+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 17 (17) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617
Tulokset 321-333 / 333

Viestiketju: Miehiä delaa tämän tästä alle 65 vuotiaana

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

321
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Tuskin on paljon hyötyä noista DNA-testeistä? Eri veriarvojen ja verenpaineen seuraaminen tärkeää roinaajalle. Pumppuun, munuaisiin ja maksaan liittyvät arvot erityisesti seurannassa.
    Näkee altiudet, kuten onko maksa heikko niin silloin ei oraalisia jne. Myös onko kestyvyystyyppi jne.. Muutama probodari on käynyt niissä sanonut hyödylliseksi. Hulkki tästä jutteli Jugin striimissä..

Saadut peukutukset

480
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Minä tiedän monta ihmistä jotka kuolut keuhkosyöpään ilman että ovat vetäneet ollenkaan röökiä ja äiskän sisko kuoli 40v maksasyöpään eikä tenutellut ollenkaan.

Metsuri taas vielä hyvissä voimissa. Veti röökiä 30v ja ryypännyt 30 vuotta ja päivittäin jo 15 vuoden ajan. Metsurin sisko tosin heitti veivnsä aivosyöpään 50v.

Eiköhän tää ole aika tuuripeliä. Joittenkin kroppa kestää mitä vaan mutta kaikki sitä kuolaan kuitenkin.

Kyllähän noi meikäläisellekkin saarnaa että pitäis olla maksa paskana. Mutta hyvät on arvot mitä nyt juoppoarvo vähän koholla.

Stressi on sellainen tekijä että se tuuppaa niittämään helpolla. Itellä ainakin verenpaineet tahtoo nousta tilapäisesti ja kestää jonkin viikon saada laskemaan. Siksi yritänkin elää mahdollisimman stressitöntä elämää, mikä on vaikeaa nyky yhteiskunnassa.
    Stressi on totta.

3. Peukutukset:

Raju:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

667
    Stressi on ystävämme kunhan häntä ei ala heiluttaa koiraa..silloin stressistä tulee vihollinen.
    Se mikä on tekemisen arvoista,tee se rajusti

Saadut peukutukset

480
    Kannattaa olla duuni josta tykkää eikä stressiä. Silloin menee ihan hyvin.

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

722
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Näkee altiudet, kuten onko maksa heikko niin silloin ei oraalisia jne. Myös onko kestyvyystyyppi jne.. Muutama probodari on käynyt niissä sanonut hyödylliseksi. Hulkki tästä jutteli Jugin striimissä..
    Mut maksaentsyymejä pitää kuitenkin seurata, ja niistä näkee riskin maksalle.

Saadut peukutukset

667
    Keho ja mieli kokee kaiken stressin samoin..stressi haastaa sitä ja kroppa&mieli adaptoituu..treeni on keholle stressiä mutta kun sitä on sopivasti niin hommat etenee.

Saadut peukutukset

321
    Stressi on monesti miten kokee asiat, esim. työn tai liikunnan.

Kyse on kumminkin mielen tilasta, ainakin semikovaa treeniä pystyy harrastamaan ilman että naama on väärinpäin ja ajattelee kokoajan kataboliaa mm. Sama töissä kun mielessä on kumminkin, että se vastenmielistä ja epätyydyttävää tulee stressiä.

Stressi vaikuttaa todella paljon miten keho toimii ja miten saat parhaan suorituskyvyn itsestäsi. Tietty rentous, mutta samalla määrätietoisuus auttaa parhaaseen suoritukseen asiassa kuin asiassa.

Joillakin tosin on psyyke ja mieli sen verran huonosti kehittynyt, että pitää turvautua kemiaan stressi kestämiseksi ihan arkielämän asioissa. Tätä on nykyään ilmeisesti kasvassa määrin?

Saadut peukutukset

667
    Puhun 'lääketieteellisestä' stressistä, rasituksesta, en mistään muotisanasta.

Jokaiseen meistä kohdistuu rasitusta mutta keho ja mieli tarvitsee sitä jotta voisi kehittyä. Jos rasitus on liian suurta niin ei ehdi kehon palauttavat, anaboliset prosessit korjata rasituksesta johtuvaa tilaa niin silloin stressi kääntyy viholliseksi eikä adaptaatiota tapahdu.

Saadut peukutukset

321
    Jokaisella yksilöllinen stressin sieto kestävyys, ja tämä on ihan kehittettävissä oleva ominaisuus. Monet nykyään vain pelkäävät kaikenlaista stressiä, eikä tämä ominaisuus kehity tai siten niitä korjataan päihteillä tai lääkkeillä. Mikä johtaa helposti addiktioon.

Toki kaikesta mikä vaatii voimavaroja niin tarvitaan aina lepoa ja mielenrauhaa vastapainoksi.

Edit. Olen opiskelut tätä asiaa yli opistossa, tosin työelämän näkökulmasta.
    Viestiä muokannut Mr. Peres : 12 tuntia sitten 14:53

11. Peukutukset:

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

972
    Mulla palo käpy totaalisesti kun olin koulukiusattu 9 vuotta. Sitten lähdin opiskelee ja jäin niin paljon jälkeen että jouduin tekee kahtena eka vuona 12 tunnin päiviä ja unta ei juuri muutama tuntia enempää. Kolmantena vuona sitten iski rankka panikkihäiriö ja katos unet totaalisesti. Lintsasin sen minkä pystyin, mutta selvitin kuitenkin etä hommana noi kurssit loppuun ja valmistuin. Sitten palo lopullisesti.

Siitä ei ole enää stressinsieto kyky ikinä palautunut entiselleen. 18 vuotiaana aloitin eka nukahtamis lääkkeet ja sitten hain apua panikkihäiröön vasta 20 vuotiaana. Meni panikkihäriö siihen tilaan että en uskaltantu enää kotoa poistua ollenkaan. Kävin toki neurologilla vielä nupin tutkituttamassa kun oireet oli niin fyysiset, mutta kyllä se mielenterveys vaiva oli.

Kyllähän sitä vielä 22-23v noita työharjotteluja täyspäiväisesti teki, mutta ei niistä oikein mitään tullut kun oli vedettävä kemiallista unta. Sitten iski verenpaineet kun 4 tunnin unilla menin.

Nykyäänkin vaikea laskee tasoja. Mulla jää unet vähän pois ja sitten kun menoja jonnekkin, niin yleensä yö valvoneena lähetään ja sitten nukutaan kemiallisesti nuppi taas kasaan.

Mutta ehkä tää nyky tilanne on kuitenkin jossain määrin siedettävä verrattuna niihin vuosien takaisiin. Ei enää olis lähtee tekee täyspäiväistä hommaa. 9€ hommia painanut toista vuotta NS kuntouttavaa työtoimintaa ja välillä raskaas käy kun lähden ilman yö unia ja sitten nukun pari vuorokautta kuten tällä viikolla. Valvoin alkuun 35 tuntia putkeen ja sitten nukuin 18 +6 +6 tuntia. Eli käytänössä vuorokauden ympäri. Tänään oli virkee taas.

Saadut peukutukset

667
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Jokaisella yksilöllinen stressin sieto kestävyys, ja tämä on ihan kehittettävissä oleva ominaisuus. Monet nykyään vain pelkäävät kaikenlaista stressiä, eikä tämä ominaisuus kehity tai siten niitä korjataan päihteillä tai lääkkeillä. Mikä johtaa helposti addiktioon.

Toki kaikesta mikä vaatii voimavaroja niin tarvitaan aina lepoa ja mielenrauhaa vastapainoksi.

Edit. Olen opiskelut tätä asiaa yli opistossa, tosin työelämän näkökulmasta.
    Kyllä mutta se kun sanotaan että nyt on stressi päällä ni oikeastaan pitäisi sanoa että nyt on kuormitus liian suurta ja täytyy levätä.asioihin suhtautuminen vaikuttaa siihen milloin raja tulee vastaan vai tuleeko ollenkaan kun osaa suhtautua kuormaan ennakoivasti

Olen opiskellut tätä kosmisessa yliopistossa, tosin vain tämän universumin näkökulmasta.

14. Peukutukset:

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

518
    Streessistä psykosiin se ok hommaa
    Minulla ei stressiä minulla Katatoninen skitsofrenia

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsinki

Saadut peukutukset

263

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Raju Lue viesti
    Kyllä mutta se kun sanotaan että nyt on stressi päällä ni oikeastaan pitäisi sanoa että nyt on kuormitus liian suurta ja täytyy levätä.asioihin suhtautuminen vaikuttaa siihen milloin raja tulee vastaan vai tuleeko ollenkaan kun osaa suhtautua kuormaan ennakoivasti

Olen opiskellut tätä kosmisessa yliopistossa, tosin vain tämän universumin näkökulmasta.
    Luulen, että ollaan käyty samassa yliopistossa.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 17 (17) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617