kukaan oo kyttäämässä. Liukuva työaika. Vain neliöt ratkaisee
    Alakohtaistaisia hommia nämä. Itsellä ainakin paine kasvoi tasaista tahtia osaamisen kasvun myötä. Enemmän proggiksia ja tiukemmat deadlinet. Nykyään helppoa, tekee mitä tarpeelliseksi näkee. Rahaa ei tietenkään tule samaa tahtia, mutta en sen perään koskaan niin kamalasti ole ollutkaan.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Rahaa tulee mulla tarpeeksi. Ehkä tässä vanhemmiten on alkanut arvostamaan vapaa-aikaa hieman eri tavalla kuin ennen. Mun mielestä se on rahaa tärkeämpi asia. Ja tää stressittömyys on kyllä hienoa, se se vasta on arvokasta. Mulla loppuu työpäivä siihen kun laitan duunihousut naulakkoon. Ei tartte miettiä mitään paperihommia enää illalla.

Saadut peukutukset

131
    Joo, sama homma. Näen pitkälti duunin ja rahan välttämättöminä pahoina. Joku voisi ajatella tietysti kunnianhimon puutteena.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796
    Ei se ole välttämättä sitä jos on itse tyytyväinen työpäivän päätteeksi ja oikeasti jää vähän rahaakin tuhlattavaksi.

Nytcase:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

247
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    Koska en löytänyt tällaista haulla, niin päätin pistää itse pystyyn keskustelun. Olen itse melko varmasti pääsemässä opiskelemaan merkonomiksi Hyrialle. Minkälaista koulutustaustaa teillä on ja aiotteko suuntautua tulevaisuudessa jollekin alalle?

Oma yritystoiminta polttelis niin perkeleesti, mutta katotaan nyt rauhassa ensin ja otetaan selvää asioista.
    Mitäs se yritys pitäisi sisällään , onko jo ollut hyviä ideoita ? Jos jotain jauhoja meinaat kaupata ymv ei ikinä tule pärjäämään. Nykyään on netistä niin helppoa katsella missä hinnat pyörii eikä kukaan maksa ylihintaa mistään...

Timo Poutiainen White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

213
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Nytcase Lue viesti
    Mitäs se yritys pitäisi sisällään , onko jo ollut hyviä ideoita ? Jos jotain jauhoja meinaat kaupata ymv ei ikinä tule pärjäämään. Nykyään on netistä niin helppoa katsella missä hinnat pyörii eikä kukaan maksa ylihintaa mistään...
    oma lisäravinne- ja tekstiilikauppa nimenomaan on tarkoitus perustaa
    Revittyyn kuntoon voi päästä yhtä lailla syömällä suklaapatukoita kuin käsin neliapiloilla ruokittua karitsaa, jota on lisäksi silitetty ja paijattu 15 minuuttia iltaisin ja jolle on lausuttu rukous hepreaksi joka ilta.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

796

Eikö markkinoilla ole mielestäsi tarpeeksi tarjontaa? Millä tavalla tämä uusi yritys eroaa muista jo olemassa olevista jauho- ja vaatekaupoista? Mielenkiinnosta kyselen, että milläkeinoin tuolla enää saa jalansijaa?

+ Vastaa viestiketjuun