+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 (12) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 230

Viestiketju: Kossi matkalla 200kg:n maveen

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

193
    muistan itse kyllä elvästi sen hetken kun sain ekan kerran 200. pumppu hakkas noston jälkeen ihan hulluna ja piti istua vähän aikaa kun tähtiä vilkku silmissä. vielä tuohon pääsen vaikka nykyinen vetokunto vain 175.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Vähissä on kyllä kisat, joissa 80-90 kiloiset miehet voi kisailla 200 kg:n maastavedolla, tuo kun on todellisuudessa aikalailla sellainen jokamiestulos, jonka suurin osa hetken treenanneista vetää, ja jopa jotkut sellaiset, jotka eivät ole juuri treenanneet.

Kako:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

35
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jimi Lue viesti
    Vähissä on kyllä kisat, joissa 80-90 kiloiset miehet voi kisailla 200 kg:n maastavedolla, tuo kun on todellisuudessa aikalailla sellainen jokamiestulos, jonka suurin osa hetken treenanneista vetää, ja jopa jotkut sellaiset, jotka eivät ole juuri treenanneet.
    Väärin.
    200kg:n mave tulos on yhtä mahdotonta kuin pillun saaminen.
    En ole vittumainen, se on vain itsepuolustusta. En ole kuuro, en vain kuuntele paskapuhetta.
    En puhu pahaa, sanon vain totuuden. En ole itsekäs, olen vain itsevarma.
    En ole ilkeä, olen vain rehellinen. -Make72

Elämän koululainen Lotina:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

270
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä wilbertti Lue viesti
    Kisailija jonka mave maksimi 200kg?
    Jospa se ei ollut tekemässä maximisuoritusta?

Kossi oletusarvoisesti olettaa, että kaikki salilla tekevät maximeilla joka kerta.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1316
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rautarunnari Lue viesti
    Jospa se ei ollut tekemässä maximisuoritusta?

Kossi oletusarvoisesti olettaa, että kaikki salilla tekevät maximeilla joka kerta.
    Ei kun mä kysyin mikä kisa tulos oli vedossa niin 200kg. Että ei oletus arvio. En sitten tiedä onko enkka tulos mutta kisoissa vetänyt tuon.

rautanyrkki:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

42
    kossi, jos vedät o 2 hugee maasta, ni saat tä misu treenii kamuks
    http://www.mtv.fi/viihde/televisio/a...-kuvat/2906890

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1316
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä rautanyrkki Lue viesti
    kossi, jos vedät o 2 hugee maasta, ni saat tä misu treenii kamuks
    http://www.mtv.fi/viihde/televisio/a...-kuvat/2906890
    Ei taida ihan kesäs ehtii 2 hugee saamaan. Mutta kyllä Venlan kaa vois lähtee vähän vetelee tuone maailmoile. Taitanee olla varattu ja joku mopo kundi poikaysävänä joka tappais mut kuin kärpäsen. Parempi laskee rimaa hieman alemmas suosiolla.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

522
    ^venlahan on turha julkkis,kaikki ketkä tuolla esiintyvät ovat sama juttu...oikeesti mukavia naisia löytyy paljon jos viitsii tutustua....kaikki nuo julkkikset perseestä ovatten.

Ei edes venlan mavet kossia kiihota...sen verran onnettomia.
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1316
    Minkälainen treeni sais olla 200kg vetoon. Toi 2x2 170kg varmistaa sen 190kg. Joten 200kg ylittämiseen tarvittais toi semi helppo 2x2 180kg kilolla ilman vyötä ja toivon että ei menis ihan niin vääntämises kuin toi 190kg veto. Meinaa ranka lujilla siinä että mielellään sais olla vähän kevyempi. Tai sitten apinan raivolla. Jos tuon 2 viikkosen takaiseen treenin sais sen 5-10kg rautaa lisää niin puhuttais melko varmasti enkka kunnosta. Toi oli ehkä vuoden paras treeni itessään ja siinä hauska että tuohon jäi varaa ja kulki kevyesti. Seuraavaan kovaan vetoon hieman erinlaista paino jakoo. Täytyis kattoo miten sais yli 170kg sarjarautoja käsitellä. Ennen 190kg nostoja en treenannut yhtään treeniä yli 170kg painoilla mutta tein kaikki treenit ilman vyötä ja vyö oli vaan maximi kokeilussa.

Tässä oli hyvä mave treeni pari viikkoa sitten joissa toistot oli suhteellisen helppoja ja teräviä. Mulla lähdöt aika terävii joten joissain treeneissä melkein tuota romanialaista vetoa jossa painoo ei kuoleteta eli haetaan pitoa selkään. Siinäkin varottava yli kovaa pumppia. Tuossa oli 3 sarjaa romanialaista eli pumppaus vetoa pää treenin jälkeen.

Mave kuoletettuna
    50kg x10
    80kg 2x5
    100kg x5
    120kg x5
    130kg x3
    145kg 2x3
    160kg 3x2
    170kg 2x2
    (kevyttä vielä jätetään varaa)
    150kg x3

Ilman vyötä ja remmejä kevyttä oli.

Romanialainen maastaveto (ei kuoletusta eikä maahan kosketusta, säärille pummpausta) remmeillä ei vyötä
    130kg x8
    140kg 2x6 (kevyttä)

Mave tempaus otteella maasta
    100kg 2x5

Mave tempaus otteella korokkeelta
    100kg 2x3

Puuhelmipoju:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Rymättylä

Saadut peukutukset

252
    Kysy Donalta. Kysyn myös apua sulle.

Giordano Bruno:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

230
    Lisää kaljaa, synteettistä ja rivoja, niin 200 tulee viikossa.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1316
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Puuhelmipoju Lue viesti
    Kysy Donalta. Kysyn myös apua sulle.
    No mä sanon että jos 180kg 2x2 tulee treeneissä ilman vyötä, niin se olis varma 195kg (jollei nyt satu se huono päivä). Jos ne tulee kevyesti niin 200kg olis mahdollinen.

Monesti mulla noi enkat tulee ihan puskista. Etukyykky 130kg tuli. Yhtään max kokeilua ei ollut 3 vuoteen ja koko aika sarajpainot treeneissä oli 90-100kg. Siitä vyöstä sai sitten tukea. Dona neuvo räkkivetoja kerran tein niitä mutta meni vähän liika tukkoon selkä niistä. Se nykäsy ottaa siitä keskeltä aika paljon selkään. Saan paremmin jaloilla ponnistettua. Hirveesti eroa ei tule normaalin ja räkkivedon kanssa. Romanialainen on sitten tälläinen pito treeni. Sopivii rautoja 5-8 toistoo sarja väli.

Mulla yleensä myös että joka toinen viikko on kova veto ja joka toinen viikko kova kyykky. Kovaa kyykkyä ja vetoa ei jaksa samalle viikolle.

superchemical:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

138
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    No mä sanon että jos 180kg 2x2 tulee treeneissä ilman vyötä, niin se olis varma 195kg (jollei nyt satu se huono päivä). Jos ne tulee kevyesti niin 200kg olis mahdollinen.

Monesti mulla noi enkat tulee ihan puskista. Etukyykky 130kg tuli. Yhtään max kokeilua ei ollut 3 vuoteen ja koko aika sarajpainot treeneissä oli 90-100kg. Siitä vyöstä sai sitten tukea. Dona neuvo räkkivetoja kerran tein niitä mutta meni vähän liika tukkoon selkä niistä. Se nykäsy ottaa siitä keskeltä aika paljon selkään. Saan paremmin jaloilla ponnistettua. Hirveesti eroa ei tule normaalin ja räkkivedon kanssa. Romanialainen on sitten tälläinen pito treeni. Sopivii rautoja 5-8 toistoo sarja väli.

Mulla yleensä myös että joka toinen viikko on kova veto ja joka toinen viikko kova kyykky. Kovaa kyykkyä ja vetoa ei jaksa samalle viikolle.
    Noi sarjapainot on tietysti yksilöllisiä. Varminta on kasvattaa sarjapainoja 10kg niin sitten se maksimikin nousee 105% varmuudella sen 10kg... Turha sitä on mitään "piikkailla", jos nyt niinkuin huvikseen treenailee. SArjapinojen kasvatus onnistuu sillä, että laitat vaikka 1.25kg joka treeni lisää, niin ei aikaakaan, kun sarjapainot noussu sen 10kg.
    “Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general.”
    Mark Rippetoe

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1316
    2.5kg taitaa olla toi minimi mitä saa korotettua kerralla. Penkissä jees mutta vedossa mulla minimi korotus 5kg ollut.

Yksilöllisii noi on. Jos tottunut tekee pumpaten niin kuten Blaster joskus totes niin 180kg x6 ei riittänyt 200kg maastavetoon. Sen takia tärkeä että irrotus on terävä. Vyökään ei auta jos irrotus ei lähde. Vyölä voi vähän xiitata kun saa polville.

Saadut peukutukset

138
    2.5kg taitaa olla toi minimi mitä saa korotettua kerralla. Penkissä jees mutta vedossa mulla minimi korotus 5kg ollut.

Yksilöllisii noi on. Jos tottunut tekee pumpaten niin kuten Blaster joskus totes niin 180kg x6 ei riittänyt 200kg maastavetoon. Sen takia tärkeä että irrotus on terävä. Vyökään ei auta jos irrotus ei lähde. Vyölä voi vähän xiitata kun saa polville.
    Ideahan pienissä korotuksissa tietysti siinä, että progressiota pystyy jatkaa pidempään... 5kg korotuksilla, ei montaa treeniä mennä...
    Kannattaa hankkia pikkukiekot 1.25kg viikossahan ei ole mitään??? Melkeen kuin laittas hanskat käteen. Kuukaudessa se on kuitenkin jo 5kg, neljässä 20kg ja kossilla 200 rikki...
    “Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general.”
    Mark Rippetoe

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1316
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä superchemical Lue viesti
    Ideahan pienissä korotuksissa tietysti siinä, että progressiota pystyy jatkaa pidempään... 5kg korotuksilla, ei montaa treeniä mennä...
    Kannattaa hankkia pikkukiekot 1.25kg viikossahan ei ole mitään??? Melkeen kuin laittas hanskat käteen. Kuukaudessa se on kuitenkin jo 5kg, neljässä 20kg ja kossilla 200 rikki...
    Niin toikin jakaa mielipiteitä paljon, mutta olen aika laila samoilla linjoilla sun kanssa. Tosin olen kuulut myös että liian pienet korotukset vaan hidastaa. Moni vetää suoraan 10kg korotuksilla treenejä. 10kg on kyllä tosi massiivinen oli liike mikä tahansa.

Penkissä käytänkin 1.25kg kiekkoja (eli 2.5kg korotus) Siinä se tuntuu selkeesti. Progressioita voi tehdä myös samalla painoilla useita sarjoja.

Joskus huomaa että tuota max voimaa tulee enempi vaikka tekis ihan eri liikkeitä. Etukyykky ja takakyykky tuo vetoon lisää pitoa. Periaatteessa vetoa ei tarviis tehdä ollenkaan. Jos saa kyykky kunnon 180kg niin 200kg tulis melko varmasti maasta. Oma kyykky kunto 90 asteeseen on 160kg ja etukyykky 130kg. Nekin tuli ihan vaan normisti säänöllisesti treenaamalla.

Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

270
    Nyt Kossi palautusjuomaa jo, kello on 19:30

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1316
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Lotina Lue viesti
    Nyt Kossi palautusjuomaa jo, kello on 19:30
    5-6 menossa jo.

Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

270
    5-6 menossa jo.
    Ok. Täällä Leijonaa

Saadut peukutukset

138

Niin toikin jakaa mielipiteitä paljon, mutta olen aika laila samoilla linjoilla sun kanssa. Tosin olen kuulut myös että liian pienet korotukset vaan hidastaa. Moni vetää suoraan 10kg korotuksilla treenejä. 10kg on kyllä tosi massiivinen oli liike mikä tahansa.

Penkissä käytänkin 1.25kg kiekkoja (eli 2.5kg korotus) Siinä se tuntuu selkeesti. Progressioita voi tehdä myös samalla painoilla useita sarjoja.

Joskus huomaa että tuota max voimaa tulee enempi vaikka tekis ihan eri liikkeitä. Etukyykky ja takakyykky tuo vetoon lisää pitoa. Periaatteessa vetoa ei tarviis tehdä ollenkaan. Jos saa kyykky kunnon 180kg niin 200kg tulis melko varmasti maasta. Oma kyykky kunto 90 asteeseen on 160kg ja etukyykky 130kg. Nekin tuli ihan vaan normisti säänöllisesti treenaamalla.
    Tottakai liian pienet askeleet hidastaa, mikäli potentiaalia olis ottaa pidempiä... Yleensä aloittelijat voivat ottaa niitä pidempiä, koska heillä kehitys nopeampaa... Tietysti myös jos palailee treenitauolta, voi tollasia 10kg korotuksia tehdä... Mitä harjaantuneempi treenaaja on, niin sitä pienempiä askeleita voi ottaa, tai mikäli askeleet ovat isompia kuten 2.5kg viikossa, niin pitää progressiota suunnitella hiukan pitemmälle. Esimerkiksi 4vk aina 2.5kg lisää ja sitten pudottaa 7.5kg pois ja taas sama homma -> neljä pykälää eteen ja kolme taakse. Tässä tulee myös vähän niinkuin kevut viikko ton pudotuksen jälkeen... Sitten on tietysti paljon monimutkaisempia systeemejä... Kaikki huiput painottaa progression merkitystä, mutta todella harva toteuttaa sitä oikeesti? Noi samalla painolla enemmän sarjoja, sekä lyhyemmät palautukset, on yleensä vaan selityksiä, jolla koitetaan selittää, että progressiota tapahtuu... Näin voimaurheilijan näkökannasta sillä ei ole paskaakaan merkitystä, että vaikka sarjapalautukset olis leikattu 30 sekuntiin, jollei lopputulos näy siinä, että voi heittää lisää kiekkoja tankoon. Mulla ainakin sama, vaikka menis 5 tuntia salilla, jos vetäsin maasta 300kg
    Mark Rippetoe

+ Vastaa viestiketjuun